eitaa logo
حقایق بدون سانسور
465 دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
6.6هزار ویدیو
15 فایل
⚠️خودمان را سانسور نکنیم ارتباط با ادمین @zarreh @azad42177 👈کانال حقایق بدون سانسور . سروش sapp.ir/haghayeghbedoonesansor . اینستاگرام instagram.com/haghayeghbedoonesansor6 . تلگرام t.me/haghayeghbedoonesansor
مشاهده در ایتا
دانلود
✌️تیرخلاص به بدن بی جان نتانیاهو 🔺تهران تایمز که به تازگی با انتشار یک نامه محرمانه و صوت محرمانه از دولتمردان آمریکایی آنها را انگشت به دهان کرده، حالا به سراغ نتانیاهو اومده. 🔹نتانیاهو و همسر وی دچار یک بیماری عود کرده روانپزشکی بوده اند که یکی از اعضای حزب لاپید، با ارائه پرونده های پزشکی آنها به دادگاه، طی شکایتی نتانیاهو را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی می کند. 🔸دادگاه رژیم صهیونیستی پس از چند ماه بررسی و تایید اسناد پزشکی، قصد ورود جدی به پرونده را داشته اما مقام بالاتر قضایی، طی دست نوشته ای اعلام می کند: «دادگاه صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد بررسی بیشتر این پرونده ممکن است امنیت ملی اسراییل را با مخاطره روبرو نماید.» 🔹علاوه بر این پرونده، پرونده های متعدد دیگری از بنیامین نتانیاهو بدست آمده که تماما با نفوذ و رشوه یا اعمال تهدید، از دستور کار رسیدگی خارج شده است. 🔴بیش از ۷۰ هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند در حال حاضر در اختیار ایران قرار گرفته که بررسی و آنالیز آنها در حال انجام است. 💢 . . . . در سروش،ایتا،روبیکا،تلگرام با آیدی👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor🌹 اینستاگرام👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ آیا می‌دانید حق دیه "زن" دوبرابر دیه "مرد" است؟! 👈 بفرستید برای خانم‌ها که اینقدر نگن چرا دیه مرد دوبرابره دیه زن است. 🆘. . . . در سروش،ایتا،روبیکا،تلگرام با آیدی👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor🌹 اینستاگرام👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری: درحال حاضر چه کابوسی داری؟ نتانیاهو: ایران - چرا ؟! + چون ایران در حال تبدیل شدن به یک امپراتوریه... 🆘 . . . . در سروش،ایتا،روبیکا،تلگرام با آیدی👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor🌹 اینستاگرام👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor7
بنر خوبی برای است👌 فقط یک مورد دیگه آخرش باید اضافه شود و‌ بنویسند اگر مطیع قانون هم نیستی، در همه جای دنیا تخلف از قانون جرم است و پلیس موظف است جلوی جرم مشهود را بگیرد و با مجرم برخورد کند و شهروندان هم میتوانند قانون را به همدیگر، مودبانه تذکر بدهند. 💢. . . . در سروش،ایتا،روبیکا،تلگرام با آیدی👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor🌹 اینستاگرام👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor7
🔷فعال سیاسی آمریکایی جانسون هینکل در نقل این پست نوشته " این اهمیت به دینداری، من رو به رهبران مسیحی خودمون به شک میندازه، اونها بعد از هر جلسه به فکر همخوابه شبشون از کشور میزبان هستند" . . . . در سروش،ایتا،روبیکا،تلگرام با آیدی👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor🌹 اینستاگرام👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor7
پاسخ به یک شایعه
حقایق بدون سانسور
پاسخ به یک شایعه
💫 💥دروغ سلطنت طلب ها و ساخت اولین دانشگاه توسط رضاشاه 💥نظام آموزش در ایران سابقه‌ی آموزش عالی در ایران به قبل از اسلام و مرکز آموزش عالی دانشگاه «جندی شاپور» می‌رسد که از قرن چهارم تا دهم میلادی وجود داشت و در آن ادبیات، هیئت، نجوم، مهندسی، حکمت علمی و علوم اداری رونق داشت.[1] پس از آن و با ورود اسلام به ایران، نهادهای آموزشی از خانه تا مسجد و مدارس مذهبی را فراگرفت. خانه‌ها نهادهای آموزشی خصوصی‌ای بودند که عالمان به‌نام از محل دارایی‌های شخصی یا با کمک مردم خیرخواه بنا می‌کردند و دانشمندانی چون «ابن سینا» و یا «زکریای رازی» دست‌پرورده‌ی این نهادهای آموزشی بودند. به تدریج، در سیر تحول و تطور نهادهای آموزشی از مسجد به مدرسه مواجه می‌شویم که نخستین نمونه‌های آن در خراسان مشاهده می‌شود؛ یعنی مدرسه‌ی «محمد بن شعیب بیهقی» (در سال 324 ه.ق.) و یا مدرسه و کتابخانه‌ی «ابن حبّان ابو حاتم بُستی» (در سال 354 ه.ق.) در بُست از شهرهای شرقی خراسان.[2] فرآیند تحول نهادهای آموزشی به تدریج و با فراز و فرود فراوان در ایران ادامه داشت، تا اینکه در عهد قاجاری عاملی اثرگذار بر این فراز و فرود تاریخی هویدا شد. اواسط سلطنت فتحعلی شاه اعزام محصلین به غرب آغاز شد. اعزامیون به غرب در سفرنامه‌های خویش از نهادهای علمی، فنی و آموزشی غرب نگاشتند و پیرامون کتابخانه، دانشکده و پیشرفت­های علمی غرب گزارش دادند و موجب آشنایی ایرانیان با نهادهای آموزشی غربی شدند. این امر موجب شد تا تحول نهادهای آموزشی، با توجه به خواست نیروهای نوین اجتماعی، توسط «امیرکبیر» در تأسیس «دارالفنون» نمود یابد. دارالفنون، با رویکردی حرفه‌ای و کاربردی، به دانش نوین و در راستای پاسخگویی به نیازهای تخصصی حکومت و به ویژه در حوزه‌ی نوسازی ارتش و مقتضیات پشتیبانی از آن ایجاد گردید. برنامه‌های درسی این مدرسه شامل تاریخ، جغرافی، طبیعیات، ریاضیات، زبان عربی و زبان فرانسه می‌شد. این مدرسه سعی در ایجاد راهروی ارتباطی بین حوزه‌ی آموزش نظری و عرصه‌ی عمل داشت؛ بدین معنا که محصلین را در نهادهای تخصصی‌شان به کار می‌گرفت.[3] علاوه بر این، در دوران قاجار برخی تلاش‌های فردی برای تأسیس مدرسه‌های جدید صورت گرفت. از جمله «آیت‌الله طباطبایی» به تأسیس مدرسه‌ی اسلام همت گماشت و تکاپوی آموزشی مستقل از حکومت را تقویت کرد.[4] در مدارس جدید، دروسی مانند قرائت قرآن، شرعیات، فارسی (گلستان، تاریخ معجم)، خط، املا، انشا، زبان عربی، جغرافی و تاریخ تدریس می‌شد. همچنین نماز نیز به جماعت برگزار می‌گردید.[5] ادامه 👇🏻
حقایق بدون سانسور
💫 💥دروغ سلطنت طلب ها و ساخت اولین دانشگاه توسط رضاشاه 💥نظام آموزش در ایران سابقه‌ی آموزش عالی در ا
در مدارس جدید، دروسی مانند قرائت قرآن، شرعیات، فارسی (گلستان، تاریخ معجم)، خط، املا، انشا، زبان عربی، جغرافی و تاریخ تدریس می‌شد. همچنین نماز نیز به جماعت برگزار می‌گردید.[5] در واقع، مدارس جدید اگرچه در قالب و ساختاری نوین تأسیس شدند، امّا از بخش مذهبی هویت ایرانی نبریدند و ستیزه‌ای با مذهب نداشتند. در این دوران، همچنین روحانیت به عنوان رکن مهم آموزش هنوز در عرصه‌ی آموزش قرار داشت و مکتب‌خانه‌ها و مدارس مذهبی را اداره می‌کرد؛ تا اینکه نیازهای جدید، تأسیس مدارس دیگر را ایجاب کرد. برای نمونه، وقوع حوادث سیاسی چون قراردادهای رژی و رویتر، عدم توانمندی کادر وزارت امور خارجه را نشان داد. عوامل دیگری از این قبیل نیز موجب شد تا اندیشه‌ی تأسیس مدرسه‌ی علوم سیاسی قوت بگیرد. بر همین اساس، در اواسط سلطنت «مظفرالدین شاه» و انتصاب «میرزا نصرالله مشیرالدوله نایینی» به وزارت امور خارجه، پسرش «میرزا حسن خان مشیرالملک» به نیاز این وزارتخانه به نیروهای کارآزموده پی برد و دانست «که کار از ریشه خراب است و تا مبنای علمی برای اعضای وزارت خارجه دست و پا نشود، هر چه بکند، نقش بر آب خواهد بود.»[6]   رضاشاه برای رسیدن به تصویر ایده‌آل خود از یک ایرانی، به تغییر نظام آموزشی روی آورد؛ چرا که این نظام در تغییر و تحول فرهنگی نقش بسزایی بر عهده داشته و دارد. رسیدن به این تصویر ایده‌آل از نظر رضاشاه سهولت فرآیند نوسازی را تأمین می‌ساخت. بدین ترتیب، پایه‌های تأسیس مدرسه‌ی عالی علوم سیاسی گذارده شد و در تاریخ 18 آذر 1278 شمسی، این مدرسه از سوی وزارت امور خارجه تأسیس شد.[7] دروس این مدرسه نیز شامل فقه، تاریخ، جغرافیا، هیئت، فرانسه، حقوق بین‌الملل بود.[8] البته تدریس فقه با مخالفت علما مواجه شد، ولی استدلال رئیس مدرسه، مبنی بر اینکه «مقصود این است که محصلینی که بالمال به ممالک کفر مأموریت پیدا می‌کنند به مسائل شرعی، که دانستن آن برای هر مسلمانی فرض است، آشنا باشند»،[9] آن‌ها را متقاعد و موافق امر نمود. بنابراین تا اواخر دوران قاجار، نظام آموزشی بیشتر بر نظام سنتی شمولیت داشت و مذهب، به عنوان یکی از ارکان هویتی جامعه‌ی ایرانی، در این نظام آموزشی برجسته بود و روحانیت، در کمترین حالت، یکی از کنشگران و اثرگذاران عرصه‌ی آموزش به شمار می‌رفت. هرچند به تدریج با ایجاد مدارس جدید رقبای نوینی برای مدارس سنتی و روحانیت در امر آموزش هویدا شد، اما تقابل با مذهب و روحانیت در این عرصه در حاشیه قرار داشت.
هوالحکیم 🔺این کراش چیه که خیلیا دوست دارن بزنن، خیلی‌ها هم معتادشن؟!. . . . در سروش،ایتا،روبیکا،تلگرام با آیدی👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor🌹 اینستاگرام👇👇👇 @haghayeghbedoonesansor7