eitaa logo
حامد فلاحتی
1.3هزار دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
227 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 انقلاب نوشته های مهم 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 اطلاع رسانی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با مدیر: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
حامد فلاحتی
💥اصلاح طلبان اعلام موضع کنند ⭕️مناظره آقایان زیدآبادی و الهی راد درباره‌ اندیشه‌های سیاسی علامه‌مصب
نقدی بر تحریفات اخیر زیدآبادی پیرامون اندیشه سیاسی امام خمینی || بخش نخست 🔻🔻🔻 آقای زیدآبادی در مناظره شنبه 1402.10.23-شبکه چهار برنامه شیوه با سه کلیدواژه «تطور»، «مقتضیات زمان و مکان» و «فقه المصلحة» به تحریف اندیشه سیاسی امام خمینی پرداخت. وی در این زمینه ادعا کرد: «آقای خمینی روند تطور داشت، تغییراتی در دیدگاهشان دادند که مشخصا از موقعی بود که گیرهای شرعی پیدا شد در کار حکومت. فقهای شورای نگهبان مشکل درست می‌کردند... انقدر گرفتاری شد که ایشان گفت اگر دو سوم نمایندگان به چیزی رای دادند تایید شورای نگهبان لازم نیست باشد آقای خمینی به افرادی که فقیه نیستند و موقعیت شرعی ندارند به رای اینها [اعتبار داد] بعد گفتند که سران قوا [یک چیزی تشکیل دهند] هرچه آنها مصلحت دیدند بعد هم دنبال این رفتند، نهایتا مصلحت را ، اگر مصلحت عمومی یا مصلحت حکومت بدهیم، ایشان اصالت را به مصلحت میدهد و شرع را در سایه این تفسیر میکند...» آقای زیدآبادی، که ظاهرا هیچ نوع مطالعات فقهی نداشته، با خلط چند مبحث به این تحریف پرداخته است. که در ادامه به تبیین این تحریفات خواهیم پرداخت: 1. احکام ثانوی (همچون نفی ضرر نفی حرج، نفی اختلال نظام و...) از احکام مسلم در نظام فقه شیعی و اسلامی است امام خمینی نیز در چارچوب همین فقاهت، اجازه تشخیص موضوع را به مجلس شورای اسلامی، به صورت محدود و موقت داده‌اند. به متن ذیل، که در پاسخ به نامه رئیس مجلس وقت صادر شده، توجه کنید: «آنچه در حفظ نظام جمهوری اسلامی دخالت دارد که فعل یا ترک آن موجب‏‎ ‎‏اختلال نظام می شود و آنچه ضرورت دارد که ترک آن یا فعل آن مستلزم فساد است و‏‎ ‎‏آنچه فعل یا ترک آن مستلزم حَرَج است پس از تشخیص موضوع به وسیله اکثریت‏‎ ‎‏وکلای مجلس شورای اسلامی، با تصریح به موقت بودن آن مادام که موضوع محقق‏‎ ‎‏است، و پس از رفع موضوع خود به خود لغو می شود، مجازند در تصویب و اجرای آن؛... ‏‏19 مهرماه 1360‏‏»(صحیفه امام، ج15، ص297) امام در این نامه تصریح می‌کنند که اولاً این اجازه صرفا از باب عروض عناوین ثانوی (همچون اختلال نظام و حرج و...) است ثانیا ورود مجلس صرفا از باب تشخیص موضوع و مصداق این عناوین ثانویه است، نه صدور حکم شرعی آنگونه که زیدآبادی تصور می‌کرد، ثالثا موقت است و با رفع موضوع، قانونِ مربوطه نیز خود به خود لغو می‌شود. حدود 6 سال بعد در همین چارچوب نامه تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام را صادر می‌کنند. به این معنا که برای تشخیص مصداق عناوین ثانوی و شناخت مجرای حکم حکومتی مجمعی را تشکیل دادند اما این اقدام هیچ‌گاه به معنای تغییر چارچوب فقاهت ایشان یا عدول از فقه جواهری نبوده و نیست. نکته جالب توجه آن‌که مسئولین وقت(رئیس‌جمهور، رئیس دیوان عالی کشور، رئیس مجلس و نخست وزیر و...) نیز که از امام درخواست تعجیل در تشکیل مجمع تشخیص مصلحت را داشتند و طی نامه‌ای این مطلوب را به امام عرضه داشتند، چیزی فراتر از این امور را نمی‌خواستند. یعنی مسئولین وقت هم صرفا به دنبال راهی برای تشخیص مصداق عناوین ثانوی و مجرای حکم حکومتی، و نه ابداع حکم شرعی یا مخالفت با احکام مسلم شرعی، بودند. در نامه مسئولین وقت به امام آمده است: «پس از تصویب نهایی، شورای نگهبان هم نظرات خود را در‏‎ ‎‏قالب احکام شرعی یا قانون اساسی اعلام می دارد که در مواردی مجلس نظر آنها را تأمین می نماید. و‏‎ ‎‏در مواردی از نظر مجلس قابل تأمین نیست، که در این صورت مجلس و شورای نگهبان نمی توانند‏‎ توافق کنند. و همین جاست که نیاز به دخالت ولایت فقیه و تشخیص موضوع حکم حکومتی پیش‏‎ ‎‏می آید. »(صحیفه امام، ج20، صص464-463) نکته تأسف‌انگیز آن‌که آقای زیدآبادی در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد که امام خمینی قدس سره الشریف در دوران حکومت از فقه سنتی و جواهری عدول کرد: «آقای خمینی میگوید اجتهاد مصطلح در حوزه‌ها دیگر جواب نمیدهد یک دوره‌ای گفت فقه جواهری و فقه شیخ انصاری بعد گفت آقا این اصلا جواب نمیدهد باید زمان و مکان را در احکام وارد کنیم. » این در حالی است که آن فقیه و مرجع بزرگوار تا روزهای پایانی عمر شریف خود التزام به فقه جواهری را علنا و صراحتا بیان می‌داشت. به‌طور مثال در «منشور روحانیت» که کم‌تر از چهار ماه مانده به ارتحال‌شان صادر شد، تصریح کردند: «اینجانب معتقد به فقه سنتی و اجتهاد جواهری هستم و تخلف از آن را جایز نمی‌دانم.»(صحیفه امام، ج21، ص289) و ملاحظه عنصر مکان و زمان، که این طیف با تحریف ناجوانمردانه تفسیری سکولار از ان ارائه می‌کند، را جدا از فقه جواهری نمی‌دید: «اجتهاد به همان سبک صحیح است ولی این بدان معنا نیست که فقه اسلام پویا نیست،‏‎ ‎‏زمان و مکان دو عنصر تعیین کننده در اجتهادند.»(صحیفه امام،ج21،ص289) 🔻جای تعجب آنکه مؤسسه‌ی تنظیم و نشر آثار امام در مقابل همه این سنخ تحریفات آشکار است! روزنه 🆔 @h_falahati
❗️نقد تنش با تنش 🔹 در مورد رویه جناب اکبرنژاد صحبت و نقد بسیار است، اما مسئله مهم اینکه وی تمام شهرت فعلی‌اش را از مسیر تنش‌آفرینی به‌دست آورده است. 🔹 ایشان از ۱۰ سال قبل که به شکل جدی به کُنش‌گری پرداخت، چنان بر علیه ارکان و بزرگان حوزه شورید که از ایشان به‌عنوان عنصر انتحاری حوزه علمیه یاد می‌شُد! 🔹 اکبرنژاد ملاحظه هیچ‌کس را نکرد و تاکتیک او ادبیات خشن و نفی همگان بود. حتی برخی از بزرگان حوزه به او توصیه کردند که اگر حرفی دارید در فضای آرام و علمی بزنید، چرا این همه تند و بدون رعایت حرمت افراد آشوب می‌کنید؟! اما به خرجش نرفت که نرفت... حتی همین الان که موضوع صحبت‌هایش تنش‌زادیی است آن را با جار و جنجال و شکستن خطوط قرمز و در اوج التهاب‌آفرینی مطرح می‌کند. 🔹 حقیقتا ده برابر سنگین‌تر از این حرف‌های آقای اکبرنژاد را می‌شود زد؛ اما این حجم از عصبانیت، جنجال و التهاب‌آفرینی را نداشته باشد. کما اینکه حرف‌های به مراتب جدی‌تر از این مباحث در فضاهای منطقی با ادبیات مدبرانه توسط اندیشمندان مطرح شده است. تدبیر در مواجهه و کنش‌گری چیزی است که متأسفانه هرگز در ایشان وجود نداشته است. 🔹 حرف این است آقای اکبرنژاد! با تنش‌آفرینی و جنجال‌آفرینی نمی‌شود از استراتژی تنش‌زدایی پیامبران الهی حرف زد، چون اولین کسی که این را رعایت نکرده و نمی‌کند شخص شما هستید...؛ لم تقولون ما لا تفعلون؟! احوال حوزه 🆔 @h_falahati
حامد فلاحتی
✅ مستند صورتی برای به چالش کشیدن روحانیت! قصد کارگردان روشن نیست! چالش حاکمیت روحانیت! نشان دادن تح
📽 «عمامه صورتی» در جهت اثبات پیش‌فرض‌های مستندساز 🌀با چشم‌پوشی از سطح پایین مستند در بُعد ساختاری، که گاها به شدت در ذوق مخاطب می‌زند، می‌توان آن را یک فیلم کوتاه نامید تا مستند، زیرا مستند بر پایه‌ی استنادهای واقعی، به‌دنبال توصیف یا تبیین یک واقعه می‌رود، موضوعی که در این مستند غالبا به فراموشی سپرده شده بود. 🔹نهی‌ازمنکر مکشفه‌ها، تأثیری در بهبود وضعیت پوشش ندارد! پیش‌فرضی‌ست که مستندساز آن را در روند داستانی خود با انتخاب آخوندی در طراز همین پیش‌فرض، به اثبات می‌رساند. 🔹روند داستانی مستند با حضور یک آخوند فعال در حیطه ورزش شکل می‌گیرد، آخوندی باصفا که سادگی و صفایش برای حضور در آزمایش اجتماعی‌ای که مستندساز رقم ‌زد، اصلا کافی نبود و فقدان زبان گویا سبب شد کفه نتیجه‌ی آزمایش به سمت فرضیه‌ی مستندساز سنگین شود. 🔹عدم توانمندی معرفتی_شناختی یا بروز به‌جای آن، این آخوند باصفا را دارای لکنتی می‌کند که یارای پاسخگویی به شبهات و احساسات نامطلوب مطرح شده از طرف مکشفه‌ها را ندارد! 🔹به عنوان مثال ترسی که آخوندها به عنوان دین به مردم می‌فروشند! دست داشتن طلاب در خون مردم! گذاشتن تمام بار فتنه‌های چهل ساله بر دوش آخوندها! و... سخنانی بود که دختران مکشفه‌ چشم در چشم این آخوند زدند و یا جوابی داده نشد یا جواب در مستند آورده نشد! که هر دو حالت نشان از مداخله غیرعلمی مستندساز دارد. 🔹حتی گاهی در جای‌جای گفت‌وگوهای دختران با آخوند، مستندساز وارد می‌شد یا از پشت دوربین، کسی به مصاحبه‌شونده جهت می‌داد. سوالات مهمی بی‌جواب گذاشته شد که تنها یک گزاره‌ را بزرگ می‌کنند و آن این است: 🔹اگر با لحن مناسب از شما خواسته شود، پوشش خود را رعایت کنید، می‌کنید؟ جواب: خیر! 🔹پس نهی‌ازمنکر و فشار مذهبی‌ها برای بهبود وضعیت حجاب، تلاشی بی‌نتیجه خواهد بود... غلط مصطلحی که در باور برخی رایج شده است. 🔹یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنگی در گناه اجتماعی، امربه‌معروف و نهی از منکر است که با کاهش امنیت روانی در اجتماع، جرأت انجام گناه را در افرادی که عمل گناهی انجام می‌دهند کاهش می‌دهد. ممکن است برخی افراد آن‌چنان گستاخ باشند که تغییر نکنند، اما عدم ایجاد امنیت روانی، سبب می‌شود برای افرادی که بین انجام ناهنجاری اجتماعی یا ترک آن مانده‌اند، بازدارندگی ایجاد شود. 🔹همین موضوع رمز سخن گهربار مرجع عالی‌قدر است که می‌گویند؛ تذکر لسانی، وظیفه‌ی همگانی‌ست و در ادامه می‌فرمایند: بگید و رد شید. بنابراین اصل در نهی ازمنکر لسانی، تغییر فوری در عمل گناه فرد نیست بلکه عدم ایجاد حاشیه امن برای انجام گناه در اجتماع است. 📍عدم فهم روحانیت از کف میدان و عدم توانمندی در اولویت‌بندی مسائل اجتماعی، محصول مستند «عمامه صورتی» 🔹در مستند بارها به طعنه وظیفه آخوند را درس و بحث می‌شمردند و از کافه آمدن او یا ورزشکار بودن یا هم‌صحبت شدن با جوانان... 🔔مطالعه مطالب کامل http://roubesh.ir/post/1346 🔵عناوینی که در این مطلب مطرح شده است: 📍عدم حمایت مردم از مطالبات روحانیت در بعد از انقلاب، گزاره‌ی دیگر در مستند «عمامه صورتی» 📍مقایسه‌ی بین اختلاس و حجاب، مغلطه‌ی آشکار در مستند «عمامه صورتی» 📍طبقاتی شدن امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر و عدم اولویتِ امر به‌ معروف کردن مسئولین، انتقاد درست در مستند «» 📝زهرا خندان 🖋 در متن نقد، محترمانه نسبت به روحانی حاضر در مستند تعابیری بکار برده شده است لکن اینها نافی اعمال منافی شوون روحانیت و مطالبه به حق جامعه روحانیان از چنین طلابی که با رفتارهای زشت و زننده خود حیثیت این قشر را زیر سوال می برند، نیست. این فرد بارها چنین رفتارهایی را در مواضع گوناگون، مرتکب شده است و گویا به قبح رفتارهای خود آگاه نیست و کجراهه ای که در مسیر سلوکش پیش گرفته است را نمی‌داند ای کاش مراکز صیانت از روحانیت کمی این امور را جدی‌تر بگیرند!! 🆔 @h_falahati
یادداشت جالب آقای زیدآبادی پس از مناظره با آقای الهی راد و پاسخ ایشان فایل صوتی این مناظره جذاب با موضوع اندیشه سیاسی رو از اینجا گوش بدید صراط 🆔 @h_falahati
🔰قالَ الإمامُ الهادى عليه السلام: اَلنّاسُ فِي الدُّنيا بِالْأَموالِ وَفىِ الاْخِـرَةِ بِالاَْعـمالِ. [بحارالانوار / /78 369.] امام هادى عليه السلام فرمود: ارزش مردم در دنيا وابسته به اموال است، و در آخـرت بـه اعمال! 🏴🏴السلام علیک یا علی بن محمدالهادی النقی علیه السلام روحی و ارواح العالمین لتراب مضجعک فداء شهادت حضرت امام هادی علیه السلام تسلیت باد🏴🏴 🆔 @h_falahati
-1733484798_33945245.mp3
620.4K
وظیفه ماست! وظیفه تاریخی ماست! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 دکتر غنی نژاد: بانکهای خصوصی که الگوی صحیح بانکداری هستند عبارتند از خاورمیانه، اقتصادنوین و سامان! 🔹 ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: بانک پاسارگاد، بانک خاورمیانه، بانک سامان و بانک اقتصاد نوین در ۶ ماه اول سال ۶۰۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند که سهم مسکن تقریباً هیچ بود. 💥 سوال: چرا هر چه به ضرر مردم است مطلوب لیبرالهاست؟ چرا جریان لیبرالیسم با راحتی مردم مخالفند؟ 🖋 غنی نژاد یک عنصر نامطلوب است سخنان او ربطی به اقتصاد ندارد او یک بوقچی معرفتی دستگاه غربی در کشور است و اساسا ایدئولوژیک سخن می گوید و کسی راهم در مقابل خود برنمی تابد! دائما به تمسخر انقلاب و بنیان‌های آن می پردازد و نظر فقهی و معرفتی می دهد! خدا لعنت کند آن امضاءها و نگرش‌های نامطلوبی را که سالیان سال در کشور این اندیشه‌ها را بکار گرفتند! به اسم متخصص بکار گرفتند! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢نقدهای بی‌پاسخ علامه مصباح بر دموکراسی غربی 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ علامه مصباح یزدی را می‌توان از مهم‌ترین و قوی‌ترین منتقدان نظام سیاسی دموکراسی در دوران معاصر دانست. هر چند هم حجاب معاصرت و هم کج‌روایت‌های شیطانی غربزدگان درباره این استاد بلامنازع اندیشه اسلامی و انقلابی، توانسته است که تاکنون مانع شنیدن و خواندن سخنان و اندیشه‌های ایشان از سوی قشر وسیعی از تحصیل‌کردگان ما شود. ایشان افزون بر نقد مستند دستاوردها و عملکرد مدعیان دموکراسی در دنیا، به نقد روش‌شناختی، نقد مبانی و نقد پیش‌فرض‌های نظریه دموکراسی می‌پردازد. و البته در کنار اینها به تبیین فیلسوفانه و محققانه نظریه بدیل یعنی «مردم‌سالاری دینی» هم می‌پردازد. برخی از پرسش‌های فیلسوفانه و البته بی‌پاسخ علامه مصباح درباره دموکراسی و کسانی که رأی اکثریت مردم را معیار حقانیت می‌دانند این است که: 1️⃣منظور از «مردم» که شما رأی آنها را معیار حق اعمال حاکمیت می‌دانید چه كسانى است؟ زیرا «مردم»، واژه‌ای عام است که از طفل شیرخوار تا پیران کهن‌سالی را که روى تخت بیمارستان افتاده و مشاعرشان را از دست داده‌اند دربرمی‌گیرد. آیا رأی همه آنها معیار حقانیت است؟ اگر پاسخ منفی باشد، پرسش دوم مطرح می‌شود که 2️⃣واجدان شرایط رأی را چه کسی و بر اساس چه معیاری تعیین می‌کند؟ چرا و به چه دلیلی حداقل سن برای رأی‌دهی را 15، 16، 17 یا 18 سال قرار دهیم؟ آیا شرط سواد نیز براى رأی‌دهندگان لازم است؟ آیا آشنایى با موضوعى كه می‌خواهند درباره آن رأى بدهند، لازم است یا خیر؟ شرط «جنسیت» چطور؟ آیا هم مردان و هم زنان حقّ رأى دارند یا فقط مختص مردان ‌‌است؟ 3️⃣اگر گفته شود این شرایط را در یك رفراندوم و همه‌پرسی جدا و قبل از رأی‌گیری درباره اركان حكومت، تعیین می‌کنیم، سؤال می‌شود که بحث بر سر همان نخستین انتخاباتى است كه می‌خواهد برگزار شود؛ در این انتخابات چه كسانى حق رأى دارند؟ شرایط همان رأی‌دهندگان نخستین انتخابات كه به طور طبیعى در سرنوشت انتخابات‌های دیگر نیز تأثیرگذار خواهد بود، بر چه اساسى تعیین می‌شود؟ 🔻از مدعیان و از مدافعان وطنی غربی می‌خواهیم، به جای هوچیگری علیه آيت‌الله مصباح و تداوم ترور شخصیت این فیلسوف کم‌نظیر و محروم کردن جوانان این مرز و بوم از بهره‌مندی از روشنایی اندیشه آن حکیم روشنی‌بخش و مصباح فروزنده فکر و اندیشه، دست‌کم به این اشکالات ابتدایی ایشان که ۲۳ سال است همچنان منتظر جواب‌اند، پاسخ دهند! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ بعد از انتشار فیلمی که نشان می‌دهد احمد مصطفوی، فرزند سید حسن مصطفوی به عنوان یادگار یادگار یادگار امام خمینی(ره) با خودرو وارد محدوده‌ متعلق به حرم شده، کاربران فضای مجازی بویژه در قم به این رفتار اشرافی اعتراض کردند. البته پیش از این حسن روحانی پایه‌گذار این بدعت غلط بود وقتی برای شرکت در مراسم تدفین مرحوم آیت‌الله اردبیلی با خودرو BMW وارد محدوده خود حرم شده بود که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت. علما و مراجع، همواره با رعایت آدابی وارد محیط حرم حضرت معصومه (س) می‌شوند. حمید رسایی 🖋 به نظر می رسد این آقازاده‌ی آقازاده‌ی آقازاده رفتارش ناشی از اشرافی‌گری نیست هرچند ویژه‌خواری هست! عموی او سیدیاسر خمینی و دیگر عمویش در نجف (سیدعلی خمینی) بدون این خدم و حشم رفت و آمدم می کنند! گویا وی نمی تواند بخاطر برخی کارهایش پاسخگو باشد و رفتارهای پرحاشیه و دون شان وی موجب این کار شده است! وقتی عکس از استبل اسب و تفریحات لاکچری و اشرافی می گذاری و سپس از سلبریتی‌ها اعلام حمایت می کنی و ورد زبانت تیکه گویی به انقلاب است! روشن است نتوانی در حرم حضرت معصومه سلام علیها به راحتی رفت و آمد کنی!! 🆔 @h_falahati
🔴بجای کمک به غزه، تابوت بفرستید! 🔹‌دیوار نوشته نظامیان اسرائیلی که از جامعه جهانی میخواهند برای مردم غزه به جای ارسال کمک های بشر دوستانه فقط تابوت ارسال کنند! 🔹‌ این نوشته نیت و هدف صهیونیست ها برای کشتار جمعی مردم فلسطین را برای جهانیان آشکار می‌کند. 🖋 دیشب سیدمقاومت می گفت مگر کاری که صهیونیست‌ها می کنند غیر از نسل کشی است! در دادگاه وکیل مضطرب آنها از حسن نیت و انسانی جنگيدن‌ صهیونیست‌ها می گفت این پوستر و صدها سند دیگر گویای نیت صهیونیست‌های فاشیست، این وحوش قرن ٢١ و ٢٠ تاریخ بشریت است. 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترامپ: حتی اگر مثل سگ مریض شدید، باز هم بیایید رای دهید! 🔹‌حتی اگه بعد از رای دادن بمیرید ارزشش را دارد! 🖋 چطور است در ساختاری مثل آمریکا که سرنوشت قابل تغییر نیست و دو حزب مشهور با عملکردشان به مردم اثبات کرده اند همینی که هست می خواهید بخواهید نمی خواهید نخواهید! انتخابات خیلی ضروری است اما در کشور ما سربازهای مجازی غرب می گویند انتخابات بد است تایید نظام است نروید رای دهید؟! 🆔 @h_falahati
دو جاسوس_خبرنگار معروف اغتشاشات پارسال با تغییر قرار زندانی به وثیقه آزاد شدند! بلافاصله هنجارشکنی هدفمند انجام دادند و خود را اسوه مبارزه جا زدند!!؟ امجد امينی همان پدر خائن دروغگو به ملت هم پیام گذاشت: امجد امينی پدر مهسا (ژینا) با انتشار پیامی نوشت «خانم‌های گرانقدر، نیلوفر حامدی والهه محمدی؛ خبر آزادی شما بزرگواران، بعد از چهارصد روز تحمل زندان و دوری از خانواده، همه ما را خوشحال کرد و کاممان را شیرین گردانید.» او نوشت «این آزادی ارزشمند را به شما و خانواده غیور و صبورتان صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.» 🖋 از درسی که نمیگیریم و رنجی که می بریم! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اومدی کانادا باید حمالی کنی! 🔹آره ننه! روزبه‌روز دارم پیشرفت می‌کنم، جات خالیه. 🔹صحبت‌های «حسین کلاته»، قهرمان پرورش‌اندام رو که حدود دو سال قبل به کانادا مهاجرت کرده، بشنوید تا هر چی به اسم «بهشت غرب» و «خوشبختی بعد از مهاجرت» توی گوشتون می‌خونن، دربست باور نکنید! 🖋 شرکت‌های دلال (ترانسفر) تبلیغات گسترده های در اینستاگرام و بقیه سکوهای خارجی و سایتها می کنند و ایرانی هایی که پول چندانی ندارند یا استعداد خاصی نیستند به امید و آمال و آرزویی می روند و در زندگی آنجا می مانند! سالیان سال است که این ماجرا را رقم می زنند! در برخی آپهای خرید و فروش اگر کلمه مهاجرت را جستجو کنیم به حجم زیادی از مردم متوسط و بعضا کمتر از متوسط برمی خوریم که زندگی را می فروشد تا در کشورهای اروپایی و آمریکایی! حمالی و کارگری کند!! این وضعیت نتیجه یک شستشوی رسانه ای توسط برخی از ایرانیان خائن در فضای مجازی و ماهواره ای است! آنها تبلیغ می کنند و ایران را سیاه نشان می دهند و هموطنان بیشتری را از ایران خارج می کنند! ایرانیان هم با این کار حجم زیادی ارز و دلار را به آن کشورها می برند! و خودشان را نابود می کنند! این مشکل اساسا فرهنگی است! تاسف! 🆔 @h_falahati
31.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ آیا امام ره خودسرانه وارد حرکت انقلابی شد یا حوزه و علما را با خود همراه کرد؟! 🎥 استاد ابوطالبی 📌 اخیرا یکی حوزویان مطالب ناصواب و خلاف حقیقتی را به امام خمینی نسبت داده است. بخشی از پاسخ‌های تاریخی استاد ابوطالبی را در این کلیپ بشنوید. لینک صوت کامل: https://eitaa.com/Tanbiholomah/516 🆔 @h_falahati
28.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برشی از دومین گفتگوی علمی در صدای حوزه؛ 📽 تنش زایی با تابلوی تنش زدایی؟! ✍️ در این بخش از گفتگوی علمی بین حجج اسلام اکبرنژاد و دکتر رهدار، بحث بر سر روش کار آقای اکبرنژاد در طرح و تبلیغ فرضیه اش می باشد؛ آقای رهدار معتقد است این حرف ها تکراریست و قبل وی افرادی بوده اند که همین حرف ها را در حوزه بی آنکه تنشی چنین درست کنند مطرح کرده اند اما حالا آقای اکبرنژاد با تابلوی تنش زدایی، تنش زایی می کند! ▫️از طرفی آقای اکبرنژاد نظرش اینست که آن افراد مثل ایشان مداقه فقهی نداشته اند و حداکثر حرف هایی روشنفکرانه زده اند و رمز تنش زایی خود را در ذات و اهمیت حرف هایی می داند که مطرح می کند نه در روش و رفتارش. 🔹آقای اکبرنژاد همچنین به آقای رهدار معترض است که اصلا چه کسی به امام خمینی (ره) مأموریت داده بود تا علیه استکبار جهانی مبارزه کند که آقای رهدار جواب می دهد امام (ره) در کتابش به عنوان یک فقیه می گوید پیامبر (ص) این مأموریت را به من داده است و فهم من از این روایات اینست و اما حالا من می پرسم چه کسی یه شما مأموریت داده است که خلق الله را آگاه کنید؟ شما مگر صالح هستید که قصد اصلاح دارید؟ 🔸 آقای اکبرنژاد این آگاه سازی را وظیفه ذاتی خود به عنوان عالم دینی می داند و در پاسخ، آقای رهدار هم معتقد است چطور شما می توانید به وظیفه ذاتی خود عمل کنید، اما امام راحل (ره) نمی توانست؟! 📽 فیلم کامل مناظره دوم در آپارات صدای حوزه: 🌐 https://www.aparat.com/v/mACDd ✔️ پایگاه خبری،تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 Voice Of Howzeh 🆔 @sedayehowzeh 🆔 @h_falahati
🔻 فایده انتخابات از نظر علامه مصباح! ✅ انتخابات از نظر ما دو فايده دارد؛ 1️⃣ يكى اينكه با برگزارى آن و توجه به آراى مردم، آنها خود را در ايجاد حكومت دينى سهيم خواهند دانست و در نتيجه بيشتر و بهتر در حمايت از نظامى كه به دست خودشان تحقق يافته، مى‌كوشند و آن گاه آرمانهاى مهم حكومت دينى تحقق مى‌يابد. 2️⃣ فايده ديگر اين است كه امام راحل(قدس سره) ـ بنيانگذار اين نظام الهى ـ با تأكيد بر اهميت نقش مردم و آراى آنان مخالفان نظام را خلع سلاح كردند، زيرا آنان با تبليغات مسموم خود قصد داشتند نظام اسلامى را، مستبد جلوه دهند، ولى هنگامى كه آراى مردم در اين نظام مورد احترام و اهتمام باشد، حربه مخالفان از كار خواهد افتاد. 📚 پرسش ها و پاسخ ها جلد ۱ صفحه ۲۲ رحامدیا 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در این سخنان حرف بسیار است و نشان می دهد حتی سخنگوی حقوق دان ما هم می تواند رگه‌های تفسیر صورتی به رخ ما بکشد!! اولا حق رای سلب نشدنی است اما همان هم در چارچوب قانون است! ثانیا دوقطبی را دچار بحران کردید! دوقطبی راهی برای اجرای قانون است یا فرار از قانون!! ثالثا حتما تصحیح بفرمایید دوری شما از رسانه و این سخنان نسنجیده دستمایه خنده رسانه های معاند شده است! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب: توصیه میکنم خودم را و شما را که از برکات استفاده کنیم با تقویت پیوند و ارتباط قلبی با خدای متعال. •┈┈••✾••┈┈• 🆔 @h_falahati
34.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 واکنش رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به برخی اظهارات درباره حمله عین‌الاسد: 🔹مناسبات بین‌المللی را نشناخته‌اند به همین دلیل می‌گویند عین‌الاسد حمله فیک بود 👈پیش از این قاسیمان استاد حوزه و دانشگاه در مسجد دانشگاه صنعتی شریف گفته بود: 🔹 از خیلی از بزرگان شنیدیم که ماجرای هواپیمای اوکراینی تقاص عملیات فیک عین الاسد بود. 🆔 @h_falahati