eitaa logo
حاجی آنلاین یک
158 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.4هزار ویدیو
57 فایل
در خدمت دوستان هستیم در تمام ابعاد اما اولویت ما جریان شناسی هست که یکی از کمبودهای عصر حاضر و نیازاساسی برای پیش رفتن
مشاهده در ایتا
دانلود
15.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پروفسور سجادی: باتوجه به اینکه ویروس کرونا، منبع حیوانی دارد ، • 📌لذا در مورد این ویروس دست ساز ، واکسیناسیون سراسری ، باعث جهش های جدید و خطرناکتر ویروس میشود. ایشان میگوید که تا ۴ ماه آینده بعد از این واکسیناسیون گسترده ، مرگ و میر کاهش خواهد یافت اما بعد از ۴ ماه ، مجدداً شاهد رشد و جهش شدید و بسیار خطرناکتر ویروس در بین واکسینه شدگان خواهیم بود.
🔴 قابل توجه طرفداران واکسن اجباری؛ ترکیه در حال بازگشت به روزهای ماقبل واکسن است. 🔸نکته ماجرای واکسن به‌غیر از مساله مطیع‌سازی شهروندان، تزریق و تست عوامل ناشناخته روی بدن، دستکاری ژنتیکی و...، این است که چرخه واکسن زدن و بلااثر شدن این واکسیناسیون در برابر سویه‌های جدید و دوباره واکسن زدن، دورِ تسلسلی بی‌پایان را شکل خواهد داد که قطعا عوارض این وضعیت، گریبان‌گیر بسیاری خواهد شد!
‏فیلم از طرف masahebdarim5
15.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از مردای روزگار رو خدمتتون معرفی می کنم😝😁😂 کانال حاجی آنلاین یک
📉 کربلا بدون فوتی کرونایی یک هفته پس از تجمع ۱۷ میلیونی اربعین امسال ✍️بیداری ملت  @bidariymelat 🇮🇷👇 @garargahevelayat
سلام عليكم به فضل الهي روايات مربوط به مجذوم را بدون تعارض جمع كرديم ، خواستیم ان را در اختيار دوستان هم قرار بدهيم ، اصل مطلب اين هست كه سرايت وجود ندارد .و حدیث لا عدوی هیچ معارضی ندارد . اما جذامي ها دو دسته هستند أنهايي كه از بدو تولد جذام دارند و دسته دوم أنهايي كه در بدو تولد سالم به دنيا مي أيند و بعدا مبتلا به جذام مي شوند ، أنهايي كه از بدو تولد جذام دارند كاشف از اين هست كه پدرشان جزو قاتلین امام حسین علیهم السلام بوده و جذام را ار پدر به ارث برده و یا اینکه نطفه انها در حيض مادرشان بسته شده ،و در واقع نطفه انها با فعل حرام بسته شده است . اينها دشمن اهل بيت عليهم السلام هستند و حق ندارند امام جماعت بشوند و شهادتشان هم قبول نمي شود و اينها انسان را بي دين مي كنند و بايد از اينها فرار كرد مثل فرار كردن از شير ، اما روايات اين بخش را عرض بكنيم و بعد دسته دوم را بيان مي كنيم . الإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسي) ؛ ج‏2 ؛ ص489 َ سَأَلَ عَنِ الْأَبْرَصِ وَ الْمَجْذُومِ‏ وَ صَاحِبِ الْفَالِجِ هَلْ يَجُوزُ شَهَادَتُهُمْ فَقَدْ رُوِيَ لَنَا أَنَّهُمْ لَا يَؤُمُّونَ الْأَصِحَّاءَ فَأَجَابَ إِنْ كَانَ مَا بِهِمْ حَدَثاً جَازَتْ شَهَادَتُهُمْ وَ إِنْ كَانَ وِلَادَةً لَمْ يَجُز كامل الزيارات ؛ النص ؛ ص61 8- حَدَّثَنِي النَّاقِدُ أَبُو الْحُسَيْنِ أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَلِيٍّ قَالَ حَدَّثَنِي جَعْفَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْغَنَوِيِّ عَنْ سُلَيْمَانَ قَالَ: وَ هَلْ بَقِيَ فِي السَّمَاوَاتِ مَلَكٌ لَمْ يَنْزِلْ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ ص يُعَزِّيهِ بِوَلَدِهِ الْحُسَيْنِ ع وَ يُخْبِرُهُ بِثَوَابِ اللَّهِ إِيَّاهُ وَ يَحْمِلُ إِلَيْهِ تُرْبَتَهُ مَصْرُوعاً عَلَيْهَا مَذْبُوحاً مَقْتُولًا جَرِيحاً طَرْيحاً مَخْذُولًا فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص اللَّهُمَّ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ وَ اقْتُلْ مَنْ قَتَلَهُ وَ اذْبَحْ مَنْ ذَبَحَهُ وَ لَا تُمَتِّعْهُ بِمَا طَلَبَ قَالَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ فَوَ اللَّهِ لَقَدْ عُوجِلَ الْمَلْعُونُ يَزِيدُ وَ لَمْ يَتَمَتَّعْ بَعْدَ قَتْلِهِ بِمَا طَلَبَ- قَالَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ وَ لَقَدْ أُخِذَ مناقصة [مُغَافَصَةً] بَاتَ سَكْرَانَ وَ أَصْبَحَ مَيِّتاً مُتَغَيِّراً كَأَنَّهُ مَطْلِيٌّ بِقَارٍ أُخِذَ عَلَى أَسَفٍ وَ مَا بَقِيَ أَحَدٌ مِمَّنْ تَابَعَهُ عَلَى قَتْلِهِ أَوْ كَانَ فِي مُحَارَبَتِهِ إِلَّا أَصَابَهُ جُنُونٌ أَوْ جُذَامٌ أَوْ بَرَصٌ وَ صَارَ ذَلِكَ وِرَاثَةً فِي‏ نَسْلِهِم‏ 60 عَنْهُ عَنْ إِبْرَاهِيمَ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ أَبِي الْحَسَنِ الْفَارِسِيِّ عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ جَعْفَرٍ الْبَصْرِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَنْ آبَائِهِ ع‏ أَنَّهُ كَرِهَ أَنْ يَغْشَى الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ وَ هِيَ حَائِضٌ فَإِنْ غَشِيَهَا فَخَرَجَ الْوَلَدُ مَجْذُوماً أَوْ أَبْرَصَ فَلَا يَلُومَنَّ إِلَّا نَفْسَهُ وَ عَنْهُ قَالَ وَ كَرِهَ أَنْ يَغْشَى الرَّجُلُ أَهْلَهُ وَ قَدِ احْتَلَمَ حَتَّى يَغْتَسِلَ مِنَ الِاحْتِلَامِ فَإِنْ فَعَلَ فَخَرَجَ الْوَلَدُ مَجْنُوناً فَلَا يَلُومَنَّ إِلَّا نَفْسَهُ‏ «2». 5- عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَطِيَّةَ عَنْ عُذَافِرٍ الصَّيْرَفِيِّ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع‏ تَرَى هَؤُلَاءِ الْمُشَوَّهِينَ‏ «3» خَلْقُهُمْ قَالَ قُلْتُ نَعَمْ قَالَ هَؤُلَاءِ الَّذِينَ آبَاؤُهُمْ يَأْتُونَ نِسَاءَهُمْ فِي الطَّمْثِ. 201- وَ قَالَ النَّبِيُّ ص‏ مَنْ جَامَعَ امْرَأَتَهُ وَ هِيَ حَائِضٌ فَخَرَجَ‏ الْوَلَدُ مَجْذُوماً أَوْ أَبْرَصَ فَلَا يَلُومَنَّ إِلَّا نَفْسَهُ. 202- وَ سُئِلَ الصَّادِقُ ع- عَنِ الْمُشَوَّهِينَ فِي خَلْقِهِمْ فَقَالَ هُمُ الَّذِينَ يَأْتِي آبَاؤُهُمْ نِسَاءَهُمْ فِي الطَّمْثِ. 203- وَ قَالَ الصَّادِقُ ع‏ لَا يُبْغِضُنَا إِلَّا مَنْ خَبُثَتْ وِلَادَتُهُ أَوْ حَمَلَتْ بِهِ أُمُّهُ فِي حَيْضِهَا. و المجذوم و هم حصب جهنم هم لها واردون، 1- جَمَاعَةٌ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ سَعِيدٍ عَنْ فَضَالَةَ بْنِ أَيُّوبَ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ عُثْمَانَ عَنِ ابْنِ مُسْكَانَ عَنْ أَبِي بَصِيرٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: خَمْسَةٌ لَا يَؤُمُّونَ النَّاسَ عَلَى كُلِّ حَالٍ الْمَجْذُومُ‏ وَ الْأَبْرَصُ وَ الْمَجْنُونُ وَ وَلَدُ الزِّنَا وَ الْأَعْرَابِيُ‏ «1».كلينى، محمد بن يعقوب، الكافي (ط - الإسلامية) - تهران، چاپ: چهارم، 1407 ق. وَ قَالَ «فِرَّ مِنَ اَلْمَجْذُومِ فِرَارَكَ مِنَ اَلْأَسَدِ
سلام علی آل یس: اما روايات دسته دوم كه افراد مجذومي كه در بدو تولد سالم بوده اند نشانه ی این هست که اینها حلال زاده هستند و در صورت مومن بودن و دوستدار اهل بيت عليهم السلام باشند اينها مي توانند امام جماعت باشند و شهادت اينها قبول هست و اهل بيت عليهم السلام با اينها هم غذا شده اند . سَأَلَ عَنِ اَلْأَبْرَصِ وَ اَلْمَجْذُومِ وَ صَاحِبِ اَلْفَالِجِ هَلْ يَجُوزُ شَهَادَتُهُمْ فَقَدْ رُوِيَ لَنَا أَنَّهُمْ لاَ يَؤُمُّونَ اَلْأَصِحَّاءَ فَأَجَابَ إِنْ كَانَ مَا بِهِمْ حَدَثاً جَازَتْ شَهَادَتُهُمْ چون داشتن عدالت برای امام جماعت و شهادت در دادگاه لازم هست . و کسی که شهادتش جایز هست ، می تواند امام جماعت هم باشد . وَ عَنْهُ عَنْ يَعْقُوبَ بْنِ يَزِيدَ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ زِيَادٍ عَنِ اَلْحُسَيْنِ بْنِ أَبِي اَلْعَلاَءِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ اَلْمَجْذُومِ وَ اَلْأَبْرَصِ مِنَّا أَ يَؤُمُّ اَلْمُسْلِمِينَ قَالَ نَعَمْ وَ هَلْ يَبْتَلِي اَللَّهُ بِهَذَا إِلاَّ اَلْمُؤْمِنَ وَ هَلْ كُتِبَ اَلْبَلاَءُ إِلاَّ عَلَى اَلْمُؤْمِنِينَ . عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ اِبْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَنْ هِشَامِ بْنِ سَالِمٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: مَرَّ عَلِيُّ بْنُ اَلْحُسَيْنِ صَلَوَاتُ اَللَّهِ عَلَيْهِ عَلَى اَلْمُجَذَّمِينَ وَ هُوَ رَاكِبٌ حِمَارَهُ وَ هُمْ يَتَغَدَّوْنَ فَدَعَوْهُ إِلَى اَلْغَدَاءِ فَقَالَ أَمَا إِنِّي لَوْ لاَ أَنِّي صَائِمٌ لَفَعَلْتُ فَلَمَّا صَارَ إِلَى مَنْزِلِهِ أَمَرَ بِطَعَامٍ فَصُنِعَ وَ أَمَرَ أَنْ يَتَنَوَّقُوا فِيهِ ثُمَّ دَعَاهُمْ فَتَغَدَّوْا عِنْدَهُ وَ تَغَدَّى مَعَهُمْ . غذایی که با دست جزامی ها آماده شده ، حتما با دست آنها ارتباط داشته ، با این حال حضرت می فرمایند : اگر روزه نبودم حتما با شما غذا می خوردم . و بعد هم آنها را به منزل خود آوردند و با آنان سر یک سفره غذا خوردند . از این روایت فهمیده می شود که در فر من المجذوم جذام خصوصیتی ندارد بلکه علامتی هست برای شناخت دشمنان اهل بیت علیهم السلام . ان هم کسانی که در هنگام ولادت جذام داشته اند
‏حالا که کرونا کم شده دلیلش واکسن بوده فردا که کرونا زیاد بشه دلیلش واکسن نزدنه 👌😄 واکسن‌ فقط امروز اثرگذاره و فردا خاموش میشه! واکسن نزده‌ها فقط فردا اثرگذارن و امروز خاموشن! باور کنید اینا رو باور میکنن خیلیا 🥴 @hzamanim
یادتونه میگفتن آنفولانزا نیست دیگه هر علائمی کرونا هست؟! حالا زمان کاسبی مافیا واکسن رسید و انفولانزا هم آمد! ایا همین یک مورد برای دروغگویی های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا کافی نیست؟! شرم بر رسانه رسمی که روزی مردم رو میترسانیدن که هر علائمی کرونا هست !!.....امروز زمان کاسبی مافیا واکسن انفولانزا که رسیده به همون جماعت باز تریبون دادن که برای خود کاسبی کنن @AntiBBC
9.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی عالیه👆👆👆 تا آخر ببینید👆👆👆 اصل سخنان دکتر روازاده در پاسخ به اتهامات بی ربط و‌کارهای سخیف و شنیع و دور از اخلاق نظام پزشکی برخلاف آنچه این و و و و و منتشر میکنند 🇮🇷👇 @garargahevelayat
⭕️سند بردگی ایران در دوران پهلوی 🔻محمدرضا پهلوی در قبال دریافت وام 200میلیون دلاری از آمریکا، سند بردگی ایران با عنوان کاپیتولاسیون را پذیرفت. ‼️این درحالی بود که شاه بارها و بارها به کشورهای دیگر وام داده بود که یکی از آنها وام 1میلیارد و 200 میلیون دلاری در 3قسط برای ترمیم فاضلاب، به انگلیس بود! ✍🏼حجت الاسلام راجی
✅ نظرات مهم ایت الله رئیسی در مورد واکسن 🔸 رئیس‌جمهور در ستاد ملی کرونا به‌نکات‌مهمی‌اشاره کرد که رسانه‌ای نشد: 🔻«درباره اجباری شدن واکسن باید در جلسه بحث کنیم. تشویق و ترغیب کار خوبی است، ساز و کارهای طراحی شده که مردم وادار به تزریق واکسن شوند که این هم خوب است. 💢👈🏼 اما این که بخشی از مردم به دلیل تزریق نکردن واکسن از بخشی از حقوق اجتماعی خود محروم شوند قابل بحث است. به هر حال بخشی از مردم اعتقاد به تزریق واکسن ندارند، اجبار این افراد یا محرومیت آنها از حقوق اجتماعی چیزیست که "باید درباره آن کار کارشناسی شود" و پس از آن به تصمیم برسیم. این موضوع باید در کمیسیون بحث و همه ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد. ⭕️ محروم کردن افراد از بخشی از حقوق اجتماعی نیازمند مصوبه است. البته تا حدی که کار به این مرحله نرسیده تشویق و انذار باید ادامه پیدا کند و مشکلی نیست» 🔻«استفاده از طب سنتی در درمان کرونا، با رعایت ضوابط و قوانین اشکالی ندارد. ضوابطی در این زمینه در وزارت بهداشت وجود دارد، ساختاری هم برای استفاده از طب سنتی شکل گرفته که تحت نظر آقایان پزشک قرار دارد. اینکه فردی بگوید مثلاً یک داروی گیاهی را ابداع کرده، نمی توانند سریعاً مجوز استفاده سراسری بدهند و باید تحت بررسی های علمی قرار گیرد. 👈🏼 اما حتماً نباید نسبت به این افراد و حرف‌های جدید بی‌توجهی شود. کسی که نگاه جدیدی دارد نباید در حاشیه قرار گیرد. حرف های جدید و ابداعات افراد در حوزه طب سنتی حتماً باید در محافل علمی و دانشگاهی بررسی شود و اگر مورد تایید قرار گرفت در اجرا هم در دستور کار باشد» (۱۴۰۰/۷/۱۹)