حالم داره از درس خوندن بهم میخوره
دلم میخواد همین الان ترک تحصیل کنم
#دایگو
باهات موافقم S#
سلام به همه دوستا عزیزم همکلاسی هایم
خوبی چه خبر
#دایگو
سلام عزیزم
ممنون تو چطوری
سلامتی
#S
اره خیلی سخته من که دیگه دیوانه شودم از این همه خواندن
#دایگو
آره خودم نمیفهمم چی میخونم
#S
باز خوبه شما مطالعات دارین ما علوم داریم
#دایگو
واقعا
به نظر من علوم آسون تر از مطالعاته
#S
علوم نهم نسبت به مطالعاتش خیلی سخت تره
#دایگو
عه شما نهم هستین
اره