eitaa logo
فعالیتی انجام نمیشود.
181 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
26هزار ویدیو
371 فایل
@haaf zanvahy351
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 ویژه 🌺رهبرمعظم انقلاب: جوانهای امروز، جوانهای انقلابی امروز، از جوانهای انقلابی اول انقلاب بهترند. معرفت‌شان بیشتر است، عمق‌شان بیشتر است،‌ بصیرت‌شان بیشتر است. ╔═💎💫═══╗ @ravanedel ╚═══💫💎═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ 3 نوع داریم در قرآن 👌 بسیار شنیدنی حجت الاسلام ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ╔═💎💫═══╗ @ravanedel ╚═══💫💎═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈• ☘ تورو خدا امام زمان عجل الله را فراموش نکنید‼️ 🎙 ╔═💎💫═══╗ @ravanedel ╚═══💫💎═╝
9.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ ✔️ کانال رسمی آیت الله عبدالقائم شوشتری🏴🏴🖤🖤🖤😭😭😭😭😭😭
🔴این شکلی پای کار انقلاب بودن ،حتی وسط میدون جنگ هم از رأی دادن غافل نشدن.. 🔹حالا یه عده دارن برا رأی دادن و ندادن چونه میزنن! مراقب باشیم مدیون نشیم مراقب باشیم مدیون نشیم ۱۰_روز_تا_انتخابات۱۱_اسفند_همه_می_آییم @ravanedel
◾️ انا لله و انا الیه راجعون ◾️ با قلبی آکنده از افسوس و محنت خبر ارتحال بزرگ مرد ربانی و شیدای آستان مقدس امام زمان سلام الله علیه ، شاگرد برجسته مرحوم علامه و مرحوم علامه و یار دیرین امام و رهبری ، ( حضرت آیت الله حاج ) رضوان الله علیهم اجمعین را اولا به ساحت مقدس حضرت حجت سلام الله علیه و ثانیا به جمیع مشتاقان حضرتش تسلیت و تعزیت عرض می کنیم . عمری پر بار که تماما به دعوت و ترغیب مردم در توجه به امام زمان سلام الله علیه و دعای بر فرج ایشان گذشت.... اللهم ارحمه و ارحمنا و احشره مع احبائه و ساداته و اولیائه . والسلام علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا @ravanedel
12.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکر کن آقا اومده و دیگه هیچ بچه ای تو دنیا از صدای بمب ها نمیترسه💣 یه روز میای میگیری حق مظلومو🥺 حق اشک بچه های معصومو💧 تو هر قاره و کشور ازت میگم🌎 بعد عزیزم حسین فقط میگم:📣 ندیدم شیرین تر از این عهدی🤝 عزیزم مهدی عزیزم مهدی❤️ 📆وعده ما پنجشنبه 3 اسفند ماه ⏰ساعت 17 مسجد جمکران عجل الله تعالی فرجه الشریف @ravanedel
💢قدرت دعا فصل مشترک معنویت بدون دین و بهائیـــــــــــــــــــــت 🔹سرویس خبری تشکیلات بهائی (BWNS) ۱۹ بهمن با انتشار مطلبی با عنوان: «در گفتگو: پادکست قدرت دعا برای شکل‌ دادن به جوامع را بررسی می‌کند» گزارشی از بازدید برخی نمایندگان تشکیلات بهائی از سرویس خبر را منتشر کرد. 🔺در این گزارش نمایندگان بهائی بر تأثیر برگزاری جلسات فرقه‌ای در پوشش دعا میان خانواده‌ها و در محله‌های مختلفی که بهائیان زندگی می‌کنند تأکید کردند و آن را عاملی جهت پیشرفت جوامع بهائی در کشورهای مختلف دانستند. 🔻موضوعی که در این خبر تلاش شده مهم جلوه داده شود اهمیت مسئله دعا و معنویت و تأثیر آن بر خانواده‌ها نزد نمایندگان فرقه ضاله بهائیت است. ♦️بی شک فرقه ضاله بهائیت همانند معنویت‌های بدون دین، ساختاری کاملاً سازمانی و تهی از معنویت و مسائل عرفان حقیقی دارد و اصل در آن پیروی بی‌ چون‌ و چرا از سران فعلی فرقه است. 📍اما مطرح‌ کردن چنین مسائلی تنها برای ویترین‌ سازی و شبیه‌ سازی این فرقه گمراه سیاسی تشکیلاتی به ادیان آسمانی و فریب افکار عمومی است. @ravanedel
🌺پیامبر اکرم صلوات الله علیه وآله وسلم: خداوند جوانی را دوست می دارد که جوانی خود را در طاعت خدا به سر کند. 📗میزان الحکمة، ج۵،ص۹ @ravanedel
📓کتاب اقدس در مقالات «كتابي بي نام با نامي تازه» و «تاريخ قديم و جديد» به خامه ي محيط طباطبايي، كيفيت نام گذاري تاريخ منتشر شده توسط ادوارد براون - با همكاري شيخ محمدخان قزويني - به نقطه الكاف، و فضاي تاريخي تدوين تواريخ بابيت بررسي شده است. براون پيش از آن به دنبال تاريخ قديمي بود كه تاريخ جديد از آن اقتباس شده بود. از اين رو، با ديدن دو نسخه در ميراث كنت گوبينو، كه «نقطه الكاف» به عنوان يك بخش از آن خوانده شده بود، به انتشار تاريخ ياد شده دست زد. نكات زير، برخي از مواردي است كه استاد محيط طباطبايي به آن ها توجه كرده است: ۱ - نسخه ي مورد استفاده ي ادوارد براون، نه داراي اسم مؤلف است و نه داراي عنوان كتاب، و تاريخ تحرير و تاريخ انتقال آن به پاريس. اما شباهت حوادث تاريخ قديم و جديد، باعث باعث شده است آن نسخه را نسخه ي تاريخ قديم و نويسنده ي آن را حاجي ميرزا جاني (معروف به نقطه ي كافي، مؤلف رساله ي نقطه الكاف) بداند، در حالي كه طرفين ازلي و بهائي، يعني مدعيان جانشيني باب، در موقع انتشار آن، اين نسبت را با اطمينان تلقي نمي كرده اند. ۲ - رساله اي كه براون، عنوان رساله را از آن اقتباس كرده و در ۱۲۷۹. ق تحرير يافته، نوشته اي تاريخي نبوده، بلكه رساله اي كلامي است و كاتب به علتي نامعلوم يا به اشتباه آن را به تاريخ قديم بابيه متصل كرده است. در ضمن، تاريخ تأليف اين رساله ۱۲۶۴ يا ۱۲۶۷. ق مي باشد، در حالي كه مقدمه ي تاريخ قديم در ۱۲۷۰. ق تأليف يافته است. 📗کتاب اقدس، محيط طباطبايي، ص۷ @ravanedel
رهبران بهائیت رهبران بهائیت، هم هر دو مؤلفه «سازمان» و «سیاسی» بودن را پذیرفته و همواره بر اهداف سیاسی و کسب قدرت تأکید داشته‌اند و حتی شوقی، رهبر سوم بهاییان، به صراحت از کسب حکومت در ایران سخن گفته است. با وجود این قابل درک است که بهاییان که «سازمان بهائیت» را یک سازمان دینی و مذهبی معرفی کرده‌اند، در مواردی نیز مخصوصاً در فضای تبلیغی عمومی، خود را تشکیلاتی غیرسیاسی معرفی کنند. در حالی که مطابق شواهد فراوان، چهره دینی این سازمان پوششی برای اهداف سیاسی است. اگر سیاست را روش‌های کسب، حفظ و بسط قدرت بدانیم و اجزا و منابع قدرت را شامل قدرت اقتصادی، نظامی، اطلاعاتی، ایدئولوژیکی، رسانه، اداری و سازماندهی نیرو بدانیم، در این صورت بهائیت به یقین سازمانی سیاسی بوده که در ادوار مختلف برنامه‌های متفاوتی را برای رسیدن به اهداف خود متناسب با سه متغیر شرایط درون‌سازمانی، شرایط سیاسی کشور و اوضاع بین‌المللی به اجرا گذاشته است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @ravanedel