eitaa logo
گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
82هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.7هزار ویدیو
22 فایل
بسم الله و بالله لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم مقصودِ عاشقانِ دو عالم لقای توست مطلوبِ طالبان به حقیقت رضای توست بودم بر آن که عشق تو پنهان کنم ولیک شهری تمام غلغله و ماجرای توست ⚠️نشر مطالب و محتوا شرعا همراه نام و لینک کانال جایز میباشد⛔
مشاهده در ایتا
دانلود
داره رادار میزنه ... چشم رو کور میکنه تا راحت به سر حمله کنه
باید محکم پاسخ بدیم هر کس هم قهر کرد ببندید به موشک و شلیک کنید... یه تیر و دو نشون والا مرگ یه بار ، شیون هم یه بار ...
🌺السلام علیک یا صاحب الزمان 🌺
بارها از آیت الله پهلوانی شنیدم که می فرمودند : اگر می بینید در روز گناه نمی کنید ، به خاطر آن است که در شب ، نماز شب خوانده اید. به نقل یکی از نزدیکان
نماز شب کتاب اسرار الصلوة سالک کامل مرحوم ملکی می نویسد: گاهی از بعضی متهجدین نماز شب فوت می شود؛ ولی این خود لطفی از خداوند است برای این که آدمی از تأسف خوردن برای فوت نماز شب و موفق نشدن به این مهم اجر بیشتری ببرد و نیز از عُجب محفوظ و مصون بماند. ولی طبق آنچه از احادیث استفاده می شود این امر نادر است و بیش از یکی دو شب اتفاق نمی افتد. برخی می پندارند که شب زنده داری و نافله شب مانع تحصیل و اتلاف وقت است و باید آن وقت را صرف درس خواندن و مطالعه کرد. اینها نمی دانند که تهجد بهترین وسیله برای ازدیاد توفیق تحصیل است. مرحوم ملکی می گوید: من بسیاری از محصلین را می شناسم که از شب زنده داران بودند و همین موضوع سبب شد که فهمی عمیق و استقامتی بی نظیر در امر تحصیل نصیبشان شد. و به مراتب و مقامات والایی رسیدند و بالعکس، کسانی هستند که در مطالعه ی کتب علمی کوشش بسیار دارند؛ ولی به جایی نمی رسند و از علم خویش سودی نمی برند و برکتی نمی بینند. هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ * از یُمن دعای شب و ورد سحری بود مرا در این ظلمات آنکه رهنمایی کرد * نیاز نیم شبی بود و گریه ی سحری (حافظ)
♦️سحرخیزی لازمه سفر الی الله آیت الله حق شناس رحمه الله علیه تا از راه شب‌زنده‌داری وارد نشوی، غیرممکن است که بتوانی سفر الی الله بکنی. تمام اولیا و علمای اعلام و بزرگان دینی، اهل‌ شب‌زنده‌داری بودند. همت کن تا سحرها بیدار باشی. اگر هم حال نداری که نماز بخوانی، چایی بخور. به بیداری سحر عادت کن. داداش جون! در روایت آمده پروردگار در سحرها به قلوب بیداران نظر می‌کند
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجه‌الاسلام قاسمیان: چرا امام رشیدمون‌ پیام دادند ...نمی‌توانستند قبلش اعلام کنند تفاهم نباشه ؟؟ کودتا داخلیه ...کودتا کار دشمن نیست ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
مجتبی زارعی نماینده وفاقی مجلس یه توییت زده و نوشته یه عده دارن به ما پیام میدن و فشار میارن و این حرفا منتها توی اسکرین‌شاتی که گذاشته حواسش نبوده که رنگ پیام سبزه! تو پیامرسان بله پیامی رو که خودت میفرستی رو سبز نشون میده و پیامی رو که یکی دیگه برات میفرسته رو سفید نشون همین ها با این شامورتی بازی ها ، کار رو به اینجا کشوندن ... ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
میدونید این توییت رو کی نوشته؟
سید امیر سیاح کسی که در انتخابات به عنوان مشاور آقای قالیباف کنار ایشون نشست در مناظره‌های انتخاباتی ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat