eitaa logo
حاجی آنلاین یک
170 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
2.4هزار ویدیو
52 فایل
در خدمت دوستان هستیم در تمام ابعاد اما اولویت ما جریان شناسی هست که یکی از کمبودهای عصر حاضر و نیازاساسی برای پیش رفتن
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️هیئت سیاسی 🔻واکنش به اهانت در هیئت محبین عقیله العرب (سلام الله علیها) تبریز با مداحی کربلایی مهدی محرمی پ.ن: این مداحی زیبا به زبان ترکی است.
🌀 دردهای مزمن جبهه انقلاب 📝 حاشیه‌ای بر واکنش‌های این روزهای جبهه انقلاب 🖋 حسین ایزدی؛ 🔸 در کنار همه امتیازات ، اما به آسیب‌هایی دچار هستیم که باید چاره‌ای برای آن‌ها اندیشید. 🔺 اینکه جبهه به سرعت واکنش نشان می‌دهد یعنی جبهه انقلاب زنده است، دارای دغدغه است، نمی‌خواهد بی تفاوت باشد، این‌ها همه مزیت ماست. 🔻 اما اینکه نمی داند کجا، در چه اندازه، و با چه روشی کنش و واکنش داشته باشد، یعنی از پختگی لازم برخوردار نیست و هنوز به لازم نرسیده است. ♨️ برخی از آسیب‌هایی که دچار هستیم: 1⃣ تسرع منهای تأمل ذهن بخشی از جبهه انقلاب خیلی سریع بهم می‌ریزد، خیلی سریع به واکنش می‌افتد، خیلی سریع به نفی و طرد می‌رسد، خیلی سریع تحلیل می‌کند، خیلی سریع محکوم می‌کند! همه اینها نشان‌دهنده ضعف‌های ساختاری است. ضعف‌هایی که اگر چاره نکنیم همچنان در انفعال می‌مانیم. کافی است «یک اتفاق» در عرصه برجسته شود، همه ذهن، کنش و دغدغه ما را به خود معطوف می‌کند. 2⃣ بی مسئلگی بخشی از جبهه انقلاب حتی خیلی سریع اولویت‌هایش تغییر می‌کند. کسی که اولویت‌ها و مسئله‌هایش سریع تغییر می‌کند، یعنی اساسا فاقد مسئله است و اولویتی ندارد. به همین دلیل می‌بینیم کل همّ و غمّ جبهه گاهی در حد یک هفته می‌شود واکنش به مثلا انتشار عکس فلانی با فلانی یا خواندن یک شعر غلط از طرف فلان مداح.... 3⃣ غلبه روحیه نفی و طرد ما دارای چنان قدرتی هستیم که می‌توانیم با واکنش‌های حساب‌نشده اما پرحجم و تند و تیز به سرعت یکی را به مرز نفی و از انقلاب برسانیم. اصلا گویی کاری جز طرد نداریم!! این به معنای نادیده‌گرفتن خطوط قرمز نیست، به معنای پافشاری بر اصول نیست، بلکه به معنای فقدان سیاست اقدام است. 4⃣ نارسائی تئوریک یکی از مشکلات اساسی ما است که موجب شده دچار شویم. تعریف روشنی از بودن و انقلابی نبودن نداریم. حتی تعريف صحیح و جامعی از نداریم. نمی‌دانیم دقیقاً موطن نزول و تطبیق "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" چیست و برای کجاست؟ وقتی چنین شد، بر اساس آنچه حدود انقلابی‌بودن می‌دانیم دیگران را قضاوت می‌کنیم و فعل خود را مصداق بصیرت‌افزایی می‌پنداریم! یکی را نفی و طرد می‌کنیم و دیگری را محکوم و مطرود. فقط هم قرائت خودمان از آقا را قبول داریم. جهت‌گیری ما گاهی به سمت کشف حقیقت نیست، بلکه به سمت اثبات مواضع خومان است و این هم بد است. حالا هم که یاد گرفته‌ایم تا کسی حرفی خلاف میل ما می‌زند اسم او را صورتی می‌گذاریم. 5⃣ افراط در در واکنش گاهی نسبت به برخی مسائل باید واکنش نشان داد و قطعا وظیفه است. مثلا کسی شعر غلطی خوانده است، باید داد، اما ما چنان بلایی به سر وی می‌آوریم و او را تا مرزهای کفر بالا می‌بریم؛ که به غلط کردن بیافتد. این شیوه امامان ماست؟ این شیوه رهبری است؟ پس مروت و چه می‌شود؟ کسی شک ندارد شعری که فلانی خواند غلط است، کسی شک ندارد تطهیر خاتمی غلط است، کسی شک ندارد هزارتا مسئله دیگر وجود دارد، مهم نحوه مواجهه ما با هر یک از این مسائل است. @Manahejj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد ازغدی : هیچ امر به معروفی بی اثر نیست. از امام حسین بی‌امکانات‌تر داریم ؟ 🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی 🍂 @gharar_a
📷 مشخصات موشک کروز ابومهدی 🔸موشک کروز برد بلند دریایی ابومهدی اولین موشک ایرانی است که در آن از فناوری هوش مصنوعی استفاده شده است و در اختیار نیروی دریایی ارتش و سپاه قرار گرفته است. 🇮🇷کانال سپاه ایران🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3440967682C119ca9d180
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یزید هم مجلس عزاداری برای امام حسین(ع) گرفت! فقط با یک شرط! بحث سیاسی و اینکه چه کسی امام را کشت و... ممنوع! 🇮🇷مرکز طب اسلامی 🍏👉🏻@markaz_teb 🍎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چه‌کسانی می‌توانند گذرنامۀ اربعین بگیرند؟ 🔹رئیس ستاد مرکزی اربعین: گذرنامۀ اربعین فقط برای افرادی که هیچ گذرنامه‌ای ندارند یا گذرنامه‌شان اعتبار ندارد صادر می‌شود. 🔹البته اگر مدت اعتبار گذرنامۀ کسی تمام شده یا زیر ۶ ماه است می‌تواند با مراجعه به پلیس گذرنامه به‌طور رایگان مهر تمدید بزند و به کربلا سفر کند. 🔸شرط دریافت گذرنامۀ اربعین یا تمدید گذرنامه ثبت‌نام در سامانۀ سماح است.
همه از دور حق مدار و حامی حق هستند در وسط قود باشی و حامی حق این مهم هست مردم الان و مردمانی که در عاشورا مقابل حضرت ابا عبدالله صف کشیده بودند همه می گفتند و می گویند که موسی ع حق بود و فرعون باطل چه چیزی می خواهم بگویم یقینا نفته خود پی به ماجرا برده اید همه از دور حق محور هستند چه ما چه مردمانی که مقابل حسین ع صف کشیده بودند اما آنها در زمان خود مقابل حق ایستاده بودند تابحال فکر کرده ای در زمان خود حامی حسین زمانی یا یزید زمان ، حامی موسی زمانی با فرعون زمان!!! آری همه از دور می دانند و این زمان تو هست که در آن هستی نمی خواهیم ببینیم صف آرایی باطل را در مقابل انقلاب اسلامی آری حسین ع در ظهر عاشورا خیلی مشکلات داشت ،کم بودند ،تجهیزات نداشتند ،حتی آب درستی هم نبود ، اما حق بود آری ای مردمان زمانم می دانم مشکلات به حد کافی هست و این از درستی مسیر هست ، نشود که نتوانیم از بلندای افق باورها و ذهن ها حق را تشخیص بدهیم و هر چند مستقیما حامی باطل نباشیم اما با سکوت در قبال حق از آنهایی باشیم که در زمان خود حامی موسی بودند اما با حسین ع در کربلا جنگیدند حاجی آنلاین یک
هدایت شده از حاجی آنلاین یک
همه از دور حق مدار و حامی حق هستند در وسط قود باشی و حامی حق این مهم هست مردم الان و مردمانی که در عاشورا مقابل حضرت ابا عبدالله صف کشیده بودند همه می گفتند و می گویند که موسی ع حق بود و فرعون باطل چه چیزی می خواهم بگویم یقینا نفته خود پی به ماجرا برده اید همه از دور حق محور هستند چه ما چه مردمانی که مقابل حسین ع صف کشیده بودند اما آنها در زمان خود مقابل حق ایستاده بودند تابحال فکر کرده ای در زمان خود حامی حسین زمانی یا یزید زمان ، حامی موسی زمانی با فرعون زمان!!! آری همه از دور می دانند و این زمان تو هست که در آن هستی نمی خواهیم ببینیم صف آرایی باطل را در مقابل انقلاب اسلامی آری حسین ع در ظهر عاشورا خیلی مشکلات داشت ،کم بودند ،تجهیزات نداشتند ،حتی آب درستی هم نبود ، اما حق بود آری ای مردمان زمانم می دانم مشکلات به حد کافی هست و این از درستی مسیر هست ، نشود که نتوانیم از بلندای افق باورها و ذهن ها حق را تشخیص بدهیم و هر چند مستقیما حامی باطل نباشیم اما با سکوت در قبال حق از آنهایی باشیم که در زمان خود حامی موسی بودند اما با حسین ع در کربلا جنگیدند حاجی آنلاین یک
دوستان بزرگواران و سرورانم مطلبی خدمتتان عارض شدم برای این نبود که روی مشکلات لاپوشانی کنم نه برای این بود که از نزدیک تشخیص حق گاه سخت به نظر می آید البته برای انها که زمان خود را از دور نمی توانند نگاه کنند وگرنه اهل بصر در اوج غبار حق برایشان اظهر من الشمس است آری نمی خواهم بگویم وضعیت گل و بلبل هست اما در مغالطه ای افتاده ایم و آن هم این است نگاه دور برد به بقیه جهان و نگاه نزدیک برد به انقلاب اسلامی و مشکل در خود این نگاه نیست مشکل آنجایی هست که ادراک دوربرد از بقیه جهان را با ادارات نزدیک برد از انقلاب اسلامی مقایسه کنیم و آنجا می‌شود لغزش گاه و محل ابتلا به فتنه ها آری نگاه نزدیک برد به انقلاب اسلامی یعنی دیدن این مشکلاتی که هست اما اگر در بردی از آن نداشته باشیم شیطان از دور برد بقیه کشورهای جهان ما را به سمت لغزش خواهد برد. ای مثالی بزنم از دور برد و نزدیک برد انقلاب اسلامی و آمریکایی که ان شاءالله غرق شدنش را خواهیم دید. دور برد آمریکا یعنی اولین کشور حال حاضر دنیا نزدیک برد آمریکا یعنی چه یعنی کشوری که ۴۱ درصد مردمش نمی توانند حتی قرص سرماخوردگی تهیه کنند ۳۰ درصد اساتید دانشگاهش کارتن خواب هستند آری بلی نزدیک برد انقلاب اسلامی این تورم ها و گرانی ها و کم کاری برخی ها هست و آری نزدیک بردش در نگاه نزدیک بینان این است که فاتحه دین و انقلاب خوانده شده اما دور برد انقلاب یعنی کشوری که در بین همه کشورهای دنیا در چهل سال اخیر اولین رشد را داشته آری با این رشد هنوز ۶۸ دنیا هستیم اما ۱۸۸ به اینجا آمده ایم و بلی در این ده سال زندگی برجامی انتخابی مردم از رتبه ۶۰ به ۶۸درسیده ایم دور برد انقلاب یعنی در بین ده کشور آخر طلاق دنیا هستیم اما نزدیک برد می گوید وای وضعیت طلاق در دادگاه ها را ببین آری وضعیت هم همین هست در طلاق و سخن فراوان هست برای گفتن اما اگر در خانه کس است یک حرف بس است حرکت دور برد از اسلام در عالم یعنی اینکه بعد ۱۴۰۰ سال در اوج هست اما حرکت نزدیک برد یعنی اینکه فاتحه اسلام در عصر عاشورای سال ۶۱ هجری خوانده شد آری نمی خواهم چشم از خیانت خا و کم کاری ها ببندم اما می خواهم بگویم انقلاب اسلامی در حرکت دور بردش در حال فتح آخرین قله های تمدن اسلامی و ان شاءالله محقق شدن ظهور است . کافیست از خود برهی و عالم را از منظره الهی ببینی در طول سالیان نگاه نزدیک برد به عالم این هست که حق همیشه از باطل شکست خورده اما می بینین خداوند از مبدا شروع تاریخ تا الان چطور حق را به اینجا رسانده آری اگر ما را در این مغالطه غرق کنند می شویم همان مردمان ملعونی که در زمان خود مقابل حق بودند اما حامی حق های گذشته بودند سخن بسیار است و گزیده گویی هنر است. حاجی آنلاین یک
هدایت شده از حاجی آنلاین یک
دوستان بزرگواران و سرورانم مطلبی خدمتتان عارض شدم برای این نبود که روی مشکلات لاپوشانی کنم نه برای این بود که از نزدیک تشخیص حق گاه سخت به نظر می آید البته برای انها که زمان خود را از دور نمی توانند نگاه کنند وگرنه اهل بصر در اوج غبار حق برایشان اظهر من الشمس است آری نمی خواهم بگویم وضعیت گل و بلبل هست اما در مغالطه ای افتاده ایم و آن هم این است نگاه دور برد به بقیه جهان و نگاه نزدیک برد به انقلاب اسلامی و مشکل در خود این نگاه نیست مشکل آنجایی هست که ادراک دوربرد از بقیه جهان را با ادارات نزدیک برد از انقلاب اسلامی مقایسه کنیم و آنجا می‌شود لغزش گاه و محل ابتلا به فتنه ها آری نگاه نزدیک برد به انقلاب اسلامی یعنی دیدن این مشکلاتی که هست اما اگر در بردی از آن نداشته باشیم شیطان از دور برد بقیه کشورهای جهان ما را به سمت لغزش خواهد برد. ای مثالی بزنم از دور برد و نزدیک برد انقلاب اسلامی و آمریکایی که ان شاءالله غرق شدنش را خواهیم دید. دور برد آمریکا یعنی اولین کشور حال حاضر دنیا نزدیک برد آمریکا یعنی چه یعنی کشوری که ۴۱ درصد مردمش نمی توانند حتی قرص سرماخوردگی تهیه کنند ۳۰ درصد اساتید دانشگاهش کارتن خواب هستند آری بلی نزدیک برد انقلاب اسلامی این تورم ها و گرانی ها و کم کاری برخی ها هست و آری نزدیک بردش در نگاه نزدیک بینان این است که فاتحه دین و انقلاب خوانده شده اما دور برد انقلاب یعنی کشوری که در بین همه کشورهای دنیا در چهل سال اخیر اولین رشد را داشته آری با این رشد هنوز ۶۸ دنیا هستیم اما ۱۸۸ به اینجا آمده ایم و بلی در این ده سال زندگی برجامی انتخابی مردم از رتبه ۶۰ به ۶۸درسیده ایم دور برد انقلاب یعنی در بین ده کشور آخر طلاق دنیا هستیم اما نزدیک برد می گوید وای وضعیت طلاق در دادگاه ها را ببین آری وضعیت هم همین هست در طلاق و سخن فراوان هست برای گفتن اما اگر در خانه کس است یک حرف بس است حرکت دور برد از اسلام در عالم یعنی اینکه بعد ۱۴۰۰ سال در اوج هست اما حرکت نزدیک برد یعنی اینکه فاتحه اسلام در عصر عاشورای سال ۶۱ هجری خوانده شد آری نمی خواهم چشم از خیانت خا و کم کاری ها ببندم اما می خواهم بگویم انقلاب اسلامی در حرکت دور بردش در حال فتح آخرین قله های تمدن اسلامی و ان شاءالله محقق شدن ظهور است . کافیست از خود برهی و عالم را از منظره الهی ببینی در طول سالیان نگاه نزدیک برد به عالم این هست که حق همیشه از باطل شکست خورده اما می بینین خداوند از مبدا شروع تاریخ تا الان چطور حق را به اینجا رسانده آری اگر ما را در این مغالطه غرق کنند می شویم همان مردمان ملعونی که در زمان خود مقابل حق بودند اما حامی حق های گذشته بودند سخن بسیار است و گزیده گویی هنر است. حاجی آنلاین یک
☫﷽☫ 🔥 + 💥 (= جنگ ترکیبی علیه انسان) 🙄 بدون 😳 فقر و فحشآء؛ دو قلوی جدائی‌ناپذیری هستند که هر کدام باعث نشو و نما و بقای دیگری است. فقر که بیاید فحشآء را هم بدنبال خود می‌آورد همچنانکه توسعه فحشآء باعث توسعه فقر می‌گردد. هیچ جامعه‌ای با فقر و فحشآء رنگ سعادت را نمی‌بیند همچنانکه هر جامعه مبتلی به یکی از این دو همزاد، به سعادت و رستگاری نمی‌رسد. در هر جامعه‌ای، تموج فقر موجب تموج فحشآء و تموج فحشآء موجب تموج فقر است. ، کلمات و را کنار هم قرار داده است تا بگوید که مفاهیم مخرب آن‌دو، مکمل همدیگر هستند برای آنچه که قصد تحمیل آنرا بر دارد. سوره بقره: «الشَّيطانُ يَعِدُكُمُ الفَقرَ وَ يَأمُرُكُم بِالفَحشاءِ ۖ وَ اللَّهُ يَعِدُكُم مَغفِرَةً مِنهُ وَ فَضلًا ۗ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ» ﴿۲۶۸﴾ شیطان، شما را (به هنگام انفاق،) وعده فقر و تهیدستی میدهد؛ و به فحشآء (و زشتیها) امر میکند؛ ولی خداوند وعده «آمرزش» و «فزونی» به شما میدهد؛ و خداوند، قدرتش وسیع، و (به هر چیز) داناست. (به همین دلیل، به وعده‌های خود، وفا میکند.) تفسیری از این آیه ☝️را در اینجا ببینید👇 https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1576 راهکار توحیدی اسلام، اضمحلال فحشآء از طریق و اضمحلال فقر از طریق است که این دو مطلب تفسیر و تبیین مفصلی دارند. گویا که فقر به تنهائی نمی‌تواند جامعه را به تباهی بکشاند همچنانکه فحشآء نیز به تنهائی قادر به اضمحلال نیست. اما هر دو که نقش‌آفرینی نمایند، هر جامعه‌ای به سرعت، می‌گردد. هم خارج از این شمول نیست. زنان و مردان، جلوه‌ای بارز از فحشآء است که فقرآفرین است. همچنانکه فقر زنان و مردان، آبستن فحشآء از جمله بدحجابی است. مبارزه با فحشآء بدون مبارزه با فقر یا مقابله با فقر بدون مقابله با فحشآء؛ آب در هاون کوفتن است. برای خشکانیدن ریشه‌های فحشآء و بدحجابی با فقر هم باید در افتاد. همچنانکه برای ریشه‌کنی فقر به بدحجابی و فحشآء هم باید تاخت. کلیه سیاست‌ها، قوانین، مقررات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های گسترده (اعم از دولتی یا ملتی)، که توسعه فحشآء (و بدحجابی) را تسهیل می‌کنند باید مورد نقادی و اصلاح و مجازات قرار بگیرند همچنانکه اگر آن‌ها فقر را تسهیل می‌کنند باید مورد جراحی ولو خونین قرار بگیرند! مبارزه با فحشآء بدون مبارزه با فقر و بالعکس آن، هرگز به فرجام نیکی نائل نمی‌گردد. اگر نمی‌خواهید با فحشآء مقابله کنید با فقر هم نجنگید و اگر نمی‌خواهید با فقر مبارزه کنید با فحشآء هم نجنگید! زیرا به نتیجه دلخواهی نمی‌رسید! وقتی که شیطان با جنگ ترکیبی وارد جامعه شده است، برای شیطان‌زدائی از تار و پود جامعه، باید با فقر و فحشآء توأمان مواجه شوید. وقتی که (بتعبیر قالیباف در انتخابات۱۳۹۶) بخش قابل توجهی از جامعه (۹۶٪) گرفتار فقر و فلاکت و هستند، از چنین جامعه‌ای نباید توقع داشت که در فحشآء و و بی‌ناموسی و دیّوثی غرق نشود. شیطان، استاد همه‌فن‌حریف جنگ‌های ترکیبی، برای توسعه و تحکیم فحشآء (از تا ) حتماً و بلاتردید کسانی را در جای‌گاه‌هائی مؤثر (اعم از دولتی و عمومی)، نفوذ می‌دهد که جامعه را به فقر سوق بدهند. تولید و توسعه فحشآء همان «اتاق فکر» توسعه و تولید فقر است. 👌 اصلی‌ترین و مؤثرترین پایگاه تولید و تعمیم فقر، همانا در دستگاههای دولتی و حکومتی است. فلذا بدون ، ثمر معقول و مشروع و معروفی ندارد. منظور ما از «مسئولین» عبارت است از جبهه که در قالب (اعم از متواری و مستقر یا دست به سلاح و دست به قلم و...)، و که هر سه دسته را قرآن مشمول نامیده است. (سوره احزاب) و حکم مقابله با آن‌ها آنهاست با جامعه (با تبعید یا زندان و یا اعدام) ۱) منافقون (باطنشان با ظاهرشان زاویه دارد از ۰۰۱ درجه لغایت ۱۸۰ درجه و مهلک‌ترین ضربات بر پیکر جامعه از ناحیه اینهاست که بلاتردید در سطوح مختلف نظام نفوذ دارند) ۲) مرجفون (با اراجیف مستمر و شبکه‌ای خود، باورهای صحیح جامعه را هدف گرفته‌اند تا بطور کامل مضمحل سازند و نظام و ملت را رقم بزنند) ۳) مریض‌القلوب (بیماردل‌های شفاناپذیر که براحتی و را جابجا می‌کنند و همه‌چیز را وارونه می‌بینند و وارونه نشان می‌دهند و به هیچ صراطی مستقیم نیستند جز عناد و ستیز و ضدیت) 👈 ساختار ، فقیر با اعضائی ، و است. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) تیر ۱۴۰۲ 💠 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم: 🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM 💠 🆔 ble.ir/join/M2E3OGRlOT 💠 🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin 💠 🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
🟪🟨🟪رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضع گیری صریح نسبت به حوادث اخیر با بیان اینکه «درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند» فرمودند: من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند ✅در اغتشاشهای اخیر مهمترین بخش کار، تبلیغات بود / میخواستند وانمود بکنند که مخالف ضعفهای کشورند اما در واقع میخواستند نقاط قوت ما را متوقف کنند / ما مشکل اقتصادی و معیشتی مردم را داریم اما آیا مشکل با آتش زدن سطل آشغال حل میشود؟نقاط قوّت را میخواستند متوقف کنند و الّا بله ما مشکل اقتصادی داریم شکّی نیست، مشکل معیشتی مردم را داریم آیا مشکل اقتصادی با آتش زدن سطل آشغال حل میشود؟ ✅راهبرد جریان باطل کتمان یا کمرنگ‌کردن ایام‌الله است/ میخواهند نگذارند این‌جور حادثه‌ها زنده بمانند و نورافشانی کنند ✅در زمان جنگ، همه‌ی قدرتهای دنیا دست به دست هم دادند که ایران را تجزیه کنند اما نتوانستند / وقتی ما یک جوانی مثل جوانهای دوره‌ی دفاع مقدس در میدان داریم که پشتشان گرم به آن ایمان است، نتیجه‌اش میشود پیروزی در جنگ احزاب علیه ایران نکته ✅یک مساله جهاد تبیین است. بارها و بارها بنده تکرار کردم و باز هم تکرار میکنم. دشمن در راس نقشه‌هایش، تبلیغات است. 💰هزینه:صلوات برای تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (عج)🌸🌸 🇮🇷 مصاحبه عمار 👇👇👇 @mosahebeHami @mosahebeHami
یخورده تناقض بخونیم👆 این جماعت در روزای عادی، یاد فقرا نمیکنن که هیچ، بلکه به عیش و نوش و سگ بازیشون مشغولن و هیچوقت هم به خودشون نمیگن این هزینه های میلیونی ماهانه رو بدیم به فقرا، اما به محض رسیدن محرم،هم نژادپرست میشن و هم یاد فقرا میکنن! البته اینا مصدرِ تناقضن... ✍️ مجید سرگزی ✅ کانال 👇 @sargazimajid
38.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افشای نفوذ ۱۴ساله یک بازیگر و نویسنده بهایی در ایران. فتنه جدید، ترساندن مسئولان است. خیلی بهائیها و یهودیهای پنهان دیگه داریم که حالا حالا ها کشف نمی شوند.
♦️کدهای مخفی گوشی‌های اندروید و کاربرد آنها @azarbaijan_sharghi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نوعا این مدلی هستیم و اکثر نقادهای بی برنامه و تلاش گوشه نشین خانه از این قشر هستند بی تعارف باشیم با خودمون
هدایت شده از سنگر جنگ رسانه
امام خامنه‌ای: «در جنگ روایت‌ها روایت اول را شما بگویید». روایت اول یعنی: - جواب شبهه بدون طرح صورت شبهه در خط دفاع - طرح موضوع جدید در خط حمله فضای مجازی مثل آسانسور است که هر کس اولین دکمه را زد، آسانسور به سمت طبقه مورد نظر او می‌رود. اگر ما برای بالا رفتن اولین دکمه را زدیم، دشمن را اسیر تاکتیک خود کرده و به دنبال خود می‌کشانیم؛ اما اگر دشمن اولین دکمه زد، ما را با خود به اسفل السافلین می‌کشاند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پازل دشمن را کامل نباید کرد!! 🚫هشیار باشید... 💠 دشمن گاهی می‌خواهد حرف حقّ بیان بشود، چرا⁉️ 🔻امام خامنه ای