تصویر فیش جعلی مولوی عبدالحمید برای حج!
🔹روز گذشته خبری با عنوان «استفاده یک مولوی مشهور از سند و فیش جعلی برای سفر حج» در تسنیم منتشر شد؛ علیرغم آنکه در خبر تسنیم اسمی از آن فرد مشهور برده نشده بود، اما یک روز بعد جناب مولوی عبدالحمید به این خبر واکنش نشان داد تا ضمیر، مرجعاش را پیدا کرده باشد.
🔹فیش ادعایی آقای مولوی عبدالحمید برای حج، دارای چنین مندرجاتی است که گویا وی آن را از فردی به نام «اصغر ک» به شماره ملی با ابتدای ۲۵۲ و به نشانی کاشان... خریداری کرده است.
🔹سایر قسمتهای این سند صلح مربوط به فیش هم با دادههایی پر شده امّا یک بخش مهم و تعیینکننده آن شماره سندی است که موضوع جعلی بودن را آشکار میکند.
🔹شماره سندی که برای این مصالحهنامه درج شده، ۱۳۹۸۲۲۴۵۵۸۷۱۰۰۰۰۴۱ است، امّا با بررسی آن در اسناد رسمی کشور مشخص میشود که این شماره مربوط به سند ثبتشده پیشین دیگری در سازمان ثبت و مربوط به مصالحه نامه دیگری است. هرچند اصلِ خرید فیش حج از استان دیگر نیز فینفسه بر اساس قانون تخلف است.
🔹سند اصلی و غیرجعلی، مربوط به مصالحهنامهای میان خانم امالبنی ع با وکالت آقای مهدی ت و خانم لعل بیبی ح با وکالت همان آقای مهدی ت در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ است. امّا تیم آقای عبدالحمید با شمارهی همین سند و با باقی گذاشتن بسیاری دیگر از دادههای مندرج در آن، اطلاعات دیگر مربوط به خود را با مدعای خرید فیش حج درج و در واقع سندی را جعل کرده است.
🔹تصویر مصالحهنامه جعلی و پرینتی از سند اصلی را به پیوست میتوانید مشاهده کنید.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
جنگ نرم؛ سواد رسانهاي،مفهومشناسي و مباني نظري
تعريف وانواع جنگ(۱)
از جنگ، تعريف واحدي ارائه نشده است. اصولاً درباره هيچيك از واژههاي مربوط به حوزه علوم انساني، مفهوم مورد توافق همگاني وجود ندارد. ازاينرو، هر كس و هر انديشهاي، جنگ را به گونهاي تعريف ميكند كه با تعريفهاي ديگر متفاوت و حتي ناسازگار است. تعدد در تعريف جنگ، تنوع در طبقهبندي و انواع آن را نيز پديد ميآورد. به باور آلن بيرو واژه جنگ از ريشه آلماني Werra گرفته شده كه به معناي آزمودن نيروها با استفاده از اسلحه در سطح ملتها (جنگ خارجي) يـا گروههاي رقيب در داخل يك كشور (جنگ داخلي) صورت ميگيرد. بنابراين، جنگ، ستيزه خشن و منظمي است كه بين دو يا چند اجتماع مستقل درميگيرد.گاستون بوتول پس از برشمردن تعدادي از ويژگيهاي جنگها، تعريفي از آن را ارائه ميدهد: جنگ، مبارزه مسلحانه و خونين بين گروههاي سازمانيافته است. به عقيده پيترماير، همراه با تكامل اجتماعي جوامع بشري و پابهپاي تحولات سياسي ـ اقتصادي، علتها، انگيزهها، گونهها و اهداف جنگها نيز تغيير ميكند و دگرگون ميشود. براي مثال بر اساس هدف، جنگ به جنگهاي عادلانه و ناعادلانه؛ بر مبناي مقياسهاي جغرافيايي، به جنگهاي محلّي، منطقهاي، فرامنطقهاي و جهاني (عمومي)؛ با توجه به انضباط و تاكتيك، به جنگهاي منظم (كلاسيك) و نامنظم (چريكي)؛ بر اساس سطح جغرافيايي، به جنگهاي دريايي، هوايي و زميني؛ و بر اساس قلمرو، به جنگهاي داخلي و خارجي تقسيم ميشوند. همچنين جنگها بر مبناي نوع ابزار، به جنگهاي هستهاي و غيرهستهاي قابل تقسيم است. اما نوعي ديگري از تقسيمبندي از جنگ به اندازه تاريخ بشر قدمت دارد و فقط ممكن است غلبه با يكي از آنها باشد. اين تقسيمبندي عبارت است از: جنگ سخت، جنگ سرد، جنگ نرم.
بررسي مقوله جنگ و منازعات ميان كشورها نيز نشان ميدهد تا پايان جنگ جهاني دوم، غلبه با جنگهاي سخت متكي بر قدرت سخت است، ولي از اين تاريخ به بعد، انواع جنگهاي ديگر كنار جنگ سخت موضوعيت مييابد. با بررسي اجمالي ميتوان اين جنگها را به صورت زير دستهبندي كرد:
يك ـ جنگ سخت1
تا پايان جنگ جهاني دوم (1945م) غلبه با اين نوع جنگهاست. جنگ سخت متكي بر قدرت سخت نظامي ـ امنيتي است.
دو ـ جنگ سرد2
در دوره نظام دوقطبي، از پايان جنگ جهاني دوم تا فروپاشي شوروي سابق (1991م) اين جنگ شكل گرفت و بر تهديدهاي نيمهسخت متكي بود. البته در اين دوره، جنگهاي سختي مانند جنگ تحميلي عراق عليه ايران با حمايت قدرتهاي غربي شكل گرفت و به مدت هشت سال به طول انجاميد.
سه ـ جنگ نرم3
مفهوم جنگ نرم در مقابل جنگ سخت است و تعريف يكساني در مورد آن وجود ندارد. جان كالينز، نظريهپرداز دانشگاه ملي جنگ امريكا، جنگ نرم را اينگونه تعريف ميكند: «استفاده طراحيشده از تبليغات و ابزارهاي مربوط به آن، براي نفوذ در مختصات فكري دشمن، با توسل به شيوههايي كه موجب پيشرفت مقاصد امنيت ملي مجري ميشود». (ناي، 2004: 3)
وزارت دفاع امريكا، جنگ نرم را اينگونه تعريف ميكند: «جنگ نرم، استفاده دقيق و طراحي شده از تبليغات و ديگر اعمالي است كه منظور اصلي آن، تأثيرگذاري بر عقايد، احساسات، تمايلات و رفتار دشمن، گروه بيطرف يا دولتهاست، بهگونهاي كه پشتيباني براي برآوردن مقاصد و اهداف ملي باشد». (نصر، 1387) اما مهمترين تعريف از جوزف ناي است. وي جنگ نرم را اينگونه تعريف ميكند: «توانايي شكلدهي به ترجيحات ديگران. بنابراين، جنگ نرم هرگونه اقدام نرم، رواني و تبليغات رسانهاي است كه جامعه هدف را نشانه ميگيرد و بدون درگيري و استفاده از زور و اجبار، به انفعال و شكست واميدارد. جنگ رواني، جنگ سفيد، جنگ رسانهاي، عمليات رواني، براندازي نرم، انقلاب نرم، انقلاب مخملي، انقلاب رنگي و... از شكلهاي جنگ نرم شمرده ميشود.
به عبارت ديگر، جنگ نرم با اصطلاحات بسياري در علوم سياسي و نظامي هممعناست. در علوم نظامي از واژههايي مانند جنگ رواني يا عمليات رواني استفاده ميشود. برداشت نگارنده نيز از تعاريف متعدد مطرح شده، چنين است كه: جنگ نرم، اقدامي پيچيده و پنهان متشكل از عملياتهاي سياسي، فرهنگي و اطلاعاتي از سوي قدرتهاي بزرگ جهان براي ايجاد دگرگونيهاي دلخواه و مطلوب در كشورهاي هدف است.
در واقع، جنگ نرم مجموعهاي از اقداماتي است كه در جهت تغيير هويت فرهنگي و الگوهاي رفتاري يك نظام سياسي دنبال ميشود. به عبارت ديگر، در جنگ نرم نيروهاي مهاجم به دنبال سلطه بر حكومت، اقتصاد و فرهنگ يك كشور بدون توسل به خشونت هستند. پشتوانه اصلي جنگ نرم، قدرت نرم است.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
جنگ نرم؛ سواد رسانهاي،مفهومشناسي و مباني نظري
تعريف وانواع جنگ(۲)
به اعتقاد ويليام وايتي، جنگ نرم عبارت است از: «مجموع اقداماتي كه از سوي يك كشور به منظور اثرگذاري و نفوذ بر عقايد و رفتار دولتها و ملتهاي ديگر، در جهت مطلوب و با ابزارهايي غير از ابزارهاي نظامي سياسي و اقتصادي انجام ميشود». (ناي، 2004: 4) به طور كلي، جنگ نرم عبارت است از: «طراحي و بهرهگيري هدفمند از تبليغات و ديگر اقدامات كه هدف اصلي طراحان آن، اثرگذاري و نفوذ در باورها، اعتقادات، عواطف، احساسات، تمايلات و رفتار ملت و دولتهاي متخاصم بيطرف و همپيمان، البته به منظور دستيابي به اهداف ايدئولوژيك و ملي» (عسكري، 1390: 23) كه براي اين كار از عمليات رواني استفاده ميشود.
عمليات رواني دو بُعد دارد: اول: ماهيت و منطق دروني كه عبارت است از: تلاش براي اثرگذاري بر افكار، احساسات، تمايلات و در نهايت رفتار با بهرهگيري از ارتباط امتناعي. دوم: منظور و كاربرد اين اثرگذاري و تغيير رفتار با توجه به هر دسته از مخاطبان است. با عنايت به تعريفهاي پيشگفته، معروفترين تعريف را به جوزف ناي، پژوهشگر برجسته امريكايي در حوزه «قدرت نرم» نسبت ميدهند.
اول ـ تهديد نرم4
مجموعه اقداماتي است كه موجب دگرگوني هويت فرهنگي و الگوهاي رفتاري مورد قبول يك نظام سياسي شود. تهديد نرم نوعي سلطه در ابعاد سهگانه حكومت، اقتصاد و فرهنگ است كه از راه استحاله الگوهاي رفتاري در اين حوزهها پديدار ميشود و نمادها و الگوهاي نظام سلطه جايگزين آنها ميگردد (اميري، 1386: 23) با اين نگرش، تمامي تحولاتي كه موجب شود اهداف و ارزشهاي حياتي يك نظام سياسي به خطر افتد يا سبب ايجاد تغيير و دگرگوني اساسي در عوامل تعيينكننده هويت ملي و ديني يك كشور شود، «تهديد نرم» به شمار ميآيد.
در تهديد نرم، بدون منازعه و لشكركشي فيزيكي، كشور مهاجم اراده خود را بر يك ملت تحميل و آن را در ابعاد گوناگون با روشهاي نرمافزاري اجرا ميكند. دگرگونيهاي حاصل از تهديد نرم، دروني، آرام، ذهني و تدريجي است. اين تهديد همراه با آرامش و خالي از روشهاي فيزيكي و با بهرهگيري از ابزارهاي تبليغات، رسانه، احزاب، تشكلهاي صنعتي و شيوه القا و امتناع انجام ميپذيرد.
برخلاف تهديدهاي سخت كه به روشهاي فيزيكي، عيني، سختافزارانه و همراه با اعمال و رفتارهاي خشونتآميز، براندازي آشكار و با استفاده از شيوه اجبار و اشغال سرزميني متكي است، تهديدهاي نرم، بدون منازعه و لشكركشي فيزيكي انجام ميپذيرد و محصول پردازش ذهني نخبگان اين حوزه و مسائل اجتماعي، فرهنگي و سياسي است؛ در حالي كه حوزه تهديدهاي سخت، امنيتي و نظامي است.
از سوي ديگر، در نگاه و نگرش سنتي با رويكرد سختافزارانه، هدف اصلي از تهديدها، تحميل اراده به منظور دگرگونيهاي اساسي در يك نظام سياسي يا تغيير الگوي رفتاري يك كشور است. كه به طور طبيعي به موجب آن تهديد، حيات سياسي آن كشور به خطر ميافتد.
ازاينرو، تهديد نرم را ميتوان مجموعه اقداماتي دانست كه موجب ميشود اهداف و ارزشهاي حياتي يك نظام سياسي (زيرساختهاي فكري، باورها و الگوهاي رفتاري در حوزه فرهنگ، اقتصاد و سياست) به خطر افتد يا موجب ايجاد دگرگوني اساسي در عوامل تعيينكننده هويت ملي يك كشور شود.
برخي از عناوين مهم تهديد نرم بر ضد ايران عبارت است از: تشديد اختلافها ميان جريانهاي سياسي، تضعيف اركان نظام، نفوذ فرصتطلبان در بدنه انقلاب اسلامي، تفرقه ميان اقوام، اديان و مذاهب، افزايش فاصله طبقاتي و بيتوجهي به قشرهاي محروم، تجملگرايي و مصرفزدگي، گسترش فساد، تهاجم فرهنگي، انزواي روحانيت و نيروهاي انقلابي، و شكاف ميان حوزه و دانشگاه. (شعيب، 1388: 247 ـ 293)
دوم ـ قدرت نرم5
جوزف ناي قدرت نرم را براي نخستين بار در سال 1990 م. مطرح كرد و در تعريف آن گفت: «قدرت نرم، توانايي كسب چيزي از راه جذب به جاي اجبار است». (بيگي، 1388: 36) قدرت نرم، به معناي توانايي رسيدن به اهداف مورد نظر از راه جلب نظر ديگران به جاي استفاده از زور است. قدرت نرم، محصول و برآيند تصويرسازي مثبت، ارائه چهره موجّه از خود، كسب اعتبار در افكار عمومي داخلي و خارجي و قدرت اثرگذاري غيرمستقيم همراه با رضايت بر ديگران دانسته شده است.
عصر اطلاعات، سبب افزايش قدرت نرم شده است. ديگر تنها داشتن توانايي بالاي نظامي و اقتصادي مهم نيست.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
جنگ نرم؛ سواد رسانهاي،مفهومشناسي و مباني نظري
تعريف وانواع جنگ(۳)
قدرت در عصر اطلاعات بين دولتها و بازيگران غيردولتي تقسيم شده است. حقوق بشر، فرهنگ و هنجارهايي كه جنبه جهاني يا محلي داشته باشد، منابع قدرت نرم هستند. قدرت نرم، موجب شكل دادن به رفتار ديگران ميشود. نهادهاي بينالمللي به قدرت نرم يك كشور كمك ميكنند. قدرت نرم در كنترل دولتها نيست، بلكه در كنترل جامعه مدني است؛ ازاينرو، موجب افزايش قدرت بازيگران غيردولتي شده است. (پوراحمدي، 1389: 523)
سوم ـ موازنه نرم
نظريه توازن (موازنه) قدرت، قديميترين، بادوامترين و مناقشهبرانگيزترين نظريه در سياست بينالملل است. اما در عصري كه نگره نئوليبراليستي بر آن حاكم شده و در كنار دولتها، كارگزاران و بازيگران قدرتمند ديگري عرصه بروز و ظهور يافتهاند، به قول الوين تافلر، برابري قدرت محال است و چنانچه قدرت طرف مقابل در جهت موازنه افزايش يابد، بيگمان نابرابريهاي جديدي ميآفريند. (تافلر، 1370: 36)
چهارم ـ براندازي6
براندازي در اصل، اصطلاحي نظامي است كه در فرهنگ واژههاي نظامي، چنين تعريف شده است: «همه اعمال و فعاليتهاي غيرقانوني كه بر ضد مصالح يك كشور انجام ميشود و هدف نهايي از آن، واژگون كردن حكومت وقت است.» به عبارت ديگر، عملياتي است كه به منظور كاهش قدرت يك دولت صورت ميپذيرد تا به تدريج يك رژيم براي سرنگون شدن آماده شود.
اين اقدام در واقع، برنامهاي حسابشده، مسالمتآميز و درازمدت براي نفوذ در اركان سياسي يك كشور به منظور تغيير نظام آن كشور يا ايجاد تغيير و تحول اساسي در باورهاي اصلي آن است. امروزه از براندازي نرم، تعبيرهاي گوناگوني ميشود كه هر چند ممكن است تفاوتهاي ظريفي داشته باشد، هدف مشترك همه، تغيير ارزشها و در صورت لزوم، افراد نظام حاكم با روشهاي مسالمتآميز و با بهرهگيري از ظرفيتهاي قانوني موجود در قوانين آن نظام است. چند مفهوم اقدام بدون خشونت،7 مبارزه بدون خشونت، توسعه دموكراسي و براندازي ديكتاتوري، مفاهيم مردمپسند و نوسازي شده جنگ نرم و براندازي به شمار ميآيد.
در واقع، براندازي يكي از شاخههاي جنگهاي نامنظم است. تعريف اصطلاحي ديگر از براندازي عبارت است از: «دگرگوني نظام سياسي يك كشور با ايجاد تغيير و تحول اساسي در ارزشهاي اساسي يك نظام. اين دگرگوني، گاه از راه رفتارهاي خشونتآميز مثل كودتا، ترور، تحصيل جنگ و... صورت ميگيرد و گاه از راه مسالمتآميز و با اجراي برنامهاي حساب شده و درازمدت براي نفوذ در اركان سياسي يك نظام قابل اجراست. نتيجه هر دو اقدام به تغيير نظام و در نهايت براندازي خواهد انجاميد. هدف مشترك همه اينها، تغيير ارزشها و در صورت لزوم، افراد نظام حاكم با روشهاي بيشتر مسالمتآميز و با بهرهگيري از ظرفيتهاي قانوني موجود در قوانين نظام حاكم است. (لطيفي: 1386: 127 ـ 128)
پنجم ـ جنگ نرم رسانهاي
اين جنگ، بهرهگيري از توان و ظرفيت رسانهها، اعم از رسانههاي نوشتاري، ديداري، شنيداري و بهكارگيري اصول تبليغات و عمليات رواني به منظور كسب منافع است. جنگ رسانهاي، از برجستهترين مؤلفههاي جنگ نرم شمرده ميشود؛ به طور مثال يكي از اقدامات مهم در اين زمينه، بهرهگيري از روش برچسبزني عليه نظام مورد نظر است. هدف جنگ رسانهاي آن است كه ايدئولوژي، گروه يا دولتي محكوم گردد، بيآنكه استدلالي در محكوميت آنها ذكر شود.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
⭕️چرا امامت امام جواد (ع) در كودكی يكی از بحث برانگيزترين مباحث عصر ايشان محسوب می گردد؟ (بخش سوم و پایانی)
🔹شیخ مفید - با اشاره به اینکه پس از شهادت امام رضا (ع) گروهی از شیعیان حتّی امامت آن حضرت را انکار کرد و به عقیده «واقفه» گرویدند و عده ای دیگر به امامت «احمد بن موسی» قائل شدند - بر امامت #حضرت_جواد (ع) که اکثریت شیعه آن را پذیرفته بودند تأکید کرد و برای اثبات آن، علاوه بر دلیل عقلی (کَمَالُ الْعَقْلِ لَایَسْتَنْکِرُ، لِحُجَجِ اللهِ مَعَ صِغَرِ السِّنِّ) به آیاتی که درباره حضرت عیسی (ع) نازل شده، استدلال می کند. همچنین اشاره به دعوت رسول خدا (ص) از امام علی (ع) برای پذیرش اسلام (در حالی که آن حضرت هنوز به سن بلوغ نرسیده بود) دارد، در صورتی که از دیگر افراد هم سنّ و سال وی هرگز چنین دعوتی به عمل نیاورده است، و در نهایت شرکت دادن امام حسن (ع) و امام حسین (ع) در مباهله، در حالی که در آن هنگام هنوز دو کودک خردسال بودند، شاهد دیگر شیخ مفید بر صحّت امامت_امام_جواد (ع) است. [۱]
🔹در امر امامت، آنچه مهم است، تنصیص امام سابق بر امامت امام پس از خود می باشد که شیخ مفید آن را از شماری از اصحاب بزرگ و نزدیک به امام رضا (ع) درباره #امامت_امام_جواد (ع) نقل کرده و راویان این نص را چنین بر میشمارد: علی بن جعفر بن محمد صادق (ع)، صفوان بن یحیی، معمّر بن خلّاد، حسین بن بشّار، ابن ابی نصر بزنطی، ابن قیام واسطی، حسن بن جهم، ابو یحیی صنعانی، خیراتی، یحیی بن حبیب بن زیّات و گروهی دیگر. [۲] شیخ، روایات برخی از نامبردگان را در کتاب «ارشاد» آورده و استاد «عطاردی» تقریباً همه آنها را در «مسند الامام الجواد (ع)» گرد آورده است. [۳]
🔹علّامه مجلسی نیز در «بحارالانوار»، فصلی را به ذکر نصوص وارد شده در امامت آن امام همام اختصاص داده است. [۴] از این روایات به خوبی برمی آید که #امام_رضا (ع) در موارد متعدد و مناسبتهای گوناگون، امامت فرزند بزرگوارش را گوشزد کرده و اصحاب بزرگ خود را در جریان امر گذاشته است. در واقع، استقرار اکثریت اصحاب امام رضا (ع) بر امامت #امام_جواد (ع) که پشتوانه اش همین فرمایشات امام رضا (ع) بوده، بهترین دلیل بر حقانیّت امامت آن بزرگوار است؛ زیرا فقها و محدثان شیعه، در پذیرش امامت امامان، دقت عجیبی از خود نشان می دادند و همانگونه که گذشت، با وجود نص، تنها بعد از سؤالات علمی متعدد، امامت آنان را می پذیرفتند. این بدان دلیل بود که گاه نصّ نسبت به چند نفر ابراز می شد تا دشمن حساسیت روی شخص خاصی نداشته باشد.
پی نوشت ها؛
[۱] الفصول المختارة، مفيد، كنگره شيخ مفيد، قم، ۱۳۷۱ ش، ص ۲۵۶ - ۲۵۷
[۲] الإرشاد فی معرفة حجج الله على العباد، مفيد، كنگره شيخ مفيد، قم، ۱۴۱۳ ق، چ اول، ص ۳۱۷؛ إعلام الورى بأعلام الهدى، طبرسى، دار الکتب الاسلاميه، قم، ۱۴۱۴ ق، ص ۳۳۰
[۳] مسند الامام الجواد(ع)، عطاردی، عزیزالله، آستان قدس رضوی. چ ۱، ص ۲۵۰ - ۳۳۳؛ ما از این مجموعه در این نوشته بهره کامل برده ایم.
[۴] بحارالأنوار، دار إحياء التراث العربيی، ۱۴۰۳ق، چ دوم، ج ۵۰، ص ۱۸ - ۳۶
📕حیات فکری و سیاسی امامان شیعه (ع)، جعفریان، رسول، موسسه انصاریان، قم، ۱۳۸۱ ش، چ ششم، ص ۴۷۲
منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
#امام_جواد
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
12.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥مشاهده این کار بسیار مهم👆🏼 برای همه، خصوصا مسئولین جمهوری اسلامی، بسیار ضروری است
🔹️اسلام را خلاصه نکنید در نماز و روزه
🔸️علاوه بر شکستن گردن، باید پوست برهنه ها و هرزه ها را هم کند 🤜
🔹️ترحم بر مجرمین، خیانت به مردم است
🔸️حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند
🔹️در راه مبارزه با گناهکاران، از جنجال و هوچی گری ها نترسید
🔸️حکومت اسلامی وظیفه دارد در برابر گناه بایستد
🔹️علف هرز گناه را قبل از رویش در جامعه، نابود کنید
👈آقایان مسئول👇
سجاده تان را از امامتان جلو تر پهن نکنید و ترس ناشی از ضعف اعتقادتان را، به حساب مصلحت اندیشی و رافت اسلامی نگذارید😡
پلیس باید نماد عزت و صلابت و برخورد قاطع با مجرمین باشد، نه نظاره گر شدن بواسطه شناسائی هوشمند!!!
#امام_زمان #حجاب #غدیر
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
سیاست در اسلام ۱۰.mp3
7.16M
❌ فایل صوتی دهم #سیاست_در_اسلام
اهمیت بیانیه گام دوم که رهبر انقلاب صادر کردند در چیست؟
#استاد_شجاعی 🎤
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
سیاست در اسلام 11.mp3
6.28M
❌فایل صوتی یازدهم ۱۱ #سیاست_در_اسلام
بیانیه مهم رهبر انقلاب (بخش اول)
#استاد_شجاعی 🎤
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
سیاست در اسلام 12.mp3
8.24M
❌فایل صوتی دوازدهم #سیاست_در_اسلام
بیانیه مهم رهبرانقلاب (بخش دوم)
#استاد_شجاعی 🎤
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
سیاست در اسلام ۱۳.mp3
12.45M
❌فایل صوتی سیزدهم #سیاست_در_اسلام
بیانیه مهم رهبر انقلاب (بخش سوم)
#استاد_شجاعی 🎤
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💢فردای 29 خرداد
🔹در سال 1388 بود که بازندگان انتخابات سال 1384 با همه توان به میدان آمده بودند که جبران مافات کنند و اجازه ندهند که رئیسجمهور منتخب مردم که مورد علاقه آنان نبود! بار دیگر بر صندلی قدرت تکیه زند! در این مسیر همه تمهیدات لازم برای تحقق این پروژه را فراهم کرده بودند تا اگر نتوانستند با رأی هواداران، رقیب سرسخت خود را شکست دهند، با به کارگیری نسخههای کودتای رنگین، از رأی اقلی خود اکثریت بسازند! با اعلام تدریجی نتایج انتخابات و مشخص شدن ناکامی و شکست این جریان بود که فرمان آشوب و اردوکشی خیابانی صادر گردید و با طرح ادعای تقلب، خواستار ابطال انتخابات شدند!
🔸هفته پایانی روزهای غبارآلودی بود که بخشی از جامعه توان تشخیص حق و باطل را نیافت! در این میان همه منتظر بودند که حکیم انقلاب اسلامی راهگشای آنان باشد! حکیم در نماز جمعه حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت؛ ابتدا از حماسه بزرگ ملت ایران تقدیر کرد!؛ «مردمسالاری دینی» را «راه سوم» خواند که همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان را به وجد آورده و دشمنان را خشمگین و پرکینه نموده است؛ به نامزدهای حاضر در انتخابات اشاره کرده و همه را عناصر نظام خواندند که در رقابتی درونگروهی به مسابقه آمده بودند و رقابت میان آنها ارتباطی به فرصتطلبان و دشمنان این ملت ندارد! و تا دقایق پایانی با نگاهی پدرانه تلاش کرد تا دست همه بازیگران را گرفته و آنان را در چارچوب نظام و انقلاب تعریف کرده و مانع از واگرایی آنان شوند!
🔹اما حکم حکیمانه که پایانی بر مناقشات بود آنجایی بود که فرمودند: «بنده زیر بار بدعتهای غیرقانونی نخواهم رفت. امروز اگر چهارچوبهای قانونی شكسته شد، در آینده هیچ انتخاباتی دیگر مصونیت نخواهد داشت. بالاخره در هر انتخاباتی بعضی برندهاند، بعضی برنده نیستند؛ هیچ انتخاباتی دیگر مورد اعتماد قرار نخواهد گرفت و مصونیت پیدا نخواهد كرد. اگر واقعاً شبههای هست، از راههای قانونی پیگیری بشود.»
🔸فردای 29 خرداد دیگر غبار فروکاسته و حق آشکار شده بود و مردم تکلیف خود را دانسته بودند! اما فتنهگران که تاب شنیدن کلام حکیم را نداشتند، مسیر دیگری غیر از مسیر ملت را برگزیدند! آنان در برابر سخنان فصلالخطاب تمکین نکردند!، اقدامات غیرقانونیشان را ادامه دادند، بر طبل خشونت کوبیده و 30 خرداد را به روز آشوب علیه جمهوری اسلامی بدل کردند! مسجد را به آتش کشیدند، قرآن سوزاندند، چند کشته بر جای گذاشتند، به اموال عمومی خسارات وارد کردند و چهره از نفاق خود انداختند!
✍🏻مهدی سعیدی
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95