eitaa logo
گزیده‌ها gozideha1404@
1.2هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
11.6هزار ویدیو
115 فایل
کانال گزیده‌ها جهت انعکاس مطالب قابل توجه می باشد. قدیری ابیانه مدیر کانال و افراد متعددی به عنوان ادمین تعیین خواهند شد
مشاهده در ایتا
دانلود
🖌 🔹 شورش برای متوقف‌کردن ایران 🔸 روی کار آمدن «سیدابراهیم رئیسی» از این جهت که می‌تواند نقطه پایان گذاشتن بر یک تفکر بنیادی باشد، «بسیار مهم» تلقی گردید. کما اینکه در سال 1384 انتخابات ریاست‌جمهوری ایران به دلیل آنکه آدرس یک تحول اساسی می‌‌داد، «بسیار مهم» تلقی گردید با این تفاوت که در سال 1384 علی‌رغم آنکه در پیروزی قاطع شخص ابهامی وجود نداشت، در مورد شخصیت فرد ابهاماتی بود اما در سال 1400 این ابهام هم وجود نداشت ضمن آنکه در 1400، تجربه «ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد» فراروی دوطرف خط انقلاب و مقابل آن و واجد درس‌های متفاوتی برای دوطرف این خط بود. درس آن برای رئیس‌جمهور رئیسی و نیروهایی که به او رأی دادند، استوار ماندن در چارچوب اهداف انقلاب اسلامی و عدم میل به انحراف بود و درس آن برای مخالفان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی این بود که موفقیت اقتصادی دولت ظرفیت‌های ملت ایران حول محور انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن را به صحنه می‌آورد. به عبارت دیگر در سال 1400 جبهه انقلاب دریافت باید مراقب اعوجاج از مسیر باشد و جبهه مخالف انقلاب اسلامی به شدت نگران تکرار حماسه مردمی انتخابات 1388، در انتخابات 1404 شد. روی کار آمدن یک نفر به‌عنوان رئیس‌جمهور به خودی خود لزوماً یک انتخاب و اتفاق راهبردی به حساب نمی‌آید کما اینکه در طول 44 سال گذشته در ایران 13 بار انتخابات ریاست‌جمهوری که هر کدام هم اهمیت خاص خود را داشت، برگزار شد ولی همه آنها راهبردی نبودند. در سال 1400 انتخاب سیدابراهیم رئیسی راهبردی بود چراکه خنثی‌‌سازی 8 سال تلاش مشترک غرب و یک طیف خاص در داخل ایران، برای حاکم‌‌سازی استانداردهای سیاسی - مدنی لیبرالیزم بود و از این رو رویدادی «بسیار مهم» ارزیابی شد. در واقع پیروزی آقای رئیسی به معنای آن بود که خط استیلای دوباره غرب بر ایران توسط مردم به شکست کشیده شد و ملتی در دوئلی 43 ساله بر غرب که حالا بر ابزارهای جدیدی هم مجهز بود، پیروز شد. همان‌گونه که این قلم قبلاً هم در این ستون نوشت؛ یکی از چهره‌های سیاسی در جلسه «شورای روابط خارجی آمریکا» خطاب به غربی‌ها گفته بود اگر ما شکست بخوریم، جمهوری اسلامی از بین نمی‌رود، دشمنان غرب در ایران به قدرت می‌رسند. بیان این حرف اگرچه از زبان یک مقام مسئول ایرانی درست نبود اما اصل مطلب واقعیت داشت... ادامه مطلب👇 https://kayhan.ir/fa/news/251122 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، ایتا @kayhannewspaper
🔹 پول می‌شمردم!
قدردانی ۱۰هزار استاد دانشگاه از هوشیاری مردم و مجاهدت مدافعان امنیت ۱۰هزار استاد دانشگاه با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از بصیرت ملت شریف ایران در محکوم‌‌سازی اقدامات هنجارشکنان در قالب حضور در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی‌های گسترده اول و سوم مهرماه، برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت به‌ویژه هتاکان به مقدسات و نوامیس کشورمان را از کلیه مسئولان نهادها و دستگاه‌های امنیتی و قضائی خواستار شدند. به گزارش تسنیم، در این بیانیه آمده است: دشمنان ما می‌دانند که دستاوردهای علمی دانشگاه‌های کشور که با تلاش مجاهدانه دانشمندان و اساتید انقلابی و متدین در عرصه‌های مختلف دفاعی، هوافضا، مهندسی، پزشکی، نانو و علوم پایه در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه استکبار حاصل شده است آینده‌ای بسیار درخشان را در زمانی کوتاه برای کشور عزیزمان رقم خواهد زد. استکبار جهانی و دولت کودک‌کش فلسطین و سران گروهک‌های معاند و ضد انقلاب ایرانی می‌دانند که وجود آرامش و امنیت در این شرایط یعنی جلب توجه افکار عمومی جهان به حضور بیش از 21 میلیون مسلمان و عاشق اهل‌بیت آل‌الله(ص) از بیش از 70 کشور جهان در راهپیمایی اربعین آن که نمادی از اقتدار، ایمان و اتحاد امت اسلامی به خصوص دو ملت بزرگ ایران و عراق به حساب می‌آید. آن هم در شرایطی که دولت‌های منطقه با همدستی رژیم صهیونیستی برنامه مفصلی برای جلوگیری از این مراسم با شکوه و ممانعت از انعکاس آن تدارک دیده بودند. در ادامه بیانیه مذکور خاطرنشان شده است: خباثت و شیطنت اخیر دشمنان با راه‌اندازی اغتشاشات کور و بی‌هدف، به بهانه دروغین دفاع از حقوق زنان، اما در عمل تجزیه‌طلبی، توهین به نوامیس مردم، هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های اسلامی همه بیانگر این است که ما به قله‌های رفیع آرمان‌های انقلاب نزدیک می‌شویم و دشمنان ما چشم دیدن این فتوحات عرصه‌های علمی، اقتصادی، دیپلماسی، فرهنگی و امنیتی را ندارند. اساتید دانشگاه در این بیانیه ضمن تشکر از بصیرت ملت شریف ایران در محکوم ‌سازی اقدامات هنجارشکنان در قالب حضور در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی‌های گسترده اول و سوم مهرماه، برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت به‌ویژه هتاکان به مقدسات و نوامیس کشورمان را از کلیه مسئولان نهادها و دستگاه‌های امنیتی و قضائی خواستار شدند. گفتنی است استادان دانشگاه‌های سراسر کشور در این پویش مشارکت داشته‌اند و حمایت خویش را از طریق امضای نامه اعلام کردند.
💢نتیجه منطقی ۱ + ۹۶ دروغ 🔹خواستم بنویسم مطابق تبلیغات فریبنده رسانه های ضد انقلاب، دو هفته قبل در ایران، چند بار براندازی اشده(!) اما یادم افتاد این نوع دغلبازی و تحمیق، اولین بارشان نیست. ♦️آنها در این ۴۳ سال ضمن صحنه آرایی، دست کم ۹۶ بار القا کردند کار جمهوری اسلامی تمام شد، یا شش ماه دیگر تمام می شود؛ این نود و هفتمین حُقّه و فریب هم، روش! 🔹مدیران سیا و موساد و ام آی سیکس، حالی شان نیست که اپوزیسیون کاسبکار حرفه ای(!) فاکتور می نویسد، پولش را می گیرد، مفت خوری می کند و فربه می شود و باز می رود سراغ فاکتور بعدی؛ ♦️اما این وسط آبروی سرویس های جاسوسی غرب است که از بین می رود و واقعیت اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی، برای عوام و خواص در دنیا، تابناک تر می شود. این نمایش ، دقیقا خلاف همان راهبردی است که غرب با تدارک اغتشاش، به دنبال تصویر سازی آن بود. 🔹بی تردید، نتیجه و پیامد دست کم ۹۷ بار دروغ گفتن غرب و مزدورانش، اثبات استحکام و اقتدار فزاینده جمهوری اسلامی ایران است.
شبنامه 993.mp3
13.23M
مهم / قرار بود در آشوبها ایران را بزند / ناگفته‌های کودتایی عجیب که شکست خورد / حتما به و دیده شدن محتوای این شبنامه کمک کنید / سناریویی عجیب و پیچیده از حدود شش ماه پیش روی میز قرار گرفت/ در همین خصوص بنا بر این شد که در یک "ساعت صفر" ایران به سمت آشوب حرکت کند / قرار بود پس از سقوط دو هواپیما و آغازِ بحران در ، اسرائیل به عنوان یک قهرمان وارد شود / همزمان در حال ارسال محتواهایی علیه توان کشور بودند (که نمونه هایی بررسی خواهد شد) / در این مرحله قرار بود مراکز هسته ای ایران مورد هدف قرار بگیرد / شبنامه امشب را با دقت ببینید... / قسمت‌۹۹۳
شهردار تهران گفت: آشوبگران به آتش نشانان و پاکبانان متعرض شدند و این جایی برای سخن نمی‌گذارد. تمام اموال لیست و مقدمات فراهم شده که به دستگاه قضائی ارسال شود. تا هفته پیش ۴۳ دستگاه اتوبوس، ۲۵ دستگاه آتش‌نشانی و ۶۰۰ مخزن توسط آشوبگران خسارت دیدند . پ ن - هزینه این خسارات و خسارات اموال خصوصی و عمومی در کشور را قوه قضائیه باید با مصادره اموال اغتشاشگران و دعوت کنندگان به اغتشاش پرداخت کند و دیگر جای هیچ مماشاتی نیست و عذر خواهی و ابراز پشیمانی به تنهایی هیچ ارزشی ندارد .
🔴⭕عقده‌ی علی کریمی از نظام از کجا آب میخوره! ⭕پدرش عضو حزب توده و کاسه لیس شوروی سابق بوده که اوایل انقلاب اعدام میشه! عموش که دست برقضا هم حزبی پدرش بوده میاد مادرشو میگیره حالا که دری به تخته خورده و سلبریتی شده فکرده چیزی شده؛ فاز اپوزیسیونی و توهم لیدری برداشته. ✍س.ساجدی @jonbeshsaybery
جهانبخش سلطانی: اگر پلیس نباشد هیچ کس در حرفه و شغلی امنیت ندارد 🔹️جهانبخش سلطانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون: اگر نیروهای پلیس نباشند هیچ کسی در هیچ حرفه و شغلی امنیت ندارد، بنابراین باید پلیس کشور را با تمام وجود مورد حمایت قرار داد. 🔹️معتقدم که می‌شود با استفاده از بستر هنر در قالب سینما و تئاتر از زحمات فراجا دفاع کرد و رنج شبانه‌روزی که مأموران پلیس برای حفظ و صیانت از تمامیت ارضی کشور متحمل می‌شوند را به منصه ظهور گذاشت تا در این بستر سره از ناسره مشخص شده و مردم و به خصوص جوانان ببینند که این عزیزان برای امنیت و برای حفظ میراث فرهنگی کشور چه خدماتی انجام می‌دهند.
🔴هشدار مقام فرانسوی نسبت به سلطه اقتصادی آمریکا وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه: 🔹درگیری روسیه و اوکراین و بحران انرژی ناشی از آن می‌تواند به سلطه اقتصادی آمریکا بر دیگر کشورها منجر شود. 🔹نگران هستیم آمریکا از وضعیت کنونی به ضرر منافع اروپا منتفع شود. 🔹ایالات متحده گاز طبیعی مایع (LNG) خود را با «چهار برابر» قیمت به اروپا می‌فروشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این کلیپ رو به تک تک سلبریتی ها نشون بدید خدا ازتون نگذره که روی خون پاک شهدا پا گذاشتین ... کلیپ : لحظه خبر شهادت پدر ، به دختر توسط مدیر مدرسه 🔗برسه دست سلبریتی ها🔗 . 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
📰دستور عزل ۲ مدیر ایران‌ایر به‌زودی اجرا می‌شود 🔹مدیرکل بازرسی وزارت راه: در ایام شرکت ایران‌ایر اقدام به فروش حضوری بلیت کرده بود که موجب ایجاد صف‌های طولانی خرید بلیت شده بود، این در حالی بود که اصلا فروش حضوری بلیت پروازهای نداشته‌ایم و ایران‌ایر نباید این کار را انجام می‌داد. 🔹در همان ایام دستور عزل ۲ مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی را دادیم، البته مسئولان صنعت هوایی کشور درخواست کردند تا پایان این موضوع متوقف و بعد از آن اجرایی شود. به‌زودی دستور عزل اجرا خواهد شد.
🔴 آقای علوی بروجردی ، مجمع محققین و دوستان جهت اطلاع!!! ✅ ‏تا به امروز 24 نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیده اند... این 24 نفر، مظلومانه و در عین حال در کمال وحشی گری اغتشاش گران، به شهادت رسیدند... ⏪ اگر گمان می کنید کسانی که روزهای اول بیانیه های آتش زا میدادند الان پشیمان شدند و بیانیه محکومیت میدهند سخت در اشتباهید اینها علی الحساب سکوت می کنند و منتظر فتنه ی بعدی برای آتش بیاری هستند!! 🔴 مسئولین حوزه و فضلاء انقلابی لطفا این افراد را پاسخگو کنید ، و نگذارید با حیاء انقلابیون در لاک امن خود فروبروند!!
🔴زن زندگی آزادی در اسپانیا ! 🇪🇸 گزارشاتی از افزایش قابل توجه تجاوز جنسی در سال ۲۰۲۱ در اسپانیا ▪️در سال ۲۰۲۱، ۲۱۴۳ گزارش تجاوز به عنف ثبت شد. این معادل نزدیک به شش مورد در روز یا یک مورد در هر چهار ساعت است !  این ارقام مربوط به وزارت کشور است.  این رقم ۳۴.۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰، سال همه گیری و ۱۴.۴ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ است.  ▪️بسیاری از زنان به دلیل اینکه در آن زمان خردسال بودند، از شرم یا ترس ، جرم را گزارش نمیکردن!
🔴 راهکار مناسب بهترین راهکار اینه یک دستگاه امنیتی بیاد این نماینده رو بگیره یه گوشی بده دستش بهش بگن بشین کار کن و اینستاگرام و تلگرام رو سالم سازی کن به گونه ای که فساد و فحشا و دین ستیزی و دروغپراکنی داخل اینا به حداقل برسه و دیگه هیچ گروه تروریستی و ضدانقلاب و سرویس جاسوسی بیگانه نتونه امنیت مملکت رو بخطر بندازه اگه نتونست همونجا اون گوشی رو بکنند تو حلقش تا دیگه اضاف بر سازمان حرف نزنه... کسی که بلد نیست دوتا راهکار خوب و اصلاحی جایگزین بده لطف کند و ساکت باشد و کمتر نیش و کنایه بزند.
🔴حتی روزنامه جمهوری اسلامی به سردبیری مسیح مهاجری که کلا مشغول انتقاد از دولت رئیسی و سیاست های جمهوری اسلامی است نوشته که این اعتراضات، اغتشاشاتی پراکنده و گذرا است و اجباری بهانه بوده! ✍ برهان مجد
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
واقعیت حکم اعدام یک دختر باکره چیست؟!
🔆 زنگ عبرت: 🔴شاهکار اسنپ‼️ ♦️امروز مسافر سوار کردم بی‌حجاب بود. بهش تذکر دادم. در بین مسیر رادیو داشت از دستگیری جاسوس اسرائیل در کرمان میگفت که برگشت گفت خاموش کنید این چرت و پرت ها رو. منم گفتم خانم الان دیگه اعتراض نیست و اغتشاش هست و گفتم مملکت ما ۳۰۰ هزار شهید نداده که اینجور بشه. این پلاک جلوی شیشه ماشینم پلاک برادر شهیدم هست، اتفاقا ما معترضیم به این کارها. ♦️بعد پیاده شدنش از پشتیبانی اسنپ تماس گرفتن که شما حق نداشتی به مسافر چیزی بگی. گفتم جناب وقتی داره به مقدسات و کشورم توهین میکنه من نمیتونم لال بشم. جالبه به جای اینکه ما شاکی باشیم اسنپ برداشته منو غیرفعال کرده که دیگه نمیتونم مسافر بگیر. فدای یک تار موی بچه های بسیجی
💢 خبر مهمی که کمتر دیده شد ♦️خبرهای خوب، غالبا در غوغای منفی بافی رسانه ها گم می شود. 🔹متاسفانه سال گذشته (نیمسال پایانی دولت دوازدهم)، میزان خرید گندم از کشاورزان، به ۴.۵ میلیون تن کاهش یافت و به ناچار، حدود هفت تا هشت میلیون تن گندم از طریق واردات تامین شد. ♦️اما امسال با همت و تدبیر دولت، ۷.۵ میلیون تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری، و ضمنا تمام مطالبات گندم کاران پرداخت شد. این، یعنی احیای راهبرد مهم خودکفایی گندم، آن در شرایطی که به ویژه پس از جنگ اوکراین، کشورهای زیادی گرفتار بحران امنیت غذایی و بعضا قحطی هستند. 🔹دولت در سال های گذشته، هم میزان کمتری گندم از کشاورزان داخلی می خرید، هم قیمت پایین تری می پرداخت که برای کشاورزان به صرفه نبود، و هم پرداخت مطالبات آنها را معمولا با چند ماه تاخیر انجام می داد که موجب دلسردی و انصراف از کشت گندم می شد. ♦️اهتمام به تولید و خودکفایی گندم را مقایسه کنید با نگاه دولتمردانی که خودکفایی در این عرصه را مزخرف نامیدند، از خرید تضمینی به قیمت مناسب و به اندازه کافی امتناع کردند، مبالغی بسیار بیشتر از همان بودجه حمایتی را به جیبب کشاورز خارجی ریختند، و موجب شدند کشور، محتاج واردات این کالای راهبردی شود. 🔹دولت و وزارت کشاورزی، البته تدابیری هم برای ارائه الگوی کشت به کشاورزان در مناطق مختلف اتخاذ کرده اند که می تواند چالش تولید بیش از تقاضای برخی محصولات (ورشکستگی کشاورزان) و کمبود تولید برخی محصولات دیگر (گرانی محصولات برای مردم) را تا حدود زیادی برطرف کند.
33.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ وقتی حساب توییتری دولت از اغتشاشات ایران و شورشیان‌ حمایت میکنه و جلیقه‌زردها از خجالتش در میان! 🔺پ. ن: کاربران فرانسوی در زیر این توییت با گذاشتن تصاویر مربوط به برخورد پلیس فرانسه با جلیقه‌زردها، خشونت پلیس کشورشون در برخورد با معترضین رو نشون دادن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اغتشاشات محصول چه بود؟ از آموزش اغتشاش در بازی‌های رایانه‌ای تا استیلایِ دشمن در بستر فضای مجازی 😱 صحبت‌های جنجالیِ 📢 حجت الاسلام محمد کهوند ▫️کارشناس رسانه و بازی‌های ویدیویی
📹 تصویری از اغتشاشگران سازمان یافته با لباس پلیس! 🔹فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته از دستگیری افرادی با لباس جعلی پلیس خبرداده بود که اقدام به رفتارهای خشن هدفمند و تصویر برداری از آن کرده بودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 دانشگاه تهران | حرفهای تکان دهنده دانشجوها: 🔹 با جماعتی طرف بودیم که فحش می دهند و به جای حرف زدن پیراهن پاره می کردند. ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 استاد 📁 «پروژه برهنگی» 🔹این روزها شاهد برهنه شدن چند تن از زنان معلوم‌الحال خارج‌نشین و توهین به مقدسات توسط عده‌ای بودیم، آیا این اتفاقات تازگی دارد یا نه در جاهای دیگر هم انجام شده است؟