eitaa logo
عزیز غضنفری*
3.4هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @ghazanfariaziz
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 راهپیمایی روز جهانی قدس در سوریه 🔹رسانه‌های سوری با انتشار تصاویری از آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در اردوگاه «یرموک» و چند منطقه دیگر سوریه خبر دادند. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🇳🇱هلند، کشتار ۱۰هزار چینی در "باتاویا " 🔻 در ۷ اکتبر ۱۷۴۰، صدها تن از چینی _اندونزیایی ها، که بسیاری از آنها کارگران کارخانه قند بودند، با سربازان هلندی درگیر شدند. 🔻هلندی‌ها در تلافی آن با توپ به خانه‌ی چینی‌ها آتش گشودند که باعث آتش گرفتن آنها شد. ‼️برخی از چینی‌ها در خانه‌های در حال سوختن جان خود را از دست دادند، البته برخی دیگر که جان سالم به‌در بردند هم پس از ترک خانه‌های خود تیرباران شدند. سربازان دیگر در میان ردیف‌های خانه‌های در حال سوختن جستجو می‌کردند و هر بازمانده‌ای را که می‌یافتند با خونسردی کشتند. ✍"ون هوول" سیاستمدار هلندی و منتقد استعمار می‌نویسد "زنان باردار و شیرده، کودکان و پیرمردان لرزان بر شمشیر افتادند. زندانیان بی دفاع مانند گوسفند سلاخی شدند". 🔻روز بعد خشونت ادامه یافت و بیماران چینی در یک به بیرون برده شدند و با خونسردی کشته شدند. ‼️دو روز بعد شورای هلند برای تحویل سر هر چینی مبلغی جایزه تعیین کرد. در نتیجه، چینی‌هایی که از حمله اولیه جان سالم به در برده بودند توسط سربازان شکار شدند. ‼️گزارش‌های این قتل عام تخمین می‌زند که ۱۰هزار چینی در این درگیری کشته شدند، بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ خانه متعلق به چینی‌ها مورد حمله قرار گرفت و سوزانده شد. از کل جمعیت باتاویا بعد از قتل عام مورخین رقم ۶۰۰ بازمانده را ارائه می‌دهند. 🌐https://historia.id/amp/politik/articles/duka-warga-tionghoa-DbKmv 🔴 چهره واقعی غرب مدعی حقوق بشر .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🌍 *ظریف فرق "لغو" با "تعلیق" را به خوبی می‌داند.* مداح اهل بیت درمراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده، باید فرق بین «تعلیق با "لغو" را بداند. آقای موسویان درآمریکا شهادت داده که زبان ظریف عالی است. من، هم با تأکید مداح موافقم و هم با شهادت آقای موسویان. مشکل ظریف دروغگویی و فریبکاری است نه ندانستن فرق لغو با تعلیق. او در مجلس چند بار تأکید کرد که در هیچ جای برجام عبارت تعلیق نیامده و بر لغو تحریم‌ها تأکید شده است و وقتی به او نشان دادند که در برجام از عبارت تعلیق استفاده شده و نه لغو تحریم گفت من آن رانخوانده بودمو متوجه این موضوع نشده بودم. این هم دروغی دیگر. او می‌دانست در برجام کلمه لغو نیامده و آگاهانه از کلمه تعلیق استفاده کرده است منتهی قصد فریب مجلس و نمایندگان و مردم و سایر مسئولین مملکتی را داشت. دروغ و فریب یکی پشت دیگری! چطور ممکن است این همه مذاکرات برای لغو تحریم‌ها بوده ولی او متوجه نبودن عبارت لغو نشده باشد. او به خوبی می دانست که بحث تعلیق تحریم‌هاست و برای آن مکانیسم ماشه هم در نظر گرفته شده است. ظ‌ریف می دانست امضاء کری وزیر خارجه آمریکا ضمانت نیست با این وجود باز هم به دروغ مدعی شد امضاء کری ضمانت است. او مدعی شد که از امروز (آن روز) تحریم‌ها لغو است حال آنکه لغو نشده بود. ضمن اینکه معتقدم مذاکره کنندگان از طرف ایران با طرف‌های خارجی باید فرق لغو وتعلیق را بدانند بلکه باید مرعوب و مجذوب دشمن نباشند و دروغگویی و فریب را از اساتید خارجی خود نیاموخته باشند. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🌙 شب‌نگار 🌙 آیا یهودیان، «فلسطین» را سرزمین موروثی خود می‌دانند؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مگر کوروش به بابل حمله نکرد؟ مگر پس از شکست بابلیان و آزادسازی بابل توسط کوروش، امکان انتخاب برای کوچ به فلسطین برای یهودیان فراهم نبود؟ اگر واقعا یهودیان، «فلسطین» را وطن موروثی خود می‌دانستند، پس چرا با وجود آزادی و قدرت انتخاب، همچنان در فلات ایران ماندند و به فلسطین مراجعت نکردند؟ 🔴🔴 پس معلوم می‌شود که مدعای «موروثی دانستن سرزمین فلسطین از سوی یهودیان و طبیعی بودن بازگشت یهودیان به فلسطین»، مدعای بی‌پایه‌ای است. ✍ ابَرشاگرد .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔶شعر 🔸عیدفطر عیدِ فطراست و اولِ شوال مومنین‌شاد‌وخرم‌وخوشحال روزِعیدِآمده‌ست‌وداده‌نوید که‌‌همه‌ازگناه پاک شُدید هر کسی برگناه پیروزاست عیدِ اصلیِ او همان روزاست گرخدا ازکسی‌گناه ندید هست‌عمرش‌همه‌سراسرعید گرچه‌عیدِسعید آمده است لیک‌دل راببین‌که‌پَرزده است مرغِ‌دل‌پَر زَنَدبرِرمضان رمضان‌ماهِ‌خواندنِ قرآن پَر زَنَد ازبرای اِحیایش آن مناجاتهایِ زیبایش آن شبِ قدرها که‌اِحیابود بیست‌وسوم‌که‌خوب‌وزیبابود بهره‌ها برده‌ایم ازرمضان ازدعا و تلاوتِ قرآن ای خدا شکربابتِ‌همه چیز که شدیم از عنایتِ توعزیز 🌸🌼🍃🌼🌸 شاعر سلمان آتشی .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
صورتی بازی یک تازه مسئولیت گرفته در دولت❗️ 🔰سکینه سادات پاد، مسئول «پیگیری حقوق و آزادی ها اجتماعی» ! دولت گفته است: « منع خدمات اجتماعی، مغایر اصول ۱۹و۲۰ ق.ا، خلاف عدالت و مصداق بارز کار بی‌قاعده است! نمی‌توان هنجارشکنی را با تصمیمات غیرقانونی، غیراسلامی و غیرعقلانی مهار کرد » ✍چند نکته در مورد این سخنان: 🔻در اصل‏ نوزدهم قانون اساسی آمده است: مردم‏ ایران‏ از هر قوم‏ و قبیله‏ که باشند از حقوق‏ مساوی برخوردارند و رنگ‏، نژاد، زبان‏ و مانند اینها سبب‏ امتیاز نخواهد بود. 🔻اصل بیستم هم می گوید: همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند. 1⃣ اگر با این دو اصل می توان محرومیت متخلف و مجرم از خدمات اجتماعی را زیر سوال برد، پس با تکیه بر همین دو اصل، از فردا همه زندانیان را - چه دزد باشند و چه غیر دزد – کرده و زندانها را ببندید! زیرا زندانی کردن افراد، نه تنها محروم شدن از خدمات اجتماعی، بلکه گرفتن حق زندگی از آنهاست!!! 2⃣ در اصل 20 قانون اساسی عبارت «با رعایت موازین اسلام» آورده شده است. 3⃣ در بانک ها، نهادها، ادارات و دستگاه های گوناگون کشور، قوانینی در حال اجرا است – فارغ از اینکه خوب است یا بد - که به نوعی منجر به شدن از خدمات اجتماعی می گردد. 👈 اگر اینطور است، شرط کارت پایان خدمت و بسیاری از شروط دیگر برای بهره مندی از خدمات را بالکل ملغی کنید. 👌زیرا هر قانونی که بگذارید، عده ای را از شمول خدمات اجتماعی محروم می کند. 4⃣ در موضوعاتی مانند خدمات اجتماعی، منوط به واکسن و ماسک شد. آنجا سخن پزشکان بود؛ اینجا که پای حکم و دین مردم، حق مردم، اخلاق جامعه، جلوگیری از پاشیده شدن خانواده ها و انحراف نوجوانان و جوانان و ... در میان است، توجیه و روشنفکربازی در بیاوریم و جلوی هنجارشکن نایستیم؟! ⚠️از اینها که بگذریم، پرسش اصلی این است که امثال این فرد با این تفکرات و ، توسط چه کسانی و چگونه به دولت پیشنهاد داده می شوند⁉️ .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴 در مورد سایر ناامنی ها هم با نصیحت و توصیه موضوع را جمع می کنیم⁉️ 🔰رهبر انقلاب در یکی از دیدارهای خود با جمعی از فرماندهان فرمودند: " ناامنی فقط به این نیست که دزد به خانه‌ها یا مغازه‌ها یا بازار یا خیابان بیابد - این یکطور ناامنی است؛ ناامنی مالی است - ما ناامنی عِرضی و ناموسی هم داریم؛ جلوی آن را هم شما باید بگیرید. هم داریم؛ در آن‌جا هم شما باید وارد میدان بشوید " https://khl.ink/f/2561 پ.ن: 🔻 و برای جامعه، خانواده ها، نوجوانان و جوانان ایجاد می کند. آنگاه برخی انتظار دارند که در برابر این ناامنی، برویم فقط نصیحت و توصیه انجام دهیم❗️ 👈از این افراد باید پرسید که آیا در مورد ناامنی مالی هم با توصیه و نصیحت و یا کار فرهنگی، موضوع را سر هم می آوریم؟! .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
11.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقایقی پیش اولین هواپیمای حامل ۱۲۵ نفر از اسرای ارتش یمن در فرودگاه بین المللی صنعا به زمین نشست تا اولین مرحله از دور جدید توافق آتش بس، یک روز پس از پایان سفر شش روزه هیئت سعودی عمانی به صنعا جامعه عمل به خود بپوشد. یکی از مهمترین موارد مورد مذاکره و مبادله اسرا بود که به این ترتیب در حال انجام است و هواپیمای حامل اسرای ارتش یمن از فرودگاه عدن پرواز کرده و در فرودگاه صنعا به زمین نشست و به همین ترتیب یک فروند هواپیمای حامل اسرای سعودی و مزدوران آنها از صنعا به سمت فرودگاه عدن پرواز کرد. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔻منطق مغفولِ امام خمینی دربارۀ حجاب 🖊 مهدی جمشیدی ۱. در تاریخ ۵ آذر ۱۳۵۸، خبرنگار خارجی به امام خمینی اشکال می‌کند که در نوفل‌شاتو شما وعده کردید که نه‌تنها آزادی‌ها حفظ می‌شوند، بلکه تعمیم نیز می‌یابند، در صورتی که بعد از پیروزی انقلاب دیدیم که با تظاهرات جمعی از زنان که حجاب را قبول نداشتند مخالفت شد. امام خمینی نیز می‌گوید: «زن‌هایی که تظاهر کرده‌اند همان زن‌هایی بودند که از تتمۀ آن مسائل [فرهنگیِ به وجود آمده در حکومت پهلوی] بودند؛ آنهایی بودند که شاه آنها را به عنوان آزاد زنان به میدان آورده بود و آنها را به تباهی کشیده بود. آنها هم چون از این وضعی که آن تباهی‌ها، آن آزادی‌هایی که آنها می‌خواستند - می‌خواستند که با جوانها آزاد باشند که هر کاری می‌خواهند بکنند و می‌خواستند با تباهی‌ها هم‌آغوش باشند، می‌خواستند کارهای برخلاف عفت بکنند – [منع شدند]، و می‌دیدند که اسلام با کارهای خلاف عفت، با کارهایی که مملکت را به تباهی می‌کشد و ملّت را به عقب می‌راند موافق نیست [تظاهرات کردند]. آنها بودند که آمدند در خیابانها و با آن صورت‌هایی که مردم دیدند تظاهر کردند. و الّا جلوی آزادی، هرگز گرفته نشده است و نمی‌شود و مردم آزادند؛ الّا آنجایی که بخواهند تباهی بکنند و بخواهند ملّت را به عقب برانند.»(صحیفۀ امام، ج۱۱، ص۱۳۱، ۵ آذر ۱۳۵۸). ۲. در این بیان، امام خمینی معتقد است که: [الف]. زنانِ خواهانِ حجاب اختیاری، «بقایای تباه‌شدۀ سیاست فرهنگیِ دورۀ پهلوی» هستند که در دورۀ قبل، «آزاد زنان» خوانده می‌شدند و ازاین‌رو، در جامعۀ ایران «ریشه» ندارند و از لحاظ هویّتی، «اینجایی» و «بومی» نیستند، بلکه حکومت پهلوی به صورت ساختگی و سیاستی، آنها را پرورانده و تحمیل کرده است. این «تتمۀ انسانی»، میراث شومِ دورۀ تاریخیِ سپری‌شده هستند و اینک گمان می‌کنند که می‌توانند به حیات فرهنگی‌شان ادامه بدهد؛ حال‌آن‌که آن تاریخ به سر آمده و در این تاریخ جدید، «انسان جدید» متولّد شده است که تابع ارزش‌های فرهنگیِ متمایزی است. [ب]. مسألۀ این زنان نیز فقط حجاب اختیاری نیست، بلکه حجاب اختیاری، نقطۀ شروع است و اینان خواهان «رفتارهای خلاف عفت» هستند و می‌خواهند نسل جوان را در قالب «بستۀ سبک زندگیِ غربی»، فاسد و عیّاش و هرزه کنند. حجاب اختیاری، تنها یکی از نمودها و تعیّناتِ سبک زندگی آنان است و این سبک زندگی، دلالت‌های اجتماعی دیگری نیز دارد که به‌رسمیّت‌شناختن‌شان، زمام و شیرازۀ جامعۀ اسلامی را منهدم می‌کند. [ج.] و دلیل تظاهرات آنها نیز این است که جمهوری اسلامی به آنها اجازۀ «آزادی‌های نامشروع» نمی‌دهد و «منع قانونی» در مقابل‌شان ایجاد کرده است، درحالی‌که اگر جمهوری اسلامی، آنها را در انجام خواسته‌های نامشروع‌شان آزاد می‌گذاشت و «قواعد اسلامی» را بر عرصۀ عمومی حاکم نمی‌کرد و الزام نمی‌طلبید، برنمی‌آشفتند. پس چنین نیست که به آنها ظلم شده باشد و آنها حقّ خویش را بطلبند، بلکه مسألۀ آنها تداوم‌یافتن ولنگاری و بی‌بندوباری در سبک زندگی است و «حسّاسیّت جمهوری اسلامی» در این زمینه، آنها را برانگیخته و به صف‌‌آرایی سوق داده است. [د]. این زنان، مساوی با «مردم» یا «بخش عمدۀ مردم» هم نیستند که لازم باشد جمهوری اسلامی در مقابل آنها تسلیم شود و چاره‌ای در میان نباشد، بلکه اینان اقلّیّتی هستند که صدای‌ بلند دارند. حساب عموم مردم از اینان جداست، درحالی‌که آنها تلاش می‌کنند خودشان را مردم نشان بدهند. [هـ]. در اینجا، «دو برداشت متضاد از آزادی» در برابر هم قرار گرفته‌اند که در یکی، آزادی انسان را خواسته‌ها و امیال خودش تعیین می‌کند و به دلیل نسبی‌بودن ارزش‌ها، تباهی و غیرتباهی معنا ندارند؛ و در دیگری، آزادی انسان، باید تابع مصالح معنوی باشد. پس این نزاع اجتماعی، «خاستگاه معرفتی» و «سرچشمۀ میلی» دارد و از دو نوع «فلسفۀ زندگی» برمی‌خیزد که تصویرهای متفاوتی از انسان دارند. پس تسلیم‌شدن در برابر حجاب اختیاری یعنی پذیرفتن «روایت غربی از آزادی» و این امر با غایت تمدّنی و قدسیِ انقلاب، شکاف دارد و در نهایت نیز، «ساختار اجتماعیِ تجدّدی» را در جامعۀ ایران، بازتولید خواهد کرد. چنین روایتی از آزادی، آنچنان زیاده‌خواه و حریص است که پیش می‌رود تا تمام ساختارهای اجتماعی را تابع خویش سازد و دین و احکامش را نشدنی ترسیم نماید. [و.] «آزادی»، یک نقطۀ شروع خوب است برای ایجاد یک «معرفت نوپدید» و «میل متفاوت» در این زنان. تاریخ جدید یعنی برانداختن نظام معرفت و میل پیشین. این نظام در وجود برخی، همچنان مستقر است و اینان «تجربۀ وجودیِ تازه‌»ای نیافته‌اند. مسأله، پدیدآوردن یک اتّفاق است از پنجرۀ آزادی و در آسمان وجود شخص. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95