🇮🇷🇵🇸
﷽
📝 #معرفی_شهید | شهیدی که مراقبت از مادران شهدا را وظیفه خود میدانست
🍃🌹🍃
🔻شهیده مريم فرهانیان نخست به عنوان امدادگر در بيمارستان مشغول فعاليت بود و سپس وارد بنياد شهيد شد، مريم روحی پويا داشت و سكون و يکجا ماندن را نمیتوانست تحمل كند و اگر میديد در جای ديگری میتواند خدمت كند خود را به آنجا میرساند.
🔺مریم فرهانیان پس از مدتی فعاليت در بيمارستان، به عنوان مددكار اجتماعی در بنياد شهيد مشغول شد و به مددكاری و مواظبت از مادران شهيدان میپرداخت و او اعتقاد داشت كه مراقبت از مادران شهدا چيزی كمتر از جنگيدن در جبههها نيست.
🌺 هدیه به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و این شهید عزیز فاتحه با #صلوات
#معرفی_شهید | #شهید_دفاع_مقدس
#پایان_اسقاطیل
#طوفان_تبیین
https://eitaa.com/ghemie_313
🇮🇷🇵🇸
﷽
🖼 #پوستر | حاج اسماعیل مرد شبح اما در وسط میدان
🍃🌹🍃
#طوفان_تبیین | #پایان_اسقاطیل
https://eitaa.com/ghemie_313
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸
﷽
🎥 رکورددار ترور در دنیا | فقط ترسوها ترور می کنند!!!
🍃🌹🍃
#طوفان_تبیین | #پایان_اسقاطیل
https://eitaa.com/ghemie_313
▫️والدین به فرزندان خود میگویند تو فقط درست را بخوان
به درست بچسب
نمی خواد کاری بکنی👇👇👇
ادامه این مسیر سبب دردسرهایی برای حال و آینده
آن کودک و والدینش میشود.
وابسته به دیگران است.
از پس کارهایش بر نمیآید.
همکاری و همیاری را نیاموخته است.
مدام از والدین و دیگران توقع دارد.
تنبل و پرتوقع است.
مسئولیت پذیر نیست.
چون هیچ وقت مسئولیت کاری؛ حتی کارهای خودش به او محول نشده است.
لطفا اگر فرزندتان را دوست دارید با گفتن این جملات به او خیانت نکنید.
به او مسئولیت بدهید تا یاد بگیرد،
و مسئولیت بپذیرد...
#فرزندپروری
#پایان_اسقاطیل
#طوفان_تبیین
https://eitaa.com/ghemie_313
▫️از زیاد حرف زدن برای فرزندتان جداً خودداری کنید.« زیاده گویی » مقدمه نشنیدن است .
▫️اگرچه حرف زدن با کودک لازم و مفید است اما زیاد حرف زدن تاثیر سازنده ای ندارد.
◻️ آنچه را قبلا گفته اید تکرار نکنید!
◻️ چیزی را که کودک خود می داند، به او نگویید (بیشترمواقع کودک از اشتباهش آگاه است، پیامد طبیعی رفتار، خود بهترین آموزگار است)!
◻️ تکرار موجب اختلال در ارتباط سالم، اوقات تلخی، بگو مگو و استیصال می شود!
◻️ گاهی هنگام خطای کودک سکوت کنید!
« زیاده گویی » مقدمه نشنیدن است .
#فرزندپروری
#پایان_اسقاطیل
#طوفان_تبیین
https://eitaa.com/ghemie_313