eitaa logo
حجت الاسلام حمیدرضا عقیلی
359 دنبال‌کننده
901 عکس
2.5هزار ویدیو
30 فایل
هُوَ رَبُّ المُستَحیل و أنت تبکی عَلَی المُمکن؟ او خداوندِ ناممکن‌هاست در حالی که تو بر ممکن گریه می‌کنی؟
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
أین الفاطمیون؟ صحرای محشر غوغای عجیب و وحشت آوری است. همه برهنه و سرگردانند. ترسیده و گریان... 📌کانال اطلاع رسانی 👇 @hamidrezaaghili
19.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ معجزه حدیث شریف کساء!! ♨️ روایتی عجیب از بانویی که اعتقادی به اهل بیت نداشت ولی... 🌹 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ المُستَودَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلمُکَ @hamidrezaaghili
11.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اذعان به عظمت شخصیت حاج قاسم در رسانه‌های انگلیسی زبان؛ شخصیتی کاریزماتیک، استراتژیست نابغه، دلهره‌‌آور برای دشمنان 🔺در این ویدئو به بازخوانی تحلیل‌های شبکه‌های انگلیسی زبان درباره ابعاد مختلف شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت ایشان به طور خلاصه پرداخته‌ایم. 🔶 انتشار به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی رضوان الله 📌کانال اطلاع رسانی 👇 @hamidrezaaghili
♻️ جنگ ترکیبی علیه ایران 🕸 در جنگ ترکیبی؛ مهم‌ترین لایه‌ی اصلی‌ترین وجهه‌ی جنگ، حوزه‌ی ادراک و ذهن یا همان حوزه‌ی شناختی است و به‌همین جهت؛ جنگ ترکیبی نامیده می‌شود. یعنی با جنگ در حوزه نظامی و ترورهای خیابانی و انواع فشار اقتصادی تا جنگ شناختی و ادراکی روبه‌رو هستیم که از همه با اهمیت‌تر است. اتفاقی که در حوزه جنگ ادراکی می‌افتد این است که مخاطب به‌جهت ذهنی و شناختی احساس می‌کند و به این‌باور می‌رسد که با حکومتی مواجه است که این‌حکومت شأن اهریمنی و هیولایی دارد. این‌تعبیر به این‌جهت بیان می‌شود که متوجه باشیم آن‌چه دشمن در جنگ شناختی رقم می‌زند، تلاش می‌کند انتقادها و اعتراضات را تبدیل به یک نفرت عمومی شود و برای این‌کار نیازمند آن است که هر مساله و نقد کوچک یا آسیب که پیرامون افراد وجود دارد؛ به، کلّی به‌نام حاکمیت و راس نظام تعمیم داده شود. در اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر نیز همان‌طور که مشاهده کردیم؛ مخاطب شعارها از لحظه و ساعات اولیه، راس نظام و کل حاکمیت بود و کسی که جنگ را ترتیب داده بود؛ اساساً با هدف تغییر و براندازی وارد خیابان شده و دست به اغتشاش زده بود. در جنگ ادراکی اصلی‌ترین کاری که در حال رخ‌دادن است این است که اول مخاطب را به‌جهت شناختی دچار تحریف کند و البته دشمن در این‌بخش تا حدودی طی سال‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی موفق شده است و هر چیز کوچکی را توانسته تعمیم دهد که در ادبیات رسانه‌ای به آن تعمیم شتاب‌زده یا استقرای ناقص می‌گوییم که به‌طور کلی هر مساله‌ای را به‌نام نظام یا رهبری تعمیم می‌دهد و این باعث می‌شود؛ افراد هر چیزی را که می‌بینند بگویند نظام در این قضیه و اتفاق مقصر است و با برنامه این اتفاق افتاده تا مردم تحت فشار بیش‌تری قرار بگیرند.. 📌کانال اطلاع رسانی 👇 @hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صله رحم با بزرگترا... ✍امام صادق(ع) : بزرگسالان خود را احترام كنيد و صله ارحام به جاى آوريد... 📚الكافی، ج 2، ص 165 @hamidrezaaghili
🗓9دی؛ روز میثاق امت با رهبری 🔑مسئله‌ نهم دی، پاسداشت آزمون‌های بزرگ یک ملت، یک مسئله‌ اساسی است. 🔺آزمون‌هایی سر راهِ کشورها و ملّت‌ها قرار می‌گیرد که در آن آزمون‌ها گاهی خوب می‌درخشند؛ مخصوص ملت ما هم نیست، 🌱منت‌ها برای ملّتِ ما در دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب تا امروز از این آزمون‌ها زیاد بوده است و از این درخشش‌ها هم زیاد بوده است و ملت درخشیده 🟣که یکی‌اش روز نهم دی سال ۸۸ بود. یعنی حضور ملت در عرصه‌ فضای عمومی و در کف خیابان‌ها توانست یک توطئه‌ ریشه‌دار و مهم را از بین ببرد. 👈پاسداشت آن حرکت بزرگ و آزمون بزرگ بود که بسیار چیز لازمی است. ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ @hamidrezaaghili
8.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تیپ شناسی شخصیتی حسن فریدون یا همون حسن روحانی،رئیس جمهور امنیتی ترین دولت بعد از انقلاب 📌کانال اطلاع رسانی 👇 @hamidrezaaghili
💠از فیلتر خبری تا حباب فیلتر /دنیای آزاد اطلاعات در فضای سایبر فعلی بزرگترین دروغ قرن است ✍ سید علیرضا آل‌داود 🔸«نوام چامسکی» و «هرمان»، پیش از بوجود آمدن اینترنت، تئوری‌ای داشتند تحت عنوان «فیلترهای خبری.» بر مبنای این نظریه، رسانه‌ها با پنج فاکتور مجبور می‌شدند خود و مخاطبانشان را فیلتر کنند. از سیاست رسانه گرفته تا صاحبان آگهی و حتی گاه بازخوردهای خود مخاطبان شاکله این نظریه را تشکیل می‌داد. 🔹اما با پیشرفت رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های ارتباطی و اجتماعی سایبرپایه، این تئوری - که روزی با فیلترهای خبری رسانه را وادار می‌کرد مواضعی خاص و جهت دار اتخاذ کنند- امروز با شکلی دیگر با عنوان " حباب اطلاعاتی"بسیار حرفه‌ای تر به موضوع فیلتر خبری می‌پردازد، به طوریکه مخاطب در سانسور خبری بسیار عمیق قرار گرفته و تنها به اطلاعات و اخباری در بستر رسانه‌های وب ۳ یا وب مفهومی دسترسی پیدا می‌کند که صاحبان این سکوها و رسانه‌ها می‌خواهند. 🔸این رسانه‌های ارتباطی و اجتماعی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و ابزارهای هوشمند نظیر تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل ‌های اندروید ‌و ios کاربر را به دقت تحلیل و پردازش کرده و سپس برایش ذائقه و رفتار سازی می‌کنند. 🔸اینگونه است که مخاطب به صورت هدفمند و سازمان یافته با محتواهای ضد ارزش‌ها-اعتقادات-فرهنگ و هویت خودش بمباران اطلاعاتی شده و کم کم بینش، نگرش و رفتارش در همین سکوهای هوشمند تغییر پیدا می‌کند و اصطلاحا دچار اختلال شناختی و خطای محاسباتی-ادراکی شده و دروازه بانان خبری نیز با سو استفاده از این امکان، برایش سوگیری‌های شناختی مدنظرشان را می‌سازند. 🔸همچنین «مانوئل کاستلز» ؛ هم بر این باور بود که شبکه‌های اجتماعی، «قدرت شبکه‌ای» ایجاد کرده‌ است و این قدرت در بستر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند جنبش‌های اجتماعی نظیر فتنه ۸۸ و جنگ شناختی-ترکیبی به بهانه مهسا امینی و... را ایجاد کنند که با درنظر گرفتن هوش مصنوعی و الگوریتم‌های خاص طراحی شده برای این شبکه‌های اجتماعی آمریکایی، این سکوها می‌توانند تبدیل به سلاح‌های کشتارجمعی افکار عمومی در جنگ شناختی ترکیبی شوند. 🔴 نقطه‌ی عطف کارکرد و نمایش این حباب فیلتر و اطلاعاتی نیز در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری آمریکا بود که پس از توییت ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات، وی و تمام کمپینش را در حالیکه هنوز رئیس جمهور آمریکا بود بستند و سپس در حصر رسانه‌ای سایبری قرارش دادند و حتی اجازه ندادند شبکه‌ی اجتماعی مخصوص خودش را هم راه اندازی کند. 🔸 حال در این دنیای جدید شهروند آنلاین باید با مختصات محیط زیست جدیدش با مسلح شدن به سلاح تربیت رسانه‌ای آشنا شده تا در این جنگ شناختی-ترکیبی مورد اصابت تیر های آن قرار نگرفته و در توهم لایک و اثرگذاری مخصوصا در سکوهای دشمن قرار نگیرد.در لایه حاکمیتی و مدیریتی نیز علاوه بر ارتقای تربیت رسانه‌ای مدیران باید راهبردهایی نظیر توجه به حاکمیت سایبری مستقل ایران اسلامی و سیاستگذاری برای این فضا و... مورد توجه جدی قرار بگیرد. 🔷 تجویز اصلی برای مواجهه فعال و هوشمند با این فضا را هم بارها رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای ما داشته‌اند که در متن‌های قبلی به آنها اشاره کرده‌ام، اما پیاده سازی منویات امام امت در باب فضای مجازی یک‌ نفر مانند شهید حاج قاسم سلیمانی می‌خواهد... 🔴کجاست حاج قاسم سلیمانی فضای مجازی؟؟؟ @hamidrezaaghili