eitaa logo
کانال حق وحقیقت
2.3هزار دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
19.6هزار ویدیو
23 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🖤 روزی که آن مبشّر مبارک، به منجی موعود اقتدا نماید «وَ إِنَّهُ لَعِلمٌ لِلسَّاعَة فَلا تَمتَرنَّ بِها» و او (مسیح علیه‌السلام) سبب آگاهی بر روز قیامت و(عصر ظهور) است؛ پس هرگز در آن تردید نکنید!(زخرف/ ۶۱)‌‌ 🖤 رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله فرمودند: «کَیفَ أَنتُم إِذَا نَزَل عِیسی‌بنُ‌مَریَمَ فَیقُولُ أَمِیرهُم تَعالَ صَلِ بِنَا فَیَقولُ لَا إِنَ بَعضَکُم عَلَی بَعضٍ أُمرَاء تَکرِمهًًْ مِنَ اللَّه لِهذه الأُمَّهْ.» «چگونه خواهید بود وقتی عیسی‌بن‌مریم سلام‌الله علیها از آسمان فرود می‌آید، و امیر قیام‌کنندگان، حضرت مهدی علیه‌السلام به مسیح می‌گوید: «بیا تا با تو نماز بگزاریم»؛ عیسی علیه‌السلام می‌گوید: «شما خود از جانب خدا برخی بر برخی دیگر امیر هستید و این لطف خدا نسبت به این امّت است». و مسیح می‌گوید: «إِنَّما بُعِثت وَزيراً وَ لَم أبعَث أَمِيراً.» «من به عنوان وزیر و معاون برانگیخته شده‌ام، نه به عنوان امیر و امام!» پس مسیحیان با دیدن این صحنه به حضرت مهدی علیه‌السلام ایمان می‌آورند. 📗تفسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام ج۱۴،ص۱۰۰ 📗بحارالأنوار، ج۶، ص۳۰۱ 📗الصراط المستقيم، ج ۲، ص ۲۲۰ 🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید 🎥 استقبال از زائرین پاکستانی در فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان و اعزام ایشان به فرودگاه اهواز جهت عبور از مرز و رفتن به پیاده‌روی اربعین 🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 دو راه جهشی رسیدن به امام زمان علیه السلام حجت الاسلام والمسلمین عالی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شیخ حسین انصاری 🔻 بهشت زیباترین صداها و لذتها رو داره...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگران نباش! مادرش زهرا سهمِ ما جامونده‌ها رو کنار گذاشته...🙂💔 👤 زیبای «سهمِ جامونده‌ها» با نوای حاج محمود ، تقدیم نگاهتان 📥 دانلود با کیفیت بالا ▪️ رسانه اهل‌بیت‌مدیا
🔴 زمینی از جنس آسمان از ویژگی‌های سپاه حضرت این است که از هر گروهی در آن حضور دارند. سمت راست لشکریان، جبرئیل است و سمت چپ، میکائیل. همهٔ نیروهای زمینی و آسمانی با پرچمی که جبرئیل برایشان آورده، آماده و گوش به فرمانِ امام ایستاده‌اند. این پرچم، پرچمِ پیامبر در جنگ بدر و پرچمِ امیرالمؤمنین در جنگ جمل است که اکنون به وارثشان، امام زمان، رسیده است‌‌.*۱ فرشتگانی که نوح را در کشتی، ابراهیم را در آتش، موسی را هنگام شکافتنِ نیل، عیسی را هنگام عروج به آسمان و پیامبر را در روز بدر همراهی کردند و فرشتگانی که برای یاری امام حسین در کربلا حضور داشتند و از منتظران مهدی بودند، همه و همه حضور دارند.*۲ علاوه بر این‌ها در این لشکر، مردانی با قدرت و صلابت و زنانی دلسوز و با بصیرت را می‌بینی که در رکاب حضرت‌اند.*۳ هر کدام با توجه به روحیات و توانایی خود وظایفی دارند. حتی جنّیانی مخلص هم در لشکر حضرت هستند.*۴ ❤️ حضرت، یارانِ وعده‌داده شدهٔ دیگری هم دارد، حضرت عیسی که بر ابر سفیدی نزول می‌کند، حضرت خضر، الیاس، ادریس و یارانی که با رجعت دوباره زنده می‌شوند، مومنانِ پاکی که لیاقت یاری امام زمان را دارند. 📚 ۱. امام صادق، غیبت نعمانی، ترجمه فهری، ص ۳۶۱، ۳۶۲ ۲. امام صادق، متن و ترجمه غيبت نعمانى، ص ۴۲۹ ۳. کتاب هنگامه ظهور، علی اصغر رضوانی، ص ۵۹ ۴. امام علی، ارشادالقلوب، شیخ مفید، ج ۲، ص ۲۸۶ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌕 تلاش شیطان پرستان برای جلوگیری از امر ظهور و آنگاه جمیع طوایف سینه زنی خواهند نمود و خواهند دید پسر انسان را که بر ابرهای آسمان می‌آید با قدرت و جلال عظیم؛ 📘انجيل متى، باب۲۴، آیه ۲۷ ✅ آیا امروز جز برای امام حسین علیه السلام هر ساله در کربلا و در روز اربعین جمیع امت های عالم سینه زنی میکنند؟! پسر انسان، مهدی عجل الله فرجه، از فرزندان امام حسین صلوات الله علیه است.  .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ ناگفته‌هایی از رابطه‌ی ظهور امام زمان"عجل الله "و پياده روی اربعين حسینی .
🖤 حکمت پیاده‌روی اربعین امام حسین علیه السّلام دست به کار شده، همه‌ی دنیا را دارد متوجّه خودش می‌کند. حکمت پیاده روی اربعین را برایتان عرض کنم: اگر امام زمان ارواحنافداه در صبح ظهور بفرمایند: یا اهل العالم! من فرزند حسین هستم، همه می‌گویند: کدام حسین؟! نمی‌شناسند! قبل از آن، مردم باید با یک واقعه و سر و صدایی متوجّه امام حسین  علیه‌الصّلاةوالسّلام شوند و ايشان را بشناسند. بعد، امام زمان ارواحنافداه که تشریف آوردند، بفرمایند: ای مردم! من فرزند این حسین هستم. الآن می‌بینیم سال به سال، با عظمت اربعین و جمعیّتی که می‌رود، مردم دنیا دارند متوجّه می‌شوند. می‌گویند: این اربعین چیست؟! مردم کجا می‌روند؟! حتّی ادیان و مذاهب دیگر، برای کنجکاوی هم که شده می‌آیند. می‌گویند: برویم ببینیم اینجا چه اتّفاقی می‌افتد!! ان شاءاللّه این مقدّمه‌ای برای فرج است. مردم دارند با امام حسین علیه السّلام آشنا می‌شوند و می‌شناسند که چه بر این حسین گذشته است؟ زمانی در کربلا با زن و بچّه و هفتاد و دو نفر یار، محاصره‌اش کردند، و کوفیان از آب هم مضایقه کردند و ندادند. حتّی وقتی آقا برای طفل شش ماهه‌اش آب طلبید، جوابش را با تیر دادند. وقتی مردم این مصیبت را شناختند، بعد امام زمان ارواحنافداه تشریف می‌آورند و می‌فرمایند: من فرزند آن حسین علیه السّلام هستم. .
🖤 سیزده بانوی رجعت کننده در دولت مهدوی... زبیده، بانوی منتخب مهدوی... 🌕 نامش، أمه‌العزیز و لقبش «زبیده» است. او از بنی‌عباس و دختر جعفر بن ابی جعفر منصور و همسر پسرعموی خود، هارون‌الرشید و مادر محمد امین است. لقب زبیده را پدر بزرگش منصور، به دلیل زیبایی‌اش به او داده است. خطیب بغدادی می‌گوید: او معروف به خیر و تفضل کردن به اهل علم و صلاح بود و به فقیران کمک می‌کرد. آثار زیادی در شهر مکه و مدینه و راه مکه، اعم از چاه آب، و برکه ایجاد کرده است. زرکلی می‌گوید: او بزرگ‌ترین زن عصر خود در دین‌داری و اصالت و جمال و صیانت و خیر بود و آثاری در راه مکه ایجاد کرده که اگر آنها نبود، کسی این راه را طی نمی‌کرد. زمانی که یک مَشک آب در شهر، یک دینار طلا ارزش داشت، او همة حُجاج و شاید مردم مکه را سیراب کرد. زبیده، صد کنیز داشت که همگی حافظ قرآن بودند و هر کدام موظف بود که یک دهم قرآن را بخواند؛ به گونه‌ای که از منزل او، صدای قرائت قرآن همانند زمزمه زنبورهای عسل، بلند بود. ابن‌کثیر می‌گوید: « کسی او را در خواب دید که می‌گفت: چیزی برای من سود نداشت، مگر نمازهایی که در سحر می‌خواندم.» همچنین درباره خیرخواهی او می‌گوید: «او راغب ترین مردم به انجام دادن کار خیر و پیش‌تاز به سوی هر خیری بود. او با هارون‌الرشید درگیر شده که این از شیعه بودن وی حکایت دارد.» علامه مامقانی می‌گوید: شیخ صدوق در کتاب مجالس خود گفته: «زبیده شیعه بود و هارون وقتی این را فهمید قسم خورد که او را طلاق دهد.» شیخ منتجب الدین چنین بیان کرده است: زبیده خاتون، شیعه فطریه فدائیه بود، چنان‌که شیخ اجل عبدالجلیل رازی در کتاب نقض آورده که چون هارون‌الرشید غلو زبیده را در تشیع تحقیق کرد، سوگند خورد که او را طلاق دهد… اما زبیده اظهار پشیمانی نکرد! حاج شیخ‌عباس قمی می‌گوید: دلیل شیعه بودن زبیده آن است که در فتنه سال ۴۴۳ هجری قمری که در بغداد اتفاق افتاد، قبر زبیده و آل‌بویه همراه ضریح امام کاظم علیه‌السلام به آتش کشیده شد. در منابع شیعی، به روشنی دلیل اختلاف او با هارون‌الرشید بیان شده و اهل سنت عمری که از این موضوع آگاه بودند، مزار وی را آتش زدند.  📗چشم‏‌اندازى از حكومت مهدى علیه‌السلام، ص۷۴ به‏‌ نقل از بيان الائمه، ج ۳، ص ۳۳۸ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بخشش قاتل در مراسم اربعین استاد بندانی نیشابوری .
⚫️ شباهت مهدی موعود به پیامبران الهی... 🟢 سید اکبر رسول خدا صلی‌الله علیه و آله می‌فرمایند: «يَخْرُجُ اَلْمَهْدِيُّ وَ عَلَى رَأْسِهِ غَمَامَةٌ فِيهَا مُنَادٍ يُنَادِي هَذَا اَلْمَهْدِيُّ خَلِيفَةُ اَللَّهِ فَاتَّبِعُوهُ» «مهدی عجل‌الله فرجه در حالی که قطعه ابری بر سر او سایه افکنده قیام می‌نماید؛ در آن وقت گوینده‌ای اعلام خواهد داشت این مهدی عج خلیفه خداوند است و از او پیروی کنید.» 🟢 امام سجاد علیه السلام نیز فرمودند: «فِي اَلْقَائِمِ مِنَّا سُنَنٌ مِنَ اَلْأَنْبِيَاءِ سُنَّةٌ مِنْ أَبِينَا آدَمَ» «در قائم ما علیه‌السلام سنّت‌هايى از انبياء وجود دارد... و سنّتى از پدرمان آدم عليه‌السّلام» 📗بحارالأنوار، ج ۵۱، ص ۹۵ 📗کشف الغمة، ج ۲، ص ۴۷۰ 📗إثبات الهداة، ج ۵، ص ۲۴۸ 📗کفاية الأثر، عشر ج ۱، ص ۱۴۶ 📗عوالم العلوم، ج ۱۵، ص ۲۱۲ 📗کمال‌الدين و تمام‌النعمة، ج۱، ص۳۲۱ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استاد توکلی: امام حسین (ع) زیر بار منت کسی نمیره... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نظر جالب الکساندر دوگین استراتژیست ارشد روسیه درباره اربعین: 🔹شاهد شکل‌گیری مقدمات ظهور آخرین انسان (امام مهدی عج) با توجه به اتفاقات دنیا هستیم 🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دکتر رحیم پور ازغدی 🔻 آیا ما از شهادت امام‌ حسین (ع)، بهره‌ برداری سیاسی کرده‌ایم یا قضیه واقعاً سیاسی است؟ 🔻 آیا سیاست، خلاف‌شأن مذهب نیست؟ اولین مجلس رسمی روضه امام حسین(ع) میدونید کی گرفت؟جالبه بعدم گفت فقط قرآن بخونید!گفت من گفته بودم کلاه بیارید اینا رفتن سر آوردن! 🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️هشدار پلیس به رانندگان وسایل نقلیه: هرگز در مسیر فرار راه در جاده های کوهستانی پارک و اتراق نکنیم. عزیزان من! این مسیری که در تصویر میبینید برای زیبایی نیست، محل پارک ماشین و عکس گرفتن هم نیست! این شیب‌راه برای خروج ماشین های سنگینی هست که ترمز بریدند! دیروز یک اتوبوس در جاده فیروزکوه از مسیر خارج شد و متاسفانه اینجا کلی ماشین پارک کرده بودن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۱۰۰ میدونید چیه؟ مسافتی که کاروان اسرای کربلا از کربلا به کوفه و بعد دمشق رفتن. ۲۱۰۰ کیلومتر نه ۸۰ کیلومتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردِ عملیات‌های نفس‌گیر‌! 🔹روایت سربازِ گارد شاهنشاهی که در واقعه ۱۷ شهریور عکس شاه و فرح را پایین کشید و از پادگان گریخت تا روزی که در عملیاتی سرّی در قلب خاک رژیم بعث، به کاخ صدام حمله کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس سعودی در مصاحبه با فرانس ۲۴: 🔹روابط ایران و عربستان به تدریج بهتر و به قول ایرانی‌ها ذره ذره پشم قالی می‌شود. 🔹چه کسی فکر می‌کرد روزی عربستان چه بسا به دنبال عبور از تحریم‌های ایران برای رشد تجارت بین ریاض و تهران باشد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موقع عصبانیت خودتونو کنترل کنید ، شاید طرف همچین آدمی باشه!😬