از مسئولان انتطار میرود با این فروشگاه ها برخورد کنند.
من هم به شخصه هیچ گاه سراغ این فروشگاه ها نخواهم رفت.
شما هم پیشنهاد می کنم برای این افراد بی مسئولیت هزینه نخریدن ایجاد کنید.
البته امیدوارم به سرعت از مردم عذرخواهی کنند که در این صورت قطعا هزینه شان کمتر می شود.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
تعطیل نبود!
اینا چقدر مجاز و حقیقتشون فرق میکنه...
درست هم همینه.
توی مجاز ایران براندازی شده.
در حقیقت دنیای کفر در سقوط و ایران سرافراز است.
شاید در مورد هیبا تجدید نظر کنم.
در مورد خرید از فروشگاه واقعیش فکر می کنم.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
550K
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀همسر #شهید_امنیت شهید سلمان امیر احمدی گفتند:
آشنایان خواب شهید دیدند، گفتند مهمان امیرالمؤمنین هستند و امیرالمؤمنین فرمودند: برای جمع شدن این فتنه نماز استغاثه به حضرت زهرا(سلام الله علیها) بخوانید.
📌منبع:
🔰برنامه تلویزیونی (ماجرای امروز))
روایت زندگی شهدای امنیت و اغتشاشات
📆 ۲۴ آبان ساعت ۱۸:۳۰- شبکه افق سیما
* سیل نماز استغاثه راه بندازیم؟*
بسم الله...
نماز استغاثه به حضرت زهرا (س) به نیت رفع فتنه
بهترین زمان خواندن نماز استغاثه حضرت زهرا (س):
بهتر است که این نماز در روز جمعه خوانده شود هرچند خواندنش مختص روز جمعه نیست و هر روزی میتونید بخونید
نحوه خواندن نماز استغاثه حضرت زهرا (س):
دو رکعت نماز بخوانید و بعد از سلام، سه مرتبه تکبیر بگوید، سپس تسبیحات حضرت زهرا(س) را به جای آورید، به سجده بروید و صد مرتبه بگویید:
«یا مَوْلاتی یا فاطِمَةُ اَغیثینی».
ای سرپرستم ای فاطمه به فریادم برس.
بعد طرف راست صورت خود را بر زمین بگذارید و همین ذکر را صد مرتبه بگویید، سپس طرف چپ چهره را بر زمین بگذارید و صد مرتبه بگویید، دوباره به سجده برود و ۱۱۰ مرتبه بگویید؛ بعد از آن حاجت خود را بیان کنید...
https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63
نحوه خواندن نماز استغاثه حضرت زهرا (س):
دو رکعت نماز بخوانید و بعد از سلام، سه مرتبه تکبیر بگوید، سپس تسبیحات حضرت زهرا(س) را به جای آورید، به سجده بروید و صد مرتبه بگویید:
«یا مَوْلاتی یا فاطِمَةُ اَغیثینی».
ای سرپرستم ای فاطمه به فریادم برس.
بعد طرف راست صورت خود را بر زمین بگذارید و همین ذکر را صد مرتبه بگویید، سپس طرف چپ چهره را بر زمین بگذارید و صد مرتبه بگویید، دوباره به سجده برود و ۱۱۰ مرتبه بگویید؛ بعد از آن حاجت خود را بیان کنید.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
یا شاید برنامه هوشمندی وجود دارد که بنا دارد مانع از این تمدن شود.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
🔰 فروشگاه اینترنتی حجره سنا
👈 فروشگاه حجره سنا از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه علاوه بر فعال بودن، #تخفیف_ویژه برای مشتریان خود دارد.
hojresana.ir
🔸 وارد سایت حجره سنا شوید و محصولات خود را سفارش داده و با استفاده از کد زیر ۱۰ درصد تخفیف بگیرید.
🔻 کد تخفیف
ehdf10
#برای_ایران
👈 حجره سنا :: فروشگاه معتبر عرضه محصولات طب اسلامی
hojresana.ir
فقط تا ۱۲ امشب این پیام های تبلیغاتی انقلابی را تقدیم می کنم.
امیدوارم از این به بعد، کانالهای پر مخاطب انقلابی به تواتر از این مشاغل حمایت کنند.
🔸دیوار های پیش ساخته فوق سبک RLC🔸
#نصب دیوار RLC
✅ بسیار آسان
✅وزن بسیار کم
✅سرعت نصب بسیار بالا
✅بدون نیاز به گچ و خاک
✅بدون نیاز به وال پست و نعل در گاه
✅عایق صوتی و حرارتی
✅مقاوم در برابر زلزله
✅بدون پرتی در زمان نصب
✅ بدون کثیف کاری و تَرکاری
🔸دیوار پیش ساخته فوق سبک RLC🔸
آدرس کانال
✴️ @bolok_iranzamin
لطفاً از تولید داخلی ما همیات کنید
ومجموعه تولیدی ما رو در جنگ اقتصادی یاری کنید
به صرفه اقتصادی برای هم وطنان عزیز❤️🤩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهربان ترین مردم دنیارو داریم ...
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از اندیشکده قصد
مافئو پانتالئونی یک اقتصاددان ایتالیایی بود که دارای نفوذ بسیار زیادی در جامعه دانشگاهی به ویژه اقتصادی غرب داشت. تا آنجا که با یک تماس میتوانست به بزرگترین اقتصاددانان تاریخ مثل کینز و والراس، بدون مدرک مرتبط در دانشگاههایی مثل کیبریج و لوزان به عنوان پرفسور اقتصاد، کرسی تدریس بدهد. از شاگردانش میتوان به ولفردو پارتو (خالق مفهوم کارایی پارتو) اشاره کرد. اصطلاح «نخبگان» در تحلیلهای اجتماعی نیز توسط پارتو روج پیدا کرد.
پانتالئونی و پیروانش (مانند دی مارکو و پارتو ) را می توان اجداد فکری نظریه انتخاب عمومی مدرن در نظر گرفت. در تعریف نظریه انتخاب عمومی آمده:
the use of economic tools to deal with traditional problems of political science
استفاده از ابزارهای اقتصادی برای مقابله با مشکلات رایج و سنتی علوم سیاسی.
اندیشمندان غربی به صراحت میگویند: تحلیل انتخاب عمومی ریشه در تحلیل تجربی و اثباتی (آنچه هست) دارد اما اغلب برای اهداف هنجاری (آنچه باید باشد) استفاده میشود.
در حقیقت این اعتراف بزرگی است مبنی بر اینکه اقتصاد سیاسی اصل است و علم اقتصاد (عموما با رویکرد ریاضی) ابزاری است برای رسیدن به اهداف سیاسی از پیش تعیین شده که طبعا بر مبنای ایدئولوژی خاصی نوشته میشود.
بنابراین ادعایی که گاهی شنیده شده و توسط برخی از استادان دانشگاه تکرار میشود مبنی بر ایدئولوژیک نبودن علم اقتصاد سخنی غلط است و حقیقت آن است که واژه علم برای پنهان کردن ایدئولوژی لیبرالسرمایهداری و جلوگیری از ورود ایدئولوژیهای دیگر به این عرصه است.
🖋 @h_abasifar
🆔 @QasdWay رسانهاقتصادیقصد
هئیت مدیره ما در حال بحث و گفتگوست که آیا به اروپاییها برای زمستان سخت "پتو" بفروشد یا نفروشد...
پن: پشم اروپایی دیگه جواب نمیده. اروپا برای سرمای امسال به پشم ایرانی نیاز داره
😂😂😂
میقان، تولید کننده کالای خواب پشمی در ایران.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حاج تقی وکیل پور از طلبه های انقلابی که واقعاً در عرصه تبلیغ استاد هستند به حرف های خودشان عمل کردند. دست خودشان را سپر کردند تا نارنجک به مردم نخورد. خدا به ایشان عمر با عزت عطا کند تا در عرصه جهاد کبیر فرماندهی کنند.
🦊 @antirobah | آنتی روباه
🦊 @antirobah | آنتی روباه
دلم خون است از پرپر شدن بچه های نیروی انتظامی و بسیج...
تجمعات که رصد می شوند. فراخوان بدهید به مردم. خودشان غوغا می کنند. با تجمع باید این گروهک ها را کور کرد.
وگر نه بچه هایمان پرپر می شوند.
فناوری ما برای مقابله، خود اجتماع است.
در محل هایی که فراخوان می دهند، موکب بزنیم. نماز جماعت و هیات بگیریم. راهپیمایی کنیم.
ما اهالی مشایه هستیم.
لازم شود، نقطه نقطه ایران را راهپیمایی می کنیم.
نگران خستگی ما نباشید...
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
👤 توییت استاد #رائفی_پور
✍ از داعش گرفته تا غده سرطانی صهیونیزم همه در یک تیم علیه ایران عزیز قرار گرفتهاند.
آیا نفتالی بنت نخست ویر سابق اسرائیل هم مهره ایران است؟
چه اتفاقی باید بیفتد تا حجت تمام شود علیالخصوص بر مذهبیهای سانتی مانتال و صورتی؟
#هوادار_ایرانیم
📡@news_fath
پیشنهاد:
1⃣ در پایگاه های مقاومت، وانت هایی مجهز به بلندگو و با سرودهای زمان جنگ آماده باشند. هر جا شلوغ شد بلافاصله حاضر شوند و فضای روانی را در دست بگیرند.
2⃣ به محض رصد محل فراخوان ها، هیات ها و مساجد فراخوان بدهند و پیش از اغتشاشگران در محل حاضر شوند. با شعار و پرچم
3⃣مواکب در سطح شهرها برپا شوند. به یاد شهدای مناطق مختلف
4⃣خودروها را به پرچم ایران مزین کنیم.
5⃣مراسم سوم و هفتم و چهلم شهدا را پرشور و در همه مساجد برپا کنیم.
6⃣ یگان های بسیج از دانشجویی تا طلبه و اصناف، با لباس خاکی و لباس بسیج مانورهای شهری بدهیم. همراه با پخش گل و چفیه و پرچم ایران.
7⃣یگان های هزاران نفره موتوری همراه با پرچم در سطح شهرها مانور دهند.
8⃣ ...
شما این پیام را کپی کنید و موارد را اصلاح کنید یا به آنها اضافه کنید تا یک بسته نوآورانه کنشگری فعال اجتماعی استخراج شود...
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
مسأله اصلی بنزین نیست. درنشست علمی هفته پیش مرکزپژوهشهای توسعه و آینده نگری وابسته به سازمان برنامه وبودجه کشور عنوان کردم خروجی های یارانه پنهان، وارونه است و هر وقت درباره بنزین تصمیمی گرفته شده، در پشت ماجرا تصمیم دیگری گرفته شده است!
به سایت این مرکز مراجعه ومطلب را مطالعه کنید.
@hemmatgholizadeh
ما حرفهای دشمنان را از یاد می بریم
اما سکوت دوستان را هرگز...
شهید #دانیال_رضازاده
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
.
نکته ای که در این روزها کمتر بدان پرداخته میشود این است که همان شبکه رسانه ای و عقبه امنیتی که پشتیبان برجام بود و در سال ۹۶ لشگر سلبریتیها را پشت ستاد حسن روحانی بسیج کرد؛ حال همان شبکه تصمیم گرفته که از این سلبریتیها در جهت پروژه سیاسی دیگر در سال ۱۴۰۱ استفاده کند.
از همینرو معتقدم «عقبه برجام» که ادغام ایران با نظام بانکی و امنیتی شرقی در چارچوب افزایش همکاری با چین و روسیه را برنمیتابد بدنبال ایجاد یک اهرم فشار بر روی دولت ابراهیم رییسی است که وارد همکاری با شرق آن هم در بحبوحه جنگ اوکراین شده است.
شاید بتوان شهریور ۱۴۰۱ را شبیه به اکتبر ۲۰۱۹ در عراق قلمداد کرد جاییکه عادل عبدالمهدی درست زمانیکه داشت عراق را وارد پروژه جاده ابریشم میکرد بوسیله «جوکرهای نزدیک به سفارت امریکا» مورد چالش امنیتی قرار گرفت و مجبور به استعفا شد و جانشین او نیز از نزدیکی به چین اعراض کرد. آنچه در ۱۴۰۱ میبینیم نیز نقش آفرینی «عقبه برجام» است که همزمان با عضویت شانگهای، منافع خود را در خطر میبیند؛ در این بین طبقه متوسط شهری بعنوان پیاده نظام این الیت که دیگری خود را «اقتصاد دستوری» تعریف میکند نیز پای کار است.
✍ سید نیما موسوی
🔺کانال حمید رسایی در ایتا را دنبال کنید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
آفرین به این تحلیل عالی...
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
دکتر حمیدرضا مقصودی
پیشنهاد: 1⃣ در پایگاه های مقاومت، وانت هایی مجهز به بلندگو و با سرودهای زمان جنگ آماده باشند. هر جا
پیام دریافتی از مخاطبین:
باسلام
این واقعا حرف درستی است که مردم باید پیشدستانه و فعالانه در مقابل این یاغی گریها وارد میدان شوند نه اینکه بعد از هر جنایت و فاجعه ای در یک راهپیمایی(ولو میلیونی) بیایند و شعار بدهند و محکوم کنند.
مهم حضور در لحظه و به هنگام و آن هم در معرکه است که امکان مانور و جولان را از متجاوز به جان و مال مردم بگیرد.
قطعا این روش قطع کننده این حلقه شوم فتنه و سکوت است.
و در این بین نقش نیروهای انتظامی و امنیتی باید رصد و شناسایی عوامل اغتشاشگر از طرفی محافظت و پشتیبانی از حضور مردم باشد و در صورت لزوم مقابله و درگیری با متخاصمین و متجاوزین به مردم
نباید وضع اینطور باشد که الان از یک طرف در کف میدان مواجهه نیروهای مدافع امنیت(آن هم بدون سلاح) با متجاوزین مسلح را داشته باشیم و از طرف دیگر حضور مردم را در پای اخبار برای دنبال کردن وقایع و یا فعالانه تر در فضای مجازی به دنبال جهاد تبیین و محکوم کردن و نهایتا گهگاهی در مراسمات یادمان شهدا و مجروحان حوادث دلخوش به مجلس گرفتن و شعار دادن و محکوم کردن.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
سومین هشدار به متولیان فرهنگی کشور
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنّما وَلیُّکُمُ اللهُ و رَسولُهُ والَّذینَ ءَامَنوا الَّذینَ یُقِیمُونَ الصَّلوةَ و یُؤتُونَ الزَّکوة و هُم راکِعونَ»
این کمترین در دو هشدار پیشین به متولیان فرهنگی و فضای مجازی نشان داد که وضعیت کشور چیست و دشمن به دنبال چه هدفی است. اینک در سومین هشدار، قصد آن است که با تبیین فرایند حکمرانی در غرب و بدیل آن در حکمت اسلامی به ضرورت حکمرانی ولایی اشاره شود.
غرب پنج مرحله حکمرانی را طی کرد:
اول: حکمرانی هرمی با رویکردی مستبدانه و ارباب و رعیتی و اقتدار مطلق و بی قید و شرط که منجر به توزیع ظلم و جور در مردم شد.
دوم: حکمرانی بازاری از طریق تفکیک قوا؛ گرچه تقسیم قدرت با این الگوی حکمرانی شکل گرفت؛ اما اختاپوس قدرتها، جایگزین حکمرانی هرمی شد و در واقع اقتدار ظلم و جور توزیع گردید.
سوم: حکمرانی حزبی؛ این الگو توانست احزاب متعدد و شفاف را با اساس نامه و مرام نامه و برنامه ریزی های تعریف شده در جامعه تشکیل دهد و مردم با تفکر و اراده به انتخاب حزب محبوب خود اقدام کنند؛ لکن قدرت اقتصادی در مدیریت احزاب، دوباره توزیع ظلم و جور را به شکل دیگری رهبری کرد.
چهارم: حکمرانی با رویکرد جامعه مدنی؛ در این الگو، علاوه بر احزاب، تشکل های دیگر و مستقل از دولت مانند ngo ها و سندیکاها شکل گرفت و توزیع قدرت های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و مشارکت مردمی توسعه یافت؛ لکن نقش اختاپوس اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در مدیریت تشکلهای مستقل از دولت، نقش مشارکت واقعی مردم را کاهش داد.
پنجم: حکمرانی فضای مجازی و رسانه ای؛ این الگو به نوعی بازگشت به حکمرانی هرمی اقتدارگرای ظالمانه است؛ اما با ابزار رسانه و فضای مجازی و هوش مصنوعی که می تواند هم نیازسنجی کند و هم نیازسازی انسانها را به دست گیرد و با مدد هوش مصنوعی به مدیریت هوش طبیعی انسانها بپردازد و آدمیان را چون خیمه شب بازی، مختال فخور سازد و جبر اجتماعی رسانه ای پدید آورد. مردم در این الگو مشارکت دارند و حتا مشارکت حداکثری، اما با میل خود، ظلم و جور و فساد و اسارت را پذیرا می شوند. فرهنگ برهنگی و برده داری مدرن را با تخیل و نسبی گرایی و تناسخ هویتی می پذیرند.
بشر امروز گرفتار چنین حکمرانی گردید. این حکمرانی، مسلمان و غیرمسلمان و انقلابی و غیرانقلابی و اصول گرا و اصلاح طلب و رزمنده و شرمنده نمی شناسد و همه را اسیر حکمرانی رسانه ای می کند.
حکمرانی مطلوب در اسلام، حکمرانی ولایی است. ولایت یعنی پیوند ناگسستنی ولی با مردم (مولی علیهم) و مردم با یکدیگر و مردم با ولی که از طریق بینش توحیدی، محبت اخوتی، تدبیر تعاونی و تلاش جهادی ممکن خواهد بود. این الگوی حکمرانی، چتر محبت و اخوت و تعاون را بر سر همگان حتا غیر مسلمان می گستراند و مقاصد اصلی خود را عقلانیت و معنویت و عدالت در راستای حیات طیبه می داند.
حکمرانی ولایی در حکومت نبوی و علوی و قیام حسنی و حسینی علیهم السلام نمایان و درس آموز است.
حکمرانی ولایی در زمانه ما باید با ابزار هوش حکیمانه(نه هوش مصنوعی) و رسانه و فضای مجازی (از زیرساختها و سخت افزار تا مدیریت و برنامه ریزی) همراه باشد.
به همین دلیل است که گفته میشود اولویت اول در نظام اسلامی، حکمرانی فضای مجازی و رسانه ای است که البته با حکمرانی رسانه تفاوت دارد. حکمرانی رسانه ای یک رویکرد حاکم بر حکمرانی سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و صنعتی و کشاورزی و غیره است.
تحقق این ایده نشاید مگر با بر کنار شدن متولیان فرهنگی بی تدبیر و خسته و فرسوده از صدر تا ذیل و جایگزینی مدیران فکور و عالم و معتقد به حکمرانی ولایی و نیز بکارگیری منظومه فکری امامین انقلاب در الگوی حکمرانی ولایی با هوش حکیمانه.
امیدوارم حکمرانان و متولیان فرهنگی و فضای مجازی کشور، این هشدار و راهکار را جدی بگیرند و از خواب تخیلی بیدار گردند و شبکه مردمی را در ذیل حکمرانی ولایی تشکیل دهند و مشارکت حداکثری نخبگانی و مردمی را در سیاستگذاری و تنظیم گری و خدمات عمومی و منطقه ای و بین المللی جاری سازند.
بی شک، مسئولیت حوزه های علمیه از بقیه سازمانهای فرهنگی در تحقق این رسالت بیشتر خواهد بود.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه دزفولی
طلبه حوزه علمیه قم
۲۴ آبان ۱۴۰۱
🆔@Khosropanah_ir
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi