eitaa logo
گل نرگس
1.7هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
33هزار ویدیو
138 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
094-MivehayeQelqeli-www.MaryamNashiba.Com.mp3
2.21M
💠 میوه های قلقلی 🎼 با صدای بانو مریم نشیبا
‼️ جدا شدن از نماز جماعت 🔷س ۶۴۱۶: آیا جایز است در نماز جماعت نمازگزار وسط نماز، نیت فرادا کند، تا نماز اولش را سریع تمام کند و نماز دومش را هم اقتدا کند؟ ✅ج: اشکال ندارد اما احتیاط مستحب این است که بدون ضرورت از نماز جماعت به فرادا عدول نکند. ‼️ کسر قیمت در ازای کسر مدت 🔷س ۶۴۱۷: جنسی را نسیه برای دو ماه بعد فروختم، آیا می‌توانم در صورت رضایتِ خریدار درصدی از مبلغ را کم کنم و طلبم را زودتر بگیرم؟ ✅ج: اشکال ندارد. ‼️ شک در انجام سجده 🔷 س ۶۴۱۹: اگر نمازگزار، قبل از برخاستن برای رکعت دوم و چهارم یا در حال برخاستن (پیش از ایستادن کامل) یا قبل از شروع تشهد در رکعت دوم یا رکعت آخر، شک کند یک سجده به جا آورده یا دو سجده، چه وظیفه ای دارد؟ ✅ ج: باید یک سجده دیگر به جا آورد.
📚 پیدا کردن پرندۀ زینتی 💠 سؤال: گرفتن پرندۀ زینتیِ پیدا شده (مثل طوطی و قناری) در صورتی که احتمال پیدا کردن صاحب آن نباشد، چه حکمی دارد؟ ✅ جواب: اگر پرنده در شهر یا روستا پیدا شود و دارای نشانه ای باشد که معلوم است مالک دارد، جایز نیست آن را بگیرد و اگر بگیرد، باید هزینۀ حفظ آن را از مال خودش بدهد و برای یافتن مالک آن تحقیق کند و اگر از یافتن مالک حیوان ناامید شد، خود حیوان یا قیمت آن را از طرف صاحبش صدقه بدهد.
‍‏🏙 اذان صبح 🏙 به افق تهران (استان تهران) سه شنبه 1402/05/17 ‏———————————— اوقات شرعی امروز هدیه 🏙 اذان صبح 03/43 🌅 طلوع آفتاب 05/17 ☀️ اذان ظهر 12/10 🌄 غروب افتاب 19/02 🌃 اذان مغرب 19/21 🌘 نیمه شب 23/22 ‏———————————— ⚙️ تنظیمات 💡راهنما۷
هدایت شده از زهرا رمضانی
✍امام علی علیه السلام: فاش‌كننده زشتى‌ها، همانند انجام‌دهنده آن‌ها است. 📚 شرح غررالحكم، ج۶، ص۱۲۵.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 همه میریم بهشت! مراقب تفکری که مذهبی‌صورتی‌ها و بلاگرهای حجاب درحال ترویج اون هستن باشید. 🔻 اینها میخوان کاری رو با اسلام کنن که با مسیحیت کردن. نماز بخون با چیزی هم کار نداشته باش، حتی با هم‌جنس‌بازی!
4_5920123611603015848.mp3
6.6M
🎧 مجموعه صوتی باحسین‌ تا‌ مهدی علیه السلام (۱۲) 🔸درس دوازدهم : پاسخ به یک سوال مهم..
مقام محمود 14.mp3
10.44M
※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. • هر مسیری یه میانبر داره! که آدمو زودتر به مقصد میرسونه. • یا فرمولهای شیمیایی یه کاتالیزور دارند که باهاش زودتر به نتیجه میرسند. ✘ در مسیر کسب مقام محمود، کاتالیزور چیه ؟ چی باعث میشه من زودتر به مقصد برسم و مانع هدررفت زمان و انرژیم بشم ؟ ۱۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اگه با همسرت یا پدر شوهر و مادر شوهر یا همکارت یا دوستت مشکل داری این دو دقیقه رو اصلا از دست نده 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 معجزه ای که امسال در کعبه رخ داد و رسانه های غربی ترس از افشای آن دارند 🔻این معجزه آب به لونه غربی ها انداخته
بکاء الحسین.mp3
4.98M
💠 بکاءالحسین ▫️یکی از راه‌هایی که امت رو به نزدیک می‌کنه، بکاء صبح و شب بر اباعبدالله است...
این که گناه نیست 1.mp3
3.64M
❇️ دستورالعمل امام رضا علیه السلام به شیعیان ۱)شیطان را بر خود مسلط نکنید...
حکایت بسیار جالب و آموزنده عنایت امام حسین به دو جوانی که در مجلس روضه می خندیدند. | 👆🏻