7.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 دعای هفتم صحیفه سجادیه با صدای حسین حقیقی
🔸دعای هفتم صحیفه سجادیه به آسان شدن دشواریها به دست خدا و فراهم آمدن اسباب حیات به واسطه رحمت الهی اشاره دارد.
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
3.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #امام_خامنه_ای : روز اول انقلاب گفتند جمهوری اسلامی تا شش ماه دیگر از بین خواهد رفت!
#انقلاب_اسلامی
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
2.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 موید هر چه دارد از حسین است
🔹شعرخوانی استاد شفق در آیین رونمایی از دیوان موید در حرم مطهر رضوی
*💠اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ💠*
قاصدک
🔺 موید هر چه دارد از حسین است 🔹شعرخوانی استاد شفق در آیین رونمایی از دیوان موید در حرم مطهر رضوی
اشکی بود مرا که به دنیا نمیدهم
این است گوهری که به دریا نمیدهم
گر لحظهای وصال حبیبم شود نصیب
آن لحظه را به عمر گوارا نمیدهم
عمری بود که گوشه نشین محبتم
این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم
بر سینهام جمال علی نقش بسته است
این سینه را به سینهی سینا نمیدهم
تا زندهام ز درگه او پا نمیکشم
دامان او ز دست تمنا نمیدهم
سرمایهی محبت زهراست دین من
من دین خویش را به دو دنیا نمیدهم
گر مِهر و ماه را به دو دستم نهد قضا
یک ذره از محبت زهرا نمیدهم
امروز بزم ماتم زهرا بهشت ماست
این نقد را به نسیهی فردا نمیدهم
در سایهی رضایم و همسایهی رضا
این سایه را به سایهی طوبی نمیدهم
#سید_رضا_مؤید
روحشون قرین آرامش و رحمت خدای متعال
*💠اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ💠*
12.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 انتشار برای نخستینبار | برای امنیت ملت
🔻تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت
رهبر انقلاب در جمع خانوادهی شهدای نیروی انتظامی:
🔹️[این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن میخواهد امنیت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطهی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با اینها خیلی دشمنند.
✅ #بصیرت
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
در نقد ضبط پاسپورت همایون شجریان
▪️نبرد با «فتنه» جداسازی و تمایزگذاری میطلبد
🔹در خبرها آمد که پاسپورت همایون شجریان و خانم سحر دولتشاهی امروز در هنگام ورود به ایران ضبط شده است. خبری که پیش از این درباره علی دایی و مهران مدیری هم رسانهای شده بود.
🔹در هفتههای گذشته در جریان درگذشت غمناک مهسا امینی، اغتشاشاتی در کشور شکل داده شد که ایران اسلامی را داغدار جوانان و عزیزان دیگری هم کرد. چهرههای مشهور در این ایام مواضعی با جهتگیریهای گوناگون داشتند، برخی یکسویه و یکجانبه علیه اتفاق روی داده درباره خانم امینی نوشتند، برخی سکوت پیشه کردند و برخی تحت فشارهای سنگین در فضای مجازی و متأثر از جو شبکههای اجتماعی در نهایت مجبور به موضعگیریهای خاص درباره تحولات پس از آن شدند.
🔹برخی دیگر هم ناظر به موقعیت اجتماعی خود که در کانون توجه مردم قرار دارند، هم درباره اتفاق اولیه گلایههایی طرح کردند و هم درباره رویدادهای پس از آن موضع گرفتند. این دسته، دعوت به همدلی، کاهش التهابات، جامعنگری در عین مطالبه جهت اصلاح رویهها و رویکردها داشتند.
🔹موضعگیری مدیری، دایی و برخی افراد در روزهای اول آنها را در یک طرف ماجرا قرار داد و هر چند با تغییر توازن ماجرا و رادیکال شدن اتفاقات و افزایش دز خشونت در کف خیابان، توقع از ایشان این بود که مسئولیتپذیرانه، سوی دیگر میدان را هم مشاهده کنند و از ظرفیت رسانهای خود برای دعوت به آرامش و باز شدن فضای گفتگو به نفع اتحاد جامعه ایرانی استفاده کنند، اما فضا در بهترین حالت با سکوت ایشان همراه شد. شاید انتخاب رویه سکوت بی ارتباط با جوسازی سنگین ترولها و برخی تریبونداران در شبکههای اجتماعی و احتمال هجمه به ایشان در صورت انتخاب سویهای دیگر در برابر حوادث اخیر نباشد.
🔹همایون شجریان اما داستانش تا حد زیادی فرق داشت. هر چند فشار زیادی برای وادار کردن او به اتخاذ مواضع سیاسی غلط یک سویه وجود داشت اما او به تسلیت به مناسبت درگذشت مهسا امینی و تنی چند از جوانان ایرانی در جریان رویدادهای پس از آن و ابراز ناراحتی درباره آنچه اتفاق میافتاد، بسنده کرد و در برابر فشارهای سنگین برای موضعگیری سیاسی درباره کلیت نظام، ایستادگی کرد و سخنی شوریده بر زبان نیاورد. و البته به هر حال ابزار سطحی از ناراحتی و مطالبه برای پیگیری پاسخ و ارائه توضیحات درباره آنچه اتفاق افتاده چیز غیرطبیعی نبود.
🔹در جریان سالهای بعد از ۸۸ و فاصلهای که میان مرحوم محمدرضا شجریان با نظام به جهت اتخاذ برخی مواضع سیاسی خاص در آن روزهای ملتهب و در جریان گفتوگو با چند رسانه خارجی پیش آمده بود، فشار زیادی بر همایون وجود داشت که مواضعی در همین جهات اتخاذ کند اما همانطور که در خرداد ۱۳۹۵ مرحوم شجریان (در مصاحبه با روزنامه ایران) توضیحات خوب و ناشی از تأمل چندین ساله درباره آن سالهای تلخ بیان کرد، همایون هم حتی بعد از درگذشت ایشان، حاضر به اتخاذ مواضع رادیکال و یک سویه نشد.
🔹اجرای کنسرت «برای ایران» او در ماههای گذشته، نشان از درک و درایتش از موقعیت خود به عنوان یک چهره شناخته شده هنری در قبال جامعه ایرانی داشت. جامعهای که به شدت در کانون توجه دوقطبیسازانی قرار دارد که ایران را پاره پاره و جدا از هم میخواهند. چه نسخههای داخلی آن در دو طرف ماجرا و چه نمونههای خارجنشین آن.
🔹انتشار خبر اتفاق امروز در ضبط پاسپورت او نشان میدهد که تمیزگذاری مناسبی میان افرادی که درباره رویدادهای اخیر موضع سخت و یکجانبه گرفتند با افرادی که تا حد زیادی با این فضا همراهی نکردند، صورت نگرفته و براساس یک وزن کشی مناسب با ایشان مواجهه نمیشود. تنها یک رویکرد غلط دوقطبیساز یا کلینگر که محل انتقاد این نوشتار هم هست، میتواند توجیهگر واکنشی در این سطح باشد.
🔹بدیهی است چنین رویکردهایی بر ابهامات درباره میزان دقت پیرامون تحفظ از سرمایه اجتماعی نظام خواهد افزود و چنین تصمیماتی با استقبال بیش از پیش رسانهها و جریانات معاند که به دنبال یارگیری از میان فرهیختگان، نخبگان، هنرمندان و چهرههای شناخته شده ملی با هدف تقویت دوقطبیها، دیگریسازیها و جبههبندیهای «ما و آنها» در ایران هستند، روبرو خواهد شد.
tn.ai/2785746
❁❅❁❅❁❅❁❅❁
🔵 کانال(بله) *افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی*
https://ble.ir/fsaran_nghelab313
7.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👹 مغولها ۹۰٪ ایران را با عملیات روانی گرفتند
▫️مغولها چه شهرهایی را نتوانستند بگیرند؟
▫️آمریکا چگونه از عملیات روانی استفاده میکرد؟
🎙 به بیانِ حجتالاسلام مهدی طائب
📚 نویسندهٔ کتاب عملیات روانی در اسلام
#لبیک_یا_خامنه_ای
#هفته _وحدت
#پلیس_خادم_مردم_مردم_حامی_پلیس
#پلیس_مقتدر
#فاخته ۱۱۰ _ کد ٣٧
🗓 دوشنبه ١٨ مهر ماه ١۴٠١
#پرسش_و_پاسخ از آیتالله بهجت قدسسره
❓ سؤال: به ناراحتی چشم مبتلا هستم، چه کنم؟
✅ حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
🔶بعد از هر نماز، آیتالکرسی بخوانید و دست بر چشم بگذارید و بگویید:
🤲🏻 أَللهُمَّ احْفَظْ حَدَقَتَیَّ بِحَقِّ حَدَقَتَیْ عَلِی بْنِ أَبِی طالِبٍ، أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ علیهالسلام.
🔹خدایا! دو حدقۀ چشم مرا حفظ کن، به حق دو حدقۀ چشم حضرت علیبنابیطالب امیرمؤمنان علیهالسلام.
🔻مناسبتها:
🔹 درگذشت حضرت آیتالله حاج سید رضا بهاءالدینی؛ ١۴١٨ق.
5.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ تصویری به مناسبت #هفته_وحدت
✅حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
🔹ما با اهل سنت هیچ مخالفتی نداریم، مگر عوامل خارجیه جدا بکنند!
🔹 وعلیهذا، بهحسب ظاهر ما راه واضحی داریم با صَفح[وترک اختلاف] با اهل سنت!
⚠️ غلط است و ترویج از خارجیهاست که ماها را بجنگانند و همچنین میتوانند حنفی را بر علیه مالکی بجنگانند.
و همچنین هم واقع شده در بغداد نزاعی شده است، نوشتهاند که بین خود همین مذاهب اربعه، اصلاً بعضی با بعضی جنگ شده است. کما اینکه همین را هم «ابن اثیر» نوشته که در حله و اطراف، بین دو طایفه از شیعه جنگ شد.
او میگوید: تعجب این است که کِلتَا الطائِفَتَین [هردو گروه]شیعهاند.
🔻 [لذا]جنگ انداختن یک عوامل دیگری دارد.
🔸ائمه ما [با آنها] جنگ نمیکردند. نماز جمعه آنها میرفتند، جنگی نداشتند با آنها. [آنها] هر چه میخواهند بکنند، هدایت کار خداست.
✅ بالاخره خدا توفیق بدهد که ما از دستور ایشان (اهلبیت علیهمالسلام) خارج نشویم و جنگ بیخودی راه نیاندازیم.
❇️ و [بدانیم] «التقیة دینی و دین آبائی». اگر [ائمه] تقیه نمیکردند چهار نفر شیعه [مثل] الان [که] از چهارصد میلیون بیشترند، نمیشد! تقیه کردند!
🎥 کلیپ تصویری به مناسبت #هفته_وحدت
✅حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
🔹ما با اهل سنت هیچ مخالفتی نداریم، مگر عوامل خارجیه جدا بکنند!
🔹 وعلیهذا، بهحسب ظاهر ما راه واضحی داریم با صَفح[وترک اختلاف] با اهل سنت!
⚠️ غلط است و ترویج از خارجیهاست که ماها را بجنگانند و همچنین میتوانند حنفی را بر علیه مالکی بجنگانند.
و همچنین هم واقع شده در بغداد نزاعی شده است، نوشتهاند که بین خود همین مذاهب اربعه، اصلاً بعضی با بعضی جنگ شده است. کما اینکه همین را هم «ابن اثیر» نوشته که در حله و اطراف، بین دو طایفه از شیعه جنگ شد.
او میگوید: تعجب این است که کِلتَا الطائِفَتَین [هردو گروه]شیعهاند.
🔻 [لذا]جنگ انداختن یک عوامل دیگری دارد.
🔸ائمه ما [با آنها] جنگ نمیکردند. نماز جمعه آنها میرفتند، جنگی نداشتند با آنها. [آنها] هر چه میخواهند بکنند، هدایت کار خداست.
✅ بالاخره خدا توفیق بدهد که ما از دستور ایشان (اهلبیت علیهمالسلام) خارج نشویم و جنگ بیخودی راه نیاندازیم.
❇️ و [بدانیم] «التقیة دینی و دین آبائی». اگر [ائمه] تقیه نمیکردند چهار نفر شیعه [مثل] الان [که] از چهارصد میلیون بیشترند، نمیشد! تقیه کردند!
✳️ بیان حق، برهان، گفتن بدون سب و طعن و رد، مانعی ندارد و لذا در همان مجلسی که بین صحابه [در اینکه] آیا قلم و دوات بیاورید یا نیاورید مخالفت (اختلاف) شد، در همان مجلس کسی به آنهایی که این حزب را تشکیل میدادند نگفت شما الان کافر شدید [یا] الان نجس العین شدید. آنها هم تقیه کردند.
🔸خدا توفیق بدهد که از دستوراتشان خارج نشویم و عامل بشویم، فقط و فقط با براهین، بدون سب و طعن و شتم و لعن. با براهین اقامه حق کنیم، و لکن [بهطوری که] محفوظ باشد. هر کسی برود، با هر کسی میخواهد نماز بخواند از هر کسی میخواهد مساله سؤال بکند.