eitaa logo
عزیز غضنفری*
3.4هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @ghazanfariaziz
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ در اواخر دولت خاتمی در تهران خمپاره شلیک میشد باز جای شکر داره در اواخر دولت روحانی خبری از شلیک خمپاره نیست....
⭕️ چرا رسانه‌های مقاومت در پیروزی این محور مشارکت دارند ⭕️ بال رسانه‌ای دوشادوش بال نظامی 🔰 هفته‌ی گذشته، بیش از ۳۰ وب‌سایت از جمله شبکه‌های معروف بین‌المللی العالم، پرس.تی.وی و الکوثرِ ایران، لؤلؤهِ معارضه بحرین، المسیرهِ یمن، النباءِ معارضه عربستان سعودی، فلسطین‌الیومِ فلسطین و الصراطِ لبنان را در دامنه‌ی .com و.net مسدود کرد؛ حتی برخی از وب‌سایت‌های مسدود‌شده مانند کربلا، النعیم، الکوثر و ... غیرسیاسی و دینی بودند. این اقدام است، چراکه اوّلاً، نشانگر سیاست سرکوب توسط آمریکاست و ثانیاً، حکایت از قدرت تأثیرگذاری این رسانه‌ها دارد؛ رسانه‌هایی که با کمترین امکانات و بودجه در برابر امپراتوری عظیم رسانه‌ای غرب قد علم کرده‌اند و توطئه‌ها و جنایات آمریکا و هم‌پیمانانش را برملا می‌کنند. ازهمین‌رو، حق‌طلبی و حق‌گویی این رسانه‌ها باعث آشفتگی جبهه‌ی استکبار شده است. موضوعی که بخش اعظم سخنرانی سیدحسن در کنفرانس ملی «فلسطین پیروز است» را تشکیل داد. ایشان در این کنفرانس را مرحله‌ی تکمیلی دستاوردهای مقاومت خواند و صریحاً بیان کرد که بخشی از ساختن بر دوش رسانه است. مبحث جنگ رسانه‌ای بارها توسط انقلاب هم مطرح‌شده و ایشان ابزار رسانه‌ای دشمن را به سلاح شیمیایی در جنگ‌های نظامی تشبیه کرده‌اند. 🔰امّا چرا جنگ رسانه‌ای؟ صحنه‌ی مبارزه‌ رسانه‌ای در دو جبهه چه آرایشی دارد؟ دشمن چه امکانات، اهداف و تکنیک‌هایی و محور مقاومت چه امکانات، اهداف و تکنیک‌هایی دارد؟ نقاط قوت و ضعف رسانه‌های مقاومت کجاست؟ نقش رسانه‌ها در «ساختن پیروزی» تا چه حد و به چه صورتی است؟ 💢 چرا جنگ رسانه‌ای؟ چون آرام و تدریجی است؛ بر تغییر باورها و اعتقادات هدف‌گذاری می‌کند و پکیج کاملی از انسان مطلوب خود می‌سازد که در لحظات حساس به‌عنوان سرباز دشمن عمل کند؛ تصویر شکست‌خورده و ناامید از حریف ارائه می‌کند و می‌تواند با نمادسازی و تصویرسازی، حتی شکست‌ها را پیروزی القاء کند. 💢 آرایش صحنه جنگ رسانه‌ای به چه شکلی است؟ قدم اوّل برای حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن است. در اردوگاه استکبار، امپراتوری عظیم رسانه‌ای با بیش از صد سال تجربه و سابقه حاکم است که انحصار خبری، فکری و حتی سرگرمی جهان خصوصاً جهان غرب را در اختیار خود دارد و در یک تک‌صدایی هولناک به هم متصل می‌شود و هر نوع صدای مخالف را با روش رسانه‌ای و عملیات روانی خود بایکوت می‌کند. بمباران خبری مردم جهان، توهم جریان آزاد اطلاعات و مهندسی آهنین ذهن‌ها کارکرد این رسانه‌هاست. علاوه بر شبکه‌های منطقه‌ای ابررسانه‌های بزرگ جهانی، شبکه‌های محلی زیادی نیز وابسته به همین هلدینگ‌ها یا متحدان آن‌ها در گوشه‌گوشه‌ جهان فعالیت دارند و افکار عمومی را در جهت خواسته‌های آن‌ها جهت‌دهی و مهندسی می‌کنند. امّا در مقابل این امپراتوری عظیم رسانه‌ای، جریان رسانه‌ای تازه تأسیس و نوپای جریان وجود دارد که اغلب در سطح منطقه‌ای فعالیت دارند. از تأثیرگذارترین این رسانه‌ها شبکه‌ی پرس.تی.وی، المنار و العالم است که مخاطبان میلیونی در منطقه و جهان دارند. نقش پیروزساز برخی از این شبکه‌ها در بحران‌ها و بزنگاه‌های حساس چنان است که سیدحسن نصرالله در جنگ ۳۳ روزه لبنان و اسرائیل می‌گوید: «اگر نبود، پیروزی از دست رفته بود.» 💢 راهبردهای رسانه‌ای دشمن بعد از شناخت هندسه‌ی جنگ رسانه‌ای، گام بعدی طراحی و شناسایی راهبردها و تکنیک‌های رسانه‌ای دشمن است. اهداف راهبردی جبهه‌ی استکبار در قبال جبهه‌ی مقاومت شامل چند مؤلفه‌ی اساسی است: ۱. ارائه‌ تصویری مخدوش و منفور از خودمان ۲. تلقین ناامیدی و یأس ۳. سرگرم‌سازی به مشکلات داخلی و غفلت از میدان اصلی مبارزه ۴. تحریف و لکه‌دارکردن چهره مبارزان مقاومت ۵. انحصار رسانه‌ای 🔰نظام رسانه‌ای مقاومت باید چه کند؟ ادامه دارد... متن کامل یادداشت در سایت رهبر انقلاب: https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=48275
ادامه👇👇 🔰نظام رسانه‌ای مقاومت باید چه کند؟ هدف اوّل رسانه‌های باید ، طرفدار صلح، آزادی و عدالت و حامی کرامت انسان‌ها و انسانیت باشد. درست برخلاف رسانه‌های دشمن که سال‌هاست چنین القاء می‌کنند که جبهه‌ مقاومت جنگ‌طلب، بر‌هم‌زننده‌ی صلح و ثبات منطقه و جهان، تروریست و غیرمنطقی است. هدف اوّل و بنیادین هر نوع فعالیت رسانه‌ای اعم از خبر، تحلیل، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، موسیقی، نقاشی، کاریکاتور و ... باید در راستای تصویرسازی مثبت و انسانی از محور خصوصاً از باشد. هدف دوم، -که مخاطب آن توده‌های داخلی منطقه است- باید ، نگاه روشن به آینده و نوید پی‌درپی پیروزی به‌صورت حقیقی، نه خیالی و توهمی باشد. اثر پیروزی‌ها باید در عرصه‌های داخلی دیده و طعم آن چشیده شود. هدف سوم، رفع مشکلات داخلی و چشم‌دوختن بر آرمان اصلی مقاومت (آزادی و نابودی ) است. هر شایعه و پژواکی که بخواهد مشکلات داخلی را بر رهاکردن موضوع فلسطین گره بزند، توطئه و پژواک دشمن است. تفرقه‌افکنی بین ملت‌های مقاومت با شایعات و تعصبات نژادی، قومی و مذهبی هدفی جز به حاشیه‌راندن موضوع اصلی نیست و بهترین راه برای مقابله با آن، حل مشکلات داخلی کشورهای مقاومت و همدلی بین ملت‌های این محور است. هدف چهارم، تجلیل از میدان‌های نظامی، سیاسی و رسانه‌ای است. نمایش چهره‌ی منجی‌گونه از مدافعان حرم و نظامیانی که نگذاشتند زیرپای تعصبات جاهلانه و جنایات استکبار له شود. ده‌ها فیلم سینمایی، نمایش، داستان، تئاتر و انواع و اقسام فعالیت‌های هنری در این زمینه لازم است که انجام شود. 🔰شگردهای جنگ رسانه‌ای دشمن طیف گسترده‌ای از خدعه‌ها و تکنیک‌های عملیات روانی را در برمی‌گیرد. برجسته‌سازی حاشیه‌ها، چشم‌پوشی از حقیقت، دروازه‌بانی خبر، اهریمن‌سازی، سکوت، کوچک‌نمایی، بزرگ‌نمایی، انکار، واقع‌نمایی حداقلی، دروغ بزرگ، استفاده ابزاری از و ... . این تکنیک‌ها هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف آن‌هاست. نقطه قوت آن‌ها برای تسخیر ذهن‌های فاقد سواد رسانه‌ای است و نقطه ضعف آن‌ها در صورت افشاگری رسانه‌های مقاومت و بالابردن سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای توده‌های مردم است. افشای چهره‌ی دروغ‌پرداز و خدعه‌گرانه‌ی این رسانه‌ها آن‌ها را بی‌اعتبار و فاقد اثرگذاری می‌کند. سیدحسن در سخنرانی خود بر این نکته تأکید کرد که دستاوردهای رسانهی مقاومت در دهه‌های اخیر بزرگ‌بوده و باید بر تجارب و خلاقیت‌ها پایه‌گذاری کرد و در عین حال: «با استناد به دستاوردهای بزرگ به تجدیدنظر در زبان گفتمان و ادبیاتمان نیاز داریم. باید گفتمان رسانه‌ای مقاومت همسو با تحولات و تهدیدها در منطقه توسعه یابد. باید گفتمان و استراتژی معادله‌ی جدید بازدارندگی تدوین و تثبیت شود که عبارت است از اینکه قدس در مقابل همه منطقه است.» جبهه‌ی مقاومت به‌خوبی می‌داند که جنگ رسانه‌ای بال دیگر نظامی و سیاسی است و گفتمان رسانه‌ای بر تحولات میدانی تأثیرگذار و گاه تعیین‌کننده است. بنابراین، به تعبیر سید مقاومت: «بخشی از ساختن پیروزی بر دوش رسانه است.» فصل جدیدی از تقابل رسانه‌ای و معادله‌ی جنگ روانی رقم‌خورده که نیاز است مقاومت تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را به‌کار گیرد و حتی فراتر از ظرفیت‌های خودش تلاش کند. به تعبیر : 👈 «فقط انسان‌های ضعیف به اندازه‌ی امکاناتشان کار می‌کنند.» باید فراتر از امکانات جنگید. باید فراتر از امکانات تلاش کرد. چه بسا گروهی کوچک با امکانات کمتر بتوانند پیروز شوند، چنان‌که حضرت داود علیه‌السلام با یک فلاخن بر جالوت پیروز شد. ✍️متن کامل یادداشت در سایت رهبر انقلاب: https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=48275
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
﷽ اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🌿 شما به ملکوت نزدیکتر هستید... 🔸 شما جوان‌ها... بهتر می‌توانید کنید... ➕ امام خمینی (ره)
🌻داستان🌻 🏵🥀نوۀ چنگیزخان مغول چگونه شیعه شد؟ 👇 سلام علیکم و رحمته الله عاقبت بخیر باشید انشاءالله صلاح دونستید بخوانید ارزشش را دارد ✍روزی سلطان محمّد خدابنده بر همسر خود خشم گرفت و در یک جلسه او را سه طلاقه کرد؛ ولی به دلیل علاقۀ بسیاری که به وی داشت, خیلی زود از کردارِ خویش پشیمان شد و به همین خاطر عالمان سنی را دعوت نمود و از آنان مشورت خواست. آنها گفتند: هیچ راهی وجود ندارد، مگر این که نخست فرد محلّل (فردی غیر از سلطان) با او ازدواج کند, سپس مجدداً سلطان میتواند با او ازدواج کند. سلطان گفت: برای من پذیرشِ این امر، بسیار سخت است. آیا راه دیگری وجود ندارد؟ شما علما در بسیاری از مسائل با یکدیگر اختلافِ نظر دارید , فقط در همین یک مسئله همه باهم اتفاق نظر دارید؟! گفتند : بله. در این هنگام یکی از مشاوران اجازۀ سخن خواست و اظهار داشت: جناب سلطان! در شهر علامه ای زندگی میکند که چنین طلاقی را باطل میداند، خوب است او را نیز احضار نموده و نظر او را جویا شوید.(منظورِ وی، علامه حلی بود.) عالمان سنی بر آشفتند و گفتند: آن عالم، رافضی مذهب بوده و رافضیان, افرادی کم عقل و بی خِرَد میباشند و اصلا در شأنِ سلطان نیست که چنین فردی را به حضور بپذیرد. سلطان گفت: به هر حال دیدن او خالی از فایده نیست و دستور داد علامه حلی را در محضر او احضار نمایند. وقتی علامه وارد مجلس سلطان محمّد خدابنده شد, علمای مذاهب چهارگانه ی اهل سنت نیز در آن جلسه حاضر بودند. علامه بدون هیچ ترس و واهمه ای نعلینِ (کفش) خود را به دست گرفت و خطاب به همۀ حاضران سلام کرد و آنگاه یک راست به سمت سلطان رفت و در کنار او نشست. عالمان سنی رو به سلطان کرده و گفتند : دیدید؟ ما نگفتیم شیعیان, افرادی سبک سر و بی عقل میباشند؟! سلطان گفت: او عالِم است. دربارۀ رفتار او از خودش سؤال کنید. آنها به علامه گفتند: چرا به سلطان سجده نکردی و آداب تشریفاتِ حضور را به جا نیاوردی؟ علامه گفت: رسولِ خدا از هر سلطانی برتر و بالاتر بود و کسی بر او سجده نکرد، بلکه فقط به آن حضرت سلام می‌کردند و خدای تعالی نیز فرموده است : (چون داخل خانه ای شدید به یکدیگر سلام کنید، سلام و درودی که نزد خداوند مبارک و پاک است.) از سوی دیگر به اتفاق ما و شما، سجده برای غیر خدا حرام است. پرسیدند: چرا جسارت کردی و کنار سلطان نشستی؟ علامه پاسخ داد: چون جای دیگری برای نشستن نبود و از طرفی سلطان و غیرسلطان با یکدیگر مساوی اند و این جسارت به محضر سلطان نیست. پرسیدند: چرا کفش های خود را به داخل مجلس آوردی؟ آیا هیچ آدم عاقلی در محضرِ سلطان و چنین مجلسی این گونه رفتار میکند؟ علامه گفت: ترسیدم حَنَفی ها کفش هایم را بدزدند همانگونه که ابوحنیفه، نعلینِ رسول اکرم را دزدید. علمای حنفیِ حاضر در آن مجلس برآشفتند و فریاد زدند : چرا دروغ میگویی؟ این تهمت است. ابوحنیفه کجا و زمان پیامبر کجا؟ ابوحنیفه صد سال پس از پیامبر تازه به دنیا آمد. علامه گفت: ببخشید اشتباه از من بود. احتمالا شافعی , نعلینِ پیامبر را سرقت کرده است. این بار صدای شافعی ها درآمد که شافعی در روز مرگِ ابوحنیفه و دویست سال پس از شهادت پیامبر دیده به جهان گشوده است. علامه گفت: چه میدانم! شاید کار مالِک بوده است. علمای مالکی هم مثل حنفی ها و شافعی ها و به همان شیوه اعتراض کردند. علامه گفت: پس فقط احمد بن حنبل میماند.قطعا سارق احمد بن حَنبل است. حنبلی ها هم برآشفتند و به اعتراض و انکار پرداختند. در این لحظه علامه رو به سلطان کرد و گفت : جناب سلطان! ملاحظه کردید که اینان اقرار کردند هیچ یک از رؤسای این مذاهبِ چهارگانۀ اهل سنت در زمان حیات رسول خدا حاضر نبوده اند و حتی صحابۀ آن حضرت را هم ندیده اند... سلطان گفت: آیا این حرف صحیح است؟ عالمان سنی گفتند: بله هیچ یک از این چهار نفری (که رئیس مذاهب اهل سنت میباشند), رسول خدا و صحابۀ آن حضرت را درک نکرده اند. آنگاه علامه گفت : ولی ما شیعیان , پیرو آن آقایی هستیم که به منزلۀ نَفس و جانِ رسول خدا بود و از کودکی در دامان پیامبر پرورش یافت و بارها و بارها از سوی آن حضرت به عنوان وصی و جانشین رسول خدا معرفی شد. سلطان که متوجه حقانیت مذهب شیعه شده بود پرسید: نظر شیعه دربارۀ این طلاق چیست؟ علامه پرسدید: آیا جنابعالی طلاق را در سه مجلس و در محضر دو نفرِ عادل , جاری نموده اید؟ سلطان گفت: نه! علامه گفت: در این صورت طلاق باطل میباشد چون فاقد شرایط صحت است. آنگاه سلطان محمّد خدابنده به دست علامه شیعه شد و به حاکمان شهرهای تحت فرمانش نامه نوشت که از این پس با نام ائمۀ دوازدهگانه ی شیعه خطبه بخوانند و به نام ائمە ی اطهار , سکه ضرب کنند و نام آنان را بر در و دیوار مساجد و مشاهد مشرفه حک نمایند.🌷 📚🥀 پیرامون غدیر دکتر علی هراتیان 💫حقانیت شیعه وغدیرخم https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیرمحمد یاور رهبر: 🔴 عده ای نجس در قالب چادری، دارند حرمت چادری ها را لگدمال می کنند...🔥💥🔥 ☑️ خانواده های مسلمان و مومن خواهران چادری ما بهتر می دانند که عین نجاست است یعنی خود نجاست و خانه ای که در آن سگ نگهداری می شود ، مورد لعنت خدا قرار دارند و تمام افراد خانه نجس هستند 🐶🐕🐕🐶 ‼️ قابل توجه نهاد های امنیتی لطفا جلوی این موارد را بگیرید و این فیلم ها به زودی سر از شبکه پلید منو و تو و شبکه های مسیج پولی نژاد در میاره😳❌😳 سگی زندگی حیوانی