فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺علی یعقوبی و ادعای برخورداری از نعمات خاصه مثل حضرت خضر !!
#مدعیان_دروغین
#پدر_جریان_انحرافی
https://eitaa.com/antihalghe
♦️وی اولین ادعای خود را از اینجا آغاز میکند که؛ روزی در حال خواندن مقتل امام حسین(ع) بودم تا رسیدم به اینجا که اسب امام حسین(ع) تنها به خیمه بازگشت. این جمله مرا به گریه سختی واداشت و از همان لحظه پیمان بستم تمام زندگی مان را و تمام وجودم را برای مولایمان قرار دهیم...{۱}
یعقوبی با برگزاری جلسات سخنرانی، عده ای از جوانان را به دور خود جمع کرد و هر روز بر تعداد ادعاهای بی اساس خود افزود.
📚{۱}جزوه نظام عالم، جلسه ۶، ص۱۴
https://eitaa.com/antihalghe
من ....
نه شیعه ی اهل کویته بلوچستان پاکستانم
که گوشت و خونم به جرم شیعه بودن گاه و بی گاه به در و دیوار شهر بپاشد😓
نه شیعه اهل ارومچی چین هستم که کلاس های درس حوزه و مراسم کفن و دفن برگزاری مراسمات جشن و عزا ی اهل بیت را ممنوع کرده باشند و مخفیانه و به دور از دید حکومت شیعه گری کنم...😓
نه شیعه ی اهل کره جنوبی هستم که حتی یک عالم شیعی در دسترس برایم وجود نداشته باشد و تمام مراجعات دینی ام اینترنتی برطرف شود!😓
نه شیعه قطیف عربستان که برای فعالیت های دینی سیاسی ام تحت پیگیرد قانونی و در انتظار اعدام باشم!؟😓
نه شیعه ی هند هستم که بریزند وسط عزاداری های دست جمعی مان
و نام حسین و خون در دهانم باهم آمیخته شود...😓
نه شیعه منامه بحرینم که در زندان ها حبس شده باشم و حکومت آل خلیفه منتظر که ویروس کرونا را وارد زندان ها کند تا نسل کشی بیولوژیکی در زندان برایم رقم بخورد😓
نه شیعه اهل میرزا اولنگ افغانستان که تکه تکه اعضای بدنم سنگفرش خیابان ها شود😓
آری من شیعه ایرانم و حتی یک زخم.! نه تو بگو اصلا یک اخم ..! به خاطر شیعه بودنم متحمل نشده ام..
همیشه راحت و آسوده در فرم ها جلوی کلمه ی دین ، نوشته ام: اسلام-تشیع.!
هر عید و شهادت خاندان مولا علی و فرزندانشان بوده لیست هیات ها بوده که ردیف میشد تا انتخاب کنیم کجا برویم.!
من نه حتی یک زخم برداشته ام و نه حتی میدانم شیعه بودن در هرجای این دنیا جز ایران چه هزینه ها و چه رنج هایی بر تن شیعیان گذاشته
و اگر برسد آن زمان که بپرسند برای رسیدن تشیع به بعد خود چه کرده ای زبانم بسته است و سرم پایین در مقابل انچه برادران و خواهران شیعه ام در جای جای دنیا به غیر از ایران متحمل شدند تا بماند نسل و راه دوستداران مولا علی و فرزندانش ...
پی نوشت:
راحت آسوده در مجالس علی و اولاد علی قد کشیدیم و ندانستیم خیلی ها برای شیعه بودن و شیعه ماندن چه خون دل ها خورده اند
به راستی برای رسیدن تشیع به کل دنیا که هیچ برای نسل بعدی همین ایران خودمان چه کار کرده ایم.!😰😰
@ghasedaknoor
حديث ابتدای درس خارج مقام معظم رهبری مدظله:
عن عطاء بن یَسار، عن عائشة قالَت: قال رسولُ الله«صلیاللهعلیهوآله»: ما خُیِّرَ عمّارُ بن یاسر بین أمرَین الّا اِختارَ أشدَّهما. این، روایتی است از پیغمبر در مدح و تمجید از جناب عمّار یاسر. راوی هم جناب عایشه، زوجۀ پیغمبر اکرم است. تقریباً یک معیاری را دست میدهد. میفرماید: هرگز عمّار بین دو کار مخیّر نشد یعنی دو کارِ نیک، دو کارِ خیر، مگر اینکه سختترینِ آن دو کار را انتخاب کرد. فرض بفرمایید انسان میخواهد مالی را صدقه بدهد، یک طور صدقه دادن کارِ آسانی است، مثلاً در صندوق صدقات یک پولی میاندازد. یک طور هم کارِ سختتری است، و آن اینکه انسان میگردد، آن مستحِقِّ حقیقی را پیدا میکند و پول را به دست او میرساند. این، سختتر است. اگر جناب عمّار بین این دو کار مخیّر میشد، کار سخت را انتخاب میکرد. یا فرض بفرمایید جناب عمّار هم در زمان پیغمبر که جوان بود، هم در زمان امیرالمؤمنین که پیرمردی شده بود، در جهاد شرکت میکرد. به دو صورت میشود در جبهه کار انجام داد؛ بعضی کارها آسان است، بعضی کارها سخت، او سختتر را انتخاب میکرد. لذا در جنگ صفّین، جناب عمّار سختترین کار را انتخاب کرده بود یعنی هم میجنگید، شمشیر میزد، هم آن کسانی را که دچار وسوسه و تردید میشدند، با استدلال، با بیان وافی و شافی، آنها را هدایت میکرد و این، از جملۀ کارهای مهمی بود که جناب عمّار انجام میداد. این، یک ضابطۀ تقریباً کلّی است که: انسان بالطبع، سهلگرا است، کارِ آسانتر را ترجیح میدهد. اگر از لحاظ زمانی هم دو کار در طول یکدیگر قرار داشته باشند، ما اوّل سراغِ آن کارِ آسان میرویم و آن را انتخاب میکنیم! امروز در مواجهۀ با جبهۀ عظیمی از دشمن که با انواع و اقسام ترفندها و ابزارها، ابزارهای سخت، ابزارهای نرم، در مواجهۀ با نظام اسلامی و با اسلام در واقع، با پرچم برافراشتۀ اسلام قرار گرفته است، بعضی از کارها کار آسانی است، بعضی از کارها سخت است، فکرکردن لازم دارد، مطالعه کردن و دقت کردن لازم دارد، فحص لازم دارد، پیدا کردن یاران و همکاران لازم دارد. اینها کارهای سخت است که ما معمولاً میرویم سراغ آسانترها! آن کاری که آسان است، آنرا انجام میدهیم. اگر رسیدیم به کار سخت، آنها را هم یا انجام میدهیم، گاهی هم انجام نمیدهیم. اما ترجیح میدهیم کارِ سهل را! یعنی سهلگرائی، آسانگرائی، دنبال کارهای آسان بودن. و این، غیر از سهلانگاری است، آسانگیری است. آسانگیری حرف دیگری است، کاری را که پیچیده است، انسان به پیچیدگیِ آن توجه نکند، آنرا با نگاه سطحی نگاه کند. این، سهلانگاری است. سهلگرائی این است که انسان دنبال کار آسان برود، کار سخت را رها کند! واقعاً امروز حوزههای علمیه بخصوص حوزۀ علمیۀ قم وظائف سنگینی دارند که کارهای سختی است. اینکه انسان مطالعه کند، درس بدهد، یک عدۀ شاگرد از او استفاده کنند؛ کار خوبی است اما از جمله کارهای آسانی است. در کنار این، کارهای سختی هم وجود دارد. من توصیه نمیکنم درسها را تعطیل کنند، مدرّسین درس نگویند و طلبهها را محروم بگذارند!. نه، این هم کارِ لازمی است اما از کارهای سخت غفلت نباید کرد! نگاه کنیم، ببینیم امروز ابزار دشمن برای تغییر باورها چیست؟ این، یکی از کارهای مهم است. برویم سراغ اینکه در مقابل ابزار دشمن، چه ابزار سختِ او، چه ابزارِ نرم او، برای تغییر باورها، ما چکار میتوانیم انجام بدهیم؟ این کار سخت را همه موظفند انجام بدهند. انجام دادنش هم به این نیست که ما بگوییم یا یک کتابی بنویسیم مثلاً در باب ولایت فقیه یا در باب لزوم جهاد؛ اینها آن کارهای آسان است. کار سخت این است که: شیوۀ دشمن را بشناسیم، حیلههای او را بفهمیم، راههای نفوذ دشمن را پیدا کنیم. امروز در کشور چند میلیون دانشجو داریم، علاوه بر دانشجویانی که در کشورهای اسلامی هستند، همۀ اینها مشتاقاند حرف درستی را از یک جایی بشنوند! از اسلام، یک تعریف درستی، یک بیان درستی را بشنوند. این کار، کار کیست؟ چه کسی باید این کارها را بکند؟ جناب عمّار اکتفاء به این کارهای معمولی و عادی و آسان نمیکرد، نگاه میکرد اگر میدید جمع بین کار آسان و سخت ممکن است، هر دو را انجام میداد، اما اگر میدید که ناگزیر باید یکی را انتخاب بکند، او سختترین را انتخاب میکرد. این، شد ضابطه، شد درس، معیار، اینگونه باید حرکت کرد. ما خُیِّر عمّارُ بن یاسر بین أمرَین الّا اختار أشدَّهما ! این را پیغمبر دربارۀ عمار میفرماید، این تمجید پیغمبر از عمّار درسی است برای ما.
امالی ص ۴۹۰
@ghasedaknoor
7.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در صدی از در آمدتون رو نذر امام زمان کنید
بدونید این خاندان کرم،بدهکار کسی باقی نمی مونن
⛔️ فقط بی عرضه ها میرن جهنم بدون تعارف‼️
✨ #استاد_رائفی_پور🌹
اطلاعات تکمیلی کارگاه:
✅مهلت ثبت نام:
از شنبه ۱۴۰۰/۷/۱۰ لغایت
چهارشنبه ۱۴۰۰/۷/۲۸
✅مدرک به کسانی اعطا می شود که ثبت نام کرده و هزینه پرداختی را واریز کرده و در ۲۰ جلسه (به مدت ۴۰ ساعت آموزشی) حضور داشته باشند.
✅فایل های صوتی کارگاه بعد از هر جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
امتیازات:
✅آشنایی با نگاه تدبری و بهره مندی از معارف ناب قرآنی
✅اعطای گواهینامه از طرف موسسه تدبر
✅امکان شرکت در دوره های تربیت مربی
✅جذب مربی
⭕جهت عضویت در کانال ویژه دانشگاهیان موسسه در پیام رسان بله:
http://ble.ir/join/ZmY2ZWEyOW
#انجمن_علمی_علوم_قرآن
#موسسه_تدبر_در_کلام_وحی
🔖مجموعه کارگاه های علمی_تخصصی انجمن علمی علوم قرآن دانشگاه مذاهب اسلامی با همکاری واحد دانشگاهی موسسه تدبر در کلام وحی
🏷کارگاه تخصصی و کشوری
سطح یک تدبر در قرآن
(سوره های انشقاق تا ناس)
👨🏫👩🎓ویژه دانشجویان و اساتید سراسر کشور
(رشته الهیات از هر گرایشی)
👨🏫استاد کارگاه: استاد حسین صبوحی
⚫پژوهشگر قرآن و استاد تدبر در قرآن
📆شروع کارگاه: از آبان ماه به مدت ۲۰ جلسه
(سه شنبه ها ساعت ۱۸ الی ۲۰)
🌐بستر برگزاری: اسکای روم موسسه تدبر در کلام وحی
📄همراه با اعطای مدرک معتبر از طرف موسسه تدبر در کلام وحی
💰ودیعه: ۷۰ هزار تومان
📲جهت ثبت نام قطعی به شماره تماس زیر در پیام رسان واتساپ در ارتباط باشید.
09125962117 خانم مهران
#انجمن_علمی_علوم_قرآن
#موسسه_تدبر_در_کلام_وحی
🔖مجموعه کارگاه های علمی_تخصصی انجمن علمی علوم قرآن دانشگاه مذاهب اسلامی با همکاری مرکز طبع و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران
🏷کارگاه تخصصی و کشوری
مصحف نگاری، تاریخ و اصول
👨🏫👩🎓ویژه دانشجویان و اساتید سراسر کشور
(رشته الهیات)
👨🏫استاد کارگاه: دکتر مرتضی توکلی
⚫مدیر تحقیقات مرکز طبع و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران
📆شروع کارگاه: از یک شنبه ۱۴۰۰/۸/۲ لغایت
پنج شنبه ۱۴۰۰/۸/۶
(به مدت ۵ جلسه)
🕖ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰
🌐بستر برگزاری: اسکای روم انجمن علمی علوم قرآن دانشگاه مذاهب اسلامی
📄همراه با اعطای مدرک معتبر پایان دوره از مرکز طبع و نشر و انجمن علمی
💰هزینه ثبت نام: ۲۵ هزار تومان
📲جهت ثبت نام قطعی به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://kad.mazaheb.ac.ir
✔دریافت پیامک (ثبت نام شما با موفقیت انجام شد) به منزله ثبت نام قطعی شما می باشد.
#انجمن_علمی_علوم_قرآن
#مرکز_طبع_نشر_قرآن_کریم
#جمهوری_اسلامی_ایران
اطلاعات تکمیلی کارگاه:
✅شرکت کنندگان با واریز هزینه ثبت نام و نگه داشتن فیش پرداختی، ثبت نام قطعی می شود.
✅مهلت ثبت نام:
از پنج شنبه ۱۴۰۰/۷/۲۲ لغایت
چهارشنبه ۱۴۰۰/۷/۲۸
✅مدرک به کسانی اعطا می شود که ثبت نام کرده و هزینه پرداختی را واریز کرده و در ۵ جلسه حضور داشته باشند.
✅مدت زمان آموزش ۱۰ ساعت می باشد.
🎙🎞فایل های صوتی و تصویری پس از اتمام کارگاه در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
👨🎓پشتیبان کارگاه جهت پاسخ گویی و اطلاعات بیشتر درباره کارگاه و در طول برگزاری کارگاه با شماره تماس
+989308371932 خانم کریمی (روابط عمومی انجمن علمی علوم قرآن دانشگاه مذاهب اسلامی)
#انجمن_علمی_علوم_قرآن
#مرکز_طبع_نشر_قرآن_کریم
#جمهوری_اسلامی_ایران