☄در میان صحبتهای #علی_یعقوبی ادعاهای فراوانی وجود دارد که برخی از آنها را به منظور شناخت بیشتر از وی در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار خواهیم داد.
✅✅انتفاع خاص از امام زمان
🔸وی معتقد است که ما برای مقابله با قدرتهای بزرگ باید از نعمات و قوا برخوردار شویم و منشأ این نعمات نیز وجود مبارک حضرت ولی عصر است. تا اینجای قضیه به ظاهر مشکلی ندارد.
👈مشکل از آنجا شروع می شود که باب این بهره مند شدن را بسته می داند،
البته به جز برای دو نفر: یکی حضرت خضر و دیگری خودش😳😳
⛔️همچنین مدعی است که توان دیدن ملکوت را دارد😐😐
💠 قصه آنجایی جالب تر می شود که دلیل بیان این ادعا را اینگونه مطرح می کند:
🔺شیعه بداند که جامعه تهی نیست و شاد بشود و دشمن بداند که جامعه تهی نیست و بترسد.
خدمت دوستان عرض میکنیم که الان شاد😄😄 باشید که آقای یعقوبی در بین ماست و به دشمنان هم عرض میکنیم که لطفا از ما بترسید😱😱 چون باز هم آقای یعقوبی در بین ماست.
📽#همتای_خضر👇👇👇
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا، بله و سروش
t.me/mobahesegroup
eitaa.com/mobahesegroup
ble.ir/mobahesegroup
sapp.ir/mobahesegroup
www.instagram.com/mobahesegroup2
9.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مدعیان_دروغین 1
🔰 علی یعقوبی، یکی از افراد منحرفی که کلاسهای ظاهرا اخلاقی ، اما در باطن انحرافی دارد
👈 شاگردانش به دروغ برای تبلیغ او می گویند که از رهبری اجازه دارد !!!
🌀 این نام را بخاطر بسپارید و به دیگران هم معرفی کنید تا اسیر انحرافاتش نشوند
🎬 در این کلیپ مشاهده می فرمایید که می گوید در این زمانه ، دو نفر نیروی خاص مهدوی دارند، حضرت خضر و خود او !!!
@mobahesegroup
〰✨🕊🌸༼༼ ﷽ ༽༽🌸🕊✨〰
🔖#پرسش
آیا #پیامبر هم در #اذان و #اقامه و تشهد به رسالت خودش #شهادت مے داد و در تشهد بر #خودش #صلوات مے فرستاد و در سلام نماز به خودش سلام مے داد یا نماز ایشان با ما فرق داشت❓
⭕️💠💠💠💠💠⭕️
#پاسخ✅
✍در این شکی نیست که پیامبر گرامی در اذان و اقامه و تشهد نماز به رسالت خویش شهادت می دادند زیرا ایشان همانند سایر مسلمین باید به تکالیف شرعیه عمل کنند مگر آنکه دلیلی خاص اقامه شود که آن حضرت نسبت به یک حکم شرعی تکلیف ندارد اما در موارد مذکور چنین دلیلی نداریم .
📌 از روایات به وضوح این مطلب استفاده می شود.
📌شیخ صدوق می نویسد:
«پیامبر اذان می گفت و در اذان خود چنین عرضه می داشت که شهادت می دهم من پیامبر خدا هستم و می گفت شهادت می دهم که محمد رسول خداست .روایاتی وارد شده است که پیامبر به این دو تعبیر به رسالت خود شهادت می داد»
💠شهادت پیامبر به نبوت و رسالت خود در واقع نوعی تاکید بر صداقت خود و صادق بودن وحی الهی در نصب ایشان میباشد.
📌در روایات متعددی آمده است که نخستین بار در معراج فرشتگان و جبرئیل به دستور الهی نحوه اذان و اقامه گفتن را به پیامبر گرامی رساندند و یکی از بخش های آن را « اشهد ان محمدا رسول الله» بیان داشتند.
💠بنابراین اذان و اقامه پیامبر نمی تواند تفاوتی داشته باشد با آنچه از جانب فرشتگان الهی به او تعلیم داده شده است .
📌همین طور در تشهد نماز نیز ایشان هم به رسالت خود شهادت می داده اند و هم برای خود و اهل بیتشان صلوات و رحمت الهی را تقاضا می کردند چنان که امام صادق فرمود:
«در تشهد می گویی الحمد الله اشهد ان لا اله الا الله ...و اشهد ان محمدا عبده و رسوله اللهم صل علی محمد و آل محمد ...»
💠و ما دلیلی نداریم که پیامبر را از این نحو ادا کردن تشهد مستثنی کند.
📌در مورد سلام نماز هم گفتنی است؛
💠امام صادق فرمود:
«در سلام نماز بگو « السلام علیک ایها النبی و رحمه الله و برکاته » « السلام علینا و علی عباد الله الصالحین....» سپس نماز را تمام کن»
📌بی شک پیامبر نیز به همین نحو در نماز سلام می داده است و ما دلیلی بر استثنائ پیامبر نداریم.
💠سلام به معنای تحیت و سلامت می باشد و سلام علیک به معنای سلام الله علیک است .یعنی خداوند سلامت و تحیت خود را شامل تو بگرداند.
📌امام باقر فرمود:
«زمانی که وارد خانه شدید و کسی در خانه نبود تا به او سلام دهید بر خود سلام دهید و بگویید:« السلام علینا من عند ربنا»
📌« سلامت و تحیت الهی بر ما باد»
💠بنابراین سلام کردن انسان بر خود هیچ گونه منعی ندارد و با توجه به روایات پیامبر گرامی نیز در نماز بر خود سلام می کرده است و تحیت و سلامت الهی را برای خود درخواست می کرده است.
📚الاستبصار ج1 ص305
📚الکافی ج8 ص120
📚التهذیب ج2 ص316
📚الفقیه ج1 ص348
📚تفسیر نمونه ج4 ص42
📚وسائل الشیعه ج12 ص81
@porseman_onlin
•════════💕🔸 ⃟🕊
🌟معرفی اجمالی #علی_یعقوبی و جریان انحرافی وی
🔺علی یعقوبی، متولد: 1344 ش
🔺متولد تهران
🔺تحصیلات: دیپلم، دانشجوی اخراجی رشته پزشکی
🔺پدر وی در سال 1361 توسط منافقین به شهادت رسید
🔺حضور وی به عنوان یک قطب معنوی مربوط به اواخر دهه هفتاد است .
🔺وی با برگزاری جلسات سخنرانی برای دانشجویان، بسیجیان، و بچههای هیئتی، کم کم افرادی را به دور خود جمع نموده و مباحث خود را حول موضوعاتی چون: توحید، ولایت و عوامل غیبت و ... ارائه کرد
⛔️این جریان در دهه هشتاد و به ویژه اواخر آن قوت بیشتری پیدا کرد، ولی پس از آن رو به افول نهاد، البته هنوز هم عده ای سعی در زنده نگه داشتن این جریان انحرافی داشته و در برخی شهرها به تبلیغ آموزه های وی می-پردازند.
https://eitaa.com/antihalghe
سیاه نمایی #علی_یعقوبی مدعی دروغین
علی یعقوبی همانند سایر #مدعیان_دروغین، بی سوادی خود را از الطاف الهی دانسته و خود را مقید به رعایت قواعد علمی نمیداند! وی می گوید: بنده را می بینید که بعضی وقت ها کلمات را #اشتباه می گویم، از همین جا نتیجه بگیرید که بنده #امّی هستم. می بینید علوم تفسیری بلد نیستم، می بینید #علوم_حدیثی بلد نیستم، می بینید #صرف و #نحو را درست و حسابی بلد نیستم؛ از اینجا نتیجه بگیرید که بنده به محبت الهی پشیزی از این سوادهای امروزی را ندارم. از این #سوادهایی که ساخته این و آن است. این ها را خود آقایان در خلال این سال ها ساخته اند!
#منبع؛ چهل شب با کاروان حسینی، ص 212
https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺علی یعقوبی و ادعای برخورداری از نعمات خاصه مثل حضرت خضر !!
#مدعیان_دروغین
#پدر_جریان_انحرافی
https://eitaa.com/antihalghe
♦️وی اولین ادعای خود را از اینجا آغاز میکند که؛ روزی در حال خواندن مقتل امام حسین(ع) بودم تا رسیدم به اینجا که اسب امام حسین(ع) تنها به خیمه بازگشت. این جمله مرا به گریه سختی واداشت و از همان لحظه پیمان بستم تمام زندگی مان را و تمام وجودم را برای مولایمان قرار دهیم...{۱}
یعقوبی با برگزاری جلسات سخنرانی، عده ای از جوانان را به دور خود جمع کرد و هر روز بر تعداد ادعاهای بی اساس خود افزود.
📚{۱}جزوه نظام عالم، جلسه ۶، ص۱۴
https://eitaa.com/antihalghe
من ....
نه شیعه ی اهل کویته بلوچستان پاکستانم
که گوشت و خونم به جرم شیعه بودن گاه و بی گاه به در و دیوار شهر بپاشد😓
نه شیعه اهل ارومچی چین هستم که کلاس های درس حوزه و مراسم کفن و دفن برگزاری مراسمات جشن و عزا ی اهل بیت را ممنوع کرده باشند و مخفیانه و به دور از دید حکومت شیعه گری کنم...😓
نه شیعه ی اهل کره جنوبی هستم که حتی یک عالم شیعی در دسترس برایم وجود نداشته باشد و تمام مراجعات دینی ام اینترنتی برطرف شود!😓
نه شیعه قطیف عربستان که برای فعالیت های دینی سیاسی ام تحت پیگیرد قانونی و در انتظار اعدام باشم!؟😓
نه شیعه ی هند هستم که بریزند وسط عزاداری های دست جمعی مان
و نام حسین و خون در دهانم باهم آمیخته شود...😓
نه شیعه منامه بحرینم که در زندان ها حبس شده باشم و حکومت آل خلیفه منتظر که ویروس کرونا را وارد زندان ها کند تا نسل کشی بیولوژیکی در زندان برایم رقم بخورد😓
نه شیعه اهل میرزا اولنگ افغانستان که تکه تکه اعضای بدنم سنگفرش خیابان ها شود😓
آری من شیعه ایرانم و حتی یک زخم.! نه تو بگو اصلا یک اخم ..! به خاطر شیعه بودنم متحمل نشده ام..
همیشه راحت و آسوده در فرم ها جلوی کلمه ی دین ، نوشته ام: اسلام-تشیع.!
هر عید و شهادت خاندان مولا علی و فرزندانشان بوده لیست هیات ها بوده که ردیف میشد تا انتخاب کنیم کجا برویم.!
من نه حتی یک زخم برداشته ام و نه حتی میدانم شیعه بودن در هرجای این دنیا جز ایران چه هزینه ها و چه رنج هایی بر تن شیعیان گذاشته
و اگر برسد آن زمان که بپرسند برای رسیدن تشیع به بعد خود چه کرده ای زبانم بسته است و سرم پایین در مقابل انچه برادران و خواهران شیعه ام در جای جای دنیا به غیر از ایران متحمل شدند تا بماند نسل و راه دوستداران مولا علی و فرزندانش ...
پی نوشت:
راحت آسوده در مجالس علی و اولاد علی قد کشیدیم و ندانستیم خیلی ها برای شیعه بودن و شیعه ماندن چه خون دل ها خورده اند
به راستی برای رسیدن تشیع به کل دنیا که هیچ برای نسل بعدی همین ایران خودمان چه کار کرده ایم.!😰😰
@ghasedaknoor
حديث ابتدای درس خارج مقام معظم رهبری مدظله:
عن عطاء بن یَسار، عن عائشة قالَت: قال رسولُ الله«صلیاللهعلیهوآله»: ما خُیِّرَ عمّارُ بن یاسر بین أمرَین الّا اِختارَ أشدَّهما. این، روایتی است از پیغمبر در مدح و تمجید از جناب عمّار یاسر. راوی هم جناب عایشه، زوجۀ پیغمبر اکرم است. تقریباً یک معیاری را دست میدهد. میفرماید: هرگز عمّار بین دو کار مخیّر نشد یعنی دو کارِ نیک، دو کارِ خیر، مگر اینکه سختترینِ آن دو کار را انتخاب کرد. فرض بفرمایید انسان میخواهد مالی را صدقه بدهد، یک طور صدقه دادن کارِ آسانی است، مثلاً در صندوق صدقات یک پولی میاندازد. یک طور هم کارِ سختتری است، و آن اینکه انسان میگردد، آن مستحِقِّ حقیقی را پیدا میکند و پول را به دست او میرساند. این، سختتر است. اگر جناب عمّار بین این دو کار مخیّر میشد، کار سخت را انتخاب میکرد. یا فرض بفرمایید جناب عمّار هم در زمان پیغمبر که جوان بود، هم در زمان امیرالمؤمنین که پیرمردی شده بود، در جهاد شرکت میکرد. به دو صورت میشود در جبهه کار انجام داد؛ بعضی کارها آسان است، بعضی کارها سخت، او سختتر را انتخاب میکرد. لذا در جنگ صفّین، جناب عمّار سختترین کار را انتخاب کرده بود یعنی هم میجنگید، شمشیر میزد، هم آن کسانی را که دچار وسوسه و تردید میشدند، با استدلال، با بیان وافی و شافی، آنها را هدایت میکرد و این، از جملۀ کارهای مهمی بود که جناب عمّار انجام میداد. این، یک ضابطۀ تقریباً کلّی است که: انسان بالطبع، سهلگرا است، کارِ آسانتر را ترجیح میدهد. اگر از لحاظ زمانی هم دو کار در طول یکدیگر قرار داشته باشند، ما اوّل سراغِ آن کارِ آسان میرویم و آن را انتخاب میکنیم! امروز در مواجهۀ با جبهۀ عظیمی از دشمن که با انواع و اقسام ترفندها و ابزارها، ابزارهای سخت، ابزارهای نرم، در مواجهۀ با نظام اسلامی و با اسلام در واقع، با پرچم برافراشتۀ اسلام قرار گرفته است، بعضی از کارها کار آسانی است، بعضی از کارها سخت است، فکرکردن لازم دارد، مطالعه کردن و دقت کردن لازم دارد، فحص لازم دارد، پیدا کردن یاران و همکاران لازم دارد. اینها کارهای سخت است که ما معمولاً میرویم سراغ آسانترها! آن کاری که آسان است، آنرا انجام میدهیم. اگر رسیدیم به کار سخت، آنها را هم یا انجام میدهیم، گاهی هم انجام نمیدهیم. اما ترجیح میدهیم کارِ سهل را! یعنی سهلگرائی، آسانگرائی، دنبال کارهای آسان بودن. و این، غیر از سهلانگاری است، آسانگیری است. آسانگیری حرف دیگری است، کاری را که پیچیده است، انسان به پیچیدگیِ آن توجه نکند، آنرا با نگاه سطحی نگاه کند. این، سهلانگاری است. سهلگرائی این است که انسان دنبال کار آسان برود، کار سخت را رها کند! واقعاً امروز حوزههای علمیه بخصوص حوزۀ علمیۀ قم وظائف سنگینی دارند که کارهای سختی است. اینکه انسان مطالعه کند، درس بدهد، یک عدۀ شاگرد از او استفاده کنند؛ کار خوبی است اما از جمله کارهای آسانی است. در کنار این، کارهای سختی هم وجود دارد. من توصیه نمیکنم درسها را تعطیل کنند، مدرّسین درس نگویند و طلبهها را محروم بگذارند!. نه، این هم کارِ لازمی است اما از کارهای سخت غفلت نباید کرد! نگاه کنیم، ببینیم امروز ابزار دشمن برای تغییر باورها چیست؟ این، یکی از کارهای مهم است. برویم سراغ اینکه در مقابل ابزار دشمن، چه ابزار سختِ او، چه ابزارِ نرم او، برای تغییر باورها، ما چکار میتوانیم انجام بدهیم؟ این کار سخت را همه موظفند انجام بدهند. انجام دادنش هم به این نیست که ما بگوییم یا یک کتابی بنویسیم مثلاً در باب ولایت فقیه یا در باب لزوم جهاد؛ اینها آن کارهای آسان است. کار سخت این است که: شیوۀ دشمن را بشناسیم، حیلههای او را بفهمیم، راههای نفوذ دشمن را پیدا کنیم. امروز در کشور چند میلیون دانشجو داریم، علاوه بر دانشجویانی که در کشورهای اسلامی هستند، همۀ اینها مشتاقاند حرف درستی را از یک جایی بشنوند! از اسلام، یک تعریف درستی، یک بیان درستی را بشنوند. این کار، کار کیست؟ چه کسی باید این کارها را بکند؟ جناب عمّار اکتفاء به این کارهای معمولی و عادی و آسان نمیکرد، نگاه میکرد اگر میدید جمع بین کار آسان و سخت ممکن است، هر دو را انجام میداد، اما اگر میدید که ناگزیر باید یکی را انتخاب بکند، او سختترین را انتخاب میکرد. این، شد ضابطه، شد درس، معیار، اینگونه باید حرکت کرد. ما خُیِّر عمّارُ بن یاسر بین أمرَین الّا اختار أشدَّهما ! این را پیغمبر دربارۀ عمار میفرماید، این تمجید پیغمبر از عمّار درسی است برای ما.
امالی ص ۴۹۰
@ghasedaknoor
7.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در صدی از در آمدتون رو نذر امام زمان کنید
بدونید این خاندان کرم،بدهکار کسی باقی نمی مونن
⛔️ فقط بی عرضه ها میرن جهنم بدون تعارف‼️
✨ #استاد_رائفی_پور🌹