مجبورم #دوباره تَکرار کنم
روزهای عادی که هچ
فقط اون وقتی که اینها دولت و مجلس دستشان نبود و(برای بدست آوردن صندلیهای ریاست /در خوشبیانه ترین حالت) ۸ ماه مملکت رو به پرتگاه بردن رو مقایسه کنید با وقتی که دولت و مجلس دستشان بود چند روزی (با عجله در تصمیم، کارهای غیر علمی و غیر کارشناسی/در خوشبیانه ترین حالت) مملکت رو به پرتگاه بردن
طول مدت، میزان، شدت و حدت برخوردها و سطح قطع اینترنت و... خودش نشون دهنده همه چیزه
#سرطان_اصلاحات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 #کلیپ
استدلالی زیبا درباره اینکه
چرا خانم ها باید حجاب داشته باشند.
چقدر خوبه که مسائلی مانند حجاب رو اینطور تبلیغ کنیم، نه سطحی !!
🌸🌸🌸
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قرارگاه مرکزی پویش حجاب فاطمی
🌷اینجا همه چی قاتیه🌷
مجبورم #دوباره تَکرار کنم روزهای عادی که هچ فقط اون وقتی که اینها دولت و مجلس دستشان نبود و(برای بدس
سنت و مدرنتیه
از اونا بیان تو پیاده رو دیوار میکشن سنتی رسیدیم به اونا بیان تو پیاده رو دیوار میکشن مدرن
اینا اگه پیشرفت جبهه اصلاحات نیست پس چه گلیه؟😏
قابل توجه کامیون داران عزیز:
جناب زنگنه فرمودند برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل ندارند😱
از من گفتن
نگین که نگفتم
خود دانید
#علی_برکت_الله 😏😏😭
محسن هاشمی : مردم واگن خلوت را انتخاب کنند تا در مترو احساس خفگی نکنند !
🤔🤔😳
+باور کنید اینا آی کیو و شعورشون خیلی بالاتر از سطح ملته اینجا دارن حیف میشن 😳ای کاش مقدمات صادراتشون به هند فراهم میشد اونجا اینارو بعنوان خدا میذارن رو چشمشون😁😂
"بهلول"
بنزین سه تومنی رو که نباید زد؛ باید بوسیدش گذاشتش رو طاقچه...
😁😁😂😂
#ارسالی_مخاطبین
#طنز
✨✨✨✨✨
#اندکی_تامل
♻️ شما به مالک اشتر رای میدهید یا کمیل
💢 اگر دو نفر از اصحاب خاص امیرالمومنین برای انتخابات نامزد شوند، شما به کدام یک رای نمیدهید؟
مالک اشترنخعی یا کمیل ؟
چرا؟
✅ چرا به مالک اشتر رای میدهیم؟
در واقع سئوال مهمتر این است که چرا به کمیل رای نمیدهیم؟
✅ دعای کمیل معروف رو امام علی(ع) به همین حضرت کمیل بن زیاد تعلیم داد
هر دوی این شخصیتها، انسانهای خوبی هستند
اما مگر انسان خوب، ضرورتا سیاستمدار و مسئول خوبی هم هست؟
هر دوی اینها، در بسیار از مراتب و مقامات شاید هم سطح باشن
✅ اما چرا به کمیل رای نمیدهیم؟
مسأله اینجاست.
✅تاریخ را بخوانید:👇
در سال ۳۹هـ. ق. کمیل بن زیاد از طرف امیرالمؤمین (ع) به فرمانداری شهر هیت منصوب شد. پس از مدتی خبر به وی رسید که یاران معاویه به فرماندهی «سفیان بن عوف» قصد یورش به هیت را دارند، به خیال اینکه آنها در «قرقیسا» هستند، بدون اجازه امام علی (ع) ۵۰ نیروی مسلح را برای دفاع در شهر گذاشت و خود و یارانش به طرف آنجا حرکت کرد، تا در جنگ پیشدستی کرده باشد.
سپاهیان معاویه از فرصت استفاده کرده به هیت حمله کردند و به غارت پرداختند. امام علی (ع) نامهای به کمیل بن زیاد نوشت و او را سرزنش کرد.
✅ ناراحتی و گلایه امام علی(ع) از کمیل: سستی انسان در انجام کارهایی که بر عهده اوست و پافشاری در کاری که از مسئولیّت او خارج است، نشانه ناتوانی آشکار و اندیشه ویرانگر است. اقدام تو به تاراج مردم «قرقیسا» در مقابل رها کردنِ مرزهایی که تو را بر آن گمارده بودیم و کسی در آنجا نیست تا آنجا را حفظ کند، و سپاه دشمن را از آن مرزها دور سازد، اندیشهای باطل است.
تو در آنجا پلی شدهای که دشمنان تو از آن بگذرند و بر دوستانت هجوم آورند، نه قدرتی داری که در کنار تو نبرد کنند، و نه هیبتی داری که از تو بترسند و بگریزند، نه مرزی را میتوانی حفظ کنی، و نه شوکت دشمن را میتوانی درهم بشکنی، نه نیازهای مردم دیارت را کفایت میکنی، و نه امام خود را راضی نگه میداری
✅ اما نظر امام علی(ع) در مورد مالک اشتر: «مالک! مالک چه بود! به خدا اگر کوه بود، کوهی بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود، سنگی بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد. خدا رحمت کند مالک را، او برایم چنان بود که من برای رسول خدا ص بودم.
آدم خوب بودن دلیل بر نماینده، رییس جمهور یا سیاستمدار خوب بودن نیست.
حکومت اسلامی، مالک اشتر میخواهد.
مالک اشتر سپر بلای علی(ع) بود بخاطر همین رهبر انقلاب فرمودند: آدمهایی را انتخاب بکنند که وقتی رفت در آن مسند نشست - حالا آن مسند هر چه باشد؛ چه مسند عضویّت در مجلس خبرگان باشد یا در مجلس شورای اسلامی باشد یا ریاست جمهوری باشد - خودش را سپر بلای مشکلات کشور قرار بدهد، فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشد، کشور را به دشمن نفروشد، مصالح کشور را برای رودربایستی با این و آن زیر پا نگذارد؛ باید این را #انتخاب کنند. این میشود یک #انتخابات خوب.
این نظر و معیار را با نامزدهای انتخاباتی پیش رو مقایسه کنید.
نهج البلاغه، ص ۴۰.شهیدی، نهج البلاغه، ص ۴۴۰، کلمات قصار،ش ۴۴۳.ابن أبی الحدید، شرح نهج البلاغة، ج ۱۵، ص ۹۸.