3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپِ حرامزاده خطاب به کشاورزان آمریکایی از "کشور دوستداشتنی ایران" میگوید:
«ما یک بازار جدید در راه داریم که نامش "کشور دوستداشتنی ایران" است. جای زیبایی است. کسی دوست دارد به آنجا برود؟ آنها با مشکل غذا مواجه هستند و ما قرار است مقداری از پول آنها را بگیریم و خرج کنیم و گندم، سویا و ذرت، مقدار زیادی از آن را بخریم و این روند به زودی آغاز خواهد شد. قرار است بزرگ باشد.»
______________
✍️ خودمون اجازه میدیم به ما توهین بشه، وقتی رئیس جمهور پزشکیان مدام واژه گرسنگی رو تکرار میکنه و رئیس بانک مرکزی میگه اگر کیفیت گندم آمریکا خوب باشه ازش میخریم! ترامپ فاسد هم جرأت میکنه به مردم ما تیکه بندازه...
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نه گندم نه سویا نبرد با آمریکا
شام غریبان/اردبیل
یاشاسین اردبیل ملتی 🫡
اینم جواب ترامپ از شهر ابالفضلی ها
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴جام زهر این بار هرگز
شعر فوقالعاده زیبای حاج محمد رضا بذری: نقض آتش بس هزاران بار شد اما ، گذشتی/ بر توافق با خس پیمان شکن، اصرار هرگز/ مردم مبعوث یعنی جام زهر این بار هرگز
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
حاج سعید حدادیانروضه - حاج سعید حدادیان.mp3
زمان:
حجم:
11.7M
🔴حدادیان: وقتی مخالفت رهبری عیان شد دیگر چرا به ماستمالی ادامه میدهید؟!
سخنان حاج سعید حدادیان در روز ششم محرم در هیئت رزمندگان:
🔹وضعیت اینقدر روشن است ولی یکعده خودشان را میزنند به آن راه. اینها که میگفتند ما همهچیز را هماهنگ کردیم، الان رهبری میفرماید علیالاصول نظر من چیز دیگری است. دیگه چرا هی داری ماستمالی میکنی؟ بگویید ما تصمیم گرفتیم، بالآخره آقا را هم در نهایت راضی کردیم.
🔹از شما قهرمان در نمیآید. بعضیتون قهرمان میادین نبرد هستید. از این قصه دنبال قهرمانی نباشید. در این قصه خجالتزده باشید برای پیام آقا!
🔹من نباید آقا را خرج خودم کنم، رهبری را برای خودتان خرج نکنید. یاد بگیرید خرج آقا بشوید. دنبال اینکه من قهرمانم نباشید.
🔹اگر فکر میکنید با امضای توافق سایه جنگ دور شده آمریکا را نشناختید. توافق امضا شد دوباره به لبنان حمله کردند.
🔹ما اینهمه آمدیم در خیابان همین را بگوییم. نشود مثل دفعات قبل! دستهجمعی بگویید به این نتیجه رسیدیم. آقا صدبار بگوید نَه. بار آخر بگوید خیلی خب.
🔹آنهایی که رزمنده هستند باید بروند پشت صحنه گریه کنند.
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
📢 اطلاعیه و فراخوان
🚩یا لثارات الخامنه ای🚩
از همه مؤمنین گرامی و عاشقان و فدائیان حریم ولایت درخواست میشود، در صورت امکان پرچمهای سرخ «یالثارات الخامنهای» را از پیش آماده کرده و در مراسم تشییع میلیونی امام شهیدمان همراه خود داشته باشند.
حضور گسترده و هماهنگ و یکپارچه با این پرچمها میتواند جلوهای الهی و ماندگار در تصاویر و بازتاب رسانهای مراسم در جهان ایجاد کند و پیام همبستگی و مطالبهگری را به مخاطبان داخلی و خارجی منتقل سازد.
خواهشمند است این پیشنهاد را به اطلاع سایر علاقهمندان نیز برسانید تا در صورت تمایل، آمادگی لازم برای همراه داشتن پرچمهای سرخ 《یالثارات الخامنه ای》 فراهم شود.
لطفا مدیران کانال ها هم به این حرکت جمعی اهتمام داشته باشند
🌷 با تشکر فراوان🌷
#بعثت_مردم
🚩🚩 @gowharemarefat 🚩🚩
🚨🚨آمریکا بزرگترین عملیات لجستیک هوایی نظامی تاریخ جهان (نسبت به تعداد روزها) را در دقیقا همین ایامی که ما را سرگرم ذرت و سویا کرده اند در خاورمیانه انجام داد!