🔻 امام حسین علیه السلام در آخرین سخنانی که با لشکر عمرسعد داشتند فرمودن میدونید چرا حرفِ منِ معصوم بر دلهای اثر نمیگذره؟! چون "مُلِئَتْ بُطُونُكُمْ مِنَ الْحَرَامِ" باطنهایتان از حرام پر شده و بر قلبهایتان مُهر خورده است"
🔻باطن فقط شکم نیست که بگیم ما که مال حرام خور نیستیم، نه، باطن میشه کل وجودمون و حرام ممکنه لقمه حرام باشه، ممکنه تصویر حرام باشه، ممکنه حرف حرام باشه و ...
🔻 وقتی ما مدام پای حرف های حرامِ برخی افراد مینشینیم و به حرفشان گوش میکنیم، آهسته آهسته باطن ما از حرفهای حرام پر میشه بعد دیگه حرفِ حق رو حتی از زبان امام جامعه هم که بشنویم باور نمیکنیم یا تفسیر به حب و بغض خودمون میکنیم.
🔹 اینکه صبح تا شب پای حرف و حدیث کانالها و فصحات مجازیِ تخریب گر و لجن پراکن مینشینیم برامون عواقب داره و فردا نمیتونیم از عواقبش فرار کنیم.
🔴 حالا خود دانیم، اگه میخوایم حرف حقِ امام جامعه روی ما اثر بذاره باید مراقب بطونمون باشیم. والسلام
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
@s_a_razavi
🔴 بحث من الان پیرامون دفاع از قالیباف نیست؛ بحث من مسئولین نظام هست، بحث من شخصیتهای انقلابی هست.
🔻 پیرامون هر کدومشون کلی تهمت و دروغ هست. کلی تخریبشون کردن حتی حضرت آقا؛ نشنیدین از دورغ کلکسیون عضای ایشون؟ نشنیدین از اسب های اصیل ایشون؟ نشنیدین از اراجیفی که پیرامون پسران آقا در فضای مجازی ول و رها مطرح میکنن؟!!!!!!!
🔻 کار دشمن تخریب و لجن پراکنی هست. عده ای هم نوکر بی مزد و مواجب دشمن هست. این وسط من و شما نباید با باور کردن تهمتها و دروغها، دل دادن به تخریبها و لجن پراکنی ها پازل دشمن رو تکمیل کنیم.
🔹 کمی حواسمون رو جمع کنیم. همین چند روز پیش بود که حضرت آقا فرمودند: "دلم برای رئیسی سوخت"؛ چرا دل آقا سوخت؟ به خاطر همین نوع تخریبها و لجن پراکنی ها که بر علیه شهید رئیسی منتشر میشد....
👈 یادتونه توی همین ایتا، همین کانالدارهای مثلا انقلابی، چه هجمه ای علیه همسر شهید رئیسی راه انداخته بودن و علنا تیتر میزدن که "جلوی زنت رو بگیر"؟؟!!! یادتونه این جماعت حتی به همسرِ فاضله و عالمهِ شهید رئیسی رحم نکردن... حالا خیلی ظلمه من و شما لجن پراکنی ها و تخریبهای اینا رو بر علیه دو کاندیدای انقلابی ( جلیلی و قالیباف ) باور کنیم.
👈 اگه فردا مجددا حضرت آقا گفت: "دلم برای فلانی سوخت" چه جوابی داریم به آقا بدیم؟!!!!
#فتامل
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
@s_a_razavi
🔰بسته اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی وزارتارتباطات و فناوریاطلاعات
@AmirLajevardi
استفتاء مهم از امام خامنه ای
🔹آیا تخریب نامزدها جهت رأی آوردن فردی که به نظر هواداران اصلح است، جایز است؟
پاسخ: بیان ضوابط و شرایط و نقد برای روشن شدن اذهان مانعی ندارد ولی باید از هتک حرمت و تهمت و توهین اجتناب کرد.
_
🇮🇷 بزرگترین کانال هواداران دکتر سعید جلیلی
@drjalilinews
@drjalilinews
1.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴این دختر هشت ساله نکایی که یک هفته قبل با حمله یکی از سگ های ولگرد مصدوم شده بود، به خاطر ابتلا به هاری جان باخت .
🔹دیروزم بچه ای در دزفول با حمله سگی هاری گرفت و فوت کرد.
🔹لعنت بر اونایی که میرن برای سگهای ولگرد غذا میبرن
🔴 به قرارگاه سایبری بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/2993881287C8cdf5526e6
هدایت شده از علامات | نشانهها
🔰بسته اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی وزارتارتباطات و فناوریاطلاعات
@AmirLajevardi
✅ نکته ی مهم انتخاباتی ...
✔️ #شیخ_فرهاد | عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1
هدایت شده از ستاد رسمی روحانیت دکتر جلیلی
جزوه محتوایی مبلغین ستاد روحانیت.pdf
حجم:
884.4K
🔰محتوای جامع تبلیغی ویژه #روحانیون_فعال ستاد دکتر جلیلی
آن چه در این #جزوه می خوانید:
۱.شایستگیهای جلیلی
۲. کارنامه اجرایی
۳. شبهات
@Setadrohaniat_jalili
🔻سیاستمدار شوقانگیز:
جذبههای اجتماعیِ جلیلی
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. «سیاستِ اندیشیده». او بهناگهان تصمیم نگرفته که به صحنه بیاید، بلکه یک دهه است که خود را برای چنین موقعیّتی، آماده کرده است؛ بهطوریکه در طول این سالها، توانسته یک برنامۀ «محاسبهشده» و «عالمانه» بنویسید و با مواجهات و تقابلات، آن را «پختهتر» و «وزینتر» سازد. بنابراین، وعدههایش خام و سطحی و عجولانه نیستند و مصرف انتخاباتی ندارند. کسانی بهجای «برنامههای پخته»، «وعدههای خام» میدهند تا هیجان و احساس برانگیزند و برای خویش، رأیسازی کنند؛ اما او دربارۀ تکتک جملههایش، فکر کرده و در طول زمان به این نتایج دست یافته است. او اهل قمار سیاسی نیست و نمیخواهد بخت خویش را بیازماید، بلکه در ذهن خویش، راهی که باید رفت را بارها رفته و امکانها و امتناعها را شناخته و در برنامۀ خود دیده است.
[دوّم]. «سیاستِ تجربهشده». او در عالَم نظر، محدود نمانده، بلکه برنامههای را به فضای «اجرا» و «تحقّق»، ارائه کرده و واکنشها و پیامدها را شناخته است. او نه یکباره، بلکه تکهتکههای برنامههایش را در قالبهای موردی و بخشی، عرضه کرده و برنامه را به «محک تجربه» و «پهنۀ میدان» رسانده است. ازاینرو، او از آرزوهای بیگانه با «واقعیّت» و «عینیّت» سخن نمیگوید. کارنامۀ او، همین «تکههای آزموده» و «قطعههای تجربهشده» است که کامیاب نیز بودهاند. او پیش از میدان واقعی، در میدانی کوچکتر به حرکت درآمده است.
[سوّم]. «سیاستِ مردمسالارانه». او از فرصتها و امکانهایی سخن میگوید که یکی از مهمترینشان، «مردم» هستند. وی به نظریۀ «مردمسالاری دینی»، باور دارد و میخواهد مردمسالاری پساانتخاباتی را تحقق ببخشد. او نمیخواهد بهتنهایی از موانع عبور کند، بلکه چنین امری را میسّر نمیشمارد. میخواهد خودِ جامعه را به حرکت وادارد و دولت را به «زمینهساز تجلّیِ ارادۀ جمعی» تبدیل کند. سیاست او، «اجتماعی» و «از پایین» است، نه آمرانه و برآمده از محافل بسته. اینکه او زیست مردمی دارد و آمیخته و پیوستۀ با مردم است، نشانگر همین حقیقت است که میخواهد مردمسالاری دینی را بسط بدهد و جامعه را فعّال نماید.
[چهارم]. «سیاستِ اخلاقی». آنچه که در نگاه نخست به وی، حس مخاطب را برمیانگیزد، «صداقت» و «راستی» و «بیپیرایهگی» وی است. او دروغ نمیگوید و با خدعه و فریب، کار خویش را پیش نمیبرد. همان مینماید و میگوید که هست. سیاست را برای اخلاق میخواهد و نه اخلاق را برای سیاست. در سیاستورزی او، حاجت به نیّتخوانی و مشاهدۀ پشتصحنه نیست؛ چون او چندلایه نیست و نمیخواهد در برابر مردم، گندمنمایی و جوفروشی کند.
[پنجم]. «سیاستِ انقلابی». او به نظریۀ «نظام انقلابی»، باور دارد و از «انقلاب»، به «نظام» یا «اصلاح» عبور نکرده و دچار تقلیلگرایی و استحاله و ارتجاع نشده است. میخواهد حاکمیّت و جامعه را به سرچشمههای اصیل انقلابی بازگرداند و غبارهای غفلت از صورت نخستینِ انقلاب و آرمانهای دهۀ شصت بزداید. سیاست انقلابی در طول دهههای گذشته، دستخوش دستاندازیهای عامدانه شده و اینک باید به اصالتها بازگشت. دیگران میهراسند که از انقلابیگری سخن بگویند، چون این امر، مستلزم رعایت قواعد و آدابی است که در اینان، هیچ نشانی از آنها نیست.
[ششم]. «سیاستِ جهشی». کار تحوّل، محتاج تغییرسازیهای بنیادی و جدّی و بزرگ است؛ وگرنه همچنان باید در چالشها بمانیم و شاهد بازتولید ناخواستۀ آنها باشیم. در گام دوّم، باید گام بلند برداشت و بهجای تحرّکات عادی و جاری و اداری، در پی «جهش تاریخی» بود. میتوان تاریخ را فشرده کرد و در کوتاهمدّت، فتوحات فراوان داشت. قافله نمیایستد و اگر ما بخواهیم با شتاب معمولی حرکت کنیم، همواره باید دنبالهرو بمانیم. شتابزدگی خطاست، اما تعلل و کُندی نیز نارواست.
[هفتم]. «سیاستِ چندسویه». او اولویت دارد و نمیخواهد همهچیز را در دستورکار خویش قرار بدهد و ناگهان، معجزه کند و بهشت بسازد، اما نمیخواهد «تکبُعدی» باشد و اقتصاد را بر فرهنگ یا سیاست را بر اقتصاد ترجیح بدهد و «پیشرفت نامتوازن» بیافریند، بلکه میخواهد جنبهها و لایههای مختلف را در نظر بگیرد و حسّاسیّتهایش را در میان عرصههای اصلی زندگی، توزیع کند.
[هشتم]. «سیاستِ تمدّناندیش». او به اینجا و اکنون میاندیشد اما نمیخواهد از نگاه تمدّنی غافل باشد و در سطح دولت-ملّت، متوقف بماند. او میداند که در ایران، امکان و مجال تبدیلشدن به «قدرت برتر» وجود دارد و باید کوشید چنین بضاعتی را به فعلیّت رسانید. نگاههای محدود و اقلّی، افقهای تنگی دارند و نمیتوانند چشمانداز «جهانی» و «تمدّنی» تعریف کنند. ازاینرو، جامعه در خودش و در حصار مرزهای ملّیاش، ساکن و بیحرکت میماند و بیرونی و فرامّلی و جهانی نمیشود.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
12.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچکس تنهایی کاندیدا نمیشه!
کاندید ریاست جمهوری را باید از اطرافیانش شناخت!
💯✅خداوند در قرآن، پیامبرانش را با شاخصه اطرافیان او یاد میکند و این یک معیار است...
#وَالَّذينَ_مَعَهُ...
#انتخابات
🇮🇷نیمه پنهان
🇮🇷@nimeyepenhan