eitaa logo
عزیز غضنفری*
3.4هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @ghazanfariaziz
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تصحیح اعتقاد کار جاهای دیگر است 🔻در برابر دزدی باید ایستاد؛ زیرا دزد وارد دیگران شده و ضربه می رساند. اگر دزد، فقیر و تنگدست بود و یا جاهل بود، کسی نمی گوید که به دلیل فقر و یا به دلیل نادانی، دیگر نباید جلوی او را گرفت؛ خیر؛ جلوی او را می گیرند؛ با هم می گیرند. 👈اما اگر تنگدست و فقیر است، وظیفه نهادهایی مانند کمیته امداد این است که به داد او برسند. اگر است، وظیفه نهادهای های فرهنگی این است که به او تعلیم دهند. منتها این موضوع ارتباطی به پلیس ندارد. پلیس باید وظیفه ذاتی خود را انجام دهد. 🔻در موضوع هم، زنان و دختران بد حجاب و بی حجاب، وارد جامعه شده و در حال رساندن به نهاد خانواده و برهم زدن امنیت روانی و اخلاقی جامعه هستند. 👈 در اینجا از منظر قانون فرقی ندارد که آیا آنها از روی عناد این کار را انجام می دهند؟ از روی جهل یا نسیان مرتکب گناه و قانون شکنی می شوند؟ قلباً به اسلام و جمهوری اسلامی اعتقاد دارند یا نه؟ ◀️ با هر اعتقاد و با هر قصدی که دارند در هر صورت در حال آسیب رساندن به جامعه هستند و خطوط قرمز را رد کرده اند. در اینجا وظیفه ذاتی قوه قهریه نظام این است که با اقدامات قانونی جلوی آنها بایستد. وظیفه ندارد که در کف جامعه مشغول تصحیح و باور آنها باشد و یا ریشه یابی کند که علت کار آنها چه بوده و در ته دلشان چه می گذشته⁉️ بلکه نهادهای دیگر مسئولیت این بخش را به عهده دارند.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
5.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتقاد رفیعی از گرانی خودرو: نگذاشتید کلام رهبری منعقد بشود و سریع خودرو را گران کردید؛ حداقل به احترام رهبری یک ماه صبر می کرید!    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🎥 تشدید بحران در سودان 🔹رسانه‌ها از درگیری شدید میان ارتش سودان و شبه‌نظامیان «پشتیبانی سریع» در خارطوم خبر دادند که در پی آن فرودگاه خارطوم، پروازهای خود را متوقف کرد. 🔹شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع ادعا می‌کنند کنترل فرودگاه‌های خارطوم و مروی در نزدیکی مرز مصر را به دست گرفته‌ و خسارات سنگینی به ارتش وارد کرده‌اند. 🔹ارتش اعلام کرده شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع علیه دولت شورش کرده‌اند و ارتش موفق به دفع حمله علیه فرماندهی کل نیروهای مسلح شده. درگیری در فرودگاه بین‌المللی خارطوم در جریان است. 🔹فرمانده گارد ریاست‌جمهوری ارتش سودان نیز اعلام کرده ارتش کنترل کامل فرماندهی کل را در دست دارد و «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی این کشور در مکانی امن است و شخصا عملیات نظامی را زیر نظر دارد. 🔹شبه‌نظامیان واکنش سریع اما ادعا کردند کنترل کاخ ریاست‌جمهوری و بیت‌الضیافه و فرودگاه‌های خارطوم، مروی و الابیض را در دست گرفته‌اند.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کودتا به شدت خونین و سنگین بوده و با موجود ادعای هر دو طرف مبنی بر این که توانستند طرف مقابل را وادار به عقب نشینی کنند، اما نیروی هوایی وابسته به دولت کودتایی برهان در چندین نوبت مقرها و مواضع عناصر واکنش سریع را بمباران کرده‌اند. به نوشته برخی رسانه‌ها تاکنون بیش از ۸۰ خودروی متعلق به عناصر واکنش سریع منهدم شده است. درگیری‌ها در خرطوم و برخی مناطق دیگر پایتخت ادامه دارد. سخنگوی نیروهای واکنش سریع در گفتگو با الجزیره از نیروهای ارتش خواسته تا دست از حمایت برهان بردارند و به آنها بپیوندند.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💢فروپاشی سیرک اپوزیسیون خبرگزاری تسنیم در خبری نوشت: 🔸نازنین بنیادی که خود را از سران مخالفان جمهوری اسلامی معرفی می‌کرد ولی مهم‌ترین کارنامه سیاسی‌اش پرستو شدن برای تام کروز بود هم حالا حساب کاربری‌اش را غیرفعال کرده و به این سیرک سیاسی با نام منشور همبستگی خاتمه داده است. 🔹پیشتر رضا پهلوی هم فروپاشی آن را اعلام کرده بود. در توئیتر و حساب‌های نزدیک به خودشان غوغایی بپاست؛ چهره‌های نزدیک به پهلوی و مسیح علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون به جان هم افتادند ظاهرا بنیادی هم تحمل فحش و ناسزا شنیدن نداشته و کلا بی‌خیال توئیتر شده است. 🔸شروع ماجرا از انصراف پهلوی از اتحادی بود که خودش برای منشورش تبلیغ می‌کرد؛ این چند روز اگر حساب‌های‌شان را دیده باشید پهلوی‌چی‌ها گسترده به بقیه فحش می‌دهند به اسماعیلیون می‌گوید مجاهد، به علی‌نژاد می‌گویند نایاکی، به مهتدی می‌گویند تجزیه‌طلب، به گلشیفته می‌گویند پرستو، به بنیادی هم فحش‌های رکیک می‌دهند. 🔹آن سه تای اول خودشان چون لشکر سایبری دارند به هم فحش می‌دهند نازنین بنیادی که ظاهرا نه ته پیاز بود نه سر پیاز کلا از توئیتر رفت تا از جنبش خودخوانده زن زندگی آزادی یک زن کم شود.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
بازار خودرو ترمز برید ▪️خودروهای ایرانی با قیمت‌های میلیاردی 🔹در حالی یک هفته از افزایش قیمت کارخانه خودروها نمی گذرد که پیش‌بینی کنترل قیمت بازار درست از آب درنیامد و و برعکس شاهد افسارگسیختگی قیمت‌ها هستیم و خودروهای ایرانی در قیمت‌های میلیاردی جاخوش کردند. 🔹به اعتقاد فعالان بازار همزمان با افزایش قیمت‌ها باید افزایش عرضه نیز در بازار صورت گیرد اما وقتی خودرویی راهی بازار نمی‌شود مسلماً فروشندگان خودرو نیز همزمان با افزایش قیمت کارخانه محصولات خود را گرانتر می‌فروشند. 🔹نکته قابل توجه اینجاست افزایش قیمت برخی از خودروها به حدی از قیمت کارخانه بالاتر است که مصرف کنندگان را با شوک قیمتی روبرو کرده است. 🔹در محصولات داخلی اکثر خودروها در بازار از مرز ۶۰۰ میلیون تومان عبور کرده و به یک میلیارد تومان رسیدند. به نحوی که پژو ۲۰۷ اتوماتیک که در کارخانه ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذرای شده امروز در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد. دنا پلاس اتومات که تا دو ماه پیش در بازار ۷۰۰ میلیون تومان بوده، امروز به مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔻حکمرانی فرهنگی به روایت رهبر معظّم انقلاب: چهارچوبی برای بازسازی فرهنگ(۱) 🖊 مهدی جمشیدی ۱. دوگانۀ «فرهنگ‌بنیانی/ اقتصادبنیانی». فرهنگ، فرع و حاشیه نیست، بلکه در نظام اجتماعی، اصل و اساس است؛ چه از جهت «علّی» و چه از جهت «ارزشی». برخلاف نگاه‌های رایج که فرهنگ را امر صوری و خنثی و بی‌تأثیر قلمداد می‌کنند، باید فرهنگ را پهنۀ دارای «نقش علّیِ تمام‌عیار» و «ملاک انسانیّت» انگاشت که هم بر ساحت‌های مختلف زندگی اجتماعی، اثر کلان و تعیین‌کننده می‌گذارد و هم کمال و سعادت فرد و جامعه از آن برمی‌خیزد. ازاین‌رو، باید غیرفرهنگ به فرهنگ، «وابسته» و «مشروط» شود. این نگاه از نظریۀ «اصالت فرهنگ» برمی‌خیزد. در عین حال، ممکن است در برخی مواقع، امور دیگر در مقایسه با فرهنگ، «اولویّت» و «تقدّم» یابند؛ به‌طوری‌که باید بیش از فرهنگ، دربارۀ آنها کار کرد. در اینجا، سخن از «اولویّت» و «تقدّم» است نه «اصالت» و «بنیان‌بودن». شرایط خاص اجتماعی، حتّی می‌توانند به «امور غیراصیل» نیز ترجیح و تقدّم بدهند و «امر اصیل» را به صورت موقت و موسمی، به حاشیه سوق بدهند. از سوی دیگر، نباید تصوّر کرد که تقدّم یک امر به معنی آن است که باید نسبت به همۀ ساحت‌های دیگر، «بی‌اعتنا» بود و آنها را «رها» کرد، بلکه به این معنی است که در چهارچوب اقتضاهای کنونی و گذرا، باید «تمرکز» و «تکیه» بر روی یکی از ساحت‌ها داشت. از جمله در دهۀ اخیر، همواره «اقتصاد» نسبت به «فرهنگ»، ترجیح داشته است؛ با وجود آن‌که در تفکّر رهبر انقلاب، فرهنگ نسبت به همۀ عرصه‌های دیگری زندگی اجتماعی و حکمرانی، اصالت دارد. ۲. دوگانۀ «مردمی‌/ متمرکز». دولت اسلامی یک دولت حداکثری و تمامیّت‌خواه در فرهنگ نیست، بلکه «فرع بر جامعه» است؛ یعنی اصل بر این است که جامعه، نقش‌آفرینی کند و فرهنگ عمومی را به پیش ببرد و در آنجا که جامعه توان ندارد و کاستی به وجود می‌آورد، دولت به میدان پا بگذارد. در این صورت، باید نقش‌های «سیاستی» و «نظارتی» را به دولت سپرد و نقش‌های «تولیدی» و «مضمونی» را به عرصۀ عمومی و فعّالان فرهنگی آن سپرد. در واقع، دولت به «چهارچوب‌پردازی» و «قاعده‌گذاری» مشغول است و می‌کوشد بستر را برای حرکت محتواییِ جامعه فراهم نماید. این طراحی، بر نظریۀ «مردم‌سالاری اسلامی» تکیه دارد. پس دولت اسلامی، نه دولت «بی‌طرف» و «سکولار» است که فرهنگ را به حال خویش رها سازد و سرنوشت آن را به بازار عرضه و تقاضای فرهنگی واگذارد، و نه دولت «اقتدارگرا» و «متمرکز» است که صدر و ذیل فرهنگ را در اختیار خویش بگیرد و مجال کنشگری فرهنگیِ مستقل و آزادی فرهنگی را بستاند. ۳. دوگانۀ «گفتمان/ آمرانه‌گی». حاکمیّت اگرچه از قدرت رسمی برخوردار است امّا نباید بر زور و قهر و غلبه تکیه کند و ارزش‌های فرهنگی را به جامعه تحمیل نماید، بلکه باید مسیر «زمینه‌سازی» را انتخاب کند و به گونه‌ای جامعه‌سازی و ساختارپردازی نماید که زندگی مؤمنانه، «ممکن» و «تسهیل» شود. باید ارزش‌های فرهنگی در لایۀ فردی به «نظام معانیِ ذهنی» تبدیل شوند که درونی و نهادینه شده و در لایۀ اجتماعی به یک «جریان عمومی» که غالب و مسلّط شده است. این تلقّی بر نظریۀ «رشد اجتماعی» که در متون اسلامی آمده است، استورا است. بر اساس این نظریه، باید به فرد و جامعه، این امکان را داد که شناخت حاصل کنند و بفهمند و صاحب تجربه شوند و در مسیر همین «صیرورت‌ها»، به کمال دست یابند. کمال حقیقی، امری اختیاری است و در آنجا که پای تحمیل در میان است، اثری از کمال نیز وجود نخواهد داشت. پس باید در درون افراد، «تحوّل باطنی» و «اتّفاق انفسی» رقم زد و حال و اوضاع «وجودی»‌شان را تغییر داد. اگر چنین شود، دگرگونی‌های فرهنگی به صورت پایدار و خودجوش صورت‌بندی خواهند شد و حاجت به «نظارت‌ها» و «تقنین‌ها» و «مجازات‌ها» کاهش خواهد یافت. در عین حال، نباید خام‌اندیشی کرد و نگاه آرمانیِ محض داشت و گمان کرد که همگان، دل به تغییر باطنی خواهند سپرد و ارزش‌ها را در درون خویش، نهادینه خواهند کرد، بلکه به‌طور طبیعی، هموار کسانی هستند که گردن‌کشی می‌کنند و جز با تحمیل و زور قانون، ملزم نمی‌شوند. در اینجا برای حفظ «مصالح جامعه» و به این دلیل که «حقوق جامعه» بر «حقوق فرد»، تقدّم دارد، دولت اسلامی باید به صورت قاطع و صریح، آزادی‌های فرهنگی این عدّۀ اندک را محدود و مهار کند تا فسادپراکنی آنها در عرصۀ عمومی، به حیات معنوی دیگری گزند نرساند.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔻حکمرانی فرهنگی به روایت رهبر معظّم انقلاب: چهارچوبی برای بازسازی فرهنگ(۲) 🖊 مهدی جمشیدی ۴. دوگانۀ «الگو/ مفهوم». از آنجا که عموم مردم بیشتر با «محسوسات» و «عینیّات»، ارتباط دارند و از این مجرا، ارزش‌ها را می‌پذیرند، باید افزون بر سازوکارهای مفهومی، «مصداق‌های عینی» و «نمونه‌های عملی» از ارزش‌ها را که در برخی از انسان‌ها، «تحقّق» و «تجسّم» یافته‌اند را به به عنوان الگو و گروه مرجع پیش روی آنها نهاد. این الگوها حتّی اگر مکتب هم نباشند، دست‌کم نقش قطب‌های فرهنگی و گرانیگاه‌های فکری را ایفا خواهند کرد و به جامعه، جهت خواهند داد. در عالی‌ترین سطح باید گفت اهل بیت – علیهم‌السلام- چنین نقشی را نسبت به معارف و حقایق اسلامی ایفا می‌کنند؛ چون اینان، تجسّم کامل و عینیّت مطلق همۀ ارزش‌های اسلامی هستند. ۵. دوگانۀ «عمل/ معارف». باید متناسب با «موقعیّت‌های نوبه‌نو شونده»، معارف اسلامی و انقلابی را استخراج کرد و به عنوان راه‌حل و پاسخ، در متن موقعیّت نشاند. به بیان دیگر، باید به موقعیّت‌های اجتماعی به چشم «ظرف» نگریست و در نسبت با آنها، ارزش‌های فرهنگی را «ترجمۀ عملیاتی» کرد و از کتاب‌ به جامعه سوق داد. حالت مسأله‌وارگی موقعیّت‌های اجتماعی، یک فرصت برای ارائه و تثبیت ارزش‌ها در متن زندگی عینی و واقعی مردم است؛ چنان‌که سرمایۀ ایمان مردم را نقد و محقّق می‌کند. کافی است موقعیّت‌شناس باشیم و در هر موقعیّت، مسأله‌ها و مشکله‌ها را استخراج کنیم و آنها اینها را به متون اسلامی ارجاع بدهیم و بکوشیم به هر یک از آنها، پاسخ‌هایی را در قالب مفاهیم، ارائه نماییم. آن‌گاه این مفاهیم می‌توانند به گذار جامعه از دشواری‌ها و تنگناهای اجتماعی کمک کنند و بر بلوغ و رشد آن نیز بیفزایند. ۶. دوگانۀ هوشمندی/ انبوهه‌. ملاک اثرگذاری فعّالیّت‌های فرهنگی، زیاد بودن تعداد آنها نیست و نباید کمّی و آماری به جهان فرهنگی نگریست، بلکه باید کوشید که با کمترین‌ها و حداقل‌ها، بیشترین نتیجه را کسب نمود. برای این امر، به جای طرح‌های انفعالی یا دفاعی ساده، باید بر روی «نقاط ضعف دشمن» و «نقاط قوّت خود»، تکیه کرد و به این واسطه، معادله را به صورت «نامتقارن»، زیرکانه به نفع خود تغییر داد. مواجهۀ فرهنگیِ هوشمندانه، نه به طور ضروری، پُرتعداد و حجیم است، و نه مستقیم و مکانیکی، بلکه در آن، هم رندی نهفته است و هم زیرکی. ۷. دوگانۀ حکیمانه‌/ سطحی. باید از کارهای فرهنگی تزیینی و تشریفاتی که خاصیّت ندارند گریخت و در پی برنامه‌های «نافع» بود؛ چنان‌که باید برنامۀ فرهنگی از «عمق محتوایی» و «اثر کیفی» برخوردار باشند و بتوانند به گونه‌ای، تغییر فرهنگی ایجاد کنند.کارهای فرهنگیِ سطحی، یا بی‌اثر هستند و یا اگر هم اثری داشته باشند، اثرشان موقتی خواهد بود، حال‌آن‌که کارهای حکیمانه، نظام معرفت و میل را در فرد تغییر می‌دهند و او را وارد یک عالم معناییِ تازه‌ می‌کنند. ۸. دوگانۀ «فن‌آوری‌/ خام‌خواری». افزون بر این‌که نباید از نقطۀ صفر آغاز کرد و باید «ظرفیّت‌ها» و «ثروت‌ها»ی فرهنگی را شناخت و به کار گرفت، نباید این استعدادها و قابلیّت‌ها را به صورت «خام» و «فرآوری‌نشده»، به صحنه آورد، بلکه باید مجموعه‌ای از «فن‌آوری‌های فرهنگی» را برای «تبدیل» و «ترجمۀ» آنها به برنامه‌های فرهنگیِ عملیاتی و میدانی پدید آورد. ۹. دوگانۀ «مرزبندی/ اختلاط». هر چند نباید ارتباط «جهان فرهنگیِ بومی» را با «جهان‌های فرهنگیِ بیگانه» گسست و منزوی و خویش‌بسنده شد، امّا در عین حال، نباید «مرزها» و «حریم‌ها»ی فرهنگی را نادیده انگاشت و به عنوان تعامل و ارتباط، گرفتار «استحاله» و «هضم‌شدن» گردید. باید وضع ارتباطی به‌گونه‌ای صورت‌بندی شود که «استقلال فرهنگی» و «تشخّص هویّتیِ» ما مخدوش و رقیق نشود و ما به عنوان یک واحد فرهنگیِ متمایز، ارزش‌های فرهنگی خویش را نبازیم. این امر آن‌گاه اهمّیّت دو چندان می‌یابد که جبهۀ فرهنگی دشمن نیز در پی «نفوذ فرهنگی» و ایجاد «رخنۀ فرهنگی» در درون جهان فرهنگی باشد تا به این واسطه، سلطۀ فرهنگی خویش را تجدید نماید. ۱۰. دوگانۀ خلّاقیّت/ تکرار. اگرچه «ارزش‌های فرهنگیِ» اسلامی و انقلابی به دلیل تکیه بر فطرت قدسی، ثابت و همیشگی هستند، امّا «روش‌های فرهنگی» که اغلب، موقعیّتی و اقتضایی‌اند، رنگ کهنگی و تکرار می‌پذیرند. ازاین‌رو، باید متناسب با شرایط جدید و نیازهای نوپدید به بازاندیشی در سازوکارها و بازنگری در روش‌ها رو آورد. بازسازی انقلابی نیز وابسته به بازآفرینی روشی است و باید از طریق یافتن «مسیرهای خلّاقانه» و «معبرهای نوآورانه»، به تولید و بازتولید ارزش‌های فرهنگ در جامعه پرداخت.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔰یک بام و دو هوا درباره فلسطینی‌ها ریچارد مدهرست تحلیلگر انگلیسی در یک برنامه تلویزیونی از استانداردهای دوگانه غرب در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان انتقاد کرده و گفت: «مردم در حال فهمیدن میزان دروغگو بودن رسانه‌ها هستند؛ اقدامات سربازان روس علیه اوکراینی‌ها با عنوان «خشونت» تیتر اول روزنامه‌ها می‌شود اما هنگام صحبت درباره فلسطین آن را تنش می‌نامند!» 🔰فولاد ایران در بازار عربستان روح‌الله لطیفی، سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت‌خانه صمت اعلام کرد: «از سه ماه گذشته تاکنون بیش از ۱۴ میلیون دلار تجارت فولاد بین ایران و عربستان ثبت شده است. با توجه به شرایط آب و هوایی عربستان سعودی، مواد غذایی و تولیدات کشاورزی ایران در کنار فولاد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که می‌تواند به توسعه روابط اقتصادی دو کشور کمک کند.» 🔰تعلیق یک ساله فعالیت مقتدی‌صدر سیدمقتدی‌صدر بامداد جمعه اعلام کرد: فعالیت جریان صدر را به مدت یک سال متوقف می‌کند. او دلیل این تصمیم را وجود برخی افراد فاسد در این جریان عنوان کرده است. در پی اعلام این تصمیم فعالیت حساب‌های کاربری متعلق به او در شبکه‌های مجازی از جمله توئیتر نیز متوقف شد. 🔰افزایش تولید نفت ایران اوپک در جدیدترین گزارش خود از افزایش ۳۷ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ خبر داد. ایران در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۲ میلیون و ۵۲۸ هزار بشکه در روز نفت تولید کرده بود. متوسط قیمت نفت سنگین ایران در این دوره را ۸۰ دلار و ۶۷ سنت اعلام کرد. 🔰پذیرش قدرت اژدها در قاره سبز جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به رغم اختلافات در روابط با چین، نقش این کشور را در حل مشکلات جهانی و منطقه‌ای تأیید و تصریح کرد که چالش‌های بین‌المللی بدون چین قابل حل نیست. 🔰رتبه ۲۲ ایران در بین بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا صندوق بین‌المللی پول با اشاره به افزایش ۱۴۱ میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران در سال ۲۰۲۲ اقتصاد ایران را در این سال به ‌عنوان بیست‌ودومین اقتصاد بزرگ دنیا معرفی کرد. 🔰ترک‌ها در انتظار کریدور ایرانی چاوش ‌اوغلو وزیر خارجه ترکیه در گفت‌وگو با کانال تلویزیونی حابرترک گفت: «اتصال خلیج‌فارس به دریای سیاه و اروپا از مسیر ایران یکی از اولویت‌های ترکیه جهت تسهیل بخشی به امنیت و سرعت حمل کالا است.    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴خوش خدمتی عبدالحمید به "موساد" در روز قدس ⏪عبدالحمید اسماعیل زهی در ادامه خوش خدمتی‌هایش به رژیم رو به زوال صهیونیستی، خواستار به رسمیت شناختن این رژیم اشغالگر و سازش با آن شد! ▪️دیروز در حالی که سراسر شهرهای کشورمان و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی در روز قدس بود، امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفت:به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودی‌ها صلح کرد(!) ▪️وی بدون اشاره به فتح قلعه خیبر، انجام چند جنگ با یهودیان خیانتکار و تاراندن آنها از اطراف مدینه به دستور پیامبر اعظم(ص) گفت: در اسلام اعتدالی، افراط‌گرایی و تنگ‌نظری جایی ندارد. ▪️وی افزود: اسلامی که پیامبر (ص) آوردند در آن افراط و تفریط نبوده. اسلامی که قرآن مطرح کرده اسلام اعتدالی است. تندروی و افراط‌گرایی در اسلام درست نیست و به اسلام و مسلمانان در تمام جهان ضربه زده‌ است. تندروی به یهودیت و یهودی‌ها ضربه زده است. ما به یهودی‌ها مخصوصا آنهایی که به حکومت رسیده‌اند توصیه می‌کنیم که اعتدال و میانه‌روی را اختیار کنند و هیچ‌کسی در فکر زدن و نابودکردن دیگران نباشد، بلکه همۀ دنیا باید دنبال صلح باشد. اسلام اعتدالی هم اسلام صلح است. ▪️وی بهمن ۱۴۰۱ نیزضمن دفاع از حزب صهیونیستی بهائیت، خواستار صلح با اسرائیل شده وگفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند» ▪️عبدالحمید در گذشته بارها بر مبنای واقعیت‌های غیر قابل انکار، رژیم صهیونیستی را رژیمی اشغالگر و تروریست و جنایتکار که چند ده سال است به جنایت در سرزمین اشغال شده فلسطین می پردازد، معرفی کرده و همچنین صهیونیسم جهانی را بنیانگذار امپریالیسم در جهان معرفی کرده است. بنابراین دعوت به صلح و سازش با غصب کنندگان سرزمین فلسطین (آن هم در روز قدس) هیچ معنایی جز پادویی برای سرویس جاسوسی موساد ندارد. ▪️باید از این مفتی مذبذب پرسید آیا در اظهارات اخیر، بر اساس احکام اسلام ناب محمدی (ص) -که یهود را بدترین و شدیدترین دشمنان می‌داند- حکم می‌کند، یا بر اساس اسلام آمریکایی و اسلام اسرائیلی؟ 🔹روزنامه کیهان    .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95