eitaa logo
جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها
7.3هزار دنبال‌کننده
18.6هزار عکس
8.8هزار ویدیو
223 فایل
رصدها و ارتباط با مسؤول جنبش، فقط در تلگرام: T.me/h_info شعارجنبش: «حلال‌زادگی مهمترین مؤلفه تمدن‌سازی نوین اسلامی» t.me/halalzadeha instagram.com/halalzadeha3 youtube.com/c/halalzadeha1 twitter.com/halalzadeha eitaa.ir/halalzadeha
مشاهده در ایتا
دانلود
🌍 جهان بدون حرام‌زاده‌ها و همجنس‌بازان، جهان زیباتری است... #اینجا_ایران_است آبشار لَندی ، چهارمحال و بختیاری ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡  @HalalZadeha
8.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⭕️ توضیحات سخنگوی #شورای_نگهبان در خصوص ایرادات شورای نگهبان به لایحه اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی را #ببینید 🔹سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با لایحه اصلاح تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی عنوان کرد: این لایحه با قانون فعلی تفاوت چندانی ندارد و نظر هر دلسوزی را به خود جلب می‌کند. فقهای شورای نگهبان معتقد بودند در ماده اول این لایحه، مسائل امنیتی حذف شده است. موارد دیگری نیز در رابطه با این لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است... ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡  @HalalZadeha
📸 https://t.me/Halalzadeha/564 💢 در کنفرانس خبری اخیر، بین محمدجواد ظریف و وزیر خارجه آلمان، یکی از خبرنگاران آلمانی از ظریف پرسید: «چرا در ایران اعدام می‌شوند؟» 💢 ظریف پاسخ داد: «جامعه ما اصول اخلاقی دارد که بر اساس آن اصول اخلاقی، اکثریت مردم ما به حیات خودشان ادامه می‌دهند. اصول اخلاقی ما و مقررات قانونی ما، حاکم بر رفتار افراد در اماکن عمومی است و ضرورت رعایت قانون و اخلاق عمومی....». 💢 اگر آقای ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری‌اسلامی ایران، وزیر خارجه آلمان و سایر کشورهای غربی را در مجامع جهانی یا حداقل در ایران اسلامی، محکوم می‌کرد که ❓چرا شما و را در آلمان و کشورهای غربی به رسمیت می‌شناسید و چرا راه را ادامه می‌دهید و به دلیل تصویب ازدواج (هم‌باشیِ) همجنس‌بازان در آلمان و بیش از ۲۸کشور، سفرای تک‌ تک آن کشورها را فرا می‌خوانْد و با آن‌ها قطع رابطه می‌کرد، اکنون مجبور نبود در مقابل دوربین‌های بین‌المللی، در صندلی محکوم بنشیند 🔻و به سؤال یک خبرنگار گستاخ آلمانی، پاسخی از سر استیصال و ناتوانی بدهد و قانون و قاعده‌ی خدا و انبیاء الهی را محدود به قانون‌های داخلی کشور ایران بداند! 💢 سایر دستگاه‌ها و نهادهای داخلی و همچنین کشورهای جهان اسلام هم بگیرند! 💢 جالب است بدانید مجلس آلمان درماه ژوئن۲۰۱۷، به قانونی شدن ازدواج (هم‌باشیِ) همجنس‌بازان رأی داد و آن‌را تصویب کرد ! ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡  @HalalZadeha
4_6048734191078605539.mp3
1.25M
🔴 چرا وزارت خارجه ما در قبال تصویب عمل شنیع ازدواج (هم‌باشیِ) هم‌جنس‌بازان در آلمان اعتراضی نکرد⁉️ 🎙 | اگر وزارت خارجه‌ی اسلامی داشتیم... ▫️۱۹بهمن ۹۶ 🔗 l1l.ir/4b10b ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ببینید 💢 وزارت خانواده، سالمندان، زنان و جوانان آلمان: 🗓 سال۲۰۱۷ حدود ۱۳۹هزار نفر قربانی خشونت از سوی شریک زندگی خود شدند. 🔻۸۲% از آنان را زنان تشکیل می‌دهند. ۱۴۷زن توسط شریک (شریک سابق) خود کشته شدند. 📈 بر اساس آخرین نسخه‌ی نقشه خانواده جهانی، #آمار_زنازادگی آلمان بیش از ۳۵درصد است و همین چند وقت پیش در تابستان۱۳۹۶ بود که عمل شنیع لواط هم در آلمان قانونی شد و هم‌باشیِ همجنس‌بازان شکل قانونی به خود گرفت! ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡  @HalalZadeha
⛔️ نفوذ جریان #برانداز_فرهنگی در صدا و سیما...! 🔻#دوباره صدا و سیما، یک جفت زن و شوهر اینستاگرامی را که افتضاحات غیر اخلاقی‌شان (رقص دونفره و پارتی شبانه و...) فضای مجازی را به گند کشیده است، به عنوان زوج مثلا خوشبخت، در برنامه #وقتشه جلوی تلوزیون آورده است! ❗️اگر همان یکبار بود، شاید میشد آن را اتفاقی تلقی کرد، ولی وقتی این اتفاق تکرار میشود، در کنار سایر اتفاقاتِ بدِ ضدفرهنگی، تنها میتوان چنین نتیجه گرفت، که یک جریانِ برانداز فرهنگی پشت تمام این قضایاست...! از صدا و سیما که آبی گرم نمیشود، دستگاه‌های امنیتی باید ورود کنند و این حرکت این جریان خبیث را متوقف کنند./افسران @CINEMAENGHELAB
⛔️ نفوذ جریان #برانداز_فرهنگی در صدا و سیما...! 🔻#دوباره صدا و سیما، یک جفت زن و شوهر اینستاگرامی را که افتضاحات غیر اخلاقی‌شان (رقص دونفره و پارتی شبانه و...) فضای مجازی را به گند کشیده است، به عنوان زوج مثلا خوشبخت، در برنامه #وقتشه جلوی تلوزیون آورده است! ❗️اگر همان یکبار بود، شاید میشد آن را اتفاقی تلقی کرد، ولی وقتی این اتفاق تکرار میشود، در کنار سایر اتفاقاتِ بدِ ضدفرهنگی، تنها میتوان چنین نتیجه گرفت، که یک جریانِ برانداز فرهنگی پشت تمام این قضایاست...! از صدا و سیما که آبی گرم نمیشود، دستگاه‌های امنیتی باید ورود کنند و این حرکت این جریان خبیث را متوقف کنند./افسران @CINEMAENGHELAB
هدایت شده از صالحات
6.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخش اول 🔸اگر تصور می‌کنید دیدگاه‌های فمینیست‌های ایرانی از فضا می‌آید و پشتوانه و تجربه‌ای در جهان پشتش نیست! 🔸اگر برایتان سؤال است چرا دوچرخه؟ 🔸مگر دوچرخه می‌تواند چه کمکی به جنبش فمینیسم کند! 👈این متن را بخوانید. . 🔺در میان عوام، فمینیسم جنبشی است به دنبال حقوق زنان و هرکسی در هرکجای جهان با هر پشتوانه ایدئولوژیک از حقوق زنان گفت یعنی فمینیست است! درصورتی‌که این تصور سطحی و از روی ساده‌انگاری است. 🔺فمینیسم دارای فلسفه و اهداف ویژه‌ای است که در همه کشورها برای پیاده‌سازی آن تلاش می‌کند. فمینیسم روش‌ها و مطالباتی ثابت دارد که از طریق آن‌ها به نتایج مدنظر خود دست می‌یابد. ▫️بگذارید موضوع را با یک مثال کمی ملموس‌تر کنم. 🎞خانم استیسی در انیمیشن آن‌شرلی را به خاطر دارید؟ و یا اخیراً سریال‌هایی که از آن ساخته‌شده است؟ 🚲خانم معلمی مدرن و مجرد که با دوچرخه به مدرسه می‌آمد! و اهالی اَوِن‌لی از نوع رفت‌وآمد و پوشش او متعجب بودند و دیدگاه‌های جدید خانم استیسی را تهدیدی برای سنت شهر کوچکشان می‌دانند؛ و درنهایت برای اخراج او از مدرسه جلسه‌ای می‌گذارند اما خانم استیسی در آن مدرسه ماندگار می‌شود. 🏞این تصویر که بارها در انیمیشن‌ها و فیلم‌های ان‌شرلی ارائه شد، نمادی از تغییر زنان به عنوان یکی از دستاوردهای فمینیسم در آن دوره زمانی است. ادامه دارد... @salehaat
هدایت شده از صالحات
بخش دوم . 🔸برای فهم موضوع باید کمی با امواج فمینیسم و افراد شاخص آن آشنا باشید. تغییر لباس از مطالبات اصلی فمینیست‌های موج اول بود. همچنین رواج استفاده از دوچرخه به‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل ارزان در اروپا، با موج اول فمینیسم و مطالبات آن‌هم زمان شد. هم‌زمانی این دو اتفاق موجب شد که دوچرخه نویدبخش آزادی برای زنان باشد. 🔸در سال ۱۸۹۵ فرانسیس ویلارد از رهبران موج اول فمینیسم کتابی منتشر کرد با عنوان «چرخی میان چرخ‌ها: چگونه دوچرخه‌سواری را یاد گرفتم.» او در این کتاب در مورد دوچرخه‌سواری زنان، هموار کردن این مسیر و لزوم تغییر لباس زنان برای دوچرخه‌سواری می‌گوید. او پس از توصیف شرایط دست و پاگیر لباس زنان در آن دوره، نقل‌ می‌کند: « زنان برای دوچرخه‌سواری باید لباس مناسب‌تری بپوشند و درصورتی‌که این کار را انجام دهند بسیاری از تعصبات بیجا به همراهش از بین خواهند رفت.» بیان او نشان‌دهنده وجود حساسیت جامعه نسبت به لباس زنان و دوچرخه‌سواری آنان بوده است. . . 🔹همان‌گونه که ویلارد پیش‌بینی کرده بود، رواج دوچرخه‌سواری موجب تغییر لباس زنان شد و پوشیدن شلوارهای خاص، به‌جای پیراهن و دامن‌های بلند چین‌دار مرسوم شد. در ادامه دوچرخه‌سواری تبدیل به تجسم فردیت زنان برای جنبش «حق رأی» شد علاوه بر این، به آنان آزادی بیشتری برای انجام فعالیت‌های روزانه و مسافرت داد. ادامه دارد... برای نوشتن این مطالب از این دو مقاله استفاده شده است. 📝Pedaling the Path to Freedom 📝How the Bicycle Paved the Way for Women's Rights @salehaat
هدایت شده از صالحات
بخش سوم 🔹رفته‌رفته دوچرخه به‌عنوان نماد «زن نوین» (new woman) در قرن نوزدهم مطرح شد. زنی جوان، تحصیل‌کرده، ورزشکار، علاقه‌مند به اشتغال، به دنبال ازدواج مبتنی بر برابری و سوار بر دوچرخه، تصویری بود که به‌عنوان «زن نوین» در آن روزگار ارائه شد. 🔹در سال ۱۸۹۵، الیزابت کدی استنتون یکی دیگر از رهبران جنبش فمینیسم در موج اول ادعا کرد «دوچرخه‌سواری موجب الهام بخشی زنان برای شجاعت بیشتر، احترام و اتکا به خود خواهد شد.» او سپس پیش‌بینی کرد دوچرخه زندگی زنان را تغییر خواهد داد، آنان به استقلال خواهند رسید و این اختراع به رشد جنبه‌های دیگر شخصیتشان کمک خواهد کرد. آن‌ها از این طریق توانایی اتکا به خود را برای اولین بار در زندگی‌شان به دست خواهند آورد. 🔹سوزان آنتونی دوست استنتون و یکی دیگر از رهبران جنبش فمینیسم در مورد دوچرخه‌سواری زنان می‌گوید: «فکر می‌کنم دوچرخه‌سواری بیشترین تأثیر را برای رهایی زنان در جهان داشته است. دوچرخه‌سواری به زنان احساس آزادی و خوداتکایی می‌دهد. هر وقت زنی را در حال رکاب زدن می‌بینم، می‌ایستم و شاد هستم. تصویری از یک زنانگی آزاد و نامحدود.» 🔹سوزان آنتونی و الیزابت کدی استنتون توأمان اظهار داشته‌اند که: «زنان سوار بر دوچرخه به سمت حق رأی رکاب می‌زنند.» سرخطی که بارها در هنگامه تغییر قرن در روزنامه‌ها چاپ شد. ادامه دارد... برای نوشتن این مطالب از این دو مقاله استفاده شده است. 📝Pedaling the Path to Freedom 📝How the Bicycle Paved the Way for Women's Rights @salehaat
هدایت شده از صالحات
#در_رکاب_آزادی بخش آخر 🔹سوزان آنتونی و الیزابت کدی استنتون توأمان اظهار داشته‌اند که: «زنان سوار بر دوچرخه به سمت حق رأی رکاب می‌زنند.» سرخطی که بارها در هنگامه تغییر قرن در روزنامه‌ها چاپ شد. 🖌روزنامه کلمبیا در مورد دوچرخه‌سواری زنان نوشت: «زنان به سمت آزادی بیشتر، برابری حقوقی با مردان، عادت به مراقبت از خود و به سمت دیدگاه‌های جدید در مورد فلسفه پوشش، رکاب می‌زنند.» 🔸دوچرخه‌سواری نیاز به دوری از پوشش محدودکننده و باحیای عصر ویکتوریا و ورود به دوره جدیدی از پوشش و نمایش مچ پاها داشت! این تغییرات به‌گونه‌ای بود که توجه روزنامه‌نگاران مرد آن زمان را به خود جلب کرد! 🔸این مطالبات درنهایت منجر به شیوع دوچرخه‌سواری میان زنان، تغییر لباس و ادامه‌دار شدن آن تا به امروز شده است. 🔺جنبش‌های ترویج دوچرخه‌سواری برای زنان که در کشورهای مختلف وجود دارند نیز دارای چنین پشتوانه تاریخی‌ای هستند. مطالباتی که در کشور ایران پیرامون این مسئله مطرح می‌شود جدای از این پیشینه تاریخی نیست. 🔺دوچرخه‌سواری روش فمینیست‌ها برای مطالبه حقوقشان است و در حقیقت آغازی است برای تغییرات گسترده در جهت رسیدن به آزادی‌های بیشتر. تغییر و آزادی پوشش و دامن زدن به حیازدایی در عرصه فردی و اجتماعی، تغییر در هویت زنانگی و تغییر ساحت عمومی جامعه برای نوع نگاه به زنان. 🔺دوچرخه سواری زنان یک مطالبه ساده نیست، بلکه مجموعه‌ای از مطالبات است که به تغییرات گسترده در ساحت‌های گوناگون زندگی زنان منجر خواهد شد. @salehaat
📛 تجاوز جنسی به اسب‌ها در سوئیس در حال افزایش است 💢حداقل ۱۰۰۰۰نفر در سوئیس به زوفیلیا مبتلا هستند👇 🔗 yon.ir/BzsuO ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡  @HalalZadeha