eitaa logo
حمیدرضا عقیلی
369 دنبال‌کننده
1هزار عکس
2.8هزار ویدیو
30 فایل
یاداشت ها و مطالب روزانه حمید رضا عقیلی بدون نیاز به اینکه شناخته شوید شما می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید https://daigo.ir/secret/11446983555 ارتباط با ما: @Hamid_reza_aghili
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 استفاده از برای اهداف سیاسی 🔴 جنبش که با شعار و مردان روی کار آمد و در ظاهر به دنبال تامین حقوق زنان بود، اولین گام های خود را در راستای تحقق آزادی همه جانبه زنان قرارداد و توانست در سراسر جهان برای خود طرفدارانی را جمع کند. اما بسیاری از این طرفداران آگاه نیستند که جنبش فمینیسم و همچنین استفاده از برای تحریک افکار عمومی مردم جهان، از اساس، پروژه غربی‌ها و سرویس های جاسوسی آنها برای رسیدن به اهداف سیاسی بوده است. 1⃣ خانم گلوریا اشتاینم که شخص اول فمینیسم در عصر خود و یکی از 5 شخصیت بزرگ تاریخ فمینیسم است، مامور و عامل سرویس اطلاعاتی CIA# بوده است. 2⃣ در سال ۲۰۱۰ وقتی هلند با تداوم اعزام سرباز به جنگ مخالفت کرد، احساس کرد که ممکن است اتفاق مشابهی در و نیز رخ دهد و همراهی در افغانستان تضعیف شود. 👈 طبق اسنادی که ویکی لیکس منتشر کرد: سیاستی که توسط CIA# و به صورت محرمانه برای مقابله با این مسأله اتخاذ شد، استفاده از زنان به عنوان سوژه اصلی رسانه‌ای جهت تحریک افکار عمومی اروپائیان بود. ♨️ تبلیغ بر علیه حکومت افغانستان مبنی بر ممانعت از تحصیل زنان به خوبی می توانست احساسات عمومی را برای ادامه حضور نظامی ناتو در افغانستان را تحریک کند. در بخش هایی از سند آمده است: 🔸 «زنان افغان می توانند به عنوان پیام رسان ایده آل در انسانی نشان دادن نقش ناتو در مبارزه با طالبان عمل کنند... ابتکارات اطلاع رسانی که فرصت های رسانه ای را برای زنان افغان ایجاد می کند تا داستان های خود را با زنان فرانسوی، آلمانی و دیگر اروپایی به اشتراک بگذارند، می تواند به غلبه بر شک و تردید فراگیر زنان در اروپای غربی نسبت به ماموریت ناتو کمک کند. پیام‌هایی که پیامدهای نامطلوب احتمالی شکست ناتو را برای غیرنظامیان افغان به نمایش می‌گذارد، می‌تواند باعث احساس گناه فرانسوی‌ها (و سایر اروپایی‌ها) برای رها کردن افغانستان شود. چشم انداز ممانعت طالبان از تحصیل دختران می تواند خشم فرانسوی ها را برانگیزد، به نقطه تجمع مردم عمدتا سکولار فرانسه تبدیل شود و به رای دهندگان دلیلی برای حمایت از یک هدف خوب و ضروری علیرغم وجود تلفات بدهد.» 📚 منبع: ویکی‌لیکس @hamidrezaaghili
📜 | نابودی نعمت عزت در اثر تفرقه 🔺 مروری بر استناد حضرت آیت الله خامنه‌ای به نهج‌البلاغه در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی. ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ @hamidrezaaghili
21.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷 ان شاءالله فرج امضا میشه🤲 🌸 "یا رب الحسین با دعای زهرا به حق الحسین" "روز عاشورا اشف صدر الحسین بظهور الحجة" "ان شاءالله فرج امضا میشه این آقا منجی دنیا میشه" "غوغای اربعین معنا میشه فرمانده مهدی زهرا میشه" 🌸 "فریاد منجی عالم تا آخر دنیا میره" "روزی که پرچم خون خواهیه حسین بالا میره" "دنیا تحت فرمان حضرت زهرا میره" "سربازان کربلا با اذن امام" "جان بر کف به خط همه در بیت الحرام" 🌸 "با شمشیر تشنه ی بیرون از نیام" "آماده برای فرمان انتقام یا لثارات الحسین" "یا رب الحسین با دعای زهرا به حق الحسین" "روز عاشورا اشف صدر الحسین بظهور الحجة" 🌸 "ان‌شاء الله فرج امضا میشه این آقا منجی دنیا میشه" "غوغای اربعین معنا میشه فرمانده مهدی زهرا میشه" "فریاد منجی عالم تا آخر دنیا میره" 🌺 با مداحی حسین طاهری 🌹 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ 🌹 @hamidrezaaghili
4.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 روايت امام خامنه‌ای(حفظه الله) از آيه تكان‌ دهنده‌ی اول سوره احزاب خطاب به نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله 🔸يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ اتَّقِ اللَّهَ وَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَالْمُنَافِقِينَ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا ﺍﻱ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ! ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﭘﺮﻭﺍ ﻛﻦ! ﻭ ﺍﺯ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﻭ ﻣﻨﺎﻓﻘﺎﻥ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻣﻜﻦ ﻛﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺍﻧﺎﻳﻰ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﺳﺖ. @hamidrezaaghili
10.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرده شوره این کلیسا رو ببرن!!☺ قابل توجه بعضیا و افاضاتشون درباره قانون حجاب!! @hamidrezaaghili
8.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💬در حیرتیم که این کشته کجاست؟ خانواده‌اش کجاست؟ ♦️آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در اردبیل شایعه پراکنی، دروغ و کشته سازی رسانه های غربی مبنی بر خبر کشته شدن دانش آموز اردبیلی را یک رسوایی بزرگ برای رسانه های معاند خواند. @hamidrezaaghili
🟢شناخت نسل Z یا ZOOMERS : 👌 پیشنهاد میکنیم مهارت مخاطب شناسی خودتون و بالا ببرید یعنی برید نسل z رو بشناسید. تعاریف نسل ها: دهه 40 الی 50 میشن نسل x (مهاجران عصر دیجیتال) نیمه دوم 50 تا 60 میشه y نیمه دوم 70 و 80 شدن z(بومیان عصر دیجیتال) دهه 90 میشه & الفا ✅کمتر از دو دهه رسانه ها افکار غالب مردم و تحت پوشش خود قرار داده اند و تاکنون ضریب نفوذ در کشور به 90 درصد رسیده است. ⭕️ویژه گی های نسلz: (بومیان عصر دیجیتال) 👇👇 🎯کثرت گرایی: فرد قائل به انحصارگرایی نیست و باورهای متفاوتی دارد. 🎯پویایی از مختصات ذاتی این نسل است. 🎯بشدت وابسته به شبکه های اجتماعی است. 🎯مهارت شبکه سازی بالقوه دارد، ارتباط اجتماعی رو میتونه شکل دهد. 🎯مادرزادهای فناوری دیجیتال یا فناورانه اند. 🎯هویت مشخصی در این نسل شناسایی نشده و تحت بازخوردهای حوادث اجتماعی مدل های مختلف از خود ارائه میدهد. 🎯بشدت این نسل تعاملی و گفتگو محورند(باید در مباحث اون نقاط فکری و ارزشی مشترک را شناسایی کنید)، در نگاه ارزشی کثرتگرا هستند /نگاه عرفی به مسائل و احکام دینی دارند. 🎯واقع بین هستند بدنبال حقیقت میدانی و قابل فهم اند ، نمیشه آرمانی با آنها صحبت کرد. 🎯نسل z منحصر به فرد بودن براش مهمه ، دنبال لحظه ها و لذت های آنی است دنبال برند شدن و دیده شدن است و درحالی که نسل های گذشته به عنوان های شغلی و جایگاه اجتماعی بهای زیادی قائل بودند. 🎯علاقه مندی خاصی به اخلاقیات دارند و همه چیز رو از بعد اخلاقی میسنجند و اگر جایی بی اخلاقی ببینند بشدت گارد میگیرند. 🎯حس استقلال طلبی دارند یعنی مانند نسل های گذشته فرمان پذیر نیستند و حاضرن در این ویژگی خود هزینه بدهند. 🔗نکته : مهمترین تکنیک در ارتباط با نسل z نقاط اشتراک پیرامونی است این نسل روی هویت ملی و ایرانی بودن زوم کرده است. 🔗تاکید بر اقتصاد دیجیتال 🔗اندیشکده آمریکایی میگویند: فضای فکری این نسل مستعد عبور از ارزشهای جامعه است و در آینده شاهد تغییر اولویت های یک جامعه خواهد بود. 🔗ذائقه کاری نسل z متفاوت از گذشته است این نسل پارت تایم هستند یا اصطلاحا کارمند محور نیستند بلکه پروژه محورند. @hamidrezaaghili
10.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | بچه‌های نسل Z 🔸گودزیلا یا زامبی‌ از اصطلاحاتیه که برای دهه هشتادی‌ها به کار برده می‌شه، بچه‌هایی که از بدو تولد زیست مجازی رو تجربه کردن و با اینکه اهل گفت‌وگو هستن، اما به راحتی هم قانع نمی‌شن! @hamidrezaaghili
🚦بسیاری از کاربران محتواهایی را بازنشر می‌کنند که حتی خودشان هم نخوانده‌اند! 📍مطالعه محققان دانشگاه تگزاس آستین از معضلی در بین کاربران خبر می‌دهد. این تحقیق می‌گوید کاربران اغلب پست‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که خودشان هم دانشی در مورد آن ندارند و گاهی اوقات فقط تیتر مطلب را مطالعه کرده‌اند! 🔸اشتراک‌گذاری چنین پست‌هایی در فضای مجازی باعث می‌شود افراد وانمود کنند اطلاعاتی در مورد برخی موضوعات دارند، ولی در عمل اینطور نیست و آنها حتی ممکن است مطلبی که به اشتراک می‌گذارند را یک بار هم مطالعه نکرده باشند. 🔹در این مطالعه به این موضوع اشاره شده که گاهی اشتراک‌گذاری برخی مقاله‌های علمی باعث می‌شود فالورها و دوستان فرد در شبکه‌های اجتماعی تصور کنند وی دانشی در آن زمینه دارد یا مطلب را مطالعه کرده و حالا به اشتراک گذاشته است. اما در عمل نتایج بررسی انجام شده نشان می دهد، تنها 51 درصد افرادی که مطلبی را به اشتراک می‌گذارند، خودشان آن را خوانده‌اند. 26 درصد معمولا تنها بخشی از محتوای به اشتراک گذاشته شده را مطالعه کرده و در کمال تاسف 22 درصد نیز تنها تیتر و چند سطر از آن مطلب را عموما مطالعه می‌کنند ولی ترجیح می‌دهند محتوایی را که خودشان آن را به صورت کامل نخواند‌ند با دیگران به اشتراک بگذارند. ادامه مطلب👈 https://dgto.ir/2rbp @hamidrezaaghili