اره خیلی سخته من که دیگه دیوانه شودم از این همه خواندن
#دایگو
آره خودم نمیفهمم چی میخونم
#S
باز خوبه شما مطالعات دارین ما علوم داریم
#دایگو
واقعا
به نظر من علوم آسون تر از مطالعاته
#S
علوم نهم نسبت به مطالعاتش خیلی سخت تره
#دایگو
عه شما نهم هستین
اره