لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
به علت دانلود نشدن صوت و به درخواست مخاطبین دوباره این صوت بارگزاری میشود.
سخنان تکان دهنده خانم دکتر فهیمه فرهمند در بستر بیماری،کرونا
💠 اضطرارها و ریاضت های قبل از ظهور
💠پشت پرده ملکوتی بلاها و کرونا
💠آیا اضطرار به وجود امام زمان پیدا کردیم؟
💠اگر اینقدری که تشنه آب بودی تشنه امام زمان بودی حتما خواب امام زمان را میدیدی😔😔😔
💠مومنین چگونه در این ایام از برنامه های صدا و سیما استفاده کنند ؟
#در_خانه_بمانیم
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
#شبهات_کرونا
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
💠روزه در ایام کرونا
🌹🖋فتوای آیت الله العظمی امام خامنه ای
#روزه
#در_خانه_بمانیم
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
#شبهات_کرونا
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
هدایت شده از محمد علی سجادی #حلقه معرفت
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #ببینید | قسمت یازدهم مجموعه «شرور و بلاها، چرایی و وظیفهی ما»:
🌹آیت الله مصباح یزدی 🌹
@mesbahyazdi_ir
1️⃣1️⃣ اگر بدون تقصیر، در تشخیص وظیفه و حکم خدا اشتباه کنیم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟!
#رزمایش_مواسات #رزمایش_همدلی
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
#عبرتهای_کرونا ⚠️ #تـــݪنگـــر
@mohamadrezahadadpour
🎪این روزها چقدر شبیه قوم #بنی_اسرائیل شدهایم
😷آن که حاضر نبود تار مویی را از ترس خدا از یک نامحرم بپوشاند امروز از احتمال ابتلا به یک ویروس حاضر است تمام روز را نقاب و دستکش,کلاه بپوشد.
🌊آنکه روزی نمیتوانست پنج بار دست و صورتش را برای نماز خدا بشورد,امروز چهل بار از خوف ویروس میشورد.
🕵🏼️♂️آنکه هنگام ذکر و دعای مومنان فاز روشنفکری میگرفت و حتی تمسخر میکرد امروز تمام سورهی بقره دنبال یک تار مو میگردد و در به در دنبال دعا و ذکر دفع کرونا است...
❓🗣براستی چرا به خودمان تکانی نمیدهیم؟
تا خدا تکانمان نداده
#در_خانه_بمانیم
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
#شبهات_کرونا
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
هدایت شده از محمد علی سجادی #حلقه معرفت
📜سوالات آسانی که شبهات زیادی رو پاسخ میدهد🤔
تورو خدا اگه میشه شما کمکم کنید؛داشتم فکر میکردم در مورد خبرهای این چند روز رسانه ها،یه سری سوالاتی برام پیش اومد که فکرمو درگیر کرده
اگه شما جواباشونو میدونید بهم بگید!
🔸 ایتالیا که قم نداره کرونا از کجاش شروع شده؟
🔸 فرانسه که آخوند و تندروی مسلمون و شیعه نداره چجوری کرونا توش شیوع پیدا کرده؟
🔸 انگلستان که ضریح و حرم و لیسنده نداره چجوری درگیر کرونا شده؟ اونجا که شفافیت دارن جواب بدند که چرا برای دستمال کاغذی ها و توی فروشگاه ها پلیس مسلح گذاشتند؟ اونها که مردمشان بی شعور و احمق نیستند!
🔸 اسپانیا که از همون اول قرنطینه و منع آمد و شد رو شروع کرده چجوری الان توی ده کشور صدر جدول اومده؟
🔸 سوئد که مهد ثروت و منابع مالی و رفاه دنیاست و حقوق همه رو برای یک ماه پرداخت کرده که نیان بیرون چرا الان توی جدول آمار بالایی داره؟
🔸 سوئیس که مقر جلسات مهم دنیاست و مدیر نابلد و اینجور حرفا نداره چجوری اومد تو گروه کرونایی ها؟
🔸 آمریکا که ادعای مدیریت دنیا و قدرت و حاکمیت برتر و فرهنگ و تمدن و پیشرفته ترین تکنولوژی ها رو داره چرا نیروهای نظامی و گارد ملیش با توپ و تانک و نفربر و خودروی زرهی توی خیابونان؟ اینا که ذخائرشون خیلی بالاست چرا صف فروشگاهاش اینقدر طولانیه؟چرا فروشگاهاشون خالی شده؟ آمریکا که میخواد به ما کمک کنه چرا به ایالت نیویورکش و فروشگاهای خودش کمک نمیکنه؟ آمریکا چرا به مخفی کردن آمار کشته های کرونایی متهمه؟ چرا مدعی حقوق بشر به ساخت و انتشار ویروس اونهم برای چندمین بار متهم شده؟
🔸 بلژیک نکنه انتخابات بوده و صدا و سیماش پنهان کاری کرده بعدش کرونایی شده؟
🔸 هلند که کرونایی شده مگه راهپیمائی ۲۲بهمن داشته؟
🔸 اتریش مگه مسجد و نماز جمعه و اجتماعات اینجوری داشته؟
🔸 اسپانیا که تحریم نیست چرا تو بیمارستاناش الان تخت خالی نیست، اکسیژن نیست و مریضاش روی زمین افتادند؟
🔸نروژیها مگه شعار مرگ بر این و اون میدادن که کرونایی شدن؟
🔸 کانادا که ارزش دلارش بالاست و مرکز اینترنت دنیا و تکنولوژی های نوین دنیاست چرا کرونا گرفته؟
🔸 دانمارک که کشوری اروپاییه و مدافع حقوق بشره چرا از پیرهاشون خدمات امدادی رو حذف میکنن میدن به جووناشون؟
🔸 آلمان که مهد پزشکی دنیاست چجوری الان آمارش اینقدر بالا اومده؟ چرا مردم جهان اولی آلمان به فروشگاه ها حمله کردند؟ چرا آلمان که قطب صنعت دنیاست ماسک دزدی میشه و تجهیزات پزشکی کمیاب شده؟
🔸 اروپا که اینقدر مدیریت دنیا رو خوب بلده چجوری الان خودش مرکز شیوع بحران توی دنیا شده؟ چرا اونجا اقلام پزشکی احتکار شده؟ چرا اینقدر اینجور کالاها یکدفعه گرون و کمیاب شده؟
🔸 هلند سرزمین گلها که آب و هواش عالیه و آلودگی هوا نداره و خیلی مراقب وضعیت مردمشه دیگه چرا؟
🔸 روسیه که توی شایعه ها میگن سیصدتا شیر ول کردن تو خیابون برای منع رفت و آمد چجوری میرن خرید؟ بعداً چجوری جمعشون می کنن؟
🔸 ترکیه که درآمد گردشگریش اینقدر بالاست و کشور اروپایی آسیاییه و تمدن هزارساله داره آخه دیگه چرا؟
🔸 امارات که بزرگترین مرکز تبادل پرواز مسافرای دنیاست چرا هنوز پروازاش ادامه داره؟ نکنه مدیرای ایرانی اونجا هم مدیرند؟
🔸 پرتغال و استرالیا و بقیه کشورا چی؟
اینا که بعضیهاشون دیرتر از ما کرونا گرفتند چرا از ما ایرانیا زدند جلو؟
کشورای فرانسه آلمان اسپانیا ایتالیا و...که از ایران چندین روز زودتر کرونایی شدند چرا هنوز نتونستند کنترلش کنند!
خبرگزاریهایی که مارو مسخره میکردند که دست به دعا شدیم چرا آمریکا رو بخاطر اعلام روز نیایش و اسراییل رو برای دعوت به دعا مسخره نکردند؟
ای بابا؛ اینهمه سوال؛خدایا گیج شدم
ما آدمهایی که ادعای سر در آوردن از تکنولوژی و خبرهای آنلاین و بروز رو داریم
ماهایی که ادعای بافرهنگی و روشن فکریمون میشه
ماهایی که فکر میکنیم از بقیه بهتر و بیشتر بلدیم و خودمون رو توی همه زمینه ها متخصص می دونیم و همیشه بدون علم اظهار نظر می کنیم
ماهایی که همیشه منتقد این و اونیم و اصلا خودمون رو توی هیچ چیز مقصر نمیدونیم
از این وضعیت فعلی دنیا اصلا خوشحال نیستیم
بدونیم هر کشوری برای خودش مشکلاتی داره
کشور داری و مدیریت اینهمه آدم واقعا سخته
لطفا در حد خودمون:
✔یخورده عاقلانه و منطقی فکر کنیم
✔هرچیزی رو بدون تحقیق و صبر بر گذر زمان باور نکنیم
✔آدمه گوشی و خاله زنکی نباشیم و گوشمون جلوی دهن هر کسی نباشه
✔یه سوزن به خودمون و خانوادمون بزنیم بعد یه جوالدوز به بقیه
✔اینقدر خودمون با دست خودمون کشورمون رو توی دنیا بدنام و خراب نکنیم
✔شایعات رو پخش نکنیم
✔کمک اصولی کنیم ایده منطقی بدیم و عمل کنیم و فقط حرف نزنیم
✔فرهنگمون رو با مطالعه و تحقیق بالا ببریم و با همکاری و اتحاد به همدیگه کمک کنیم تا ازین مشکل هم بیرون بیایم.
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
#شبهات_کرونا
کانال👇
@coronaai
#عبرتهای_کرونا
⚡️💥شکست هیمنه تمدن غرب🗽🗼 در ذهن نخبگان
▪️ افزایش تقاضای نخبگان ایرانی برای بازگشت به وطن پس از کرونا
#رزمایش_مواسات #رزمایش_همدلی
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
#اوج_افتخار
#ثمرات_انقلاب
@ANALYSTS
🇮🇷ایران 40 ساله پیشرفته تر از غرب و🇺🇸 آمریکای 240 ساله
🔆 #اختصاصی #نشرحداکثری
🔸مقایسه #درصد_بهبودی🌺 مبتلایان کرونا در #ایران🇮🇷 با بالاترین کشورهای -باصطلاح- پیشرفته #جهان🌐
🔸جدیدترین آمار درصد بهبودی مبتلایان کرونا در ایران را 69 درصد نشان می دهد.
#رزمایش_مواسات #رزمایش_همدلی
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
#روزه #کرونا
❓آیا بهتر نیست به جای روزهداری و تحمل گرسنگی و تشنگی، به بیماران و نیازمندان در شرایط شیوع کرونا کمک کرد؟
✅پاسخ
🖋گفتمان رضوی
💠روح و جسم انسان نیازمند اموری است، که هیچ یک جای دیگری را نمیگیرد. برای رشد و بقای جسم، هم آب لازم است و هم غذا. برای سلامت روح و جسم، روزه لازم است و برای سلامت جامعه، مساوات و همدلی اجتماعی و کمک به نیازمندان و بیماران ضروری است.
🔻با توجه به تعطیلی کسب و کار در ایام کرونایی و عوارض و مشکلات پیش آمده برای نیازمندان و حتی قشر متوسط، رسیدگی به این افراد از سوی دولت و مردم ضروری است و این یک امر اجتماعی مورد تأکید آموزهای اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز به مواسات اجتماعی به عنوان یک ضرورت اشاره نمودند. جالب است بدانیم که بر اساس روایات رسیده اسلام بر پنج پایه استوار است که هم روزه در آن است و هم کمک به نیازمندان. قال الباقر علیه السلام: بنی الاسلام علی خمسة اشیاء، علی الصلوة و الزکاة و الحج و الصوم و الولایه. یعنی: اسلام بر پنج پایه استوار است، بر نماز، زکات، حج، روزه و ولایت.[1]
🔻 از سوی دیگر روزهداری حکمی است الهی که حس نوع دوستی و کمک به نیازمندان را در انسان تقویت میکند قال الصادق علیه السلام: انما فرض الله الصیام لیستوی به الغنی و الفقیر؛ یعنی خداوند روزه را واجب کرده تا بدین وسیله دارا و ندار (غنی و فقیر) مساوی گردند.[2]
🔻این نکته نیز گفتنی است که روزه علاوه بر امور یاد شده خود زمینه سلامت جسم است. و فقط تحمل گرسنگی و تشنگی به فایده و بی هدف نیست. از پیامبر اکرم صل الله علیه و آله منقول است صوموا تصحوا یعنی روزه بگیرد تا تندرست بمانید.[3]
🌺🌺🌺
[1] فروع کافی، ج 4 ص 62، ح1
[2] من لا یحضره الفقیه، ج2 ص43، ح1
[3] دعائم الاسلام، ج1، ص342
🌹🌹🌹
#رزمایش_مواسات #رزمایش_همدلی
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
📡 #شبهه :
41 سال تمام شاه را فردی مزدور و ضد وطن بنامی و بعد زمانی که ویروس کرونا آمد بیمارستانهای ساخت اوست که به داد ملت میرسد در شهر تهران بعد از انقلاب فقط یک بیمارستان دولتی ساخته شده.
( متن شبهه خلاصه شده )
📝 پاسخ شبهه :
🖋 @GhararGahShayeat
1️⃣ در دوران طاغوت فقط ۳۷ درصد شهرهای کشور دارای بیمارستان بودند، بعد از انقلاب اسلامی علیرغم افزایش سه برابری تعداد شهرها، ۹۷ درصد شهرهای کشور دارای بیمارستان شدند.
قبل از پیروزی انقلاب حدود ٧ دانشکده پزشکی در دانشگاهها ایجاد شده بود اما در حال حاضر حدود ٤٠ دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور به فعالیت میپردازد.
https://www.dana.ir/1027475
2️⃣ قبل از انقلاب سالیانه 11 هزار کودک بر اثر کزاز جان خود را از دست میدادند که خوشبختانه واکسیناسیون کزاز پس از انقلاب اسلامی موارد مرگ را بسیار کاهش داد.پیش از انقلاب اسلامی سالیانه 36 هزار کودک بر اثر اسهال جان خود را از دست میدهند که باپیروزی انقلاب اسلامی پس از اقدامات اولیه این مرگها به 500 در مراتب بعدی به 200مورد رسید و به تدریج این موارد مرگ بسیار کاهش یافت و امروز مشکلی از این نظر نداریم.
https://tn.ai/1913808
3️⃣ اکثر بیمارستانهای قبل انقلاب توسط علما و خیرین ساخته شده بودند
4️⃣یکی از بزرگترین دزدان تاریخ کشور در طول قرن حاضر اقای پهلوی بوده اند.
mshrgh.ir/829546
5️⃣کل اختلاس های چهل ساله گذشته به اندازه دزدی پهلوی نمیشود،البته دزدی کم آن هم بد است.
اما این مطلب جهت روشن شدن ذهن کسانی است که فکر نکرده اند که ۳۰۰ هزار خانواده چرا فرزندانشان را شهید تحویل انقلاب دادند.
https://www.yjc.ir/00SXIS
6️⃣ نوع ادبیات نویسنده تصویر گویای بغض ایشان نسبت به انقلاب دارد
بالاخره من هم اگر نسبت جیره خور انگلیس بودم یا موثر از فرهنگ ان ها بودم باید این مطالب را نشر می دادم.
7️⃣فرانس فیتزجرالد، نویسنده سرشناس آمریکایی، مشاهداتش در ایران را در سال ۱۳۵۳ در مقالهای به نام «به شاه هرچه میخواهد بدهید» که در یکی از مجلات آمریکا چاپ شد، آورده است:
وضعیت ایران به طور کلی به مراتب بدتر از کشوری مانند سوریه است که نه نفت و نه ثبات سیاسی دارد. به این دلیل که شاه برای توسعه کشور هرگز تلاش جدی نکرده است... ثروت کشور بیشتر به سوی خودروهای شخصی و نهاتوبوس، کالاهای مصرفی و نه بهداشت عمومی و به سوی حقوق سربازان و پلیس کشور و نهآمورگاران، سرازیر شده است. (کتاب تاریخ ایران مدرن نوشته یرواند آبراهامیان ترجمه محمد ابراهیم فتاحی صفحه ۲۵۷)
8️⃣براستی اربابان شاه الان در کنترل کرونا شکست خورده اند اما انقلاب اسلامی به لطف خدا و تلاشهای مجاهدانه، پیشرفت خودش رو به شاه دوستان و اربابانشان ثابت کرد.
9️⃣این دستاوردها غالبا در شرایط تحریم و فشار و جنگ بوده است نه در شرایط آرامی مانند زمان پهلوی.
0️⃣1️⃣اگر شاه و اربابانش مثل انقلاب اسلامی تحریم بودن چه اتفاقی میافتاد؟؟ شاید یکماه یا یک هفته هم دوام نمی آوردند.
همانطور که رضا خان در جنگ جهانی یک ساعت هم در قبال قوای بیگانه دوام نیاورد و کشور را واگذار کرد
#رزمایش_مواسات #رزمایش_همدلی
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کرونا #روزه_داری
📡اعتراف تلویحی کارشناس شبکه معاند به فوائد روزه داری برای مقابله با کرونا
👌قابل توجه بعضیا که به بهانه کرونا میخوان روزه نگیرن😉
#رزمایش_مواسات #رزمایش_همدلی
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
📡شبهه
❓آیا بهتر نیست به جای روزهداری و تحمل گرسنگی و تشنگی، به بیماران #کرونایی و نیازمندان در شرایط شیوع کرونا کمک کرد؟
🖋 پاسخ شبهه
✅ معمولا اهل نماز و روزه این شبهه رو نمیکنند و بیشتر از آلبانی و سعودی منتشر میشه😉
☺️ما خوشحال میشیم شما که روزه که نمیگیرن لا اقل کمک نیازمندان و بیماران کنید. که در اینصورت دعاتون هم خواهیم کرد🤲
🧐البته میدانیم که اصلا اهل اینکارها نیستید
و شاید تنها کاری که بلد باشین این باشه که بدون روزه گرفتن، مراسم افطاری بگیرین و افرادی مثل خودتون رو دعوت کنید ویا در سفره اشرافی امثال سفیر انگلیس شرکت🇬🇧 کنید 😂
❓براستی چرا پول این مهمانیها سفره های اشرافی رو به بیماران و نیازمندان نمیدین
👨🎓پرفسور جان اگه حواست باشه وقتی آدم روزه میگیره یک وعده کمتر غذا 🌮میخوره پس بیشتر میتونه کمک نیازمندان کنه
✅از این حرفا گذشته واقعا اگر کسی میخواد به بیماران کمک کنه آنهم در بخش قرنطینه😉 و اونجا هم اگر روزه گرفتن مشقت شدید داره و یا موجب بیماری میشه، از فقها اجازه گرفتیم و بزرگان اجازه داده اند در اینصورت روزه نگیرد.
☺️اگه با این فرض آماده کمک 🚶♀🚶♂به بیماران هستین بسم الله
🌺🌹ولی امر ما #امام #خامنهای توصیه به کمک به بیماران و مواسات با نیازمندان کردند رزمایش عظیمی در کشور در حال انجام است که توسط روحانیون و بسیجیها که روزه میگیرن انجام میشه،
اگه داخل ایرانی و آلبانی نیستی بشتاب که از قافله عقب نمونی🚶♂🏃♂
🤔🔻معلومه که تابحال روزه نگرفتی و گرنه میدونستی که وقتی روزه میگیری ناخودآگاه بفکر گرسنگان و نیازمندان میافتی
💠💎 طبق فرمایش امامان معصوم ما، یکی از فلسفه های روزه همین است که حس نوع دوستی و کمک به نیازمندان را در انسان تقویت میکند
📜قال الصادق علیه السلام: انما فرض الله الصیام لیستوی به الغنی و الفقیر؛🌺🌺 یعنی خداوند روزه را واجب کرده تا بدین وسیله دارا و ندار (غنی و فقیر) مساوی گردند( من لا یحضره الفقیه، ج2 ص43، ح1)
👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
#رزمایش_مواسات #رزمایش_همدلی
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai
هدایت شده از محمد علی سجادی #حلقه معرفت
📢🔉
@coronaai
🌺کانال #شبهات_کرونا
✅اکثر شبهات📡 اعتقادی سیاسی و اجتماعی در این کانال پاسخ داده میشود
👌مجموعه ای کامل از شبهات پیرامون کرونا
🔎با یک جستجوی ساده در کانال میتوانید پاسخ شبهه مورد نظر را پیدا کنید
🌺زیر نظر یکی از پاسخگویان مسائل دینی حرم رضوی علیه السلام
#به_یاری_خدا🤲
#کرونا_را_شکست_میدیم
#شبهات_کرونا
کانال شبهات کرونا👇
@coronaai