فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چپ و راست برای رئیسی فرقی نداشت
♦️یوسف سلامی، خبرنگار صداو سیما در برنامه خط جمهور:آقای رئیسی پروژههایی مانند مسکن مهر را افتتاح میکرد که مربوط به دوره احمدینژاد بود.
♦️بیمارستانی که ۳۴ سال پیش در دوره رفسنجانی کلنگ خورده بود را پیگیری کرد.
♦️برایش مهم نبود که این پروژهها به نام شخص یا جناح خاصی ثبت شود.
♦️او میگفت من این پروژهها را ثبت میکنم که در سبد نظام نوشته شود و کار مردم راه بیافتد.
♦️به همینخاطر شما یک پروژه کلنگزنی از شهید رئیسی نمیبینید.
6.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایتی از آخرین سفر استانی شهید آیت الله رییسی و امیدی که در مردم ایجاد شده بود ..
📝قلمت بشکند تاریخ اگر از خدمات سیدالشهدای خدمت ننویسی..
#شهید_رئیسی_عزیز
@hagigatevasel
15.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ استاد رحیمپور ازغدی:
تشییع شهید رئیسی، از شهید سلیمانی عجیبتر بود!
➕ پس از او رئیسجمهور شدن، سخت شد...
➕ کسی که با موتور گازی میرفت خونه مادرش...
➕ دهه هشتادیها همچین مسئولینی ندیده بودند...
5.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱 آداب عید غدیر از زبان امیرالمؤمنین(ع)
🔻 برای آقا کم نگذارید ..
#عید_غدیر
#فقط_به_عشق_علی
@hagigatevasel
هدایت شده از ️حقیقت واصل
۱۱۸ نکته در مورد اصلح بودن دکتر سعید جلیلی.pdf
884.4K
#نشرحداکثری #جلیلی_اصلح
✅ چرا جلیلی اصلح است ؟!
⭕️ جزوه حاوی ۱۱۸ نکته مهم در مورد دلایل اصلح بودن دکتر سعید جلیلی
📣 به دست همه برسانید...
🖍 محمدمسلم وافی
@hagigatevasel
مبلغین حیات طیبه.pdf
9.25M
#دومین_جزوه #جلیلی #اصلح
💢 برنامه یا کارنامه؟! یا هردو
✅ انتشار دومین جزوه معرفی دکترجلیلی ویژه هرکسی که میخواد از ایشان به عنوان اصلح سخن بگویید...
📣 فقط یک قدم مانده....
🖍 محمدمسلم وافی
✅مناظره نشان داد که جلیلی؛
۱. هم برنامه دارد و هم میدان را میشناسد،
۲. هم از نخبگان و کارشناسان بهره میگیرد و هم خودش مسلط است،
۳. هم در سطح کلان و تمدنی میاندیشد و هم سطح خرد و جزئی را میبیند،
۴. هم طرح خودش را فهم کرده و هم نقایص مواضع دیگران را شناخته،
۵. هم اهل گفتگوست و هم متزلزل نیست.
#اصلح_جلیلی
@hagigatevasel
4_6017335836956168436.mp3
1.5M
🎧 #کلیپ_صوتی | حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان
✏️ رهبر انقلاب: انتخاباتی که پیش روی ما است، کار بزرگی است؛ این انتخابات یک پدیدهی پُردستاورد است؛ این انتخابات که در پیش روی ما است اگر انشاءالله با خوبی و شُکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملّت ایران است.
✏️ [اینکه] بعد از این حادثهی تلخ، مردم جمع بشوند با آراء بالا مسئول بعدی را انتخاب بکنند، انعکاس این در دنیا انعکاس فوقالعادهای است؛ لذا این انتخابات بسیار مهم است.
✏️ این حماسهی انتخابات، مکمّل حماسهی بدرقهی شهیدان است؛ این کار مکمّل کاری است که قبلاً در بدرقهی شهیدان کردید. ۱۴۰۳/۳/۱۴
آنچه که در این مناظره مشهود بود ،تلاش همه ی نامزدها برای رعایت اخلاق بود .
روحت شاد ای سید شهید ما ، این اخلاق و پرهیزکاری و شایستگی با لطف خدا ،از یادگاریهای توست🌹
مردم دیگر میدانند فرد بی اخلاق لایق ریاست جمهوری این انقلاب و ملت نیست و این همه را ملزم به اخلاق مداری و لو شاید در ظاهر کرده است .
✅به امید انتخاب لایقترین و خداپسندترین فرد
️حقیقت واصل
اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ آغاز میشود 🔹نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری امشب از ساعت
🔹نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دیشب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار شد
🔸دیگر مناظرهها
۳۱ خرداد,
۱ تیر
و ۴ تیر
از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش میشود.
🔺 مناظره پنجم، ۵ تیر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.
🔎من فوروارد میکنم، پس هستم
◀️عصر جدید را عصر اطلاعات و بطور پیشرفته تر و بهینه شده، عصر دیجیتال نیز نامیده اند.از شاخصه های اصلی دنیای مدرن و #عصردیجیتال، سبک زندگی خاصی است که باخود به ارمغان آورده است.
🔸در دوره ای هستیم که فقط اطلاعات_را_مصرف_میکنیم ولی نه برای حل مسائل بلکه بدلیل #کالاشدگی_اطلاعات آنها را میخریم و بدون اینکه به دنیای عمل ما ارتباط داشته باشد و صرفا از باب عقب نماندن از چرخه مصرف کنندگان، مصرف می کنیم.
🔸گئورگ زیمل در رابطه با کلانشهرها و ویژگی هایش در مقاله ای که نوشته چنین می گوید: انسان ها در شهرهای کلان دچار گمنامی و بی نامی و غربت هستند و برای خلاصی از این وضعیت، سراغ مصرف می روند تا #خود_از_دسترفته_شان را بازیابی کنند.
🔸تورستن وبلن جامعه شناس، #مصرف_متظاهرانه را بعنوان شاخصه اصلی عصرمدرن مطرح می کند و می گوید: بعد از دکارت که دغدغه عقلانیت داشت و می گفت: من_فکر_میکنم_پس_هستم، به دوره ای رسیدیم که بشر می گوید: من_میخرم_پس_هستم.
🔸اساسا این طرز تفکر که برای جبران گمنامی بشر و بازگشت هویت او مطرح شده، چالش های جدیدی را رقم زده و پدیده ای بنام #انسان_های_پرسه_زن را تحویل عصرجدید داده است که کاری جز فروشگاه گردی های بدون هدف و خریدهای غیرهوشمند و بدون حساب و کتاب ندارند.
در ادامه جریان مصرف زدگی بشر، غول های رسانه ای وارد گود شده و شیب تندی را برای مصرف_مهارنشده بشر، تحمیل نموده اند.
🔸رسانه از زمان ورود به چرخه مصرف جامعه، با افزایش گزینه های انتخابی برای مصرف بشر نه تنها باعث آزادی عمل بیشتری نشده که با خود سردرگمی و تحیر را بهمراه آورده است.
🔸بقول هربرت سیمون، برنده جایزه نوبل: "غنای اطلاعات، #فقر_توجه می آورد".
این تحیر و سردگمی که ناشی از سرریز اطلاعاتی بشر می باشد، باعث شده نسخه درمانی جدیدی از طریق جریان های رسانه ای تدوین و تبلیغ شود بنام "در_لحظه_زندگی_کن."
🔸این اندیشه که بدلیل حذف عقلانیت از چرخه دریافت(احساسات)، تحلیل( اندیشه وعقلانیت)، کنش(اقدام و عمل) شیوع پیدا کرد، راه جبران خسارت سردرگمی و افسردگی و #سرطان_مصرف_زدگی و تنوع طلبی بشر را در ترویج و تبلیغ اندیشهء در لحظه زندگی کن می داند که فقط و فقط بدلیل ابتنای بر اصالت لذت و بریدن از عقلانیت، جامعه بشری را در خدمت سودآوری کمپانی های اقتصادی و دولت های استعماری تعریف می کند.
🔸در این میان آنچه که در شبکه های اجتماعی امروزه مشاهده می شود، ادامه همین طرز نگاه بوده که بدون توجه به پروسه چرایی، چیستی و نتایج یک خبر و حادثه، فقط لحظه را دیده و حوصله ای برای واکاوی و تحقیق بیشتر ندارند و برای جانماندن از قافله مصرف اطلاعات و لذت بردن از حضور در فضای مجازی، صرفا لحظه را گزارش و فوروارد می کنند.
🔸فقدان سواد رسانه ای در سیستم اجتماعی و #اوردوز_اطلاعاتی مردم، باعث شکل گیری هویت جدیدی در فضای اجتماعی شده که می توان چنین تعبیر نمود: #من_فوروارد_می_کنم_پس_هستم...
🔸زبانحال جامعه امروز ما در فضای مجازی این است که چون شناسایی منبع و توجه به نتایج نفع و ضرر یک خبر، کاری زمان بر با چاشنی عقلانیت و #مهارت_رسانهای است، پس فوروارد میکنم تا از گمنامی به در آیم.
🔸نتیجه چنین کنش های فاقدعقلانیت، چیزی جز تشدید #ازخودبیگانگی و بازتولید و تقویت نظام سرمایه داری بعنوان عقبه رسانه های جریان اصلی جهانی نخواهد بود و نتیجه ای جز ظلم و بی عدالتی مهارنشده نخواهد داشت.
✍علیرضامحمدلو
🆔 @asre_tabyin
🔎تیپ های سه گانه در مصرف پیام رسانهای
🔻مخاطب مطبوعات و رسانه در نوع مواجهه با پیام رسانهای به سه دسته کلی تقسیم می شوند که سطح هوشمندی و تاثیر یا ضعف و آسیب پذیری هر دسته را تعیین میکند؛
1⃣ رسانه خوانها: این دسته در نسبت با رسانه در نقش #مصرف_کننده عمل میکنند و سریعا تحت تاثیر پیام های رسانه ای از هرنوعش(خبر و فیلم و مطبوعات و...) قرار گرفته و به تعبیری نسبت به محتوا و حتی فرم رسانه، شرطی میشوند. این تیپپولوژی عادت به مصرف خبر دارد و به دلیل ابتلای شدید به رسانه دچار #شرطی_سازی و انفعال شده است.
2⃣ رسانه دانها: این گروه از اهالی رسانه ولی در مصرف رسانهای هوشمندانه عمل کرده و به چرایی ها و چگونگی های پیام میپردازند. اهل تحلیل بوده و #مواجهه_پرسشگرانه با پیام های خبری و سریالی و ...برقرار میکنند. لاک دفاعی ندارند ولی خوش بین هم نیستند و به #فرایند_پنجگانه (۱.چه کسی، ۲.چه پیامی را، ۳.چگونه و با چه تکنیک و ابزاری ۴.برای کدام تم و زمینه و مخاطبی و ۵.با چه هدف و سطح تاثیری) ملتزم هستند. این تیپ از افراد اگر مراقبت نورزند و حس و حال کنشگری نداشته باشند، به سمت تفکر انتقادی مطلق و پایگاه رفتاری سلبی سوق پیدا میکنند.
3⃣ رسانه بانها: این گونه از افراد علاوه بر تحلیل و #دروازهبانی_پیام (Gatekeeping) و برخورد فعال با محصولات رسانهای، اهل تبیین و روشنگری و دیدهبانی هم هستند. در واقع وجه تمایز این طیف از اهالی رسانه با نوع دوم در حس مسئولیت پذیری و گره زدن فاز تحلیل به #تبیین و نهایتا جریان سازی است. این تیپ از افراد بلحاظ نظام رفتاری از تعادل و ثبات بیشتری برخوردارند و دانش و #کنش را در موقعیتی گره میزنند.
✍ حجت السلام دکتر علیرضامحمدلو؛ استاد و پژوهشگر رسانه و علوم اجتماعی
🆔@asre_tabyin