eitaa logo
✅گلچین سیاسی و اجتماعی
2.3هزار دنبال‌کننده
35هزار عکس
24.3هزار ویدیو
90 فایل
اینجا جدیدترین اخبار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رو بخونید پیوند کانال: http://eitaa.com/joinchat/3110141958Ccdcfc01422
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 🔹 حاجتت را بخواه ------------------------- 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اذعان شبکه ضدایرانی «اسکای‌نیوز» به فناوری بالا و پیشرفت صنعت پهپادی ایران | جایگاه جهانی ایران در صنعت پهپادی 🔺آمریکا به‌دنبال راه‌هایی است تا به صنعت تولید پهپادهای ایرانی ضربه بزند. 🔸به نظر می‌رسد که ایران به سطح بالای فناوری در این زمینه دست یافته که قادر شده تعداد بالایی از این پهپادها را به کشورهای زیادی از جمله روسیه بفروشد. ------------------------- 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
🔴 یک شخصیت آمریکایی در صفحه توییتر خود نوشت: 🔹 ایران 300 سال است که به کشوری حمله نکرده است، اما ما آمریکا با 246 سال سن، 236 سال است که در حال جنگ هستیم. تهدید واقعی جهانی برای صلح کیست؟ ------------------------- 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا خودکشی یا مهاجرت نکنید!! دکتر حسن محدثی، جامعه‌شناس: اگر قصد مهاجرت یا خودکشی دارید، یکی دو سال صبر کنید؛ ایران شاهد تحولات اجتماعی بزرگی خواهد بود! ------------------------- 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
توضیحی پیرامون مطلبم درباره محمدحسین پویانفر دوستان تعریفی که من کردم چندتا قید داره. عرض کردم پویانفر در ایام اغتشاشات، از مداحان دیگر بیشتر توئیت زد در دفاع از جمهوری اسلامی. نتیجه‌گیری خاصی نکردم. مقایسه‌ای هم درباره انقلابی بودن مداحان باهم نداشتم که کی انقلابی‌تره کی نیست من کار به قبل اغتشاشات و مسایل دیگه ندارم. در ایام سخت اغتشاشات در لجنزار توئیتر که حال آدم به‌هم میخورد از توئیت ها و دروغ‌های مجریان اینترنشنال و بي‌بي‌سي و غیره... و در روزهایی که روزانه چندهزار توئیت از سمت برانداز و ضد انقلاب زده میشد و واقعا احساس تنهایی میکرد تو توئیتر و اینستاگرام و در این حال برخی مداحان در سکوت کامل بودن و هیچ واکنشی نشون ندادن متأسفانه. برخی مداحان انقلابی هم هستن که در ولایی بودنشون شکی نیست وهمیشه پاکار انقلاب و نظام بودن مثل میثم مطیعی و مهدی رسولی، همون اوایل اغتشاشات تو زنجان حاج مهدی رسولی و تو مشهد حاج امیر کرمانشاهی اومدن با جمعیت تو خیابونا اغتشاشات رو محکوم کردن و سردمدار بودن. حاج میثم مطیعی که اصلا انگ حکومتی بودن بهش خورده و بنظرم تا الان از همه بیشتر فحش خورده و قطعا اینها و مداحان انقلابی دیگه مثل حسین طاهری و... تو هیأت‌هاشون واقعا دفاع میکردن از نظام. ولی زمین بازی و جنگ مهمتر تو فضای مجازی بود که از اونجا ضربه خوردیم اون عده از مداحان که در سکوت کامل بودن رو کنار بگذاریم، خیلی از مداحا تو هیأتهاشون فعال بودن و در مجازی کمی کم‌کار، نه بخاطر اینکه دغدغه نداشتن، بلکه بخاطر اینکه خیلی رسانه‌ای نبودن، اهل توئیتر و توئیت زدن نبودن. پویانفر که رسانه‌ای بود و فعال در توئیتر، این فعالیتش رو در دفاع از جمهوری اسلامی خرج کرد. من چون دائم تو توئیتر بودم و فشار عجیب رو میدیدم وقتی توئیت‌های پویانفر رو میدیدم میگفتم باز دم این گرم داره دفاع میکنه و فحش هم میخوره. جالبه تو این چهار ماه اغتشاشات چند ده و شایدم بالای صد تا توئیت زد پویانفر، هیچکدومش تو ایتا منتشر نشد که این داره دفاع میکنه، لابلای این صدو خورده‌ای توئیت دوسه تا توئیت بود که میشد بهش گیر داد، همونو میکردن پرچم عثمان که ببین پویانفر چی گفت؟ این بی انصافیه، بله منم قبل از اغتشاشات نسبت بهش کمی زاویه داشت و الانم نمیدونم در آینده چه مواضعی میخواد بگیره و چی میخواد بگه. ولی وقتی ایام اغتشاشات رو بررسی میکنم انصاف میگه باید ازش تشکر کرد. تو ایام شهادت حاج قاسم هم خیلیا سکوت کردند، باشه با جمهوری اسلامی مشکل داری، حاج قاسمو که قبول داری، قطعا ناراحت شدی از شهادت مظلومانه‌ش، یه واکنش نشون بده، هیچی. ولی پویانفر بالای ده تا توییت خوب برای حاج قاسم زد. اینا مهمه من همیشه این جمله امام خمینی جلو چشممه، که فرموند ملاک حال فعلی افراد هستش. بعضیا در حال قبلی افراد میمونن و نظرشونو عوض نمیکنن بهیچ وجه، برخی هم نگران حال آینده افراد هستن و بازم اگه نکته‌ی مثبتی ببینن بیان نمیکنن. من حال فعلی خودم و دیگرانو میبینم، اگه کار مثبتی کرد میگم و دفاع میکنم. حالا در آینده خراب کرد، اون ربطی به الان نداره. همون موقع باید نقد بشه. بهرحال وظیفه داشتم دفاع پویانفر از جمهوری اسلامی در ایام اغتشاشات رو بیان کنم و تشکر کنم. اینم بگم، که درصد قشر خاکستری در فالوورای مداحان، در پیج‌ و اکانت پویانفر بیشتر از همه هستش، خیلی جرأت میخواد از جمهوری اسلامی دفاع کنی و قسمتی از این قشر رو ازدست بدی و فحش هم بخوری ازشون ولی روی عده‌ای از اینها تاثیر مثبت بگذاری و نظرشون رو عوض کنی چون دوستت دارن یاعلی مدد✋ ✍حسین دارابی 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
5.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‏﷽ ❁ نماهنگ‌ویژه ۴ ❁ ✓عنوان: ♡⁩ چشم‌ و‌ چراغم مادر ♡⁩ ✓موضوع: اعتقادی، فرهنگی، تربیتی ✓اشاره:قِیلَ‌یارَسُولَ‌اللَّهِ‌مَاحَقُّ‌الْوَالِدَةِ؟ - فَقَالَ هَيْهَاتَ هَيْهَاتَ لَوْ أَنَّهُ عَدَدَ رَمْلِ عَالِجٍ وَ قَطْرِ الْمَطَرِ أَيَّامَ الدُّنْيَا قَامَ بَيْنَ يَدَيْهَا مَاعَدَلَ‌ذَلِكَ يَوْمَ‌حَمَلَتْهُ فِي‌بَطْنِهَا. - از رسول‌خدا«ص»سؤال کردند؛ حق مادر چیست؟ فرمود: هیهات؛هیهات؛ اگر به‌عدد ریگ‌های بیابان وقطره‌های باران‌درخدمت مادربایستید معادل‌یک روزی‌که‌درشکم‌اوبوده‌ایدنخواهدبود. 📚مستدرک الوسائل، ج ۱۵، ص ۲۰۳ ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ 💌دعوتیدبه‌: پایگاه‌فرهنگی‌تبلیغی‌بلاغ
🔻خیال‌بافی‌ِ جناب قالیباف(۱): حاج‌قاسمِ لیبرال 🖊 مهدی جمشیدی ۱. واقعیّت این است پاره‌ای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافته‌اند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیت‌الله خامنه‌ای، نشأت‌گرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدال‌گرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأی‌ساز» و «مقبولیّت‌آفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراین‌میان، برخی گروه‌ها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و می‌خواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایه‌نشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالی‌باف و یاران و مشاورانش این جهت‌گیری را برگزیدند. ۲. اینک به‌روشنی می‌دانیم که قالی‌باف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّت‌زده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظه‌های حسّاس، شکننده است. کافی‌ست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراین‌حال، او سر از پا نخواهد شناخت و بی‌محاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را هم‌داستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیم‌گری فضای مجازی» یا «بی‌عملی نسبت به حجاب». بی‌جهت نبود که آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را به‌کار برد. ۳. این‌بار، او و دیگران از «حاج‌قاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفته‌اند و در جهت «چهره‌پردازیِ لیبرال» از حاج‌قاسم کوشیده‌اند. امّا واقعیّت تفکّر حاج‌قاسم، آن چند جملۀ بریده‌شده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرض‌ورزانه، تأمّل کنیم که حاج‌قاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزب‌اللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از توده‌ها» و «گسستگی از خُرده‌فرهنگ‌های متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند: «باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بی‌حجاب است دیگر چه کسی را می‌خواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزب‌اللهی با کسی‌که دینش ضعیف‌تر است موضوعیّت دارد... این‌که فقط رابطۀ حزب‌اللهی با حزب‌اللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذب‌کردن به میان مردم برویم.» این گفته‌های او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویش‌بسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعت‌های خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگری‌های فرهنگی» بروند. این دیگری‌ها، دچار «ضعف در دین‌داری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاج‌قاسم، «نسبی‌اندیشانه» قضاوت نمی‌کنند و نمی‌گوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» می‌کند. ۴. حاج‌قاسم در جای دیگری می‌گوید: «نباید به‌عنوان مسئول و به بهانۀ رقابت‌های انتخاباتی، بر محفوظ‌ماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بی‌توجّه؛ چنان‌که کسی جرأت نکند در جامعه، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علف‌های هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.» حاج‌قاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی: اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان می‌دهد که دچار «نسبی‌گرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزش‌ها‌ی شرعی به سلایق‌ فرهنگی نیست؛ ثانیاً، ارزش‌ها - و از جمله حجاب - را جزو «مسأله‌های اصلی» می‌شمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره می‌کند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار می‌دهد؛ ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزش‌ها باور دارد، چون می‌گوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیب‌های اجتماعی – یا همان «علف‌های هرز» – جامعه را آلوده کنند. رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمی‌شمارد. خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصی‌انگاریِ کنش‌های عمومی» نشود. بنابراین، روایت قالیباف از منطق حاج‌قاسم، آغشته به تحریف است. ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
16.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر چه گشتم، شعر به این زیبایی و پر معنایی برای حضرت مادر نیافتم ❣️❣️😍😍🌺🌺💝💝 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
🔴ترورهای یهود ✍علی تقوی دهکلانی آنان که مُصطفای آدمیان و برگزیده عالَمیان را ترور می‌کردند نفهمیدند که یگانه مرتضای هستی، شهسوار بُرج لافتی، پسر عم خُلق عظیم خلقت؛ جانثاری می‌کند تا زمین‌گیر نشود. آن‌زمان ردپای در دست داشتن ترور رسول خدا دیده می‌شد. این زمان که دنیا ظهور آخرین حُجّت خداست تا گستره خسته زمین از رنگ عدالت بخود بیند؛ باز نقش نمایان‌تر گردید. ۲۱ دیماه سالروز شهادت دانشمند بسیجی به دستور مستقیم رژیم کودک‌کش رژیم جعلی یا همان تئورسین‌های خونخوار است. و ماهیّت آن؛ در منطق ، هیچ فرقی نکرد و خدای اِن الدین عندالله الاسلام هم؛ همان خدای محمد مصطفی و علی مرتضی و ائمه هُدی و شهدای هسته‌ای انقلاب پابرهنگان ایران است. این مسیر ادامه دارد... 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت با رهبر انقلاب دیدار کردند. 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy
8.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه مناسبت هایی گذاشتند😁😂😂😂 🔴 پاورقی | @pavaraghi_tv2 🇮🇷 گلچین سیاسی 🆔 @Golchinseyasy