eitaa logo
HAJFATHI
628 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
878 ویدیو
47 فایل
#حاج_فتحی #رسانه_حاج_فتحی ▪️استاد حوزه و دانشگاه #اینجا: تبیین، ترسیم، تحلیل و تبلیغ https://zil.ink/hajfathi_ir 📮دفتر: کرج، آزادگان، مسجد مهدویه 👌ارتباط مستقیم: @hajfathi
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️❗️استفاده از اتومبیل دولتی برای منافع شخصی قطعا جزو موارد تخلف قانونی محسوب می شود. 👆در تصاویر ارسالی، پلاک قرمزی را می بینید که راننده اش برای خرید کیک همراه با خانواده آن هم با بی حجابی همسر، از ماشین دولتی استفاده می کند. ✊❗️مسئولین محترم باید با متخلف برخورد کنند و گزارش برخورد نیز به عموم مردم اطلاع رسانی شود. ✍ محمد علی فتحی 👇 🆔 @hajfathi_ir
❓طرح دارایی های دولت چیست؟ ❓فواید و مضرات آن چه می باشد؟ ❗️هشدارهای مربوط به مولد سازی چیست؟ تحلیل ما را در این زمینه ببینید👇 : https://aparat.com/v/mXk4U : https://youtu.be/_QBlStHVXag 👇 🆔 @hajfathi_ir
9.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌🎥 نظر انقلاب درمورد دولت !! 🔺رسانه‌ها اجازه شنیدن واقعیت را به کسی نخواهند داد!! ❗️ آينده بر سر چه موضوعی خواهد بود؟ 🆘 @Roshangari_ir 🔜 Rubika.ir/roshangari_ir
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❓طرح دارایی های دولت چیست؟ ❓فواید و مضرات آن چه می باشد؟ ❗️هشدارهای مربوط به مولد سازی چیست؟ 👇 🆔 @hajfathi_ir
رهبری معظم انقلاب از اشکال داری در دولت ها انتقاد کردند. به نظرم عمده عوامل مؤثر در بودجه خراب، تاثیر پذیری دولت از فشارهای مجلس، عدم ضبط دقیق نیازها و نیز نبود معیارهای صحیح برای پیش بینی درآمدهاست. البته ممکن است در بودجه بندی و بودجه ریزی، کوتاهی هایی از سمت مدیران میانی پدید بیاید. ✍ محمد علی فتحی 👇 🆔 @hajfathi_ir
6.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام زمان (عج) و جمهوری اسلامی ایران 👇 🆔 @hajfathi_ir
❗️منابع علوم بشر چیست؟ کدام منبع علمی برای زندگی مثبت لازم است؟ ▪️برای دریافت پاسخ بر روی یکی از لینک ها👇 کلیک کنید: https://www.aparat.com/v/joDqu https://youtu.be/KGSkMeq-g1U 👇 🆔 @hajfathi_ir
طرح دولت اگرچه ایراداتی دارد و اگر نگرانی های مربوط به آن حل نشود، دولت ها دچار مشکل خواهند شد، ولی نباید کسی این موضوع را دولت قرار دهد. برخی نمایندگان مجلس به نظر می رسد بجای پیشنهاد برای رفع مشکل این طرح، بیشتر در بازار داغ کوبیدن دولت، شوآف دارند. ✍ محمد علی فتحی 👇 🆔 @hajfathi_ir