eitaa logo
عزیز غضنفری*
3.4هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @ghazanfariaziz
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ ﴾﷽﴿✨ 🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
دعای سلامتی امام زمان متن عربی و ترجمه فارسی دعای اللهم کن لولیک بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ به نام خداوند رحمن و رحیم اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، خدایا برای ولیت حجت بن الحسن که درودهایت بر او و پدرانش باد ، در این ساعت ، و فی کُلّ ساعَة وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً و در هر ساعت سرپرست و نگهبان و پیشوا و یاور و راهنما و دیده بان باش ، حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً و تُمَتّعَهُ فیها طَویلاً . تا او را با رغبت مردم در زمینت سکونت دهی، و زمانی طولانی بهره مندش سازی متن خالص عربی دعای اللهم کن لولیک اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
با سلام باتوجه به اینکه بسیار از مشتاقان از اقصی نقاط کشور برای شرکت در دعای عرفه حرم مطهر رضوی به مشهد مشرف می شوند لذا در صورت امکان استوری زیر را نشر بفرمایید
❇️ مدیرعامل شرکت ملی نفت: تولید نفت ایران به 3.1 میلیون بشکه در روز رسید. ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ✍ خائنین به ملت جواب دهند که می گفتند بدون اجرای برجام و aftf نمی شود نفت فروخت. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
نشانه درک روز عرفه چیست؟ حجت الاسلام موسوی مطلق: 🔹از امام صادق(علیه السلام )سؤال شد: عرفات را چرا عرفات نامیده‌اند؟ حضرت فرمود: «جبرئیل، حضرت ابراهیم را روز عرفه به این مکان آورد، جبرئیل گفت: ای ابراهیم! به گناه خود اعتراف کن و مناسکت را بیاموز! چون جبرئیل گفت اعتراف کن! این سرزمین عرفات نامیده شد. 🔹از حضرت زهرا (س) روایت شده که فرمودند: روز عرفه، عرفه نامیده شد به جهت اینکه حضرت رسول الله (ص) حضرت علی (ع) را در این روز به مردم معرفی نمود. 🔹شیطان با تمام وجود میل دارد همه از عرفه و عرفات غافل شوند چرا که در این روز خداوند بر اهلش تجلی می‌کند و او از این تجلی خوف دارد. 🔹کوتاه سخن این که عارفی اهل راز می گفت: علامت درک عرفه این است بعد از خروج از عرفه و عرفات سالک عاشق یا عاشق تر می شود. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
8.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پخش برای اولین‌ بار! 🔺اگر بهشتی آن‌جا بود، خیال ما راحت بود… 🔺چگونه نظام پس از شهادت قدرتمندانه به مسیر خود ادامه داد… 🔺روایت شنیدنی رهبر معظم انقلاب از حادثه‌ای تلخ اما امیدبخش… .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
اعمال مهم روز عرفه: 1️⃣ غسل 2️⃣ زيارت امام حسين علیه‌السلام. 3️⃣ روزه عرفه برای كسی كه ضعف پيدا نكند و مانع دعا خواندن او نشود. 4️⃣ دعای امام حسين علیه‌السلام در روز عرفه خوانده شود. 📎 📎 .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
17.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📆 هشتم ذی الحجه_حرکت کاروان امام حسین علیه السلام از مکه به کربلا 💔خبر آمد که حسین بن علی راهی شد 🚩کاروان عاشورا طبق قول مشهور بین محدثین روز هشتم ذی‌الحجه سال ۶۰ هجری از مکه به سمت عراق حرکت کرد و در این سفر طولانی براساس آنچه در تاریخ ذکر شده در منازل زیادی توقف کرده و به راه خود ادامه دادند. 🕌ورود امام حسین(ع) به کربلا ✍ بنا بر مشهور در این روز حضرت اباعبدالله‌حسین(ع) با اهل بیت و اصحابشان وارد کربلا معلی شدند. 🐴در اینجا اسب حضرت حرکت نکرد، امام پرسیدند نام این سرزمین چیست؟ گفتند: «غاضریه» نام دیگرش را پرسیدند، گفتند: «شاطی‌الفرات». فرمودند: اسم دیگری هم دارد، گفتند: «کربلا» هم می‌گویند. 💔در این هنگام حضرت آهی از دل کشیدند و گریه شدیدی کردند و فرمودند: «به خدا قسم زمین کربلا همین است! به خدا اینجا مردان ما را می‌کشند! به خدا قسم اینجا زنان و کودکان ما را به اسیری می‌برند! به خدا قسم اینجا پرده حرمت ما دریده می‌شود!. ای جوان مردان فرود آید که محل قبرهای ما اینجاست ...». 📚منابع: ▪️الارشاد، اعلام الوری، مسار الشیعه، بحارالانوار، مصباح‌المتهجد، مصباح کفعمی، کامل الزیارات ▪️مناقب آل ابی‌طالب، الامام الحسین(ع) و اصحابه، الغدیر، طبقات الکبری، نفس‌المهموم، لهوف، معالی السبطین .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
جنگ نرم؛ سواد رسانه‌اي،مفهوم‌شناسي و مباني نظري سواد رسانه‌اي مروري بر نظريه‌هاي سواد رسانه‌اي1 بخش اول يك ـ نظريه انتقادي سواد رسانه‌اي از دهه 1980 تاكنون و زماني‌ كه لن‌مسترمن براي اولين بار «آموزش رسانه‌اي» را نگاشت (مسترمن، 2001)، بسياري از دانشجويان عرصه رسانه در سراسر دنيا مجموعه‌اي از مفاهيم اساسي را در اختيار داشته‌اند. مركز سواد رسانه‌اي در ايالات متحده بسياري از اين نظرات اساسي درباره سواد رسانه‌اي را برگرفته و در چارچوبي كه براي معلمان در دسترس‌تر و براي دانشجويان كاربردي‌تر است، ساده‌سازي كرد. اين مركز پنج مفهوم اصلي را كه جايگاه مهم در عرصه سواد رسانه‌اي دارد، معرفي كرده است و جف شر بر اساس آنها مفاهيم كليدي سواد رسانه‌اي انتقادي را اين‌چنين دسته‌بندي مي‌كند: اول ـ اصل عدم شفافيت تمام پيام‌هاي رسانه‌اي «ساخته» مي‌شوند؛ مفهوم اول بنيان سواد رسانه‌اي بوده و قدرت رسانه‌ها با عنوان مشخص و شفاف را در ارائه پيام به چالش مي‌كشد. نشانه‌شناسي به عنوان علم نشانه‌ها و بررسي چگونگي توليد اجتماعي معاني از طريق روابط ساختاري در نظام نشانه‌اي، كمك شاياني به سواد رسانه‌اي رسانده است (كلنر، شر، 2005). رولان بارت (1998) چنين توضيح مي‌دهد كه نشانه‌شناسي در تلاش است طبيعي بودن پيام را به چالش بكشد. مسترمن معتقد است، اصل عدم شفافيت، بنيان آموزش رسانه‌اي را تشكيل مي‌دهد. از آنجا كه رسانه‌ها در جريان فرايند ساخت، خلق شده، شكل و جايگاه مي‌يابند، نمي‌توان مدعي شد رسانه‌ها پنجره‌اي شفاف و يا انعكاسي ساده از جهان و واقعيت را ارائه مي‌دهند. اين فرايند تصميمات بسياري درباره حذف يا دربرگيري موضوعات و چگونگي ارائه واقعيت را شامل مي‌شود. مسترمن (1994) عدم شفافيت را اين‌گونه توضيح مي‌دهد: «رسانه‌ها واقعيت را نشان نمي‌دهند بلكه آن را بازنمايي مي‌كنند». (مسترمن، 1994: 33) هنري گيروكس (1997) چنين مي‌نويسد:‌ «آنچه تحت عنوان طبيعي نمايش داده مي‌شود بايد به عنوان محصولي تاريخي از نظر محتوا با ادعاهاي غيرواقعي و پيام‌هاي انحرافي و عناصر سازنده شكل و حالت آن، رمزگشايي و آشكار شود» (گيروكس، 1997: 79 ـ80). رمزگشايي از پيام‌هاي رسانه‌اي با انجام تحقيقي انتقادي گام نخست و مهم براي رسيدن به سواد رسانه‌اي است. دوم ـ رمز‌ها و قواعد پيام‌هاي رسانه‌اي با استفاده از زباني خلاق و قواعدي خاص ساخته مي‌شوند. دومين مفهوم اساسي نيز براي ترسيم اين مهم كه نشانه‌ها و نمادها چگونه عمل مي‌كنند، به شدت به نشانه‌شناسي متكي است. دانشجويان سواد رسانه‌اي به وسيله ‌نشانه‌شناسي وجود معاني دوگانه در نشانه‌ها را تحليل مي‌كنند‌: 1. معناي لغوي و دال (مرجع تحت‌اللفظي براي محتوا) 2. معناي ضمني و مدلول (دلالتي ذهني‌تر و اشتراكي‌تر از پيام بر اساس رمز‌هاي فرهنگي و ايدئولوژيك) وقتي معناي لغوي و ضمني يكي شوند، بازنمايي طبيعي جلوه كرده و ساخت اجتماعي و تاريخي را نامرئي مي‌كند. بنابراين، هدف از ارتقاي سواد رسانه‌اي كمك به دانشجويان براي تمييز ميان معناي لغوي و ضمني و به عبارتي دال و مدلول است (فيسك، 1990). براي دانشجويان كم سن و سال‌تر توضيح اين اصطلاحات به جداسازي آنچه مي‌بينند و مي‌شوند از آنچه تصور و احساس مي‌كنند، ساده مي‌شود. در اين حالت نيز ساخت رسانه، ابزاري قدرتمند براي هدايت دانشجويان به منظور واكاوي اين عقايد است. براي مثال، بحث درباره بازنمايي طبقه، نژاد يا جنسيت در رسانه‌هايي نظير تلويزيون و سينما مستلزم تحليل رمزها و كليشه‌هايي است كه به واسطه آنها گروه‌هاي به حاشيه‌ رانده شده همچون كارگران، زنان و رنگين‌پوستان در مقابل رؤسا، ثروتمندان، مردان و سفيدپوستان بازنمايي مي‌شوند. تحليل الگوهاي مختلف، بازنمايي زنان يا رنگين‌پوستان، ساختگي بودن بازنمايي جنسيت و نژاد و تقويت به حاشيه‌راندن و طبيعي جلوه دادن آن به واسطه بازنمايي‌هاي منفي و مسلط را آشكار مي‌سازد. بنابراين، گاه دلالت‌هايي كه شخصيت‌هاي مرد، نظير آرنولد شوارتزنگر را بازنمايي مي‌كنند، چنان به نظر مي‌رسد كه صرفاً بازنمايي مرد را نشان مي‌دهند؛ حال‌آنكه معاني ضمني را شكل داده و ويژگي‌هاي خاصي نظير قدرت مردسالارانه، مردانگي خشن و سلطه را بيان مي‌كنند. بدين ترتيب، رسانه‌ها آنقدر رمزگونه ساخته شده‌اند كه نمي‌توان آنها را پنجره‌اي رو به جهان قلمداد كرد. (كلنر، شر، 2005) سوم ـ رمزگشايي مخاطب افراد مختلف تجربه‌اي متفاوت از پيام رسانه‌اي واحد دارند. مفهوم سوم در فعاليت‌هاي مركز مطالعات فرهنگي معاصر بيرمنگام در بريتانيا شكل گرفته است؛ جايي كه مفهوم مخاطب فعال نظريه‌هاي پيشيني را كه مخاطبان رسانه‌اي را افرادي منفعل و اغلب قرباني مي‌پنداشت، به چالش كشيده است. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95