eitaa logo
گزیده‌ها gozideha1404@
1.2هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
11.7هزار ویدیو
115 فایل
کانال گزیده‌ها جهت انعکاس مطالب قابل توجه می باشد. قدیری ابیانه مدیر کانال و افراد متعددی به عنوان ادمین تعیین خواهند شد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تحریم و تطهیر ‏تحریم عجیب و دیرهنگام احمدی‌نژاد توسط آمریکا را بگذارید به حساب تطهیر فردی که قرار است نقش مهمی را در دور جدید اغتشاشات ایفا کند. ۱۴۰۲/۶/۲۸ @GhadiriNetwork
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت غرب یعنی همین! 🔰شخصی در هفته مد نیویورک با یک کیسه زباله و حوله سر حمام به عنوان یک لباس جدید، جلوی تماشاچی‌ها قدم می‌زند. همه در تشویق این لباس جدید برایش دست می‌زنند و تصویربردارها عکس می‌گیرند که نیروهای امنیتی سر می‌رسند و طرف را خارج می‌کنن و تازه تماشاچی‌ها متوجه می‌شوند این آقا جزو برنامه نبوده! هیچ کس حتی شک هم نکرد که این کیست و این چه لباسی است! در غرب اگر بخواهند چیزی و حتی یک موضوع مسخره را به خورد افکار عمومی بدهند، چون اذهان مسخ شده است، همه به راحتی می‌پذیرند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍۲۵ شهریور هم گذشت، اما اتفاقی نیافتاد. اما چرا اتفاقی نیفتاد؟! ❌مسیح علینژاد ۱۰ ماه پیش پاسخ این سوالو داده بود!!!!!👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دلیل محبوبیت رونالدو در ایران 🔹درویش مدیرعامل پرسپولیس:به رونالدو گفتم دلیل محبوبیت شما بین مردم ایران حمایت از مردم فلسطین است. 🔹رونالدو هم در پاسخ گفت: «از این موضوع خوشحالم».
🔻راه‌اندازی قرارگاه ساخت مسکن برای کارگران وزیر کار: 🔹در بعضی از مناطق برای کارگرانی که فاقد مسکن هستند امکان دارد بخش قابل توجهی از درآمد آنها صرف هزینه اجاره مسکن شود. 🔹در این راستا قرارگاه احداث مسکن را با همکاری وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی کردیم و معاون تعاون ما مدیریت این کار را با روش‌های مختلف بر عهده دارد که یکی از آنها احداث تعاونی ها در جوار کارخانه ها و کارگاه‌هاست. 🔹حتما به کارگران هم مثل سایر آحاد مختلف مردم در صورتی که از امتیاز مسکن استفاده نکرده باشند کمک خواهد شد تا از این امکانات و تسهیلات استفاده کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توصیه آیت‌الله رئیسی به رسانه های غربی؛ حقایق ایران را بازگو کنید/ ۳۶ هزار دروغ در ۴۸ روز علیه جمهوری اسلامی رییس جمهور در نشست با مدیران ارشد رسانه های آمریکایی: 🔹اساس کار رسانه هایی که تحت نظر نظام سلطه اداره می شود بیان حقایق و آگاهی بخشی به مردم و جوامع نیست و صرفا خواسته های قدرتمندان و سلطه گران را منعکس می کنند. 🔹به شما رسانه های غربی تاکید می‌کنم حقایق جمهوری اسلامی را بشناسید و به جوامع منتقل کنید. 🔹در اغتشاشات سال گذشته ظرف ۴۸ روز ۳۶ هزار دروغ در رسانه ها علیه جمهوری اسلامی ایران تولید شد.
🔻بازداشت ۲ نفر از عناصر جریان ضدانقلاب در شهریار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار: 🔹۲ نفر از عناصر جریان ضدانقلاب که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند پیش از هرگونه اقدام مخل امنیت دستگیر شدند. 🔹۳ قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات جنگی و همچنین سلاح سرد از آنان کشف و ضبط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حاج قاسم اگر جلوی داعش را نگرفته بود، تروریسم سراسر اروپا را فرامی‌گرفت رئیس‌جمهور در دیدار جمعی از اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا: 🔹نگاه جمهوری اسلامی ایران به رییس جمهور سابق آمریکا نگاه به یک مجرم و قاتل است زیرا یک امتی را عزادار کرد و حاج قاسم‌، قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه را به شهادت رساند. شهید سلیمانی فرمانده مبارزه با تروریسم و داعش بود. 🔹در مناظرات انتخاباتی آمریکا رسما اعلام شد آمریکا داعش را تشکیل داده است. 🔹حاج قاسم اگر جلوی داعش را نگرفته بود، تروریسم سراسر اروپا را فرامی‌گرفت و اروپا نمی توانست یک شب آرام داشته باشد. باید رییس جمهور سابق آمریکا در یک دادگاه عادلانه محاکمه شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥موضوع حجاب بهانه برای ضربه زدن به ایران مستقل است رئیس‌جمهور در دیدار اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا: 🔹بزرگترین زندان زنان در آمريکا وجود دارد و بیشترین مادران دارای فرزند در زندان‌های آمریکا بسر می‌برند. 🔹اخیرا در آمریکا یک خانم جوان با گمانه زنی مبنی بر سرقت از یک فروشگاه به دست پلیس آمریکا کشته شد که این یکی از ۱۲۰۰ نمونه‌ای است که در سال میلادی گذشته به دست پلیس آمریکا به قتل رسید شما رسانه‌های آمریکایی چرا به دنبال روشنگری درباره جزییات این قتل‌ها نرفتید. 🔹در حادثه سال گذشته و دختر خانمی که دچار حادثه شد تحقیقات پزشکی نشان داد که هیچ ضربه‌ای به او از ناحیه پلیس وارد نشده، اما آیا رسانه‌های غربی و آمریکایی حاضر شدند این واقعیت را بازتاب دهند؟ 🔹موضوع حجاب حقوق بشر فعالیت‌های هسته‌ای بهانه برای ضربه زدن به ایران مستقل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: مالیات مردم آمریکا خرج پر کردن جیب کارخانجات اسلحه‌سازی می‌شود 🔹بیشترین پول و سلاح برای ادامۀ جنگ و درگیری بین اوکراین و روسیه از سوی آمریکا داده شده. همانند هزینه‌ای که در افغانستان خرج کردند. مالیات مردم آمریکا خرج پر کردن جیب کارخانجات اسلحه‌سازی برای جنگ‌افروزی شده است. 🔹ایران با جنگ‌مخالف است و برای میانجیگری و پایان جنگ بین روسیه و اوکراین اعلام آمادگی کرده‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیزر سخنرانی احمدقدیری با موضوع «تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر» همراه با نقد و بررسی فیلم «مدافعان اسد، لشکر جنگجویان خارجی ایران» ساخته بی‌بی‌سی فارسی مشاهده فیلم کامل: aparat.com/v/uKw17 @GhadiriNetwork
⭕️میدونید «سمیه حیدری» قهرمان جودو که با چادر روی سکوی قهرمانی رفت ، الان کجاست؟ مسئولین فدراسیون جودو ایران او را از ادامه همراهی تیم ملی جودو بانوان محروم کردند! علت: « چادرتو بردار» سمیه حیدری خانه نشین شد ولی یک نفر از همین انقلابی های مدعی حاضر نشد ازش یک خبری بگیره !https://eitaa.com/women92 لطفا کانال مطالعات اسلامی زنان را به دوستان خود معرفی کنید
🇮🇷 📝 صندوق بین‌المللی پول: ۱۳۲ کشور بدهی بیشتری نسبت به ایران دارند 🍃🌹🍃 🔻صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین بررسی خود میزان بدهی دولت‌ها در جهان به‌ نسبت تولید ناخالص داخلی در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده است. 🔹بر اساس این آمار، با توجه به میزان بدهی دولت ایران در سال ۲۰۲۱ که ۴۲.۲ درصد تولیدناخالص داخلی در آن سال بوده و این رقم در سال بعد یعنی سال ۲۰۲۲ به ۳۴.۱ درصد تولیدناخالص رسیده است، رقم بدهی ایران کاهش یافته است. 🔸بنابراین، کل دولت بدهی دولت در ۲ سال گذشته رقم قابل توجهی کاهش داشته است. 🔹ایران در میان ۱۶۲ کشور بررسی شده در این آمار، جایگاه ۱۳۳ به لحاظ بدهی دولت را دارد و این به معنای این است که ۱۳۲ کشور بدهی بیشتری نسبت به ایران دارند. 🔸بر اساس برآورد این نهاد بین‌المللی، ژاپن بدهکارترین کشور جهان است و میزان بدهی این کشور ۲۱۴ درصد تولیدناخالص داخلی این کشور است. 🔺آمریکا با ۱۱۰ درصد بدهی نسبت به تولیدناخالص داخلی جایگاه هجدهم در میان بدهکارترین دولت‌های جهان را در اختیار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 سخنگوی دولت: پول‌هایی که دیروز آزاد شد حتی در دورۀ توافق هم قابلیت آزاد شدن نداشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 اقدامات نظامیِ جمهوری آذربایجان در منطقۀ قره‌باغ به کجا می‌رسد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 «ببینید وقتی یک بی حجاب وارد جامعه میشود چه خطراتی دارد؟!» 🍃🌹🍃 🎙 حجت‌الاسلام عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 قصه آیتک 🍃🌹🍃 🔹گزارش‌مستند «رمزِ چهارده‌صفریک»
هدایت شده از گونی نیوز / سعیدیسم
🛑مقر گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب در خاک عراق تخلیه شد 🔸 کمیته عالی اجرای توافق امنیتی عراق و ایران از تخلیه نهایی مقرهای نزدیک به مرز با ایران که مورد استفاده گروه‌های تجزیه طلب بود، خبر داد. ┄┅═✧☫ گونی نیوز ☫✧═┅┄ 🇮🇷@gooninews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺فقط مرض حماقت است که غیرقابل درمان است! 😅 «به بهانه حضور رونالدو در ایران»
هدایت شده از دکتر قدیری ابیانه
🎩 شناسایی عوامل مخفی، نفوذی و خائن دشمن 🎩 محمود صادقی زمانی که نماینده مجلس بود پیشنهاد کرده بود که "جزایر ایرانی را که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعای مالکیت دارد به آن کشور و درآمدمان را چند برابر کنیم." ⚖️ نباید از این پیشنهاد به سادگی گذشت. ♨️ این یک خیانت آشکار است. 💼 معلوم نیست برای طرح چنین پیشنهاد خیانت‌باری درآمد شخص او چند برابر شده است! 💼 به هر حال پیشنهاد واگذاری جزایر ایرانی به امارات پشت پرده‌هایی دارد که نادیده گرفته شد. 🌍 ننگ ابدی بر او باد که اگر توانش را داشت مثل رضاخان و پسرش تمامیت ارضی ایران را حاتم بخشی می‌کرد. ♨️ اما سررشته حاتم‌بخشی‌های سرزمینی ایران در دست انگلستان بوده است. 🎩 با ارزیابی چنین پیشنهادهایی می‌توان عوامل مخفی و نفوذی دشمن را شناسایی کرد. ✍️ محمد حسن قدیری ابیانه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
🔷یک حمله مسلحانه به تجمع غیرقانونی در سقز خنثی شد 🔹تسنیم نوشت:عناصر یک تیم وابسته به گروهک‌های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند بازداشت شدند. 🔹از این تیم چهارنفره سه قبضه اسلحه کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه زنی، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است. 🔹همراه داشتن لباس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نشان دهنده‌ی سناریوی شلیک به تجمع کنندگان و انتساب این عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است. 🔹تحقیقات از تروریست‌های بازداشت شده ادامه دارد.
آقای رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل قرآن روی دست گرفت از سردار سلیمانی یاد کرد شرف قاتلانش را برد و پیگیر محاکمه قاتلانش شد آمریکا را بزرگترین زندان مادران و مجرم اتمی نامید جنایات اسراییل را برشمرد و مدافع کل امت اسلام شد از امام زمان یاد کرد و گفت قدرت‌های کهنه،گذشته‌اند و ما آینده‌ایم!
در روز اول سفر رئیسی به نیویورک چه گذشت؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ای ایران سلام سلام سلام/ ای جان جهان سلام سلام 🔹سرود نوجوانان در حسینیه امام خمینی و آفرین رهبر انقلاب به آنان 🆔 @YjcNewsChannel