eitaa logo
گلچین پیام ها
309 دنبال‌کننده
30.4هزار عکس
29.7هزار ویدیو
257 فایل
مدیر: @Reza_faalian
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از علیرضا پناهیان
🔴چه می‌شود که ولیّ خدا در جامعه، مظلوم واقع می‌شود؟ 🔴 با حرف باطل، می‌شود یار حسین(ع) را تبدیل کرد به قاتل حسین(ع)! 👈🏻 فریادهای فاطمیه بر سر جامعۀ دینی(ج١) 🔰 ما باید فعل و انفعالاتی را که در یک جامعۀ دینی رخ می‌دهد و موجب می‌شود ولیّ خدا در جامعه مظلوم واقع شود، بشناسیم. باید بدانیم چه می‌شود که جامعۀ دینی وقتی صدای نالۀ دختر پیامبر(ص) را می‌شنود، تکان نمی‌خورَد و جواب نمی‌دهد؟ چه می‌شود که این جامعه، امام‌حسین(ع) را «قربه‌الی‌الله» به قتل می‌رساند؟ 🔰 اگر صرفاً بگوییم: «یک‌سری آدم‌های بدی بودند که این جنایت‌ها را انجام دادند!» این یعنی برخوردِ سطحی با دین! این‌کار خیلی ناجوانمردانه است و خودش یک‌جور غریب‌گذاشتنِ اهل‌بیت(ع) محسوب می‌شود. این اولیاء خدا در متن یک «حادثۀ اجتماعی» غریب و مظلوم واقع شده‌اند نه در اثر یک تصادف یا اتفاق ناگهانی! 🔰 همان‌طور که نفسِ انسان، مراتب مختلفی دارد(از نفسِ امارۀ بالسوء تا نفسِ لوامه و...) و گاهی دچار بیماری می‌شود، جامعه هم گاهی، بیمار می‌شود. بیماریِ جامعه در زمان حضرت زهرا(س) چه بود که موجب غربت و مظلومیت ایشان شد؟ 🔰 حضرت زهرا(س) دو ویژگی مهم را که موجب تباهی جامعه می‌شود، بیان فرمود: «الْمُسْرِعَةَ إِلَى قِیلِ الْبَاطِلِ الْمُغْضِیَةَ عَلَى الْفِعْلِ الْقَبِیحِ الْخَاسِر» یکی اینکه: وقتی حرف غلط می‌شنوید، سریع‌تر از حرف درست می‌پذیرید. دوم اینکه: کار قبیحی که به منافع شما ضرر می‌زند را می‌بینید اما چشم‌پوشی می‌کنید. 🔰 جامعه‌ای که «الْمُسْرِعَةَ إِلَى قِیلِ الْبَاطِلِ» باشد، در آن جامعه سخن باطل زودتر می‌گیرد و راحت‌تر می‌شود «جوّسازی» کرد و با شایعه می‌شود مردم را اداره کرد. 🔰 «عبیدالله بن زیاد» به کوفه آمد و یک حرف باطل را وسط انداخت و گفت: «لشکر یزید در راه است! اگر به حسین کمک کنید، شما را خواهند کشت! نکند می‌خواهید جنگ‌هایی مثل صفین، دوباره رخ بدهد؟» یعنی با یک حرف باطل، ترس از جنگ راه انداخت و با آن، امام‌حسین(ع) را کشتند! با همین حرف باطل، یار امام‌حسین(ع) را تبدیل کردند به قاتل امام‌حسین(ع)! 👤علیرضا پناهیان 🚩هیئت ثارالله قم - ۹۸.۱۱.۶ 👈🏻 متن کامل + صوت: 📎 Panahian.ir/post/5932 @Panahian_ir
🔴 بیشتر از قبل به ما ثابت میشه که تصمیم شورای نگهبان در ردصلاحیت بعضی‌ها درست بوده عطیه‌نجاری @Fetan2
هدایت شده از تخریب‌ چی
🚨 بزرگترین اشتباه و خسارت بزرگ نیروهای ارزشی در انتخابات پیش رو علی الخصوص در تهران، ایجاد دو قطبی جلیلی_قالیباف است! 🔻لطفاً تکلیفتان را با خودتان روشن کنید. مردم انتظار وحدت و ایجاد یک لیست کارآمد و جامع الاطراف دارند. 🔻حتی شنیده شده که باغی انقلاب در جلسه ای گفته: «حداکثر استفاده را از این شکاف بکنید. بزرگترین و تنها شانس ما در این انتخابات، حفظ این شکاف بین اصولگراهاست!» 🚨تخریب‌چی، کانال اخبار خاص 🆔 @takhribchi110 🆔 @takhribchi110
هدایت شده از بیداری ملت
🔴خوب شد برجام امضا شد که "فهمیدیم" آمریکا قابل اعتماد نیست حاج قاسم رو ترور کردند "فهمیدیم" آمریکا باید از منطقه برود امام حسین رو شهید کردند "فهمیدیم" یزید ظالمه یک تاریخ هزینه شد تا یه عده دیرفهم بفهمند! در حالی که میشد فقط با گوش کردن به "ولی‌خدا" هزینه نداد! 🔗 امیر عباس 🔴به کمپین بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از تخریب‌ چی
14.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ماجرایی در سحر از مقام معظم رهبری حفظه الله 🔺به گلزار شهداء رفتن و دختر شهید و خواب شهید ✍ 🚨تخریب‌چی، کانال اخبار خاص 🆔 @takhribchi110 🆔 @takhribchi110
هدایت شده از جارچی 🇮🇷
⛔️ رهبرانقلاب: خيال نكنيد امام سال ۵۷ همان امام سال۶۸ بود/ امام روزبه‌روز جلوتر میرفت و خودش را کاملتر میکرد 📝 آیت الله خامنه‌ای: شما خیال نکنید که امامِ سال ۶۸ که به جوار الهی رفت، همان امامِ سال ۵۷ بود که وارد ایران شد. نخیر، امام خیلی جلو رفته بود، خیلی پیشرفت کرده بود، خیلی بالا رفته بود... 🔻خدا شاهد است که بعد از هر ماه رمضان، گاهی که خدمت امام میرسیدم، برایم محسوس بود که در این ماه رمضان، امام نسبت به گذشته بالاتر رفته، پرواز کرده و از مادّه دورتر شده است. 🔹روزبه‌روز جلوتر میرفت و خودش را کاملتر میکرد. انسان مؤمن، این است. «من ساوی یوماه فهو مغبون». 🔺اگر دو روزمان مثل هم باشد، سرمان کلاه رفته است. مغبون، یعنی فریب خورده، سرکلاه‌رفته. و کسی که فردایش از امروزش بدتر باشد، «فهو ملعون»؛ یعنی طرد شده است.۶۹/۱۱/۲٩ @jaarchi
هدایت شده از  عمار نیوز ... 📢
9.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⭕️شعار «مرگ بر منافق» مردم در مراسم شب گذشته بیت رهبری در اعتراض به حملات برخی نامزدهای انتخابات مجلس به شورای نگهبان ✅ 🆔 @ammar_newsir
هدایت شده از خادم الحسین
دانشجوی ارشد حقوق دانشگاه تهران *ولادت:1371/7/21رشت *شهادت:1396/8/28 *محل شهادت:سوریه_عملیات آزاد سازی البوکمال 🥀 @Dlnvshte
#آیت_الله_کشمیری ✅از محضر منور عارف واصل حضرت آیت الله سید عبدالکریم کشمیری رحمة الله عليه سوال شد دستوری بفرمایید برای قرب به امام زمان علیه السلام و نزدیک شدن به آن حضرت؟ 🔸خلوت با حضرت، روزی یک ساعت با حضرت خلوت کند. یک جای خلوت، متوجه به حضرت بشود 🔸 #زیارت سلام علی آل یاسین را بخواند. 🔸بعد هم زیاد بگوید «یا صاحب الزمان💚 اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی» و «المستعان بک یا بن الحسن» زیاد بگوید. 🔸توسل بکند به ایشان؛ به خودی خود رفاقت پیدا می شود @olama12
هدایت شده از طریق السُّلوک
💠 دستورالعمل آیت الله کشمیری 💠 ✅ بسیار دیده و شنیده شد که افراد برای امور مادی، مانند خرید خانه، ماشین، برکت رزق و ازدواج، از وی راهنمایی می‌خواستند. 🔹آن بزرگوار می‌فرمود: ✨"سوره‌ی یس بخوانید و ثواب آن را به امام جواد‌ علیه السلام تقدیم کنید" ✨ حاجت شما را خواهند داد. گاه امر می‌کرد صلوات برای حضرتش هدیه کنند و آن را در توسل به این امام کریم مجرب می‌دانست.» 📚روح و ریحان، ص 101-102 @sulook
هدایت شده از طریق السُّلوک
چگونه براي خودم و فرد ديگري که مثلا غيبتش را کرده ام، استغفار بگويم؟ 🌺پاسخ: الف: استغفار برای خودتان را می توانید با جملات استغفر الله ربی و اتوب الیه، الهی العفو، داشته باشید. ب: اگر حق الناسی مانند غیبت به گردن دارید و در صدد جبران آن هستید بايد از آن فرد حلاليت بطلبد، ☑️ اگر حلاليت طلبيدن، موجب ايجاد اختلاف و كينه و نزاع مي شود، لازم نيست حلاليت طلبيد، بلكه بايد توبه و استغفار كرد، و براي آن فرد نيز استغفار و طلب بخشش كرد، 🍀«سُئِلَ رَسُولُ اللَّهِ ص مَا كَفَّارَةُ الِاغْتِيَابِ قَالَ تَسْتَغْفِرُ لِمَنِ اغْتَبْتَهُ كَمَا ذَكَرْتَهُ (1) از پيامبر سوال شد كه كفاره و راه جبران غيبت كردن چيست؟ فرمودند: اين است كه هر وقت ياد آن فردي كه غيبتش را كردي، افتادي، برايش استغفار كني. » 🌱و با انجام كارهاي خير مانند صلوات فرستادن، قرآن خواندن، و هديه ثواب آن كارها به آن فرد كم كم اثرات بد آن را از بين برد. 👈پس هر جا حلاليت طلبيدن باعث مفسده بيشتر مي شود ، لازم نيست حلاليت بطلبيد، توبه و استغفار كافي است. پی نوشت: [1]. شيخ صدوق، من لا يحضره الفقيه، انتشارات جامعه مدرسين قم، 1413 ه.ق، ج 3، ص 377. @sulook