eitaa logo
اقتصاد فرهنگی
6هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
3.3هزار ویدیو
134 فایل
در میانه‌ یک جنگ تمام عیار ترکیبی مطالب کانال کپی‌رایت ندارد! ارتباط: حسین عباسی‌فر @h_abbasifar تبلیغات حرام است! 😊 "دکتر نیستم" https://virasty.com/ABBASIFAR
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من جای اون آخری بودم دستم رو مومیایی میکردم! مگه الکیه امام بزنه قدش! 😍 ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
آقا همین امروز هشدار دادند نسبت به عقب گرد و نابودی انقلاب این هشدار را به آیات قرآن هم ضمیمه کردند برخی فکر میکنند اگر به لحاظ اقتصادی برگردیم به همان الیگارشی زمان شاه خداوند چک سفید امضا داده به ما که این انقلاب و نظام حفظ می شود! آقا: این یک خطری است برای انقلاب ها البته قبلا هم هشدار داده بودند: عزيزان من! انسان اين تحوّلات اجتماعي را دير مي فهمد؛ بايد مراقب بود. تقوا يعني اين. تقوا يعني آن کساني که حوزه حاکميتشان شخص خودشان است، مواظب خودشان باشند. آن کساني هم که حوزه حاکميتشان از شخص خودشان وسيعتر است، هم مواظب خودشان باشند، هم مواظب ديگران باشند. آن کساني که در رأسند، هم مواظب خودشان باشند، هم مواظب کلّ جامعه باشند که به سمت ، به سمت دل بستن به زخارف دنيا و به سمت خودخواهي نروند. اين معنايش آباد نکردن جامعه نيست؛ جامعه را آباد کنند و ثروتهاي فراوان به وجود آورند؛ اما براي شخص خودشان نخواهند؛ اين بد است. هر کس بتواند جامعه اسلامي را ثروتمند کند و کارهاي بزرگي انجام دهد، ثواب بزرگي کرده است. دنياطلبي آن است که کسي براي خود بخواهد؛ براي خود حرکت کند؛ از بيت المال يا غير بيت المال، به فکر جمع کردن براي خود بيفتد؛ اين بد است. بايد مراقب باشيم. همه بايد مراقب باشند که اين طور نشود. اگر مراقبت نباشد، آن وقت جامعه همين طور بتدريج از ارزشها تهيدست مي شود و به نقطه اي مي رسد که فقط يک باقي مي ماند. ناگهان يک امتحان بزرگ پيش مي آيد - امتحان قيام ابي عبدالله - آن وقت اين جامعه در اين امتحان مردود مي شود! ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
الان اگر شاخص "پیشرفته بودن" رو بذاریم "دولت منتخب مردم"، آمریکا با اختلاف بسیار زیاد آخرین کشور و عقب مونده ترین کشور دنیاست. یکی از وحشی ترین و فاسدترین موجودات روی زمین شده رئیس جمهور آمریکا! و آمریکا مجبور بودند بین این و یک فاسد دیگه انتخاب کنند! ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
اقتصاد فرهنگی
مقام‌معظم‌رهبری: هر ضربه به رژیم صهیونی خدمت به کل انسانیت است. اندیشکده قصد برگزار می کند: 🔻دوره
دوره آموزش تولید رسانه ضربت الحمدلله شروع شد این هفته... دوستانی که تمایل دارند در جنگ رسانه ای کنشگر باشند جا نمونن ☘️ فیلم جلسات ضبط میشه و هنوز هم میتونید شرکت کنید در دوره و فیلم جلساتی که نبودید رو ببینید. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
فقط ۸۰۰ تومن مونده ببینید چقدر ساده میشه کارهای بزرگ رو با "تعاون بر خیر" انجام داد. این یادداشت در مورد مفهوم تعاون در قرآن را ببینید: https://eitaa.com/h_abasifar/12582 ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
فرمود راس دین صبر است و باز فرمود راس همه خطاها حب دنیا! و صبر جز در منطق "حب" قابل درک نیست! فلذا جنگ بین دو حب است! حب دنیا که موجب خطا می‌شود و حب خدا که سبب بلا! بلایی که باید بر آن "صبر" کرد و صبری که راس دین است... ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
آقای اقتصاد ایران - دکتر رمضانی.mp3
44.86M
📌آقای اقتصاد ایران ✅دکتر طه رمضانی ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
جمهوری پولی - دکتر ولدان.mp3
23.68M
📌جمهوری پولی ✅دکتر احسان ولدان ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
امام امت - حجت الاسلام قنبریان.mp3
36.2M
📌امامت امت ✅حجت الاسلام محسن قنبریان ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
سقوط ۳۰۰ساله.pptx
20.83M
پاورپوینت ارائه سقوط ۳۰۰ ساله استاد سید امیرحسین حسینی رویداد ملی روایت فتح ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
کوچک مقیاس - استاد کمالی.mp3
45.33M
📌کوچک مقیاس ✅مهندس سید امیرحسین کمالی ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
زیست شهر مولد - استاد جهانبخش.mp3
47.15M
📌زیست شهر مولد ✅دکتر عباس جهانبخش ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
جنگ شناختی اقتصادی - استاد عباسی فر.mp3
14.38M
📌جنگ شناختی اقتصادی ✅ استاد حسین عباسی‌فر ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
کارکرد امامین انقلاب در اقتصاد - حجت الاسلام امیری طیبی.mp3
32.09M
📌کارکرد امامین انقلاب در اقتصاد ✅حجت الاسلام محمد امیری طیبی ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
جهاد تبیین اقتصادی قسمت اول.mp3
11.82M
صوت موضوع: جهادتبیین اقتصادی دانشگاه امام حسین علیه السلام 2 بهمن 1402 ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
حسینی - ۱۲ بهمن.mp3
38.98M
📚جلسه کارشناسی تبیین اقتصاد ایران ⬅️با موضوع: ◀️ اقتصاد ایران آن‌چه هست و آن‌چه میپنداریم! 🎙با ارائه: سیدامیرحسین حسینی پژوهشگر اندیشکده قصد 🔸گفتمان اقتصادی انقلاب اسلامی 🔹بررسی ناکارآمدی های اقتصادی کشور 🔸گزاره های اقتصادی اشتباه و رایج در اقتصاد ایران 🔹تاثیر جنگ شناختی بر واقعیت های اقتصادی 🔸مقایسه تطبیقی وضعیت اقتصاد کلان، رفاه و معیشت ایران و جهان @afra_eco ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
فریب بزرگ - پروفسور درخشان 1.mp3
38.6M
📌فریب بزرگ ✅پروفسو مسعود درخشان ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
فریب بزرگ - پروفسور درخشان 1.mp3
38.6M
📌فریب بزرگ ✅پروفسو مسعود درخشان ▶️ ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
معرفی کتاب‌ها و منابع اقتصادی منابع زیر عموما در سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند: اقتصاد اسلامی، نقد سرمایه‌داری و عدالت. ۱. اقتصادنا؛ علامه شهید صدر ۲. نظری به نظام اقتصادی اسلام؛ شهید مطهری ۳. جلد ۳۳ مجموعه آثار یا درآمدی بر اقتصاد تطبیقی؛ شهید مطهری ۴.‌ ربا در اسلام و دو جلد اقتصاد اسلامی (مباحث نظری و مباحث کاربردی)؛ آیت‌الله شهید بهشتی ۵. ۲۳ راز سرمایه‌داری؛ پرفسور ها جون چانگ ۶. نیکوکاران نابکار؛ پرفسور چانگ ۷. دکترین شوک؛ نائومی کلاین ۸. کتاب فریب بزرگ و همچنین آثار و سخنرانی‌های پرفسور مسعود درخشان (به ویژه ۸ جلسه اقتصاد اسلامی، مقدمه کتاب دستبرد ناپیدا و مقدمه کتاب کاپیتالیسم) ۹. عدالت؛ مایکل سندل ۱۰. اقتصاد سیاسی جهانی؛ رابرت گیلپین ۱۱. اقتصاد ایران در دوره تعدیل ساختاری؛ فرشاد مومنی ۱۲. دولت و بازار؛ جبرائیلی ۱۳. لیبرالیسم غرب، ظهور و سقوط؛ آنتونی آربلاستر ۱۴. اقتصاد کاربردی؛ ها جون چانگ ۱۵. بهای نابرابری؛ جوزف استیگلیتز ۱۶. دگرگونی بزرگ؛ کارل پولانی ۱۷. استراتژی‌های رشد و توسعه اقتصادی؛ محمدقلی یوسفی ۱۸. ژئوپلتیک گرسنگی (جغرافیای گرسنگی)، اثر رئیس اسبق فائو و برندهء نوبل ادبیات، خوزوئه دو کاسترو ۱۹. ابرطبقه، اثر استاد دانشگاه نیو اسکول آمریکا، دیوید راتکاف ۲۰. انسان بدهکار، لاتزارتو ۲۱. خاکریز اقتصادی؛ دکتر توکلی ۲۲. درسنامه اقتصاد مقاومتی؛ احمدعلی یوسفی ۲۳. نظام اقتصادی اسلام؛ میرمعزی ۲۴. حرف‌هایی با دخترم درباره اقتصاد؛ یانیس واروفاکیس ۲۵. روش شناسی اقتصاد دکتر زریباف ۲۶. تحول نهادها و ایدئولوژی های اقتصاد، دایانا هانت ۲۷. یهودیان و حیات اقتصادی مدرن، زومبارت ۲۸. سرمایه داری و اخلاق پروتستان، وبر ۲۹. فلسفه اخلاق و تحلیل اقتصادی؛ هاسمن ۳۰. مجموعه مقالات عدالت که دکتر محمد نعمتی جمع‌آوری کرده ۳۱. کتاب ماهیت و علل بحران مالی ۲۰۰۸، گردآوری دکتر نعمتی و دکتر سلیمانی ۳۲. اقتصاد مقاومتی تفسیر جهاد کبیر؛ ابدالی بقیه‌اش بماند برای بعد... هر کدام را خواندید خوشحال می‌شوم نظرتان را در مورد کتاب برای حقیر ارسال کنید. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
Taavoni1.mp3
8.04M
حجت‌الاسلام دکتر خاکی: اصل اساسی قانون اساسی "نه" به "سرمایه‌داری دولتی و سرمایه‌داری خصوصی" است. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
کانال آپارات به روز شد https://www.aparat.com/h_abasifar چند ویدئو بارگذاری شد که توصیه می‌کنم حتما ببینید ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از محسن قنبریان
💠 حجاب بمثابه مقاومتچرا زنان فلسطین با حجاب اند؟! با وجودی که بعد از بیروت لیبرال ترین جامعه عرب بوده است؟! مردم شناس یهودی اهل نیویورک در یادداشتی برای ایتنرنشنال تایمز بنام مرگی بنام زندگی به توصیف مشاهدات خود از زندگی مشقت بار مردم کرانه باختری پرداخته و به وضعیت زنان هم توجه کرده است؛ که چرا هیچ آرایشگاه زنانه ای در شهر به چشم نمی خورد و زنان نابلس علیرغم زیبایی و بلوند بودن، همه پوشیده اند؟!! قسمتی از آن یادداشت که به این سئوالات مربوط است: ظاهراً هر خیابانی در نابلس یک آرایشگاه مردانه دارد. واقعاً هزاران آرایشگاه آنجاست. بیشتر آن‌ها حداقل تا ساعت ۲ نیمه‌شب بازند؛ اگر مسجدها را در نظر نگیریم، غالباً تنها جاهایی هستند که چراغشان در ساعت ۲ نیمه‌شب روشن است و درشان باز است؛ و از قرار معلوم، هر وقت که از کنار یکی از آن‌ها رد شوید، احتمالاً چهار یا پنج مرد جوان را می‌بینید که با سر و وضع آراسته جمع شده‌اند و دارند کوتاه‌شدن موهای مرد دیگری را تماشا می‌کنند. نکتۀ عجیب آن است که انگار هیچ آرایشگاه زنانه‌ای وجود ندارد. هرازگاهی ممکن است پوسترهای تأثیرگذاری را ببینید که وسایل آرایشی یا محصولات مربوط به موی زنان را نشان می‌دهند؛ بیشتر زنان بلوندند (در واقع، تعداد شگفت‌انگیزی از فلسطینی‌های نابلس بلوند هستند، حتی بچه‌هایشان)، اما خبری از آرایشگاه‌های زنانه نیست. از یکی از دوستانم دلیلش را پرسیدم. توضیح داد که جامعۀ فلسطین را از نظر تاریخی، بعد از بیروت، لیبرال‌ترین جامعۀ عرب می‌دانستند، و زنان جوان هیچگاه عادت نداشتند که موهایشان را بپوشانند، اما با قدرت‌گرفتنِ سیاسیِ حماس در دهۀ ۹۰، اوضاع تغییر کرد. اما در ماجرای آرایشگاه‌های زنانه، مسئلۀ خیلی عاجل‌‌تری مطرح بود. در سال‌های دهۀ ۸۰، مأموران امنیتی اسرائیل، از حضورشان در منطقه سؤاستفاده کردند تا مخفیانه در چای شیرین زن‌ها داروی بیهوشی بریزند و از آن‌ها عکس‌های برهنه بگیرند تا شوهرانشان را مجبور کنند که به همکار یا خبرچین سرویس اطلاعاتی اسرائیل تبدیل شوند. به‌همین‌دلیل، حالا هم آرایشگاه‌های زنانه وجود دارد، اما در خیابان اثری از آن‌ها نیست و زن‌ها هم دیگر از دست غریبه‌ها چای شیرین نمی‌گیرند. اولین واکنش من به این داستان این بود: واقعاً چنین اتفاقی افتاده؟ آخر خیلی شبیه خیال‌پردازی‌های پارانوئیدی است. اما فلسطینی‌های نابلس در محیطی زندگی می‌کنند که اتفاقات دیوانه‌‌وار واقعاً رخ می‌دهد. واقعاً آدم‌هایی دور و برشان هستند که علیه‌شان توطئه می‌کنند: جاسوس‌ها، خبرچین‌ها، انواع و اقسام نیروهای امنیتی که بسیاری از آن‌ها در روان‌شناسی و نظریۀ اجتماعی مدارک عالی دارند. این‌ها وجود دارند و فعالانه تلاش می‌کنند تا از هر راهی که ممکن باشد اعتماد اجتماعی را نابود کنند و بافت جامعه را از هم بگسلند. داستان‌های بی‌شماری دهان به دهان می‌چرخد، فقط بعضی از آن‌ها واقعیت دارند. اما چطور می‌شود فهمید کدامشان؟ و البته، در چنین وضعیت‌هایی، این تمام ماجرا نیست. اشتازی، پلیس مخفی آلمان شرقی، جایی به این تکنیک روی آورده بود که وارد خانۀ مخالفان می‌شد و جای اسباب و اثاثیه را تغییر می‌داد. چنین کاری قربانی را در وضعیتی ناممکن رها می‌کرد. اگر به بقیه می‌گفتید که جاسوس‌ها به زور وارد خانه‌تان شده‌اند و جای وسایلتان را عوض کرده‌اند، خیلی‌ها فکر می‌کردند که دیوانه شده‌اید، اگر آن حرف‌ها را پیش خودتان نگه می‌داشتید، کم کم شک می‌کردید که نکند خودتان دیوانه شده‌اید. بعضی اوقات، در فلسطین، احساس می‌کنید در کشوری هستید که با همۀ مردمش چنین رفتاری کرده‌اند. اما در این مورد خاص، معلوم شد که شایعه‌ها حداقل تا حدودی واقعیت دارند. یک نفر وب‌سایتی ساخته است برای آن دسته از مأموران موساد که احساس گناه می‌کنند تا بتوانند آنجا به صورت ناشناس اعتراف کنند. و یکی از آن‌ها، در واقع، اعتراف کرده‌ بود که در آرایشگاه‌ها در چای داروی بیهوشی می‌ریخته است. دوستم، امین، گفت: «من همیشه احساس می‌کردم که چرخش به سمت محافظه‌کاری مذهبی، حجاب و برقع، نمی‌تواند فقط به دلیل خیزش سیاسی حماس در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ باشد. فکر می‌کنم تا حدی واکنشی است به این واقعیت که می‌دانید همیشه آدم‌هایی به شما چشم دوخته‌اند. منظورم این است که خُب، نگاهی به اطراف بیانداز. عملاً روی تک تک تپه‌ها، یک شهرک یهودی‌نشین ساخته‌اند. نگاهتان را که بالا می‌آورید، فقط ساختمان می‌بینید، و سیمای بی‌روح اجتماعاتی از‌پیش‌برنامه‌ریزی شده و بسته، مردم را نمی‌بینید. و همیشه در کنار آن‌ها یک پایگاه نظامی مستقر شده است، با سیم‌ خاردارهای دورادورش و برج‌هایی که معلوم نیست از بالای آن‌ها کسی به شما خیره شده است یا نه؟... ☑️ @m_ghanbarian
😂😂😂 عالی بود این ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
یک کاریکاتوریست غربی خواسته با این کاریکلماتور رو به حماس بچسبونه و تخریب کنه اما ناخودآگاه چه کار خوبی شده ! 😍 قبلا گفته بودم تنها راه مقابله با صهیونیسم بین المللی این است که مردم دنیا علیه صهیونیست ها اقدام کنند. هر جا و هر زمان و با هر ابزار و وسیله ای... ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar