10.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 #موشن_گرافیک
✅ آشنایی با دبیرستان پسرانه قدسیان(دوره اول)
🌱 #مدرسه_زندگی
📝 "پیش ثبت نام پایه هفتم ادامه دارد...
💻 از طریق سایت مدرسه:
🌐 http://Ghodsiansch.ir
♦️و به صورت حضوری از ساعت ۹ صبح الی ۱۳
☎️ شماره تماس:
03132349600
💠 کانال مدرسه را دنبال کنید:
🆔 @ghodsiansch
📸 #گزارش_تصویری
💠اولین جلسه جشنواره ضیافت
🔹با اجرای حجت الاسلام نصر
🗓یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
📱پخش مستقیم از صفحه اینستاگرام مدرسه به آدرس GHodsiansch خواهد بود.
🆔 @ghodsiansch
📸 #گزارش_تصویری
💠دومین جلسه جشنواره ضیافت
🔹با اجرای حجت الاسلام نصر
🗓سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
📱پخش مستقیم از صفحه اینستاگرام مدرسه به آدرس GHodsiansch خواهد بود.
🆔 @ghodsiansch
هدایت شده از معاونت فرهنگی
🌙مسابقه #جشنواره_ضیافت
2⃣ جلسه دوم
💠 باتوجه به صحبتهای حجت الاسلام نصر در جلسه دوم که بصورت زنده در صفحه اینستاگرام مدرسه پخش شد، به سوالات زیر پاسخ دهید.
🔻🔻🔻🔻🔻🔻
۱-با توجه به عبارت (حی علی خیر العمل ...) سه نمونه از اعمال خیر که در جلسه بیان شد را ذکر کنید.
۲-کدام آیهی قرآن به خیرالعمل اشاره دارد؟
🔺🔺🔺🔺🔺🔺
📝پاسخ خود را تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ به آدرس زیر ارسال کنید.
@Farhangi_ghodsian
🎁 همراه با جوایز ویژه به نفرات برتر
۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون ریال
🆔@farhangi_ghodsiansch
📣 #آشنایی با رویکرد دبیرستان قدسیان
🕙 #مدیریت_زمان
🔰 یکی از مهارت های اساسی که در مدرسه تحول یافته مورد نظر است مهارت مدیریت زمان است.
مدیریت زمان صرفاً بر اساس یک سری آموزش اتفاق نمی افتد بلکه از جنس مهارت است و نیاز به تمرین دارد.
توانمندسازی مدیریت زمان در دانش پژوهان نیاز به رصد و راهنمایی مستمر از جانب اولیا و مدیر تربیتی و استفاده از فنون مختلف تربیتی دارد تا زمانی که بهره وری حداکثری از زمان برای رسیدن به اهداف، تبدیل به ملکه درونی دانش پژوه گردد.
🆔 @ghodsiansch
#مدرسه_زندگی
#تحول_خواه
#تربیت_محور
📣 #آشنایی با رویکرد دبیرستان قدسیان
🔆 #تحول_کتاب_درسی
🔰 موضع مدرسه تحول یافته در مورد کتب کمک درسی:
استقبال از کتب کمک درسی یا به معنای وجود نقص در کتب درسی برای رسیدن به اهداف مورد نظر آن درس است یا پیگیری اهدافی خارج از کتب درسی توسط مدارس و دانش آموزان.
کتب کمک درسی در معنای کلی آن به عنوان ابزار آموزشی می تواند در مواردی قابل استفاده و مفید باشد.
کتب کمک درسی با روش های مختلفی تدوین می شوند تا برای مخاطبین مختلف قابل استفاده باشند، موردی که در واقع در مورد خود کتب درسی می بایست وجود داشته باشد.
اما اغلب کتب درسی به روش نادرست افزایش اطلاعات جزئی بدون قاعده، آموزش روش های فریب برای صرفاً پاسخ گویی به سوالات، انباشت بیهوده سوالات تستی و مشکلات دیگر تدوین شده اند.
در مدرسه تحول یافته صرفاً از کتب کمک درسی که به عنوان کتاب کار یا کاربرگی که یک نمای کلی قاعده محور از دروس بیان کرده اند و به طرح مسائل و سوالات با روش های متنوع پرداخته اند، در دروس محدود استفاده می شود.
دانش آموزان به صورت خودخوان می توانند از برخی کتب کمک درسی دیگر برای دروس آموزش و پرورش استفاده کنند اما اتلاف وقت برای برخی از این کتب غیراستاندارد توصیه نمی شود.
🆔 @ghodsiansch
#مدرسه_زندگی
#تحول_خواه
#تربیت_محور
📣 #آشنایی با رویکرد دبیرستان قدسیان
☘ #تحول_آموزش_پرورش
🔰 مقام معظم رهبری :
برای تحوّل آموزش و پرورش روحیهی انقلابی لازم است. روحیهی انقلابی یعنی ترس نداشته باشید، ملاحظهکاری نداشته باشید، محافظهکاری نداشته باشید؛ وقتی تشخیص دادید، عمل کنید، اقدام کنید؛ پیش بروید، به توقّف راضی نشوید.
۹۸/۰۲/۱۱
🆔 @ghodsiansch
#مدرسه_زندگی
#تحول_خواه
#تربیت_محور
📣 #آشنایی با رویکرد دبیرستان قدسیان
⁉️ #مسئله_محوری
🔰 مسئله محوری به معنای یک روش آموزشی نیست که در آموزش از این روش بهره گرفته شود یا به دانش پژوهان روش حل مسئله آموزش داده شود. بلکه مسئله محوری به عنوان شان ذاتی انسان در نظر گرفته می شود و انسان اساسا به معنای موجودی مسئله مند و به تعبیر دیگر جهت دار یا غایت مند تلقی می گردد. مسئله محوری در رویکرد چشمه زندگی توجه بنیادین به این انسان شناسی است که نظام تربیتی و روش های تربیت باید در تناسب با ویژگی های انحصاری انسان باشد نه صرفا ویژگی های مشابه حیوانی. مسئله محوری اساسا باعث می شود که نوع چینش نظام تربیتی از موضوع محوری، رشته محوری، محتوا یا کتاب محوری تغییر کند و تربیت از بیرون را نه به خودی خود هدف قرار دهد بلکه آن را وسیله ای برای جرقه زدن تربیت از درون در نظر بگیرد. همچنین از این منظر تربیت را می توان بزرگ کردن مسئله های متربی که در واقع بزرگ کردن ابعاد وجودی اوست در نظر گرفت.
🆔 @ghodsiansch
#مدرسه_زندگی
#تحول_خواه
#تربیت_محور