eitaa logo
حامیان انقلاب
268 دنبال‌کننده
18.7هزار عکس
12.8هزار ویدیو
772 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆توهین روحانی ( کذاب اعتدالی ) به شهید رئیسی عزیز و پاسخ درخور آن را ببینید 🇮🇷@Shakhes3🔜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
➖دکتر علی اکبر عرب مازار، اقتصاددان، استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی: -فرض کنید همین الان درست شد! فرض کنید رابطه با امریکا برقرار شد، همه تحریم‌ها هم لغو شد! رابطه بانکی هم برقرار شد، مرگ بر آمریکا هم تعطیل شد! بعد چی؟! -مگه همین الان ترکیه با امریکا و اسراییل رابطه نداره؟ تو خیابان‌های ترکیه هرطور خواستی میتونی بگردی، عضو ناتو هم هست پس چرا تورم ترکیه ۸۰ درصده؟! -حتما بشنوید استدلال زیبایی است. ☫) جـَهِشــ ‌ایران 🕋 |@jahesh_iran1404
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
➖دکتر علی اکبر عرب مازار، اقتصاددان، استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی: -فرض کنید همین الان درست شد! فرض کنید رابطه با امریکا برقرار شد، همه تحریم‌ها هم لغو شد! رابطه بانکی هم برقرار شد، مرگ بر آمریکا هم تعطیل شد! بعد چی؟! -مگه همین الان ترکیه با امریکا و اسراییل رابطه نداره؟ تو خیابان‌های ترکیه هرطور خواستی میتونی بگردی، عضو ناتو هم هست پس چرا تورم ترکیه ۸۰ درصده؟! -حتما بشنوید استدلال زیبایی است. ☫) جـَهِشــ ‌ایران 🕋 |@jahesh_iran1404
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
➖اگر بچه‌هاتون از کودکی کار نکنند، مثل کارهای خونه یا شغل خارج از خونه، نخواهند داشت -تحقیق جالب دانشگاه هاروارد که به مدت ۷۰ سال از کودکی روی ۴۵۴ نفر انجام شد. ☫) جـَهِشــ ‌ایران 🕋 |@jahesh_iran1404
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
➖اگر بچه‌هاتون از کودکی کار نکنند، مثل کارهای خونه یا شغل خارج از خونه، نخواهند داشت -تحقیق جالب دانشگاه هاروارد که به مدت ۷۰ سال از کودکی روی ۴۵۴ نفر انجام شد. ☫) جـَهِشــ ‌ایران 🕋 |@jahesh_iran1404
✅دیدن دو کلیپ و نوشته هایش بخصوص قضاوت اش با شما.... چقدرررر نیاز به سواد رسانه داریم....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفاوت این مرد . این مرد اهل روضه بود مثل بسیاری از علمای بزرگ با یک تفاوت اساسی، او روضه و اشک بر امام حسین(ع) را احیا نمود. تفسیر نو ارائه کرد. حالات او را بخوانید وقتی خبر رحلت فرزند دلبندش آمد گفته بود من مصطفی را بخاطر آینده اسلام بسیار دوست داشتم گریه نمیکرد گفتند قلب امام در فشار است باید کاری کرد به نتیجه رسیده اند روضه خوان بیاید و روضه علی اکبر(ع) بخواند امام ساکت بود تا روضه به مقتل و مصیبت حضرت علی اکبر(ع) رسید شانه های امام تکان می‌خورد دستمال پارچه ای را مقابل صورت گرفت و اشک می‌ریخت اینها را عرض کردم که بدانیم او از همه ما هیاتی تر بود اما او هیات و حرکت امام حسین(ع) را فقط برای اشک و مناسک نمیخواست. او از دل اشک بر حضرت اباعبدالله(ع) تفسیر بر قیام علیه ظلم نمود. نهضت خلق کرد. اولین سخنرانی امام و آغاز انقلاب در عصر عاشورا در هیات بود. هیاتی ها باید بدانند از او هیاتی تر نیستند و او احیاگر آن اوضاع خوفناک بود. روحتان قرین رحمت و شریک در روضه های این شب‌ها https://eitaa.com/Politicalhistory
⚜هیئت شهید گمنام برگزار میکند: شما هم دعوتید به مجلس عزای سید الشهدا ▪️ساعت: ۱۷ الی ۱۹ ▪️تاریخ: ۲۷ تیرماه الی ۵ مردادماه(دهه دوم محرم) ▪️مکان: قم ، زنبیل آباد،خیابان حضرت ابوالفضل،پلاک۸۴ ویژه دختران دهه نودی و دهه هشتادی _._._._‌._._._._‌._._._._‌._._._._‌._._._._‌ ⚫️ هیئت شهید گمنام🌹 https://eitaa.com/joinchat/4262265609C21a172a125 ⚫️ سرای راهبردی نورهان💡 https://eitaa.com/noorhan_strategic_house ⚫️ هیئت دختران دهه هشتادی 😎 https://eitaa.com/joinchat/824181291Cff6ae64fbb ⚫️ هیئت دهه نودی‌ها 🌱 https://eitaa.com/joinchat/3093758748Ca33c143163
خانواده.pdf
1.94M
🔸🔸 ویژه مخاطب بانوان و خانواده 🔻 «جایگاه اجتماعی زنان در عاشورا» 🔻 «بررسی روش‌های آموزش حجاب به دختران» 🔻 «نقش محبت در تربیت فرزندان» 🔻 «تربیت اجتماعی فرزندان در بستر نهاد خانواده» 🔻 «رفتارشناسی تربیت دینی در خانواده شهدا» 🔻 «نقش آموزشی خانواده در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی فرزندان» 🔻 «تأثیر رسانه‌‌ها فضای مجازی بر سلامت اجتماعی زنان» @hajarpub_ir وبسایت https://hajarpub.ir📚📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 ویژه 📹 نماهنگ | الگویی برای رئیس قوه مجریه ☝ ۹ خصوصیت برجسته شهید رئیسی در بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار پایانی دولت سیزدهم 💻 farsi.khamenei.ir
🔴 این حرف‌ها شایسته هیچ کس نیست! هر کس رأی داده از حقش استفاده کرده ... بنای ورود به مباحث پیرامون انتخابات نداشتم ‌و ندارم و مطلبی را هم همان صبح شنبه در این باره نوشتم (اینجا بخوانید) اما بعد؛ دیدم این چند روز، برخی افراد تعابیر تندی به ۱۶.۳ میلیون نفری که به دکتر پزشکیان رأی داده‌اند، داشتند. یکی آن‌ها را نادان و کودک‌صفت خوانده بود و دیگری توصیه می‌کرد به جای غر زدن، قر بدهند! این تعابیر به هیچ روی قرابتی با منظومه فکری امام و آقا ندارند. آن‌ها که رأی داده‌اند مثل خود ما هستند، هستند و از قضا به دلایلی انتخاب‌شان سعید جلیلی نبوده. مثل ما هم ممکن است در انتخاب‌شان اشتباه کرده باشند، اما انتخاب حق آن‌هاست و باید به تصمیم‌شان احترام گذاشت. با برخی‌شان سال‌هاست هم‌صحبتم. اگر از من بیشتر دغدغه ایران نداشته باشند، کمتر ندارند! اما به هر دلیلی متفاوت از من و ما می‌اندیشند. درست است که بخش بزرگی از آن‌ها نسبت‌شان با دین‌داری و مباحث فرهنگی متفاوت از من است، اما برخی‌شان هم هستند که از من دین‌دارترند. این تعابیر شایسته هیچ کس نیست. این نگاه از بالا شایسته مردم نیست، هر چند تصمیم‌شان اشتباه باشد. امروز جامعه فرصتی برای پیدا کرده و نباید با تندی و بعضاً بی‌ادبی مردم را از خودمان برانیم. این منطق بچه‌های جریان انقلاب نیست و نباید این جنس صحبت‌ها به حساب جریان انقلابی فاکتور شود. ای کاش همه مراقبت بیشتری کنیم تا نمود بیشتری پیدا کند. اول با خودم هستم ... 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
💢به مناسبت ۲۱ تیر ماه 🎬قسمت اول قیام گوهرشاد، دردناک‌ترین حادثه تاریخ معاصر ایران مکان‌هایی همچون مسجد از ابتدای شکل‌گیری صرفا برای عبادت نبوده‌ است. در واقع مساجد برای تمشیت امور مسلمین اعم از امور مذهبی، امور زندگی، بعدها موضوع آموزش و حتی مسائل سیاسی و بسیاری مسائل دیگر ساخته می‌شد. به عبارتی می‌توان گفت این امور مسائلی است که می‌توانند زندگی یک جامعه را مرتب کرده و تمشیت دهد. مسجد گوهرشاد که در جوار حرم مطهر رضوی واقع شده، نقطه‌ و کانون جمعیتی بزرگی از شیعیان است که در آن گرد هم می‌آیند و علاوه بر جنبه عبادی، مکان مناسبی برای امور سیاسی و امور روزمره به‌شمار می‌رفت. همین امر باعث شد مسجد گوهرشاد در دوره‌های مختلف مکانی برای اعتراضات مردم مشهد باشد. یکی از قیام‌های مهم این مکان قیام گوهرشاد است که به واسطه هتک حرمت حرم شریف رضوی و کشتار مردم معترض و متحصن مشهد در دوران سلطنت رضاشاه شناخته می‌شود. این حادثه یکی از دردناک‌ترین حوادث معاصر ایران است؛ واقعه‌ای که معترضان و متحصنان همچون دوران مشروطه که مردم برای اعتراض به ظلم موجود در مسجد تحصن کرده بودند، به رگبار بسته شدند. اعتراض مردم مشهد به یکسان‌سازی لباس مردان در مسجد گوهرشاد یکی از دلایل اهمیت قیام گوهرشاد است اما در کنار این موضوع شباهت سبک و سیاق اعتراض مردم با اعتراضات دوران مشروطه نیز در جلوه این قیام در تاریخ بی‌تاثیر نیست چرا که این اعتراض‌ها به شیوه تحصن در اماکن مذهبی به همراه روضه‌خوانی و سخرانی واعظ همراه بوده و علما سعی می‌کردند مردم را به وسیله احساسات‌شان برای اعتراض تحریک کنند. البته اعتراض و تحصن در مساجد و اماکن مقدس باعث می‌شد تا جان معترضین و متحصنین حفظ شود اما قیام گوهرشاد این مساله را پیچیده‌تر کرد و تا مدتی این نوع اعتراض در جامعه مورد استفاده قرار نمی‌گرفت. البته گفته می‌شود دلیل اعتراض مردم علاوه بر اعمال تغییرات در سبک و لباس مردم تغییرات مناسبات سیاسی و اجتماعی و همچنین رفتار نامناسب با علما بوده است. از آنجایی که موضوع تغییر سبک زندگی و لباس در مشهد با مخالفت بیشتری از سمت مردم روبه‌رو شد، علمای شهر این موضوع را با نگرانی بیشتری دنبال می‌کردند و برای انتقال نگرانی خود به بدنه دولت در اعتراض به این نوع تغییرات آیت‌الله حسین طباطبایی قمی را به عنوان نماینده انتخاب کردند که پس از مدتی کوتاه این نماینده توسط دولت دستگیر و ممنوع‌الملاقات شد. در این میان شخصی به نام شیخ محمدتقی بهلول که از روحانیون معترض به دولت پهلوی نیز بود، به جمعیت متحصنین در حرم پیوست و به ایراد یک سخنرانی انقلابی و تند پرداخت. این سخنرانی باعث شد او نیز تحت تعقیب دولت پهلوی قرار گیرد و به واسطه پناه بردن به حرم مطهر در همانجا نیز دستگیر و به طور موقت برای جلوگیری از ایراد دوباره سخنرانی در کشیک‌خانه حرم زندانی شد. از آنجایی که هیچ نهاد دولتی چون شهربانی تصمیم نداشت به ماجرا ورود کنند و مایل به هتک حرمت در حرم نیز نبود اما متاسفانه با ورود استاندار وقت خراسان به این ماجرا اولین برخوردها با تحصن در صبح ۲۰ تیر آغاز شد. تصمیم بر این شده بود که با کمک تعدادی از ماموران کلانتری اطراف حرم تحصن شکسته و مردم متفرق شوند. گفته می‌شود آغاز عملیات نظامی با یک شیپور اطلاع‌رسانی شده و برخی سعی در شکست تحصن داشته‌اند اما جمعیت حاضر در مسجد گوهرشاد به رهبری بهلول اعلام کردند تنها در صورت پذیرفته شدن شرایط مد نظرشان تحصن را خواهند شکست. شروط اعلامی از سوی تحصن‌کنندگان شامل تغییر ندادن کلاه، جلوگیری از رفع حجاب و آزادی آیت‌الله قمی بود. ۲۱ تیر ماه طرفین به دنبال اتمام تحصن با شکل‌گیری حداقل درگیری بودند و همه از بهلول درخواست می‌کردند برای جلوگیری از کشته شدن مردم مسامحه کند اما بهلول با تمام پیشنهادات برای پایان دادن به تحصن مخالفت و تنها بازگشت آیت‌الله قمی به مشهد را شرط اتمام تحصن اعلام می‌کرد. البته گفته شده در شب ۲۱ تیر ماه تحصن‌کنندگان به صورت بلاتکلیف در حرم منتظر بودند. رواق‌ها و صحن‌ها بسته شده بود. عده‌ای از محصنین در خواب به سر می‌بردند و با خاموش شدن چراغ‌های حرم نظامی‌ها وارد مسجد گوهرشاد شدند. البته مردم در مقابله با حمله ارتش مقاومت کردند اما در ادامه دستور آتش صادر و مردم را به گلوله بستند. با کمک برخی از متحصنان بهلول توانست از مسجد گوهرشاد خارج شود و خود را به تربت‌ جام برساند. او پس از آرام شدن اوضاع به هرات افغانستان مهاجرت و از آنجا درخواست پناهندگی سیاسی کرد که این موضوع باعث دستگیری و زندانی شدنش در کابل شد. ادامه دارد... 🇮🇷کانال مرکز تحقیقات وطرحهای کاربردی حجاب ریحانه النبی👇
🎬قسمت دوم بهلول در سال ۱۳۲۵ خورشیدی طی نامه‌ای از زندانی در کابل از دولت ایران خواست که برای آزادی او اقدام کند که این موضوع مقارن با دوره محمدرضا شاه بود. دولت ایران در آن زمان با درخواست او موافقت نکرد اما یک سال بعد از درخواستش و پس از ۱۲ سال تحمل حبس از زندان کابل رهایی پیدا کرد و به مزارشریف تبعید و مشغول کشاورزی شد. بهلول پس از ۳۰ سال زندگی در زندان و تبعید در افغانستان اجازه پیدا کرد یا در افغانستان بماند یا به ایران بیاید و یا به هر کشوری که می‌خواهد نقل مکان کند. او کشور مصر را بر کشورهای دیگر ترجیح داد و از طریق هند به مصر عزیمت کرد. او پس از یک سال و نیم اقامت در مصر به عراق سفر کرد و ۲ سال و نیم در کشور عراق ماند و به دنبال تصمیم دولت عراق مبنی بر اخراج ایرانیان با موافقت شاه به ایران بازگشت و پس از پنج روز بازجویی دوباره بازداشت شد و ۳۵ روز زندانی بود تا اینکه مورد بخشش قرار گرفت و به زندگی خود ادامه داد. شیخ محمدتقی بهلول در مرداد ماه سال ۱۳۸۴ خورشیدی در سن ۱۰۳ سالگی در تهران وفات یافت و در گناباد به خاک سپرده شد. از آنجایی که تعداد کشته‌های واقعه گوهرشاد به طور مشخص معلوم نیست، گفته می‌شود سربازان تمام کشته‌شدگان را در یک گور دسته جمعی در محله خشت‌مال و باغ خونی مشهد دفن کرده‌اند؛ البته در اسناد و مدارک موجود تعداد کشته‌شدگان از ۲۲ تا ۱۷۵۰ نفر مطرح شده است. 🇮🇷کانال مرکز تحقیقات وطرحهای کاربردی حجاب ریحانه النبی👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵انیمشن قیام مسجد گوهرشاد 🎬قسمت اول 🇮🇷کانال مرکز تحقیقات وطرحهای کاربردی حجاب ریحانه النبی👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵انیمیشن قیام مسجد گوهرشاد 🎬قسمت دوم 🇮🇷کانال مرکز تحقیقات وطرحهای کاربردی حجاب ریحانه النبی👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵انیمشن قیام مسجد گوهرشاد 🎬قسمت سوم 🇮🇷کانال مرکز تحقیقات وطرحهای کاربردی حجاب ریحانه النبی
«به نام خدای مهربون» جمعه که میشه بچه های هیأتی و ماه ما از صبح لحظه شماری میکنن که خیمه کی شروع میشه. رفیقای خوب هیئتی! چراغ هیأت از ساعت ۱۱ ⏰روشن میشه و باحضور نورانی شما میریم که یه هیأت خوب رو داشته باشیم؛ جمعه۱۴۰۳/۴/۲۲ ساعت ۱۱ https://eitaa.com/joinchat/258539570Ce3a2590664 🌺🌹🌺خیمه کودکانه ما ویژه دختر و پسرهای 6تا9سال از سراسر کشور قشنگمون ایرااانه🌺🌹🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آقای «عباس موزون» عزیز در مورد واژه «تَنَقَّبت» در زیارت عاشورا تفسیری فوق‌العاده دردناک ارائه کردند... ➺ @Twitter_eita [عضویت]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت پدرِ «دختر کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی» از روز حادثه برای اولین بار در حسینیه معلی شبکه سه یه خانواده چهارنفره بودیم که همسرم و دو تا بچه هام شهید شدن...به حالشون غبطه میخورم 🔵 نبرد آخر👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
🟡 شبهه دستگاه امام حسین مختص گروهی نیست! همه جور آدمی می‌تونن تو جلسات امام حسین شرکت کنند، شرابخور، بی‌حجاب و.... 🟢 پاسخ استاد شیخ حسین انصاریان به این شبهه را بخوانید 🔹مجلس عزای امام حسین(ع) پذیرای همه نوع افکار است، اما نه همه نوع ابزار. 🔹شراب‌خوار هم شاید به مجلس امام حسین بیاید اما نه با شیشه شراب، قمارباز هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما نه با آلات قمار. 🔹آن سگ‌باز و میمون‌باز هم می‌توانند به مجلس امام حسین بیایند اما نه با سگ و میمون. 🔹طبیعتا آن کسی هم که کاشف حجاب است و در خیابان‌ها تن‌نمایی می‌‌کند هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما وقتی به مجلس امام حسین وارد شد حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه یعنی با سر لخت و یا تن لخت وارد شود. پس حتماً باید آداب پوشش را رعایت کند. 🔹بله دستگاه امام حسین بزرگ است ‌و پذیرای همه افکار و ادیان است. ولی قاعده و قانون دارد، احترام دارد. 🔹همه نوع آدمی حق دارد وارد مجلس امام حسین شود، حتی آن گنهکار هم حق دارد، اما هیچ‌کس حق ندارد آداب این مجلس را به سخره گرفته و بی‌حرمتی کند. 🔹هیچ کس حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه وارد این مجلس شود و حرمت این مجلس را بشکند و قبح زدایی کند. 🔹مهمان حرمت دارد به شرط اینکه حرمت صاحب خانه را حفظ کند. 💬 زمانه ــــــــــــــــ 👈پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 🆔 @Shobhe_ShenaSi
﷽ ---- فکر میکنم شب هفتم دهه محرم، مردها بروند بیرون! روضه را بگذارند برای ما زن ها؛ امشب، شبِ جان دادنِ ما هاست... - لا لا لا لا علی آروم بگیر نازدونه‌ام... - 〰〰〰〰🖤〰〰〰〰 نه! نه! مردها بمانند! برای یاری حسین برای آن وداعِ داغ برای آن نگاه متحیر به اتفاقِ «من الاُذُن الی الاُذُن» ، برای آن قدم های لرزانِ جلو رونده - عقب برگشته تا پشت خیمه گاه، برای آن با نوکِ شمشیر خاک را قد پیکر یک شیرخواره ذبح شده کنار زدن، برای آن رویارویی شرمگینِ سنگینِ غمگین با اهل حرم.... 〰〰〰〰🖤〰〰〰〰 برای ما زن‌ها، یک روضه دیگر هست، که بی حد است. مردان را به این بخش از مصیبت راه نیست؛ اصلاً مردی نمیتواند بفهمد چقدر درد دارد آن لحظه، چقدر داغ دارد آن جریان... آن جا که بعد از واقعه، به اهل حرم رسید آه آب چه کردی با رباب؟!..... حالا رباب مانده و طعام و شراب طفلش حالا رباب مانده و آغوش خالی حالا رباب مانده و گهواره بی علی.... مرا همین جا پای همین صحنه خاک کنید..... ✍ هـجرتــــــــ بله و ایتا @hejrat_kon
💢 ۶ پیروزی انتخابات اخیر برای جبهه انقلاب 🔰 برای این یادداشت، وقت ویژه‌ای گذاشتم. انشالله ارزش خواندن دارد. 1⃣ اولین پیروزی، غلبه بر بود. 🔻تحجری که می‌خواست با "استعلاء" و "استیلاء" و "قیّم‌مآبی" به جای بدنه نیروهای انقلاب فکر کند و انتخاب کند. 🔹اما این بدنه، فکر کرد، سنجید، بین خوب و خوب‌تر انتخاب کرد و برای انتخابش در برابر تمام قدرت‌ها و ثروت‌ها جنگید و فریاد زد "من هستم!" 2⃣ دومین پیروزی، تحقّق فعل بود. 🔻شاید هیچگاه تا این اندازه با دقت و وسواس، روی جزئی ترین ملاک‌ها فکر و مباحثه نکردیم. 🔹اکنون خیلی از ماها، با جزئیات می‌توانیم درباره نقاط قوت و ضعف جلیلی و قالیباف صحبت کنیم و مزیت نسبی هریک را تبیین کنیم. 3⃣ سومین پیروزی، مواجهه با بود. 🔻ما فهمیدیم ایتا و حتی پیج‌ها و کانال‌های اینستایی و تلگرامی خودمان، حباب‌هایی هستند که صدای ما را به گوش مخاطب اصلی نمی‌رساند. 🔹 بنابراین برای "تخاطب واقعی با مردم" رسیدیم به فناوری‌هایی مثل کار میدانی، شب‌نامه، گفتگو، بیستکال، ۳۰ویس و... 4⃣ چهارمین پیروزی، مردم بود. 🔻در گفتگو با مردم فهمیدیم چه مردم انقلابی و متدینی داریم! حتی آنانکه رای ندادند یا به پزشکیان رای دادند. 🔹 فهمیدیم گزاره "کار شب انتخاباتی اثرگذار نیست" چقدر غلط است! فهمیدیم همراه کردن مردم، چقدر راحت است! فهمیدیم خلا اصلی ما این است که با او بستر تخاطب و مواجهه نداریم. صدای ما به گوش او نرسیده بود و صدای او، به گوش ما. 5⃣ پنجمین پیروزی، کشف قدرت و بود. 🔻 فهمیدیم این دو قشر، چقدر اثرگذارتر هستند! چقدر حماسه‌سازتر هستند! چقدر فعال‌تر هستند! چقدر کمیّت و کیفیت فوق‌العاده‌تری تحویل می‌دهند! 🔹 و به اندازه تمام این "چقدر"ها، مورد غفلت و بی‌توجهی هستند... 6⃣ ششمین پیروزی، قابل‌توجه جلیلی و قالیباف بود. 🔻 قالیباف در مناظرات ۱۴۰۳، به مراتب وزین‌تر و متین‌تر از مناظرات ۹۲ و ۹۶ ظاهر شد و به‌خوبی کاریزمای یک مدیر کارآمد و مصمم را بروز داد. 🔹 جلیلی هم به شکلی باورنکردنی توانست چارچوب سخت و دیپلمات‌مآبانه خود را بشکند و به یک ۱۴میلیونی برسد. هم در مناظرات دور دوم و هم در نوع حضورش در اجتماعات مردمی اقوام ترکمن و بختیاری. 🔰 این ۶ پیروزی، سرمایه‌ای عظیم برای جبهه انقلاب و سعید جلیلی است که می‌تواند پیروزی‌های بزرگی را در آینده رقم بزند انشاءالله. به شرطی که جلیلی مانند ایام انتخابات، از هم‌اکنون از خارج شود و دولتی تشکیل دهد برای برای تحقق امر مردمی‌سازی. برای نقش پرشکوه هر ایرانی! نه صرفا نخبگان. ✍ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اذعان کارشناسان شبکه صهیونیستی اینترنشنال به قدرت نفوذ کلام رهبر انقلاب: پس از دستور "جهاد تبیین" از سوی رهبر ایران، اسرائیل و جوامع غربی زیر آتش سنگین روشنگری‌های ایران قرار گرفتند! -ایرانی‌ها توانستند از طریق رسانه، کارهای سایبری و مسائل دیگر با بهره‌گیری از جهاد تبیین یک نوع گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی را در جوامع غربی به وجود بیاورند که البته در این کار هم موفق بوده‌اند؛ متأسفانه ما نمی‌توانیم جلوی آن‌ها را بگیریم! ☫) جـَهِشــ ‌ایران 🕋 |@jahesh_iran1404