⬅️ برخی از دلایل شهرت گروه BTS:
🔻🔻🔻
۱. حمایت گسترده رسانه ای در جهان
۲. قالب شکنی و ارائه خلاقانه
۳. بهره گیری از تبلیغات پنهان و غیر مستقیم
۴. تیم حرفه ای طراحی چهره، لباس و اندام
۵. اجراء در لوکیشن های نوجوان پسند
۶. مخاطب شناسی فعال، پویا و دائمی
۷. بهره گیری از تیم روانشناس و مردم شناس
۸. ذائقه سازی، ذائقه سنجی و ذائقه پروری
۹. بهره گیری از قابلیت های علوم شناختی
۱۰. تسلط به قواعد افزایش نفوذ در فضای مجازی و رسانه های نوین
۱۱. آمیختگی پنهان با قدرت های خرد و کلان سیاسی و امنیتی
۱۲. هدف گیری ضمیر ناخودآگاه مخاطب
۱۳. جذب مخاطب نوجوان
۱۴. افراط در استفاده از انگاره های ذهنی مبتنی بر آزادی، رهایی، بی قید و بندی و ...
۱۵. حرکات تیمی موزون و هماهنگ، با قدرت تکرارشوندگی
۱۶. مرجعیت موسیقایی ...
۱۷. تحریک و تهیج احساسات
۱۸. هویت جنسی پنهان (جنسیت مذکر و آرایش مونث)
۱۹. توسعه زیرساخت های فناورانه
۲۰. دسترس پذیری آثار تولیدی
و ...
✍ #محمد_قنبری
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ رو دست به دست کنید برسه به خاندان منحوس پهلوی که فکر میکنند همه ایران سلطنتطلبند
نقطه زن فقط امام راحل👌😁
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار دوباره ایران به الهام علیاف که از شبکه بینالمللی سحر پخش شد!
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
سید علیرضا آل داود:
💠پدیده سواد مصنوعی و الگوی جدید جهل
🔸 هر روز میلیاردها مطلب در فضای مجازی منتشر میشود و این بمباران اطلاعاتی باعث شده تا «همه ما» راجع به «همه چیز» اطلاعاتی به دست آوریم اما با ويژگی هایی خاص.
🔹کارل تارو ژورنالیست معروف ژاپنی می گوید: هر وقت هر کسی از هر چیزی سخن میگوید ما وانمود می کنیم که دربارۀ آن میدانیم. همکارانمان دربارۀ فیلم، کتاب، قیمت ارز، حمله نظامی آمریکا صحبت میکنند سرمان را بالا و پایین می بریم یعنی من هم دربارۀ آن می دانم.
🔸این در صورتی است که آن ها دربارۀ آن موضوع فقط نظرات کس دیگری را در یک شبکه اجتماعی خوانده اند و آن را بازگو می کنند همان گونه که ما نیز چنین می کنیم. ما به شکلی خطرناک به نوعی کپی برداری از دانایی نزدیک میشویم، که در واقع الگوی جدید نادانی است. ما با #سواد_مصنوعی روبرو هستیم.
✍تحلیل و تجویز راهبردی:
رسانه ها باعث شده اند به سرعت برق در معرض اخبار و به سرعت باد در معرض تحلیل اخبار قرار بگیریم. محیط اطراف ما پر است از اخبار مغشوش، اعداد و ارقام گول زننده و حرف های جهتدار. سه مساله این موضوع را تشدید می کند:
۱. حجم بالای اخبار و تحلیل ها. اطلاعات بیشتر یعنی فرصت کمتر برای بررسی دقیق تر آن ها.
۲. سبک زندگی شتابان: زندگی امروزی نسبت به 200 سال پیش بسیار چگال تر شده است. یعنی میزان رخدادهای کاری و ارتباطاتی در واحد زمان بیشتر شده است.
۳. سواد مصنوعی: نظرات ما از پرسهزدن در شبکههای اجتماعی سرچشمه میگیرند، نه مطالعۀ کتابها! این کپی برداری از دانایی، در واقع الگوی جدید نادانی است.
به همین خاطر است که اخبار درست، غلط، شایعه و حقیقت در فضای مجازی تقریبا هم ارزشاند. چرا؟ چون ما فرصت نمی کنیم که درستی آن چه را که دریافت می کنیم، بررسی کنیم. بلافاصله آن را می خوانیم و احتمالا آن را برای دیگران فوروارد (ارسال) می کنیم و در گفتگوهای خانوادگی یا دوستانه یا کاری مان از آن اطلاعات استفاده می کنیم که نشان دهیم از زمانه عقب نیستیم.
چه می توان کرد؟
۱. تعلیق قضاوت. نه باور کنید و نه رد کنید. زمانی که استدلال به نفع یا علیه آن گفته یا نوشته ندارید نه ردش کنید و نه تأیید، قضاوت خود را معلق کنید تا زمان دریافت اطلاعات کافی برای قضاوت.
۲. در حالت غیر طبیعی قضاوت نکنید. مطالعات نشان داده اند زمانی که افراد از آرامش فکری بیشتری برخوردارند، کیفیت قضاوت های حرفه ای شان افزایش می یابد. بنابراین زمانی که شتاب زده، هیجانی، خسته و پریشان هستیم، کیفیت قضاوت های ما افت می کند و قضاوتی که در زمان شتاب زدگی می کنیم به اندازه قضاوت یک فرد مست [غیر عادی]، غیرقابل اتکاست.
۳. به ساختارهای مشکوک، حساس باشید. جملاتی که با فعل مجهول و بدون فاعل ساخته شدهاند مانند «گفته میشود» یا «شنیدهها حاکی از آن است که» و «یا بر اساس اخبار منتشر شده» روشی برای پیچاندن شما هستند. در این ساختارها خبر وجود دارد. اما منبع خبر وجود ندارد.
۴. برای هر چه می خوانید یا می شنوید از خودتان بپرسید:
الف) آیا از منبع خبر/گزارش مطمئن هستم؟
ب) آیا شواهد تاییدکننده یا استدلال های قانع کننده آورده شده یا اینکه یک حرف به زبان های مختلف تکرار شده؟
ج) آیا بین مقدمه و اطلاعات ارایه شده و نتایج رابطه منطقی وجود دارد؟
د) آیا تمام واقعیت بیان شده یا بخشی از واقعیت؟
۵. از چرا و کلمات هم خانواده استفاده کنید. آدم های دقیق دائم می پرسند چرا؟ چرا کاندیدای ریاست جمهوری شما بهتر است؟ چه چیز باعث می شود که فکر کنید قیمت ارز بالا می رود؟ چطور به این نتیجه رسیدید؟
۶. در فلسفه منطق، فصلی وجود دارد به نام مغالطات. برای تقویت تفکر سنجش گرانه (انتقادی) بخش مغالطات را بخوانید تا با بیش از ۷۰ نوع مغالطه (=دامگاه اشتباه ذهنی) آشنا شوید.
۷. حضور در شبکه های اجتماعی مفید است. جریان آزاد اطلاعات در آن بسیار جذاب، مفید و غنیمت است. اما فراموش نکنیم که آن ها نمی توانند جایگزین کتاب و تفکر عمیق شوند.
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا ترکیهی اردوغان است 🔺
⚠️ ادعای اسلام میکنند، کاباره و مشروب در آن آزاد است و همجنسبازان نیز در آن مراسم همباشیشان را جشن میگیرند! خانم محجبهای هم کنارش میایستد و برایش دعا میکند!!
این همان نسخهی #اسلام_آمریکایی است؛ آن روی سکه لیبرالیسم | #ببینید 🎥
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
یک نوجوانِ امروزی چند روز بدون اینترنت دوام میآورد؟
♨️/پژوهش/
تلفن همراه، وقتی فراگیر شد و همه را معتاد کرد، حدوداً زندگیِ همۀ انسانهای کرۀ خاکی را به قبل و بعد خودش تقسیم کرد، البته بهجز زندگی کودکان و نوجوانانی که اصلاً دوران ماقبل تلفنهای هوشمند را تجربه نکردهاند و نمیدانند زندگی بدون اینترنت چه معنایی میتواند داشته باشد. یک تحقیق از هفت نوجوانِ سیزده تا هجدهساله خواست، برای هر مدتی که میتوانند، گوشیهایشان را کنار بگذارند و بگویند چه اتفاقی برایشان میافتد.
مگر چه ضرری دارد؟ دو سوم از نوجوانان دوازده تا پانزدهساله در بریتانیای امروز گوشی هوشمند دارند. این رقم برای نوجوانان بالای پانزده سال ۹۰% است. زیر شانزدهسالهها بهطور متوسط سه ساعت از روزشان را آنلاین سپری میکنند، رقمی که امسال برای اولینبار از زمان تلویزیون تماشاکردن جلو زد. این نوجوانان ویدیوهای یوتیوب را تماشا میکنند، در اینستاگرام (با ۴۰۰ میلیون کاربر در جهان) میچرخند، روی فیسبوک (۱.۵ میلیارد کاربر) مطلب به اشتراک میگذارند و در اسنپچت (۱۰۰ میلیون کاربر) میپلکند. تجربۀ نوجوانیِ این افراد به نحوی شکل میگیرد که تفاوتی چشمگیر با تجربیات والدینشان دارد، والدینی که تأثیر اینهمه مدت زلزدن به صفحۀ گوشی برایشان جای سؤال است.
✴️بومی های دیجیتال و نسل پساهزاره ای
در سال ۲۰۰۱، مارک پرنسکی، نویسندۀ آمریکایی، واژۀ «بومیِ دیجیتال»۱ را ابداع کرد تا نسل پساهزارهای۲ را توصیف نماید که در دنیای آنلاین بزرگ میشوند. او مینویسد: «محصّلان ما امروزه همگی ’متکلمان بومیِ‘ زبان دیجیتال کامپیوتر، بازیهای ویدیویی، و اینترنتاند». این تعبیر فوراً به کلمهای اختصاری برای توصیف تجربۀ کودکان و نوجوانان تبدیل شد، اما مورد تفسیر نادرست نیز قرار گرفت.
✴️نسلی با انگشتان فرز
این نسل از نوجوانان شاید انگشتانِ شستِ فرزی داشته باشند، اما اکثرشان هیچ خاطرهای از زندگی قبل از دوران دسترسی راحت به اینترنت ندارند. سپریکردن دو تا سه ساعت در روز در شبکههای اجتماعی به هنجاری جدید تبدیل شده است؛ اما زندگی بدون آن چگونه خواهد بود؟ ما از گروهی از داوطلبان نوجوان خواستیم تا هر مدت که بتوانند سراغ رسانههای اجتماعی نروند.
✅نتایج این پژوهش خواندنی را در لینک زیر بخوانید:👇
http://asrehooshmandi.ir/%db%8c%da%a9-%d9%86%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%90-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa/
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظاتی دیده نشده از دیدار حاج قاسم با رهبر انقلاب در بیت رهبری
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
1_1862053736.mp3
25.3M
🔹خطبه اول نماز جمعه شهر ورنامخواست
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
1_1862133981.mp3
35.98M
🔹خطبه دوم نماز جمعه شهر ورنامخواست
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 امام زمان (عج) خطاب به آیت الله نائینی:
🌸 خطرات بر این کشور ممکن است باشد، بلاهایی می آید، اما ما نمیگذاریم سقوط بکند!
🌼 با سخنرانی #استاد_عالی 🌼
#کشور_امام_زمان(عج)
#ببینید_و_نشر_دهید👌
@hamidrezaaghili
🔴تار مویی که حالا شلوارکن شد
نگرانی ما در سالیان نه چندان دور از بیرون ماندن چند تار موی زنان و دختران بی جهت نبود ، نه از آن جهت که ملاک و معیار خوبی و بدی آدمها باشد ،بلکه از آن جهت که میدانستیم اندک اندک آن چندتار مو تبدیل میشوند چند دسته موی و به آن چند دسته موی هم تمام نشد رسید تا بدان جا که شاهد بودیم همه موهای برخی زنان و دختران پریشان و بی حجاب شد.
کاش کار به پریشانی مو خاتمه پیدا میکرد . اکنون کار به جایی رسیده است که شاهد زنانی هستیم که با لباس خانگی مانند زیر پیراهن و شلوارک در خیابانها و معابر و پارکها و اماکن عمومی خودنمایی میکنند.
باز کار به همینجا هم ختم نشده ،در کمال تاسف شاهد زنان و دخترانی در انظار عمومی هستیم که با دامن های کوتاه و بدون شلوار به میدان آمده اند.
و قطعا کار به همین جا هم ختم نخواهد شد ، مسیر همان راهی هست که زن جامعه غربی طی کرده است. اگر سریعا فکری نشود شاید دور زمانی نشود که شاهد زنان عریان و برهنه کامل در سطح جامعه باشیم.و به موازات آن هم شاهد کاهش میزان غیرت و حساسیت مردان نسبت به حفظ و حراست از حیا و حجاب ناموس و زن ایرانی خواهیم بود.
کاش اجازه میدادند تا حساسیت جامعه به همان چندتار مو حفظ بشود که اکنون شاهد زنان نیمه برهنه بدون شلوار در انظار عمومی نباشیم.
یادمان نرود که شیطان قسم خورده است تا فرزندان انسان را گمراه و جهنمی کند و آخرین ترفند شیطان برای شقاوت ابدی انسان برهنه کردن آنهاست . جمهوری اسلامی موظف است جلوی شقاوت ابدی جامعه ایرانی را بگیرد.
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
زیارت جامعه کبیره.m4a
42M
🔸مراسم زیارت جامعه کبیره به نیت حضرت ثامن الحجج علیه السلام
روز دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۲
#جامعه_کبیره
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
🚦ما نسلی هستیم که بهترین حرفهای زندگیمان را نگفتیم! تایپ کردیم...!
🚦چیزی به اسم #فضای_مجازی دیگر وجود ندارد!
📍ما در فضایی که اسمش را #مجازی گذاشتهایم خرید میکنیم، به آدمهایی که هرگز ندیدهایم اعتماد میکنیم، پول به حسابشان میریزیم، در این فضای مجازی با هم به صورت واقعی حرف میزنیم، از هم گله میکنیم، غذای واقعی سفارش میدهیم، اوقات فراغتمان را اینجا میگذرانیم، روزمان را آنجا شروع میکنیم و شب هم آخرین تصویری که میبینیم آنجاست، چطور اسمش هنوز مجازی است؟
🔸با یکی از سلبریتیهای سینما در مورد شبکههای مجازی حرف زدم. اینکه تا چه اندازه زندگیاش را تحت تاثیر قرار داده اند.
میگفت فارغ از اینکه امتیازات برجستهای مثل سنجیدن نبض جامعه و ایجاد ارتباط مستقیم با هواداران را ایجاد کرده، به شدت روی میزان حضور یا حذف بازیگرها تاثیر گذاشته است. بسیاری از کارگردان و تهیه کنندهها بر اساس تعداد فالور بازیگر انتخاب میکنند.
🔸یعنی با خودشان میگویند فلان بازیگر چندمیلیون فالوور دارد، وقتی فیلمی که بازی کرده را توی صفحهاش تبلیغ کند، درصدی از آنها هم به سینما بیایند بخشی از فروش فیلم را تضمین میکنند.
🔸او هم مثل من باور داشت که ناسزاهای مجازی، دردهای واقعی به همراه میآورند و اصولاً دیگر مرزبندی میان دنیای مجازی و واقعی آنقدر به هم ریخته که نمیتوان خط مشخصی برایش کشید.
🔸زندگی ما به شدت تحت تاثیر این دنیای هنوز مرموز است. دنیایی که در حال کشف و شهود در آنیم و حتی کسانی که مدعی هستند آن را میشناسند وقتی با زوایای تازه اش روبرو می شوند با دهان های باز، از حرکت میمانند.
🔹فضای مجازی به زندگی واقعی خط میدهد، اما به شدت تحت تاثیر زیست واقعی شهروندان است و بازتابنده کنشهای واقعی ماست.
🔸 در این فضا هرآنچه میبینیم و میشنویم انگار آینه ای است که روبه روی خودمان قرار گرفته و اصولاً با چنین رویکرد و کارکردی چطور میتوان آن را مجازی نام گذاشت؟
🔸درک دغدغه کسانی که معتقدند این فضا فسادزا است، دشوار نیست اما این فضا در امتداد زندگی واقعی قرار دارد.
🔸تکمیل کننده لذت های بشری است و خلاءهایی را برای کاربران پُر میکند که امکان پاسخگویی به آنها در دنیای واقعی وجود ندارد.
🔸وقتگذرانی در فضای مجازی ارزان است. وقتی سینما و تئاتر و رستوران و سفر رفتن در دنیای واقعی بسیار پرهزینه می شود، بسیاری از کاربران بر اساس اصل «وصف العیش نصف العیش» در این فضا بخشی از نیازهای حسیشان را دنبال میکنند.
🔸اگر در دنیای واقعی مجال تامین وجود داشته باشد بعید است این همه مشتری سرگردان در این فضای معلق رها شوند.
🔸در بازاریابی میگویند در کنار خریداران واقعی، کسانی هم هستند که به آنها window shopper میگویند.
🔸 #ویندو_شاپرها کسانی هستند که به دید زدن ویترین مغازه ها علاقه دارند. در امریکا مشهور است که دید زدن ویترین مغازه ها و پرسه زدن در مراکز خرید کار مورد علاقه نیویورکی ها برای گذراندن زمان است.
🔹در ایران هم این نوع گذران که برخی آن را «پرسه زنی در شهر» هم میخوانند وجود دارد، شبکه های مجازی- به ویژه اینستاگرام که عکس محور است- این امر را بسیار آسان، متنوع، ارزان و لذتبخش کرده است.
📍آفرینندگان شبکههای مجازی این نیازهای بشری را شناسایی کردهاند و بر اساس یک رفتارشناسی و روانشناسی اجتماعی آن این نرم افزارها را طراحی کردهاند. همه گیری، اثرگذاری و نفوذ این شبکه ها اتفاقی نیست.
📍 اگر دنبال راهی هستیم که این فضا را مدیریت کنیم، آن راه #دستور نیست، بلکه شناخت جامعه واقعی و پاسخ به نیازهای واقعی مردمِ واقعی است.
#هوشمندباشیم
@hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ذکری برای رفع فشارهای زندگی
استاد عالی
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
🔴 برگردید❗️
✍حجت الاسلام فخریان، مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
بسیاری از دوستانی که در گذشته با استدلالهای متعدد باید قانعشان میکردیم که زمین عینی و خارجی با زمین مجازی متفاوت است و زمین مجازی هوشمند و بسیار مقتدرتر از زمین عینی خارجی است، امروز خودشان بعینه این را مشاهده میکنند و الآن درصدد اقناع افکار عمومی مبنی بر بستن راه نفوذ دشمن از طریق پلتفرمهای فاسد و غربی هستند.
خدا را شکر
🔺یکی از گزارههای غلطی که غلط بودنش عیان شد، این بود:
اینقدر زمین دشمن را شلوغ کنید تا دشمن مجبور به عقبنشینی شود!
الآن به چشم خود دیدند که زمین داریم تا زمین. در فضای مجازی اجازۀ شلوغ کردن را به تو نمیدهند، با یک کلید دهانت را میبندند.
یکی دیگر از پیشفرضهای غلط این بود: از ابزار دشمن بر علیه دشمن استفاده میکنیم! متأسفانه این دوستان متوجه نبودند که دشمن اینقدر احمق نیست که ابزار گرانقیمتش را مفت در اختیار تو بگذارد تا بر علیه خودش استفاده کنی!
حداقل دادهای که از اغتشاشات اخیر بهدست آمد همین بود که ما بفهمیم امروز فضای مجازی و شبکه، صرفاً برای انتقال پیامهای ساده نیست، بلکه رسالتش حکمرانی است.
امروز صاحبان پلتفرمها برای خود شأن حکمرانی قائلند، چون فضای مجازی چنین قدرتی را دارد.
امروز با فضای مجازی پیادهنظامِ بیمزد و مواجب میسازند.
🔹امیدوارم دوستانی که با دلایل واهی بعد از فیلتر شدن تلگرام، به این بدافزار برگشتند، در تصمیم خود تأمل جدی بنمایند.
🔹امیدورارم عزیزانی که لایو در اینستاگرام را بر لایو در پلتفرمهای داخلی ترجیح میدادند، الآن فهمیده باشند که چه اشتباهی کردند.
🔹امیدوارم آقایانی که قبح استفاده از فیلترشکن را ریختند و بیقانونی را قانون کردند برای اینکه بتوانند چند توییت بزنند، پاسخی درخور داشته باشند.
به دست خودتان دشمن را قویتر و دوست را ضعیفتر کردید!
با دست و زبان، خودی را پس زدید و ناخودی را انتخاب کردید.
أینَ تذهبون؟
برگردید.
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
از فضای مجازی جور دیگری استفاده کنید...
#امیدآفرینی
#تنبلی_نکردن
#بیکاره_نماندن
#بصیرت_آفرینی
#تواصی_بـه_حـق
#تواصی_بـه_صبـــر
#توصیه_به_ایستادگی
#توصیه_به_خسته_نشدن
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا عرف اجازه تعیین حدود برای حجاب شرعی را دارد؟
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
💢 تا به حال با یک قربانیِ #جنگ_شناختی روبرو شدهاید⁉️
🔻چنین افرادی معمولا اینگونه فکر میکنند :
🔸در همهی انتخابات ها تقلب صورت میگیرد!
🔹مسئولین میخواهند اینترنت را ببندند!
🔸ایران جهنم است و خارج بهشت!
🔹همهی انتخابات های کشور نمادین است و افراد از قبل انتخاب شده اند!
🔸صدا و سیما همه چیز را سانسور میکند!
🔹هر چیزی که بنگاه های خبر پراکنی داخلی میگویند ، دروغ است!
🔸همهی مسئولین دزدند!
🔹اسلام جلوی تمام لذت ها را گرفته!
🔸#شبکه_ملی_اطلاعات نباید راه اندازی شود ، چون ارتباطمان با دنیا قطع میگردد!
🔹باید سیاست را از دین جدا نمود!
🔸برای پیشرفت و زندگی بهتر ، باید به خارج از کشور مهاجرت کرد!
🔹این نظام دیکتاتوری است!
🔸و ـ ـ ـ
⚠️یکی از ثمرات سلطهی چند سال اخیر دشمن بر فضای مجازی ِ کشور به وسیلهی پیامرسان هایی مثل #اینستاگرام و واتسآپ ، تغییر نگرش افراد و دست بردن در شناخت مردم نسبت به محیط اطرافشان ، و ایجاد این نگرشهایِ ریشهدار☝️در اذهان عمومی و تولید افرادی شکّاک ، خود کمبین ، ناامید و گارد گرفته است!!!
✅ و این همان تعریف جنگ شناختی است که ما در آن به طور فاجعه باری آسیب پذیر هستیم و ثمرات این آسیب کاملا عیان میباشد!!!
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 چرا استفاده از شبکههای اجتماعی رایگان است⁉️
🎥 برای دریافت پاسخ این سوال، مستند رایگان #معضل_اجتماعی (The Social Dilemma) ساخته کشور آمریکا را حتماً ببینید. 🔻
🌐 b2n.ir/mo-eg
❌ اگه واسه محصولی پول نمیدی یعنی خودت محصولی‼️
@hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️این کلیپ حال شما را بد میکند!
📍#انسان_محوری یا #خدا_محوری؟!
📍زن، زندگی، آزادی غربی
یعنی جایی که دوتا نَر بتوانند آزادانه همباشی کنند و از رَحِم یک زنی که دلش میخواست خانواده داشته باشد، صاحب نوزاد دُختری شوند!
🎙بهروایت استاد محمد جوانی
✍عجب صبری خدا دارد...
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥از دختره پرسیدم منظورت از #زن_زندگی_آزادی چیه؟
گفت آزادی پوشش...
یه بحث جالب درمورد پوشش
بفرستین برای اونی که خودتون میدونید
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگرانی مهم پیامبر(ص) از دوران آخرالزمان
@hamidrezaaghili
https://eitaa.com/hamidrezaaghili