eitaa logo
شهیدابراهیم هادی
44 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2هزار ویدیو
428 فایل
هرگاه از دست کسی خشمگین و یا ناراحت شدید این قوانین فردی شماست که ناراحتتان کرده است نه رفتار طرف مقابل . ..
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۳۰۰۰.docx
10.5K
🇮🇷🌸 🍀 💠 ✅ موضوع: اهمیت موقعیت‌شناسی در انتخابات ✍️ مصطفی برزکار 🍃🌻🍃
📝🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 🔰مقام معظم رهبری(حفظه‌الله): ♦️بعضی میگویند حقّ شهروندىِ انتخاب شدن را نبایستی سلب کرد. حقّ انتخاب شدن، حق شهروندی معمولی مثل حقّ شغل و کسب و کار و ساکن شدن در شهر و راه رفتن در خیابان و خریدن اتومبیل و... نیست. ♦️این یک حقّ شهروندی است که برای دارنده‌ی آن صلاحیتهایی لازم است که این صلاحیتها باید احراز شود. مسؤول احرازش هم فقط شورای نگهبان نیست؛ هم وزارت کشور است، هم شورای نگهبان، که باید صلاحیتها را احراز کنند. در احراز صلاحیت نامزدها خودِ مردم بهترین افراد هستند و بیشترین مسؤولیتها را دارند که وقتی انسانی را احراز صلاحیت کردند، به همدیگر معرفی کنند و آن کسانی که میتوانند، برای آن شخص امکانات فراهم نمایند، تا انسان صالح بتواند وارد این میدان شود. [۱۳۸۲/۹/۲۶] ┄┅═✼📌✼═┅┄ 🔴 وظایف در 1⃣ صلاحیت داوطلبین باید احراز شود ◀️ نشر حداکثری
⭕️هزینه سنگین رهگیری موشک های ارزان قیمت فلسطینی ها 🔸یکی از مقامات ارشد موشکی رژیم صهیونیستی در مصاحبه به جروزالم پست اعلام کرد: 🔹گران ترین موشک های دوربرد گروه های فلسطینی که به تل آویو می رسد ۳۰۰ تا ۵۰۰ و در بیشترین میزان ۸۰۰ دلار قیمت دارد. این در حالی است که رهگیری هر راکت با سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار هزینه دارد.
نقش رسانه ها در یکی از تمایزات امروزین دنیای سیاست با گذشته، بهره گیری از رسانه در کسب، حفظ و افزایش قدرت و نفوذ در دنیای سیاست است. امروزه مدیران سیاسی پیشبرد برنامه های خود را در دیپلماسی رسانه ای جستجو می کنند. معمولا سیاست مداران با وقوف بر اهمیت دیپلماسی رسانه­ ای ، کارگردانی این بخش را به مشاوران رسانه ای خود می سپارند. مشاوران رسانه ای در واقع اداره کنندگان اتاق فکر، معماران گفتمان اهالی سیاست و طراحان اصلی ایده های سیاست مداران هستند . در انتخابات پیش رو با توجه به شیوع ویروس کرونا وکمتر شدن میتینگ انتخاباتی نامزدها، نقش رسانه ها به ویژه شکل نوین آن، یعنی شبکه های اجتماعی بسیار پر رنگ و پر جلوه خواهد بود. رسانه ها به چند شکل در این دوره از انتخابات به ایفای نقش خواهند پرداخت: 🔸یک - انجام رسالت ذاتی، یعنی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی؛ 🔸دو- تبیین اهمیت انتخابات و جلب مشارکت مردمی؛ 🔸سه - اطمینان بخشی به مردم از روند برگزاری انتخابات؛ 🔸چهار- مهندسی رای؛ ادامه مطلب در لینک زیر قابل مشاهده است👇👇👇 https://basirat.ir/fa/news/330611
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نشریه الکترونیکی هدایت-2.pdf
445.2K
🇮🇷🌸 🍀 🔰 نشريه الکترونيکي هدايت/ شماره (۲) ✅ موضوع: جایگاه و نقش زنان در عرصه سیاسی 🍃🌻🍃
🇮🇷🌸 🍀 💠 🌀 موضوع: 🍃🌻🍃 🌺 در مکتب برای انتخاب باید هم بود هم .
🔘بازخوانی یک اتفاق این متن توضیحات در مورد انتخابات سال 1376 است که خواندن آن خالی از لطف نیست 💢در ۷ آبان ۱۳۷۵ میرحسین موسوی گزینه قاطع چپ‌گراها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در این انتخابات کاندید نمی‌شود. سپس در روز ۲۳ دی ۱۳۷۵ مجمع روحانیون مبارز نام سید محمد خاتمی وزیر ارشاد سابق دولت اکبر هاشمی رفسنجانی را به عنوان کاندیدای خود اعلام کرد. 💢 در ۱۳ بهمن ۱۳۷۵ خورشیدی، حضور سید محمد خاتمی قطعیت پیدا کرد. بسیاری از مردم و به خصوص طرفداران نواندیشان بر این باور بودند که محمد خاتمی شاید برنده این انتخابات نباشد اما حضورش در عرصه، تنور انتخابات را داغ خواهد کرد. 💢 در این حین بسیاری از صاحب‌نظران جناح‌های مختلف به بررسی این حضور و اظهار نظر در این زمینه پرداختند؛ فصل مشترک تمام این اظهار نظرها آن بود که حضور محمد خاتمی موجب افزایش حضور مردم بر سر صندوق‌های رأی می‌شود. 💢 در نیمه دوم اسفند ۱۳۷۵ برخی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی نیز به جمع حامیان محمد خاتمی پیوستند. این ائتلاف از سوی جناح رقیب غیرممکن و سؤال‌برانگیز محسوب می‌شد؛ گرچه این سؤال در ۲۷ اسفند ۱۳۷۵ از سوی عطاءالله مهاجرانی و بسیاری از یاران خاتمی پاسخ داده شد، اما همچنان جناح مقابل، به این ائتلاف با تعجب می‌نگریست و گفته می‌شد که در صورت پیروزی محمد خاتمی در انتخابات در مجموعه حامیان محمد خاتمی اختلاف پیدا می‌شود. در اواخر اسفند ۱۳۷۵ و در حالی که فقط دو روز تا پایان سال ۱۳۷۵ فرصت باقی مانده‌بود، ۲۲ سینماگر اقدام به انتشار بیانیه‌ای در حمایت از محمد خاتمی کردند. 💢 تفاوت محمد خاتمی با کاندیداهای دیگر بیشتر به چشم می‌آمد، وی در مناظره تلویزیونی در پاسخ به سؤال امکان رابطه ایران و آمریکا گفت: رابطه با این کشور منوط به سه شرط «عزت، مصلحت و حکمت» است. همین امر باعث شد قشر دیگری از روشنفکران جامعه به حمایت از محمد خاتمی جلب شوند. در این برهه اکثر گروه‌های چپ‌گرا به حمایت از خاتمی پرداختند. علاوه بر گروه‌های چپ‌گرا، حزب کارگزاران نیز با انتشار بیانیه‌ای در تاریخ ۱۳۷۶/۱/۲۴ حمایت رسمی خود را از خاتمی اعلام کرد. 💢 در روز ۳۰ فروردین ۱۳۷۶ پس از سخنرانی محمد خاتمی، در جمع حدود ۴۰ هزار نفر از افراد حاضر در دانشگاه و خیابان‌های اطراف تهران، گروهی بالغ بر ۷۰ نفر وارد صحن دانشگاه شدند و به درگیری و شعارهای مخرب پرداختند. 💢 روش تبلیغاتی محمد خاتمی که به‌طور عجیبی بر روی مردم اثر مثبت داشت، سفر با اتوبوس و سخنرانی در کنار دانشجویان و رأی اولی‌ها بود که با استقبال وسیع مردم مواجه شد. محمد خاتمی با روش مردمی کمک کرد تا شکاف بین دولت و جامعه کمتر شود و رفته رفته به عامه مردم بفهماند که مردم بر سرنوشت خود تسلط دارند. در دوران خاتمی یک جنبش حقیقی بر اساس دیدگاهی مستحکم ایجاد شد که قشر گسترده‌ای را جذب خود کرد. 💢در اسفند ۱۳۷۵ خورشیدی، اکثر احزاب و گروه‌های دست راستی، حمایت خود را از علی‌اکبر ناطق نوری اعلام کردند. البته برخی از آن‌ها از دومین کاندیدای جناح راست یعنی محمد محمدی ری شهری حمایت کردند. در جناح چپ، تنها مجمع روحانیون مبارز و برخی از تشکل‌های دانشجویی به صورت رسمی از سیدمحمد خاتمی حمایت کردند. این مسئله به وضوح نشان‌دهنده پایگاه محکم‌تر علی‌اکبر ناطق نوری در میان گروه‌ها و احزاب در آن برهه از تاریخ بود. در آن دوران، علاوه بر برخی از علما، نشریات و رسانه‌های جناح راست، برخی از اصولگراها نیز از ناطق نوری حمایت کردند.
🇮🇷🌸 🍀 💢 ✅ تکرار یا تغییر؟ (۱۹) 🍃🌻🍃 💢 فرصت تغییر ‼️ 🔻 امروز کمتر کسی است که از اوضاع اقتصادی و نوع مدیریت آن رضایت داشته باشد و تقریباً همه منتظر تغییر و بهبود این اوضاع هستند. 🔹در نظام‌های مردم‌سالار، تنها فرصت تغییر و بهبود اوضاع کشور زمان انتخابات است، اما وعده های عمل نشده در این دولت اعتماد و اطمینان مردم به این فرصت طلایی را سلب کرده، لذا مجاب سازی افکار عمومی برای بهره گیری از این فرصت دشوار شده، اما باید این واقعیت را پذیرفت و برای دیگران توضیح داد که ۲۸ خرداد بهترین فرصت برای تغییر و بهبود وضع اقتصادی کشور با نوسازی جدی قوه مجریه است.
🔶ضرورت انتخاب اصلح() در پای صندوق رأی ✅به استناد فرمایش (ص) ،هرکسی، را برگزیند؛به خدا،پیامبر و همه مسلمین کرده است (سیره پیشوایان دینی-دلشاد تهرانی ص.243). ✅از سوی دیگر، طبق فرمایش امام علی(ع)، غلط(نا اهلان)، به زمام داری،برای فرد و جامعه فراوانی ایجاد می کند. ✅آن حضرت ، بنی امیه را مصداقِ نا اهلان شمرده برخی ازپیامد های حکومتی آنان را چنین می شمارند:⬇️ 1️⃣پس از تسلّط فرزندان اميّه، خانه اى در شهر يا خيمه اى در بيابان باقى نمی ماند جز آن كه بنى اميّه، اندوه و را بدانجا میكشانند، و و كينه توزى را در جا مطرح میكنند. 😭پس در آن روز براى مردم خواهى در آسمان و در زمين باقى نخواهد ماند، زيرا اهلان را به برگزيده ايد، و زمامدارى را به جايگاه دروغينى قرار داده ايد(خطبه158 نهج البلاغه) 2️⃣امّا به زودى خداوند از ستمگران بنى اميّه انتقام می گيرد، ... من پياپى سوگند مى خورم كه پس از من اميّه را مانند خلط سينه ، و پس از آن ديگر، مزه حكومت را براى بار ديگر نخواهند چشيد (خطبه158 نهج البلاغه) 🔽 🔶به یاری خداوند،با، و منافقان،از شد. ✍️علی‌اکبر صیدی
💥امنیت آوری انتخابات چگونه؟ ✍عبدالله گنجی 💥اینکه گفته می‌شود مشارکت بالاتر موجب امنیت کشور می‌شود شاید مخالفانی نداشته باشد، اما بیشتر جنبه انتزاعی آن به ذهن متبادر می‌شود. اینکه رهبری می‌فرمایند: کسانی که بنده یا جمهوری اسلامی را قبول ندارند برای کشورشان مشارکت کنند یعنی چه؟ جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. در این میدان مبارزه بین عوامل قدرت عرفی و ظاهری ایران و امریکا فاصله زیادی است. اگر وسعت، ثروت و جمعیت را مهم‌ترین عوامل قدرت یا ابرقدرتی یک کشور بدانیم طبیعی است که فاصله ایران و امریکا چند برابر است. 👇 اما مقاومت ۴۲ ساله ایرانیان از دو عامل قدرت نامتقارن سرچشمه می‌گیرد؛ تجربه تاریخی ملت و ایمانی که این ملت بر آن استوارند. دشمن و رقیب امروز ما – غرب به ماهو غرب- جایگاه مردمی این نظام را از صندوق رأی می‌فهمد. راهپیمایی روز قدس، یا ۲۲ بهمن و... را امری تبلیغی، هیجانی و توده‌ای ارزیابی می‌کند که در رسانه بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی می‌شود. اما رأی اینگونه نیست، جنبه کمی، کیفی و جهت‌گیری تک تک آرا روشن می‌شود و میزان مشارکت – که به معنی رفراندوم به جمهوری اسلامی است- جایگاه دشمن را تنظیم می‌کند. این باور ساده‌اندیشانه یا به خاطر کم‌اطلاعی است که هنگام مشارکت پایین (مانند انتخابات ۱۳۹۸) به مثال‌آوری از کشور‌های اروپایی پناه ببریم. 🔻در غرب اندیشمندانشان این هنر را داشته‌اند که برای مردم انگاره‌ای بسازند که لیبرال دموکراسی یا سوسیال دموکراسی پایان تاریخ است و مردم هیچ راهی برای رسیدن به نظام سیاسی دیگری سراغ ندارند و نمی‌بینند؛ بنابراین مشارکت پایین در غرب را مرتبط با ضعف برنامه، قبول نداشتن کاندیدا، نامقبول بودن حزب، بی‌ربط دانستن سیاست‌ها و... می‌دانند، اما درشرق و خصوصاً در ایران چنین تحلیل نمی‌کنند. در غرب به خاطر اینکه پذیرفته‌اند لیبرال دموکراسی پایان تاریخ است، چیزی به نام انقلاب، براندازی و اپوزیسیون بی‌معناست و کاهش مشارکت را در پارادایم فاصله مردم و حاکمیت تحلیل نمی‌کنند، اما در شرق و ایران اینگونه نیست. ✔️بنابراین، مشارکت حداکثری خصوصاً بعد از سه سال فشار حداکثری امریکایی‌ها به مثابه میوه‌چینی ایرانیان یا دشمنان تلقی می‌شود. دشمن می‌خواهد تأثیر فشار خود را ببیند و جمهوری اسلامی می‌خواهد تأثیر فشار دشمن به ناکامی منجر شود. 👇مثالی از امنیت آوری انتخابات بسیار مهم است و عینیت مشارکت و امنیت را رقم می‌زند. انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۷۲ در اوج نارضایتی اقتصادی و تورم ۵/۴۹ درصدی برگزار شد، ایرانیان حدود ۵/۱۵ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و این مشارکت به‌رغم حضور احمد توکلی به عنوان مخالف سرسخت هاشمی بود. رئیس‌جمهور نیز ۵/۱۰ میلیون رأی آورد که از ۱۴ سال قبل بنی‌صدر کمتر بود. رأی رئیس‌جمهور در سال ۷۲ پایین‌ترین حد نصاب انتخاب یک رئیس‌جمهور در ایران پس از انقلاب است. چهار سال بعد در خرداد ۷۶ که اولین انتخابات رقابتی جدی در کشور بود (و این روند تاکنون ادامه داشته است) ۲۸ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و رئیس‌جمهور منتخب نیز حدود ۲۰ میلیون از رأی را به خود اختصاص داد. بعد از انتخابات هم خاتمی و هم مقام‌معظم رهبری تأکید کردند که این مشارکت بالا و این حماسه بزرگ یک تهدید بزرگ نظامی را از کشور دور کرد. تأکید مشترک رئیس‌جمهور وقت و رهبری بر این موضوع قطعاً صحت آن را قطعی می‌نماید. اما این موضوع نشان می‌دهد که دشمن براساس میزان مشارکت ۱۳۷۲ جلو آمده بوده است و با انتخابات چهار سال بعد مجدداً خود را با جایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی تنظیم کرده است. 🔻در همه انتخابات‌های ۲۴ سال گذشته مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نمره قابل قبولی داشته و رقابت واقعی وجود داشته است. 🔴 امسال به جهت تثبیت ویروس کرونا و فشار اقتصادی سه ساله، پیش‌بینی می‌شود این مهم تقلیل یابد، به همین دلیل مردم و حاکمیت نمی‌توانند طبق روال عادی با مسئله برخورد کنند. اگر مشارکت بالاتر و حداکثری امنیت‌آور است- که هست- باید زمینه‌های حضور حداکثری فراهم شود، البته ملت می‌داند که مشارکت بالا خط پایان محاصره سه ساله ملت ایران است و تو دهنی را ان‌شاءلله خواهد زد. اما وجود ⚡️ رقابت جدی، ⚡️مناظره حقیقی، ⚡️برنامه باور پذیر ⚡️کنترل حداکثری کرونا چهار عنصری هستند که می‌توانند بخشی از مشارکت را اصلاح و نسبت به ۱۳۹۸ جبران کنند. 👇امنیت‌آوری انتخابات روی دیگری نیز در داخل دارد. برخی انتخابات را نه پروسه‌ای برای چرخش نخبگان که بستری برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی می‌دانند. بستری را می‌بینند که به روش‌های مختلف می‌شود در آن چالش و هزینه تولید و اصل انتخابات را به سخره گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸 🍀 ✅ 🍃🌻🍃 🌺 پاسخ زیبای امام خمینی رحمةالله به کسی که میگوید اگر تأیید صلاحیت نشوم؛ در انتخابات شرکت نمی‌کنم‼️
خروج ۱۳۰ هزار میلیاردی از بورس توسط ۲۰۰ حقوقی‌ نایب رییس مجلس: 🔹سریعترین راه برای جبران ضرر سهامداران بازگشت پول‌های خارج شده به صندوق تثبیت بازار است. 🔹طبق مستندات ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در اوج شاخص توسط ۲۰۰ کدحقوقی خارج‌ شد. 🔹سه وکیل به رییس قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده ۲۰۰ حقوقی‌ متخلف معرفی شدند.
🇮🇷🌸 🍀 💢 ✍️الله بخش نجفی ✅ موضوع: چرا باید رای بدهیم؟ 🍃🌻🍃 💢در آستانه ی خرداد ماه ۱۴۰۰، یکی از مباحثی که این روزها در محافل مطرح هست اینکه چرا باید رای بدهیم؟ اصلا رای ما چه اهمیتی دارد؟ در جواب این نوع سوالات می توان گفت: رای ما اهمیت فوق العاده‌ای دارد و می تواند نتایج ارزشمند و غیرقابل انکاری برای سرنوشت ملت و کشور عزیزمان داشته باشد از جمله: 🔻 باعث تقویت عزت ملی ما می شود. 🔹آينده‌اي بهتر برای کشورمان رقم می زند. 🔸باعث بالا رفتن اقتدار کشور در منطقه و جهان می گردد. 🔹باعث حفظ نظام، انسجام و وحدت ملی می شود. 🔸 با رای ما، زمینه ایجاد تغییر وضعیت موجود فراهم می‌ گردد. 🔺با رای ما، زمینه تشکیل یک دولت کارآمد، جهادی و انقلابی برای پیشرفت کشور فراهم می شود. ❌ در ضمن اگر از وضعیت موجود ناراضی هستید باید رای بدهید چرا که؛ 🔻رای ندادن ما خواسته دشمنان انقلاب برای افزایش دشمنی ها و تحقق توطئه های شوم آنهاست. 🔸 تغییر وضعیت موجود با رای ما از صندوق های رای شروع می شود . 🔹رای ما فقط رای به یک نفر نیست بلکه به یک گفتمان قوی که به دنبال عدالت و مبارزه بافساد با تشکیل دولت کارآمد و قوی که در پی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با تکیه بر ظرفیت های داخلی هست می باشد. 🔺پس ما رای می دهیم رای به تغییروضع موجود نه تکرار آن.
جواب شبهه اعدام های سال ۶۷ توسط رئیسی از زمانی که اسم آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، که با استقبال توده های گوناگون مردم روبرو شده است مطرح شد، عده ای که از به خطر افتادن نان و نام و میز خود می ترسند، حامی منافقین شدند و مدام از اعدام های دهه۶۰ سخن می گویند. خوش باورانی هم که از این ماجرا اطلاع کافی ندارند، قضاوت های ناجوانمردانه از اعدام منافقین در دهه ۶۰ می کنند. حال تصمیم گرفتم، سوالاتی را مطرح کنم که افکار عمومی جامعه قضاوت کند: و اما سوالات: ۱_ آیا می دانید که منافقین در دهه اول انقلاب ۱۷۰۰۰ نفر را ترور و ۱۷هزار خانواده را داغدار کردند؟ ۲_ اگر منافقین یکی از عزیزان شما (پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند) را به صورت ناجوانمردانه ترور بکند، حاضر هستید او را ببخشید و با اعدام این حیوانات مخالفت کنید؟ ۳_ چرا در این اعدام ها فقط اسم آیت الله رئیسی مطرح شد و اسمی از سران اصلاح طلب همانند موسوی خویینی (دادستان کشور در سال ۶۷) مرحوم موسوی اردبیلی (رئیس شورای عالی قضایی کشور در سال ۶۷)، موسوی بجنوردی (عضو شورای عالی قضایی در سال ۶۷ و پدرخانم سیدحسن خمینی) علی فلاحیان (جانشین وزیر اطلاعات در سال ۶۷) محمداسماعیل شوشتری (رئیس سازمان زندان ها در سال ۶۷) و… مطرح نمی باشد؟ و۱۱سوال دیگر..... ادامه مطلب در لینک زیر قابل مشاهده است👇👇👇 https://basirat.ir/fa/news/330653
کدخدایی، سخنگوی : 🔸بعد از اعلام اسامی نهایی نامزدها تبلیغات آغاز می‌شود؛ نامزدها تا یک روز قبل از فرصت تبلیغات دارند. 🔹تبلیغات در فضای عمومی براساس وضع کرونایی هر شهر و استان است که وزارت کشور اعلام خواهد کرد. 🔹در انتخابات ریاست‌جمهوری، مراحل احراز هویت و تجمیع، الکترونیکی است اما مرحله اخذ آرا الکترونیکی نیست. 🔹اسامی منتشر‌ شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره احراز یا احراز نشدن صلاحیت داوطلبان ریاست‌جمهوری کاملاً کذب است. 🔹از مردم و رسانه‌ها تقاضا داریم به اخبار غیرموثق و کذب در این زمینه توجه نکنند. 🔹قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی رهبر معظم انقلاب، مبنای بررسی صلاحیت‌هاست. 🔹در بررسی صلاحیت‌ها، تنها به پرونده‌هایی که مدارک لازم را داشته باشند، رسیدگی می‌کنیم. 🔹از ۵۹۲ داوطلب تقریباً ۴۰ نفر حائز شرایط و مدارک مندرج در مصوبه شورای نگهبان هستند. 🔹برای احراز صلاحیت هر یک از داوطلبان، رأی مثبت 7 نفر (از 12 عضو شورای نگهبان) لازم است. 🔹تلاش می‌کنیم تا 30 اردیبهشت بررسی صلاحیت‌ها را نهایی کنیم اما طبق قانون این زمان تا 10 روز قابل تمدید است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کسی که پذیرش عدالت برایش سنگین است نمی تواند در رکاب امام زمان (عج) باشد پست اینستاگرامی حجت الاسلام جعفری استادیار شبکه تربیتی صالحین ناحیه زنجان در جواب معترضان به شورای نگهبان. 🔍           •┈┈•✾•🌿🌺🌿•✾•┈┈• ✅ با ما همراه باشید..
🇮🇷🌸 🍀 💠 🌀 موضوع: شاخصه‌های مدیران 🍃🌻🍃 💢 الف) تدین: ✅ شماره یازده/ " پرهیز از مال حرام "
🔺موضوع: اهمیت و ضرورت جلب مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰ 🎙 سخنران : 🔹دکتر عباس بابایی 🔻پژوهشگر و مدرس دانشگاه ⏰ چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۶ ♨️شرکت از طریق لینک روبیکا روشنا استان زنجان 👇👇👇👇 https://rubika.ir/roshana_zanjan مدیریت روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان 🔅🔅🔅🌓🌓🌓🌓 🆔 eitaa.com/roshana_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🌸 🍀 ✅ 🍃🌻🍃 🌺 پاسخ زیبای امام خمینی رحمةالله به کسی که میگوید اگر تأیید صلاحیت نشوم؛ در انتخابات شرکت نمی‌کنم‼️ 🍀 🇮🇷🌸
بصیرت: 📝🌷شهید «علیرضا کریمی»: برادران هوشیار باشید در انتخاب افراد مواظب باشید غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید حتی در رفت و آمدهای خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند. برای دریافت سایر عکس نوشت کلیک کنید.
🌠🍃 🍃 •[ 🎤 ]• 🔝شاید با چند دقیقه حرف زدن، بتونید از سردرگمی درش بیارید و بهش کمک کنید تا درست کنه و به رأی بده. 🔝تکلیف انتخابات صرفا تو فضای مجازی تعیین نمی‌شه و نباید فقط با توییت زدن و تولید محتوا، کار رو تمام‌شده بدونیم. ✔️محتواهای تولیدی باید منتشر بشه و برسه به کف میدان؛ باید با مردم کوچه و بازار وارد گفت‌وگو بشیم. 👌فرصت رو از دست ندیم که فردای قیامت باید برای این کم‌کاری‌ها جواب بدیم. 🔸💠🔹 🔰 🛑 جوانان انقلابی، به این بنده خدا کمک کنید! ◀️ نشر حداکثری
سناریو های پایان مهلت سه ماهه ایران در آستانه پایان مهلت سه ماهه ایران(سوم خرداد) مبنی بر توقف همکاری‌های فراپادمانی با آژانس در صورت تداوم تحریم‌ها، این پرسش باقی است که با توجه به اینکه مذاکرات هنوز پابرجاست و گشایشی در وضعیت تحریم‌ها رخ نداده، ایران چه اقدامی انجام خواهد داد؟ گزینه بازگشت به تعهدات فراپادمانی برجام، طبعاً منتفی است. زیرا نه‌تنها تحریمی لغو یا حتی تعلیق نشده، بلکه آمریکا از اعلام رسمی بازگشت به برجام نیز خودداری کرده و هم‌چنان خارج از دایره اعضای توافق هسته‌ای قرار می‌گیرد. به همین دلیل صرفاً با واسطه دولت‌های اروپایی، گفتگوها صورت می‌پذیرد. گزینه دیگر، لغو توافق و توقف ضبط تصاویر تأسیسات هسته‌ای است. این گزینه هم مبنای حقوقی مستند به قانون مجلس شورای اسلامی دارد و هم در راستای گام‌های کاهش تعهدات و مبتنی بر عدم تلاش طرف مقابل به تعامل با ایران، تفسیر می‌شود. گزینه سوم، تداوم وضعیت موجود است. ولی ادامه این همکاری، منوط به نظر مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی امنیت ملی است. در واقع تیم مذاکره‌کننده در صورت پیشنهاد این گزینه، می‌بایست بتواند نهاد ذی‌ربط را نسبت به تأثیر مثبت این همکاری بر روند مذاکرات و رفع تحریم‌ها، اقناع نماید. این نکته مهم مد نظر قرار بگیرد که هر گونه تداوم این همکاری، می‌بایست اولاً زمان‌مند باشد و تاریخ معینی برای پایان آن تعیین شود. ثانیاً تکرارناپذیر باشد و اعتبار تهدید زایل نشود. ثالثاً منوط به تعهدات مشخص و معینی از سوی طرف مقابل باشد، به‌گونه‌ای که حتی با جزییات کمّی و عددی، مطالبات ایران از رفع تحریم‌ها برای طرف مقابل ترسیم شود. گزینه توقف کامل همکاری‌های فراپادمانی نیز، در مشورت با نهادهای بالادستی و مرجع می‌تواند مد نظر قرار بگیرد. در عین حال که برخی مصالح مانند واکنش‌های دیگر اعضای برجام و فعال‌سازی مکانیسم ماشه، پیشرفت‌های احتمالی در روند مذاکرات و تأثیر آن بر فضای افکار عمومی داخلی و خارجی، می‌بایست ملاحظه شود.