eitaa logo
رسانه معلم فکور
7.3هزار دنبال‌کننده
942 عکس
286 ویدیو
89 فایل
به شبکه علمی و فرهنگی فرهنگیان کشور خوش آمدید. 💐 گروهی برای کمک و خدمت به رشد و ارتقای همکاران فرهنگی و نظام تعلیم و تربیت کشورمان ✌️ 🏫 آدرس: تهران، شهرری، میدان نماز، خیابان ابیضی، پلاک ۳۴، دفتر معاونت علمی ارتباط با روابط عمومی: @gmof_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
📒 | شروع برنامه بزرگ بدون تکیه به چشم‌انداز مشخص (قسمت شش) یکی از مناطق‌ممنوعه که نباید یــک مربی و یا مسئول در اون شنا کنـــه اینه که خیلی با انگیزه و قـــــــــــوی و هیجانی کار رو شروع کنه اما بدون تکیه به یک‌ چشم‌انداز مشخــــــــص آخه میدونین؟ یک اثر بدی داره اونم اینه که بـــعد از یک مدتی کار یکنواخت خواهــــد شد چون‌ پلکانی برای این اقدامات ترسیم نشده، لذا خیلی زود حــس روزمرگی به مربی و مسئول دسـت میده. 📌حواستون باشه که بدون کار قوی و مستمر شروع نکنین. 🗂 آرشیو قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم | قسمت پنجم · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 🚧 مطالبات معلم فکور از وزیر پیشنهادی (قسمت دوم: فرهنگیان) 🚨دیدن این کلیپ به مسئولان نظام آموزشی و عموم فرهنگیان توصیه می شود. 🔖 گفتگوی امیرحسین پوربخشی (دبیرکل تشکل معلم فکور) با آقای دکتر کاظمی (وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش) _ تابستان ۱۴۰۳ · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
📙 | هر يك از ايـن دانـش آمـوزان كـه در كـلاس شـما هستند، يك كتابِ تازه نوشته میباشند؛ آن هم نسخه منحصر به فرد. شما كه به كتابفروشى میرويد، كتابهاى متنوعى میبينيد و ممكن است از هـر كتابى صدها يا هزارها نسخه چاپ شده و در دسترس باشد. شما اگـر از هر كتاب يك نسخه اش را مطالعه كنيد مثل اين است كه همه آن نسخه ها را مطالعه كرده باشيد، چون همه يكسانند. اگر سركار يك نسخه از كتاب رياضى سوم دبيرستان نظرى را مطالعه فرموديد، هيچ با خودتان میگوييد كه بايد صد نسخه يا يك نسخه ديگر از اين كتاب را پيدا كنم و بخوانم؟ هرگز! چرا؟ براى اينكه ده هزار نسخه چاپ شده از كتاب سـوم رياضـى نظرى، همان مطالب و معلوماتى را دارد كه يك نسخه؛ هيچ فرقى با هـم ندارد. ولى در مورد انسان اينطور نيست. انسـان كتـابى اسـت كـه از او فقط يك نسخه تهيه شده است. مطالعه اين يك نسخه و اين يك كتـاب، شما را از مطالعه دقيق علمى انسانى ديگر، كه كتاب ديگرى است، بى نیاز نمی کند. ✍🏻
 شهید بهشتی؛ نقش آزادی در تربیت کودکان، ص ۱۵۳
| | · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
◾️ | کار فرهنگی در کلام امام خامنه‌ای تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است؛ یعنی حتّی نقشی پُررنگ‌تر از نقش خانواده و پدر و مادر. خود شما هم فرزندان مدرسه‌یی دارید و میبینید که گاهی اوقات فرمایش آقا معلم یا خانم معلم برای بچه وحی مُنزل است؛ به خانه می‌آید، کاری را انجام میدهد یا کاری را انجام نمیدهد، یا ساعتی میخوابد یا ساعتی ورزش میکند، یا کار دیگری میکند؛ چون اینها را معلم گفته. پدر و مادر که بارها این حرفها را میگویند، تأثیر ندارد؛ اما حرف معلم تأثیر دارد. در اکثر موارد حرف معلم بر حرف پدر و مادر در ذهن کودک و نوجوان ترجیح پیدا میکند. این است نقش معلم. اگر ما میخواهیم این هویت، خوب شکل بگیرد؛ اگر میخواهیم نسلی به‌وجود بیاید که اعتمادبه‌نفس و انضباط اجتماعی داشته باشد؛ یک نسل مسؤولیت‌پذیر و باعرضه و باکفایت برای کارهای بزرگ، یک نسل دارای ابتکار، یک نسل مهربان و بدون احساس انتقام‌گیری در درون خانواده‌ی بزرگ جامعه، یک نسل فداکار، یک نسل پُرکار، یک نسل کم اسراف و دور از اسراف؛ اگر میخواهیم فرهنگ عمومی جامعه به این سمت حرکت کند، راه و کلیدش آموزش و پرورش است. برای تربیت چنین نسلی، آموزش و پرورش باید مهیا و مناسب باشد. 🗓 بیانات در دیدار جمعی از معلمان استان کرمان؛ ۱۳۸۴/۲/۱۲ | | · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
💢تقدیر و تشکر از گروه معلم فکور در خانه نخبگان 🔖 سه شنبه ۳۰ مرداد، جلسه خانه نخبگان در سپاه سید الشهدا استان تهران با حضور سردار ولی زاده (فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران) با حضور رئیسا خانه نخبگان شهرستان های استان تهران و کارگروه و اعضای مراکز رشد برگزار شد. 🔸در این جلسه امیرحسین پوربخشی، دبیرکل تشکل معلم فکور ضمن معرفی اهداف و برنامه‌های این تشکل، از دستاوردهای گروه گفت. همچنین درمورد مطالبات فعالین تشکل معلم فکور و حمایت های مادی و معنوی صحبت‌هایی را ارائه داد. 🔹در پایان از امیرحسین پوربخشی و تشکل معلم فکور تقدیر و تشکر به عمل آمد · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
11.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ | توصیه مرحوم دکتر احمد صافی ؛ اندیشمند، نظریه پرداز و پژوهشگر تربیتی ،اولين دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی به مدیران چه بود؟ · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 🚧 مطالبات معلم فکور از وزیر پیشنهادی (قسمت سوم: اولویت‌های تحول آموزش و پرورش) 🚨دیدن این کلیپ به مسئولان نظام آموزشی و عموم فرهنگیان توصیه می شود. 🔖 گفتگوی امیرحسین پوربخشی (دبیرکل تشکل معلم فکور) با آقای دکتر کاظمی (وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش) _ تابستان ۱۴۰۳ · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
گروه معلم فکور استان کرمان برگزار می کند: «کارگاه آموزش اختلالات یادگیری » 👩🏻‍💻مدرس کارگاه: خانم دکتر صدیقه پور امیری ،استاد دانشگاه فرهنگیان کرمان 🗓 تاریخ: ۷ و ۸ شهریور ⏰ ساعت برگزاری جلسات: ۱۸ تا ۲۰ ⁉️ جهت ثبت نام به آیدی زیر در ایتا پیام دهید : @E_M820 🔹 شبکه علمی و فرهنگی استان کرمان لینک کانال
🚩 فرا رسیدن سالروز اربعین حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به محضر مقدّس امام زمان عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف و همۀ شیعیان و مشتاقان زیارت آن حضرت تسلیت عرض می‌نمائیم. · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و
📰 | پیگیری مشکلات ورودی های ۹۹ توسط کارگروه آموزش و پرورش خانه نخبگان و تشکل معلم فکور 🔖 در نامه کارگروه آموزش و پرورش خانه نخبگان به مسؤولان وزارت آموزش و پرورش آمده است: دانشجویان ورودی ۹۹ در فرآیند فارغ‌التحصیلی با شکاف بین ادارات کل و دانشگاه فرهنگیان در زمینه برداشت کسورات از دانشجويان و عدم واریز آن کسورات به حساب دانشگاه فرهنگیان مواجه شده‌اند و برای فارغ التحصیلی، تبدیل وضعیت و حتی ادامه تحصیل به مشکل برخورده‌اند. ادامه خبر در 👇 https://farsnews.ir/Educationreporter/1724659572224533806 ➖➖➖➖➖ 💠 رسانه‌های کارگروه آموزش و پرورش خانه نخبگان 🆔 https://zil.ink/kapkn_iran
نیکی کردن، سرشت خوبان است. 🔆 پویش پازل مهر 🔸تهیه لوازم التحریر برای خانواده‌های تحت پوشش گروه جهادی 🔺حداقل با پرداخت ۱۰ هزار تومان واریز کمک‌های شما به 👇 5029381040720922 (مهسا شجاعی) با دوستان و همکارانمون هم به اشتراک بگذاریم 🌺 👇👇👇👇👇 🤝 گروه جهادی و خیریه فرهنگیان کشور 🌐 گروه واتساپی https://chat.whatsapp.com/FshT97EKmzgHQzvSsPD74O 🌐 پیج اینستاگرام http://instagram.com/hivadkheyrie 🌐 ایتا https://eitaa.com/joinchat/3076325598C614b894fbb 🌐 بله ble.ir/join/M2NiODJkMG
📙 | ای معلم، الگویی از آنچه می‌خواهی باش ای معلم! گوش کن به نوای قرآن «وَعِبَادُ الرَّحْمَٰنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا. وَالَّذِينَ يَبِيتُونَ لِرَبِّهِمْ سُجَّدًا وَقِيَامًا»...بزرگترین علت موفقیت انسانی که می‌خواهد کمک کار انسان‌های دیگر در خودسازی باشد این است که خود این انسان الگویی باشد برخوردار از كمالاتی که دوست دارد دیگران به‌دست آورند. آراستگی به کمالات علمی معلم و مربی، متانت، وقار، محبت، خودجوشی، معلومات، حسن برخورد و لیاقت اوست که باید کلاس را اداره کند، نه خشونت او. شما در کلاس معلم‌های اینجوری هیچ وقت سر و صدا و شلوغی دیده‌اید؟ کسانی هستند که سی سال معلمی کرده‌اند و حتی یک‌بار هم نیازمند به خشونت نشده‌اند، یا اگر هم در مواردی نیاز به خشونت پیدا کرده‌اند آنقدر کم بوده که باید در دفتر خاطراتشان یادداشت کنند مبادا فراموش شود. وقتی معلم جاذبه دارد، جاذبه‌ای ناشی از این نوع صفات و کمالات، نوبت به خشونت نمی‌رسد. ✍🏻
شهید بهشتی
📚
نقش آزادی در تربیت کودکان، ص ۱۶۰
| | | · · • • • ⋆ ❈ ⋆ • • • · · 🔗 هسته مقاومت تربیتی فتیه 🇮🇷 @fetieh_ir 🔗 لینک‌های مفید 👇 https://zil.ink/gmof.ir معلم فکور ، ، و