eitaa logo
اقتصاد فرهنگی
5.9هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
3.8هزار ویدیو
140 فایل
در میانه‌ یک جنگ تمام عیار ترکیبی مطالب کانال کپی‌رایت ندارد! ارتباط: حسین عباسی‌فر @h_abbasifar تبلیغات حرام است! 😊 "دکتر نیستم" https://virasty.com/ABBASIFAR
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام کل آیه و واعدنا... یعنی با سبک فکری خرابکارهایی که قبلا خرابی به بار آورده‌اند، راه نرو، سبکت را عوض کن موسی برای دوران غیبت خود فرمول حکمرانی را گفته بود... و قال موسی لاخیه هارون اخلفنی فی قومی (جانشین من شو با یک استراتژی مشخص) و اصلح (اینکه استراتژی‌ات اصلاح‌گری باشد، اما چطور؟ با چه شاخصی بفهمی داری اصلاحگری یا فساد می‌کنی؟) ولا تتبع سبیل المفسدین (با این شاخص که اگر دیدی قبلا کسانی با سبک فکری خود از راهی رفته‌اند و خرابکاری ببار آورده‌اند، سریع ریل را عوض کن) دکتر عبداللهی ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از مدرسه شمع
25.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸آن ۵درصد رشد اقتصادی دولت رئیسی، کجای سفرۀ ما است؟! ▫️جناب آقای : این دولت در حالی نرخ تورمش کاهشی است که رشد اقتصادیش، افزایشی! (بخش ششم) ــــــــــــــــــــــــ جامعهٔ مجاهد ویژه کنش‌گران انتخابات eitaa.com/j_mojahed
هدایت شده از مدرسه شمع
21.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸عدالت چیزی نیست جز پیشرفت مردم‌پایه. ▫️جناب آقای : عملکرد شهید رئیسی دقیقاً منطبق با اصل ۴۳ قانون اساسی بود. (بخش هفتم) ــــــــــــــــــــــــ جامعهٔ مجاهد ویژه کنش‌گران انتخابات eitaa.com/j_mojahed
هدایت شده از مدرسه شمع
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸برای قضاوت، لازم است مقایسه کنیم؛ اما چطور مقایسه کنیم؟! ▫️جناب آقای : تحویل ۲.۵میلیون مسکن را باید درک کنیم تا بفهمیم واقعاً فرق می‌کنه کی رئیس جمهور باشه! (بخش هشتم) ــــــــــــــــــــــــ جامعهٔ مجاهد ویژه کنش‌گران انتخابات eitaa.com/j_mojahed
هدایت شده از مردم_سالاری
کمی با عینک کثیف اقتصاد لیبرال زندگی را نظاره کنیم(): ❌قیمت پایین بنزین= رانت برای کسانیکه خودرو شخصی سوار میشوند ❌سهمیه بنزین ناوگان عمومی: رانت برای کسانیکه ماشین ندارند و‌ اسنپ‌ و تاکسی سوار می‌شوند... ❌نان ارزان: رانت برای نانخورها ❌برنج ارزان: رانت در جیب برنج خورها و بی‌عدالتی در حق نانخورها.. ❌آسفالت دولتی: رانت برای سیستم حمل‌ونقل کشور ❌قند ارزان : رانت برای چایی خورها بی عدالتی علیه دیابتی های عزیز... ❌داروی ارزان: رانت برای بیماران بی‌عدالتی در حق انسان های سالم ❌لباس ارزان: رانت برای کسانیکه پوشیده ترند و بی‌عدالتی درحق کسانیکه عریانتر زیست میکنند. ✂️و راه حل همیشگی = گرانسازی https://eitaa.com/mardom_salari
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
ماجرای کرونا زمانی تمام شد که مدیریت آن را از دست افرادی چون شریفی زارچی گرفت. افرادی که نه توان تولید و واردات واکسن را داشتند و نه قدرت کنترل استرس اجتماعی را. افرادی که تنها با تشدید ترس میان مردم می‌خواستند اهدافشان در کرونا را پیش ببرند. نگذارید اینها پشت عناوینی مثل حجاب سنگر بگیرند و بر بنای لاابالی گری جامعه سازی کنند. اینها را باید در موضع کارآمدی در گوشه رینگ قرار داد. اثبات ناکارامدی اینهاست که جامعه شان را متفرق می کند. رمز پیروزی ، کارآمدی بود. ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
یک اقدام ارزشمند و زیبا! نصب پیکره 3.5 متری «آخرین وداع» که حکایتگر وداع سهراب از مادرش تهمینه است، در حوض هزار و یک شب کرمان! این صحنه، بخوبی ارزش و کرامت مادر در فرهنگ ایران باستان را به نمایش میگذارد. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
یک دوره حدودا ده ساعته از مباحث مختلف اقتصادی ضبط شده که دوستانی که تمایل به دریافت دوره دارند به آی‌دی زیر پیام بدهند تا لینک دوره در اختیارشان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد قرار بگیرد. آی‌دی: @Ahmad_h70 ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
چه شکری بالاتر از شکر نعمت جمهوری اسلامی است: کلیک کنید ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
18.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«نامزدهای انتخاباتی و فریب بزرگ واردات خودرو برای رای‌آوری!» بدانیم که چرا ادعای نامزدهای انتخاباتی درباره مخالفت خودروسازان داخلی و مافیای خودرو با واردات یک دروغ بزرگ است! بزرگترین ذینفع واردات خودرو، شرکت‌های تولیدی و مونتاژکاران داخلی هستند و واردات برای آنان بیش از تولید و مونتاژ سودآور است اما فقط مشکلات مردم در صنعت خودرو را بیشتر می‌کند. بیشترین حجم واردات خودرو در سال ۱۴۰۲ مربوط به شرکت سایپا با ۲۵٪ واردات بوده است آن وقت میگویند میخواهیم با واردات، باعث رقابتی کردن بازار خودرو شویم!! بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان صرف واردات خودروهای میلیاردی شد که میتوانستیم با این مبلغ ۲ تا ۴برابر خودروی داخلی باکیفیت مناسب و در سطح قدرت خرید مردم ایران تولید نماییم. میانگین قیمت خودروهای وارداتی قبل از تعرفه گمرکی و سود واردکننده و سایر هزینه‌ها بیش از ۱میلیارد تومان بوده است که این قیمت هیچ تناسبی با ۹۰٪ تقاضای خودرو توسط مردم ندارد. سیاست جایگزینی واردات به تولید با استیضاح وزیر صمت باعث شد رشد تولید خودرو و روند نزولی تورم خرید وسایل نقلیه از شهریورماه متوقف و افت تولید همزمان با رشد تورم خرید وسایل نقلیه اتفاق بیافتد. در این بازه زمانی، تولید ۱۰خودروی اصلی کشور از جمله سمند، تیبا و.. که متناسب با قدرت خرید مردم بود، متوقف گردیده است. واردات خودرو در شرایط فعلی، هیچ پاسخی برای تامین نیاز مردم در زمینه دسترسی به خودروی باکیفیت ۲۰۰ تا ۴۰۰میلیون تومانی نخواهد داشت. ✍سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
اقتصاد فرهنگی
«نامزدهای انتخاباتی و فریب بزرگ واردات خودرو برای رای‌آوری!» بدانیم که چرا ادعای نامزدهای انتخاباتی
وقتی میگیم فهم دقیق مطلب وقتی میگیم تبیین درست وقتی میگیم تخصص و کارشناسی یعنی: 👆