1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹♨️ ورود رسمی #طب_سنتی برای درمان #کرونا با راه اندازی مرکز طب سنتی
🌀 حدود ۲۰۰ پزشک در مرکز خدماتی که به همت دانشکده طب سنتی دانشگاه #علوم_پزشکی شهید بهشتی تهران ، راه اندازی شده با شماره تلفن ۴۵۱۵۳ به متقاضیان مشاوره می دهند.
✖️ تقاطع
@bidariymelat
تقاطع وقایع حیرتانگیز است!
همزمان با پیروزی اسمی بایدن، شرکت «فایرز» از واکسن کرونا را رونمایی کرده.
شرکتی که منابع مالی پروژه را از بنیاد «بیلگیتس» دریافت نموده است.
"احمد قدیری"
@coronaai
📌 اذعان وزارت خارجه ایران به بهبود کرونایی های اهل چین با #طب_سنتی
🔰 وزارت خارجه ایران در نامه ای به #وزارت_بهداشت عنوان کرد که بخش عمده ای از درمان #کرونا در چین، تایوان، تایلند و حتی آمریکا با استفاده از داروهای گیاهی و طب سنتی بوده است.
🔰 آیا گوش شنوایی در وزارت بهداشت ایران هست یا گوش به فرمان سازمان بهداشت جهانی برای موش آزمایشگاهی کردن بیماران ایرانی هستند؟
•┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•
🌐 ravazadeh.com coronaai
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران گفت:
به #طب_ایرانی که «رهبر معظم انقلاب» دوباره بر آن تأکید کردند باید توجه ویژه داشته باشیم؛ چرا که شرایط خاص طب ایرانی در هیچ کجای دنیا تکرارپذیر نیست...
ما باید اگر کسی در حوزه طب ایرانی، درمورد دارو، درمورد یک روش درمانی، ادعایی داره، اولاً همانطور که «مقام معظم رهبری» فرمودند به سُخره نگیریم اینها رو؛ و در ثانی اینها رو دعوت کنیم؛ ارزیابی کنیم؛ پاسخ بدهیم؛ اگر مؤثر نیست دیگه بیشتر از این وقت اون فرد رو تلف نکنیم؛ اما اگه مؤثره، هدایت کنیم، تصریح کنیم و بسیاری از موانعش رو برداریم...
iribnews.ir/00CBSB
۱۹ آبان ۱۳۹۹
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆محافظت و تقویت ریه از زبان استاد خیراندیش
🔹تا به امروز بخش زیادی از بیماران مبتلا به کرونا، بهدلیل درگیر شدن ریه و اختلال شدید تنفس، جان خود را از دست دادهاند
🔹اما، چرا میان اکثر جانباختگان کرونا، ریه درگیر این بیماری میشود؟!
🔹و آیا راهکاری برای تقویت ریه با هدف مصونیت از بیماریهای ویروسی مانند کووید19 بر اساس آموزههای طب سنتی وجود دارد؟!
"استاد حسین خیراندیش" در این ویدئوی کوتاه، به یک راهکار مجرب، ساده و قوی برای تقویت ریه و مصونیت از بیماریهای عفونی و ویروسی اشاره کرده است.
#کمکهای_مومنانه
#همدلی
#مواسات
#حدیث
*شادکردن دل دیگران
*مولاناأمیرالمؤمنین، حضرتامام علیّبنابیطالب علیه أفضلُ صلواتالمُصلّین* میفرمایند:
*فَوَالَّذیٖ وَسِعَ* *سَمْعُهُألْأَصْوَٰاتَ، مَٰا مِنْ أَحَدٍ أَوْدَعَ قَلْبَاً* *سُرُوُرَاً،*
*إِلَّا وَ خَلَقَأللّٰهُ لَهُ، مِنْ ذَٰلِکَألْسُّرُورِ لُطْفَاً، فَإِذَٰا نَزَلَتْ بُهِٖ نَٰائِبَةٌ، جَرَیٰ إِلَیْهَٰا کَالْمَٰاءِ فِیٖ أنْحِدَٰارِهِ، حَتَّیٰ یَطْرُدَهَٰا عَنْهُ.*
سوگند به *خدائی* که تمام صداها را میشنود، هرکس دلی را شاد کند، *خداوندمتعال* از آن شادی، لطفی برای او قرار میدهد، که به هنگام مصیبت، چون آبی زلال بر او باریدن گرفته، و تلخی مصیبت او را برطرف میکند.
(نهجُالبلاغه، حکمت ۲۵۷)
@bidariymelat
ریاضی و منطقی :
هر چه #تست بیشتر تعداد #کرونا بیشتر
هر چه #کرونا بیشتر ترس از #کرونا بیشتر
هرچه #ترس بیشتر #مرگ بیشتر (تلقین)
هر چه #مرگ بیشتر فاصلهگذاری و تعطیلات بیشتر
هرچه فاصلهگذاری بیشتر سرعت تغییر زندگی و اجتماع بیشتر ادامه دارد...
#کرونا_هراسی برای تغییر زندگی
#حسین_زمانی_میقان
@coronaai
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کدام جریان در جهان از پاندمی کووید-19 نفع میبرد؟
@bidariymelat
1️⃣ مهمترین اثر پاندمی کووید-19، سایبری شدن بیش از پیش اکثر فرایندها و امور از سطح شخصی تا ملی است؛
2️⃣ از آموزش ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی و سایر امور اداری و شخصی آنلاین شده است. این به معنای «سازماندهی سایبری» جهان است (Cyborg)
3️⃣ مبتنی بر قرارداد UKUSA زیرساخت جهانی و کنترل فضای سایبر در جهان در اختیار بریتانیا و آمریکا است؛ پس منافع اصلی پاندمی کووید-19 برای این مجموعه است، حتی اگر طراح ویروس نباشند؛
4️⃣ از آنجا که کنترل فضای سایبر جهان در اختیار چین نیست، لذا نفع اصلی را از این پاندمی کسب نمیکند
🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی»
❇️ مهندس شکوهیانراد؛ مورخ 14 آبان 1399
@coronaai
🔴با یکی از هوشمندانهترین طرحهای تاریخ آشنا شویم
@bidariymelat
✍️علیرضا ملوندی
🔹از روز شنبه با ابلاغ حسن روحانی بناست مقررات منع آمد و شد و تعطیلی فراگیر برای مقابله با کرونا به مدت دو هفته در کشور، اجرایی شود.
🔹بر اساس این طرح تمامی مشاغل به جز سوپرمارکتها، لبنیاتیها، میوهفروشیها، میادین میوه و ترهبار، مکانیکیها، لوازم یدکفروشیها، بانکها، ادارات، روزنامهها، خبرگزاریها، نانواییها، داروخانهها، مطبها، آهنگریها و.... تعطیلند.
🔹بر اساس طرح دولت حسن روحانی، هیچ خودرویی نمیتواند از 9 شب تا 4 صبح تردد کند مگر تاکسیها، تاکسیهای اینترنتی و خودروهای دارای مجوز.
🔹یعنی اگر شما در اسنپ یا تپسی ثبتنام کرده باشید دیگر مشکلی برای تردد ندارید و ناقل کرونا نخواهید بود.
🔸ایضا بر طبق مصوبه دولت، شما اگر با خودروی شخصی خود تردد کنید کرونا خواهید گرفت اما در اسنپ و تپسی و تاکسی این اتفاق برایتان نمیافتد.
🔸دولت همچین مصوب کرده اگر کارفرمایتان به پلیس نامه بزند که شما شبکار هستید، میتوانید در خیابان تردد کنید. آیا ساز و کار بررسی چند هزار معرفینامه برای شبکارها طراحی شده؟ نمیدانیم.
🔹همچین نمیدانیم اساسا این کارفرمایانی که مجاز به صدور چنین نامهای هستند چه کسانیاند؟ نهادهای دولتی و عمومی؟ شرکت های خصوصی؟
🔹ایضا معلوم نیست مسئول صحتسنجی این نامهها کدام دستگاه است؟ پلیس؟ فرمانداریها؟ کجا؟
🔸بر طبق طرح هوشمندانه دولت، شما اگر به هر دلیل نیاز داشته باشید در ساعات منع آمد و شد به بیمارستان یا داروخانههای شبانهروزی بروید، در صورتی که دوربین از شما عکس بگیرید باید حداقل یک میلیون تومان جریمه بدهید. اگر بدشانس باشید و چند دوربین عکس بگیرد، این رقم را چند برابر کنید.
🔹دولت همچنین بر این باور است که اگر هزاران نفر از مردم را در ساعات پیش از 9 شب در مترو و اتوبوس و صفوف تاکسی بهم بچسباند، کرونا کمتر منتقل خواهد شد.
#سرطان_اصلاحات