🔰#گزارش_تصویری |
برگزاری کارگاه مقاله نویسی (دوره مهارت افزائی، ویژه اساتید و استادیاران پژوهش)
▫️#معاونت_پژوهش
╭─────────────
✿ @Haghani مدرسـهعلمیـهحقانے
╰─────────────
💢 #اختصاصی |
🔰مدرسه حقانی و ایام مبارزات
🔸مرحوم حجتالاسلام حاج حسین حقانی ( تولیت مدرسه) در مصاحبه اختصاصی با هفته نامه پنجره از ایام مبارزات در مدرسه حقانی گفتند :
🔻یک روز در دانشگاه بودم؛ آمدند گفتند که آقای کامکار (رئیس ساواک قم) آمده است. تلفن مدرسه قطع شده بود لذا حرکت کردم بهسمت مدرسه. وقتی وارد شدم، دیدم کامکار آنجاست و کلی نیروی مسلح داخل مدرسه هستند.😳 وقتی خواستم داخل مدرسه شوم گفتند شما کی هستید؟ گفتم بنده متولی مدرسه حقانی، حسین حقانی هستم.😏 گفتند: چرا در مدرسه شما علیه رژیم کار میکنند؟ گفتم: اینها همه سربازان امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) هستند و وظیفهشان را انجام میدهند. کامکار گفت: اینجا کاروانسرایی است که ما در آن را میبندیم.😡 گفتم: نه، اینجا کاروانسرا نیست بلکه سربازخانه امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) است. رفتم اتاقهای بالا را دیدم.
🔺در هر یک از اتاقها یک سرباز ایستاده بود و طلبهها را بررسی میکرد. اعتراض کردم. گفتم این کار مناسبی نیست. بعد دیدم که بالای مسجد مدرسه یک عکس بزرگ امام خمینی (رحمتاللهعلیه) زده شده.😬 گفتند این عکس را چهکسی زده؟ گفتم که این عکس مقلدان امام و متعلق به کسانی است که مرید ایشان هستند.😤 آنها این عکس را در اینجا گذاشتهاند. کامکار گفت: نه، باید این عکس برداشته شود. نردبان بزرگی آوردند و میخواستند عکس را بردارند که دیدم دو تن از طلبهها از آن طرف آمدند و شروع کردند به اعتراض، که این مرجع و رهبر ماست؛ چرا عکسش را میخواهید بردارید؟ کامکار دو تا سیلی محکم به این دو طلبه زد و آنها بیهوش شدند.😭
📎 مطالعه کامل مصاحبه
📓#تاریخچه_حقانی
╭─────────────
✿ @Haghani مدرسـهعلمیـهحقانے
╰─────────────
مدرسه علمیه حقانی قم
📍#اطلاعیه | درس اخلاق³ 🌱 🔸حضرت امام خامنهای مدظله: معنویت و اخلاق هویت اصلی حوزه است. درس اخلاق
📸 #گزارش_تصویری |درس اخلاق با حضور استاد صفائی بوشهری زیدعزه
🖱#درس_اخلاق
🖱#معاونت_تهذیب
╭─────────────
✿ @Haghani مدرسـهعلمیـهحقانے
╰─────────────
🔰 #گزارش_تصویری | جلسه طلاب سطح عالی مدرسه علمیه حقانی با مدیریت محترم حجتالاسلام زادحسینی 🔺
▫️#سطح_عالی_مدرسه_حقانی
╭─────────────
✿ @Haghani مدرسـهعلمیـهحقانے
╰─────────────