eitaa logo
هنرمندانه
1هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
99 فایل
با چاشنی هنر 🦚کلی محصول فرهنگی تربیتی مناسبتی با کیفیت بالا و قیمت پایین داریم با هدف تبلیغ معارف دینی🕊⚘️ آموزش های کاربردی و مطالب آموزنده هم💌 https://eitaa.com/joinchat/2708799497C16a5da006c ثبت سفارش https://eitaa.com/Alipoor_1401
مشاهده در ایتا
دانلود
ست سردار 🌹 کوله با کیفیت و جادار 😍و جامدادی دو زیپ🤩 و یک عدد دفتر فقققققط ۳۹۵ تومن🤩🤩🤩 نذر سردار🥀 💡(قیمت واقعیش الان تقریبا دو برابره)💡 همین یک عدد موجوده❌ 🦋🦋🦋
برچسب های فوق العاده با طرح های جدید و جذاب رو از دست ندید🤩 🥰 هر ورق فقط ۱۰ت🤩 تعداد تخفیف داره😍 موجودی محدووووود ❌ 🦋🦋🦋
21.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب خب کیا جوراب میخواستن؟ 😃 ساق کوتاه و بلند سایز بندی قیمت ۲۸ و ۳۵ تومن🤩 تعداد محدوووود❌ 🦋🦋🦋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنرمندانه
❣یک عزیزی به هوش مصنوعی گفته از شیطان نماد قحطی PAZUZU برام یه عروسک طراحی کن اونم عروسک وسطی رو طرا
. . . کاش تا دیرتر نشده ، هوشیار میشدیم💡💡💡 در همین رابطه ، پست بعدی رو ببینید خالی از لطف نیست❣
⭕️جریان شناسی کرومی و لبوبو 🔸مدتی هست که شخصیت‌هایی با ظاهر خبیث در حال مد شدن و ترند شدن هستن. کرومی و لبوبو الان اومدن روی بورس، قبلا کورئلا، ونزدی و مالفیسنت روی بورس بودن 🔸هرکدوم از این شخصیت‌ها یک دوز خاصی رو شامل میشن و برای مخاطب سنی خاصی طراحی شدن. هدف تمامشون هم تقویت طغیان‌گری و سرکشی روحیه نسل زد هستش و به عبارتی اونها رو به سمت شرارت و اغتشاش سوق میدن 🟡دوز پایین: کرومی و لبوبو برای طیف کودک طراحی شدن که صرفا ظاهر شرورانه دارن و بخاطر بامزگی‌شون مورد توجه قرار می‌گیرن. همین ظاهر شرورانه باعث گرایش مخاطب کودک به شر میشه 🟠دوز متوسط: ونزدی که روحیه نوجوانانه سرکش و خرابکار داره و شعارش اینه: من همینی‌ام که هستم 🔴دوز بالا: کروئلا و مالفیسنت که رسما شخصیت خلافکار یا شیطانی داستانن اما قراره الگوی مخاطب بشن و حتی با مسائل جادویی و عرفانی ارتباط دارن ⚠️سبک گوتیک منبع خلق این شخصیت‌هاست ... ⭕️محتوا 🔸قبلا شخصیت‌های بامزه و مهربون مثل کیتی توی صنعت مد و..ترند می‌شدن. اما جدیدا می‌بینیم که کرومی و لبوبو با ظاهر خبیث در حال ترند شدن هستن 🔸قطعا پشت اینکار هدفی وجود داره اما چجوری به ثمر نشوندن این هدف هم مهمه. صنعت مد داره با تبلیغات امروزی(بلاگرها) لبوبو رو ترند می‌کنه تا سبک زندگی مصرف‌گرا رو باب کنه تا مخاطب به جای دغدغه‌های مهم زندگی، کلی پول بده واسه یک عروسک کوچولو خوشحالم باشه 🔸کرومی هم به عنوان یک شخصیت شرور جایگزین شخصیت مهربونای قدیمی شده تا روحیه سرکشی نسل زد رو تقویت کنه و تکنیکش برای اینکار، اشباع کردن بازار هست 🆔@inaghd_ir