AUD-20210726-WA0015.mp3
1.15M
نمونه هایی از نقش لم در آیات قرانی☝🏻
https://eitaa.com/hajiabdolbaghi
هدایت شده از محامین
به نام خدا
💥سلام و عرض احترام خدمت مخاطبین گرامی
📣📣📣📣📣📣
🌺محتوای غدیری با زبانانگلیسی و عربی برای کودکان آماده کرده ایم ✅
💢در صورتی که میتوانید مُبلّغ غدیر برای کودکان خارج از کشور باشید به ادمین پیام دهید و کلیپ را تحویل بگیرید.✅
@montazerenoor110
AUD-20210728-WA0007.mp3
2.42M
🍃تفسیر سوره آل عمران
آیه ۱۲۲ سوره آل عمران💢
#در_محضر_قرآن
#تفسیر_سوره_آل_عمران
#مریم_حاجیعبدالباقی
https://eitaa.com/hajiabdolbaghi
AUD-20210728-WA0008.mp3
1.85M
🍃تفسیر سوره آل عمران
آیه ۱۲۳ سوره آل عمران💢
#در_محضر_قرآن
#تفسیر_سوره_آل_عمران
#مریم_حاجیعبدالباقی
https://eitaa.com/hajiabdolbaghi
تمرین اول درس شانزدهم:
۱- جمله های زیر را اعراب گذاری و ترجمه کنید: أحمدُ يصاحبُ مريمَ و هيَ تعودُ الى البيتِ.
احمد مریم را همراهی می کند و او به خانه بر می گردد.
مريمُ لاتسوقُ ولم تسُقْ سيارةً أبدأ
و لكنّها تقولُ اِنّها ساقَتْ سيارةَ عمِّها.
مریم راننگی نمی کند و هرگز ماشینی را نرانده است ، ولی میگوید: که او ماشین عمویش را رانده است.( با ماشین عمویش رانندگی کرده است.)
أحمدْ لايُصدِّقُها فَتغضِبُ مريمُ عليه.
احمدحرف او را نمی پذیرد ( باور نمی کند) و مریم از دست او عصبانی می شود.
يقولُ أحمدُ لأختِه: «ألا تعودينَ معي إلى البيتِ؟
احمد به خواهرش می گوید: آیا با من به خانه بر نمی گردی؟
الطالباتُ تركنَ الكليةَ وعُدنَ إلى بيوتِهنَّ. و أنتِ لاتجدينَ صديقةً تصاحبُكِ، و ستكونينَ وحيدةً هنا، و ربّما , - تخافينَ.
دانشجویان، دانشکده را ترک کردند و به خانه هایشان برگشتند ، و تو دوستی را پیدا نمی کنی که همراهی ات کند، و بزودی اینجا تنها خواهی شد، و چه بسا بترسی....
مريمُ لأحمدَ (وهي تُقاطعُ كلامَه): «نحنُ لا نخافُ، المؤمنُ لا يخافُ الطالباتُ المؤمناتُ لا يخَفْنَ مِن شیءٍ، و انّما انتم، الرجالُ، تخافونَ منْ كلِّ شى ءٍ».
مریم در حالیکه سخن احمد را قطع می کرد، گفت: ما نمی ترسیم، مومن نمی ترسد، دانشجویان مومن از چیزی نمی ترسند ، و تنها شما مردان از هر چیزی می ترسید .
لیستْ مریمُ سائقةً و لمْ تقُلْ ابداً اِنَّها سائقةٌ.
مریم راننده نیست، و هرگز نگفت که او راننده است.
غيرَ أنَّ أحمدُ يظُّنُ اَنَّها تعرفُ السَوقَ، و لذلكَ يسألُها مَنْ علَّمَكِ ذلكَ؟
كيفَ ومتي علَّمَكِ؟
اما احمد گمان می کند که او( مریم) رانندگی بلده و بخاطر همین از او سوال می کند چه کسی آن را به تو یاد داد ، چگونه و کی به تو آموخت؟
AUD-20210728-WA0009.opus
1.19M
صوت تمرین اول درس شانزدهم صفحه ۱۱۲- ۱۱۳☝️☝️
تمرین دوم درس شانزدهم صفحه ۱۱۳:
۱- احمدُ یلاحظُ أنَّ الطلابَ يقومونَ مِن مكانهم و يخاطبون اختَهم و يقولون لها: انتِ امراةٌ شجاعةٌ.
٢- أحمد يلاحظُ انَّ مريمَ و فاطمةَ تقومانِ من مكانهما و تخاطبانِ اختَهما و تقولانِ لها : انتِ امرأةٌ شجاعةٌ.
٣- احمدُ يلاحظُ أنَّ النساءَ يقُمْنَ من مكانهُنَّ و يخاطبنَ اختَهنَّ و يقلنَ لها انت امرأةٌ شجاعةٌ.
٤- أحمد يلاحظ أنَّ مريم تقومُ من مكانها و تخاطِبُ اختها و تقول لها : أنتِ امرأةٌ شجاعةٌ.
٥- أحمد يلاحظكَ لم تقُمْ من مكانكَ و لم تخاطِبْ اختَكَ و لم تقُلْ لها أنِتِ امرأةٌ شجاعةٌ.
٦- أحمد يلاحظكِ لم تقومي من مكانكِ و لم تُخاطبي اختَكِ و لم تقولي لها انتِ امرأةٌ شجاعةٌ.
٧- أحمدُ يلاحظُني لم اقُمْ من مكاني و لم اُخاطِبْ اختي و لم اقُلْ لها : أنتِ امرأةٌ شجاعةٌ.
AUD-20210728-WA0010.opus
1.88M
صوت تمرین دوم درس شانزدهم صفحه ۱۱۳☝️
استاد مریم حاجیعبدالباقی🍃
💥🍃پیشواز از غدیر خم🍃💥 قسمت اول✅ #خطبه_غدیر_خم #مریم_حاجیعبدالباقی @hajiabdolbaghi
با سلام خدمت شما عزیزان همراه
پیشاپیش عید غدیر مبارک🌸🍃
شمامیتوانید سلسله مباحث سخنرانی #خانم_دکتر_حاجی_عبدالباقی پیرامون #غدیر_خم را از این فایل ادامه بدهید و استفاده بفرمایید
التماس دعا🌸🍃