👆شرح عکس روی جلد:
در نگاه اول تصویر یک جنگل است
ولی در واقع صورت یک خانم با حجاب است که عقاید در آن ریشه دارد و انتهای سرش به نور رسیده است👌
السلام علیکم و رحمةالله وبرکاته🌺
جهت اطلاع عزیزان ، امروز کلاس رساله حقوق برگزارنمیشود.
باعرض پوزش
به جهت آزمایش خون واجرای دستور پزشک که همزمان باکلاس شده است مجبورم بمانم وبه کلاس نمی رسم .
لینک گروه خیرین بی ریا را براتون فرستادم، اگر از دوستان و آشنایان کسی تمایل به کمک ماهانه ولو اندک به بچه های ما داشت براشون ارسال بفرمایید. (چه بسا دانشجوها، اساتید، فامیل و ... ، افرادی باشند که خودشان وضع مالی خوبی نداشته باشند ولی بخواهند سهمی در کمک به ایتام آل محمد و شیعیان مظلوم دیگر کشورها داشته باشند
https://eitaa.com/joinchat/684065137C0796618475
صفحه رسمی حضرت آقا در ایرانی ترین سکوی مجازی یعنی ایتا، از صفحه بعضی سلبریتیهای مذهبی مجازی، دنبال کننده کمتری دارد.
نشر معروف کنید و این صفحه را به همه معرفی نمایید و برای حضرت آقا
یک یا علی بگیم و این صفحه را تا آخرین توان تکثیر و تبلیغ کنیم تا ان شاء الله عدد دنبال کننده های این کانال را تا قبل از 14 خرداد بتوانیم به یک میلیون برسانیم.
همین نشر معروف از مصادیق #جهاد_تبیین است.
از قافله خیر عقب نمانید.
https://eitaa.com/khamenei_ir
https://eitaa.com/khamenei_ir
https://eitaa.com/khamenei_ir
@darman_be_lotfe_khoda
نهاد رهبری به مادران دانشجوی باردار یا بچه دار
بسته های سیسمونی میده
انقدر سیسمونی ش چیزای جالبی داره🤤
فلاسک حرارت سنج🤤
کارت هدیه یک میلیون تومنی
وام 15میلیونی
حساب دومیلیونی واسه فرزند و پک هدیه
گفتن محدودیت سنی نداره
یکی از والدین هم دانشجو باشه کافیه
https://ezdevaj.nahad.ir/
تو این سایت قسمت #دردانه ثبت نام باید کرد
در این طرح به زوجهای دانشجوی دارای فرزند متولد ۱۴۰۱، تسهیلات و هدایایی از جمله کارت هدیه برای مادر، سپرده مخصوص فرزند و وام قرض الحسنه اعطا میشود
❌ لطفا اطلاع رسانی کنید ❌
✍مقام معظم رهبری:
«جهاد و شهادت دو فصل مهم حرکت بسیجی است
@salmanerey🇮🇷
🌹شاید زیباترین و البته مشهورترین حدیث درباره ی شهادت،
حدیث قدسی زیر باشد که از جمله احادیث قدسی است که ملامحسن فیض کاشانی در کلمات مکنونه خود آورده است.
قال الله تبارک و تعالی:
«مَن طَلَبَنی، وَجَدَنی و مَن وَجَدَنی، عَرَفَنی و مَن عَرَفَنی، أحَبَّنی و مَن أحَبَّنی، عَشِقَنی و مَن عَشِقَنی، عَشِقتُهُ. و مَن عَشِقتُهُ، قَتَلتُهُ و مَن قَتَلتُهُ، فَعَلَیَّ دیَتُهُ و مَن عَلَیَّ دیَتُهُ، فأنا دیَتُهُ.»
«آن کس که مرا طلب کند می یابد، آن کس که مرا یافت می شناسد، آن کس که دوستم داشت به من عشق می ورزد، آن کس که به من عشق ورزید من نیز به او عشق می ورزم، آن کس که به او عشق ورزیدم کشته ام می شود و آن کس که کشته ام شود خون بهایش بر من واجب است و آن کس که خون بهایش بر من واجب است پس من خودم خون بهایش هستم.»
در این حدیث، که از معدود احادیثی است که لفظ عشق در آن آمده، مراحل عشق الهی و سیر و سلوک عرفانی در هفت مرحله تبیین شده که عبارتند از:
1ـ طلب
2ـ یافتن
3ـ معرفت
4ـ محبت
5ـ عشق
6ـ شهادت
7ـ فنا
با توجه به این حدیث شریف، خداوند می فرماید کسانی موفق به درک فیض شهادت می شوند که به خاطر اعمال و نیات صادق و پاکشان خداوند به آن ها عشق می ورزد و به خاطر این عشق آن ها را از میان بندگان خویش جدا نموده است و ارزش خون این شهیدان آن قدر بالاست که خداوند خود خون بهای آنان خواهد بود.
آنچه جان عاشقان از دست زلفت می کشد
کس ندیدست در جهان جز کشتگان کربلا
توجه به عظمت همین حدیث برای درک مقام شهید و آرزوی شهادت کافی است و آنچه پس از این از روایات اهل بیت علیهم السلام در بیان جایگاه شهید و شهادت می آوریم همگی به نحوی توضیح همین حدیث خواهد بود.
به همین دلیل خون شهید دوست داشتنی ترین قطره ها در نزد خداوند است که رسول اعظم(ص) از آن خبر داده است.
قَالَ... عَلِی بْنِ الْحُسَینِ زَینِ الْعَابِدِینَ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص: مَا مِنْ خُطْوَةٍ أَحَبَّ إِلَی اللَّهِ مِنْ خُطْوَتَینِ خُطْوَةٍ یسُدُّ بِهَا مُؤْمِنٌ صَفّاً فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ خُطْوَةٍ یخْطُوهَا مُؤْمِنٌ إِلَی ذِی رَحِمٍ قَاطِعٍ یصِلُهَا وَ مَا مِنْ جُرْعَةٍ أَحَبَّ إِلَی اللَّهِ مِنْ جُرْعَتَینِ جُرْعَةِ غَیظٍ یرُدُّهَا مُؤْمِنٌ بِحِلْمٍ وَ جُرْعَةِ جَزَعٍ یرُدُّهَا مُؤْمِنٌ بِصَبْرٍ وَ مَا مِنْ قَطْرَةٍ أَحَبَّ إِلَی اللَّهِ مِنْ قَطْرَتَینِ قَطْرَةِ دَمٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ قَطْرَةِ دَمْعٍ فِی سَوَادِ اللَّیلِ مِنْ خَشْیةِ اللَّه. (امالی شیخ مفید صفحه 11)
از امام سجّاد(ع) نقل شده است که رسول خدا(ص) فرمود: «هیچ گامی را خدا بیش از دو گام دوست نمی دارد: یکی گامی که با آن صفی (مجاهد) در راه خدای متعال بسته شود؛ و دیگری گامی که برای صله رحمی برداشته شود که او قطع کرده است. و هیچ جرعه ای محبوب تر برای خدا از دو جرعه نیست: یکی جرعه خشمی که مؤمن آن را با بردباری فرو خورد، و دیگری جرعه بیتابیی که مؤمن با صبر و شکیبایی آن را فرو برد. و هیچ قطره ای در نزد خدا دوست داشتنی تر از دو قطره نیست: قطره خونی که در راه خدا ریخته شود، و قطره اشکی که در تاریکی شب در اثر ترس از خدا از چشمان مؤمنی فرو ریزد.»
امیرالمؤمنین که انسان کامل است و مقام شهادت را به خوبی درک می فرماید، در خطبه 123 نهج البلاغه می فرماید:
«انّ اکرم الموت القتل. و الّذی نفس ابن ابی طالب بیده لألف ضربة بالسّیف اهون علی من میتة علی الفراش»
«با کرامت ترین مرگ، کشته شدن در راه خداست و سوگند به آن خدای که جان فرزند ابی طالب به دست اوست، هزار ضربه ی شمشیر برای من آسان تر است از آن مرگ در رختخواب که در اطاعت خداوندی نباشم.»
سو تیتر
در این حدیث، عشق الهی و سیر و سلوک عرفانی در هفت مرحله تبیین شده که عبارتند از: 1ـ طلب 2ـ یافتن 3ـ معرفت 4ـ محبت 5 ـ عشق 6ـ شهادت 7ـ فنا
📚پایگاه اطلاع رسانی حوزه_عباس داودی
49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ قرائت زیبای زیارت جامعه کبیره
بسیار زیبا و دلنشین
باصوت صدای استاد فانی
التماس دعا🤲
https://eitaa.com/joinchat/280035542Cfc427bd39a
*ایرلند: علاقه نداریم دربارۀ سپاه قضاوت نادرستی شود*
🔹وزیر خارجۀ ایرلند در گفتوگو با امیرعبداللهیان: از تصمیم انساندوستانۀ ایران در آزادی یک تبعه ایرلندی قدردانی میکنیم. ایرلند هرگز علاقهمند نیست که در مورد نهاد حاکمیتی سپاه پاسداران قضاوت نادرستی صورت گیرد. ما از نقش ایران در مبارزه با تروریسم آگاهیم.
🔹امیدوارم در آیندۀ نزدیک به تهران سفر کنم. ما برای همکاری با ایران علاقه داریم.
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جشن تولد رهبر انقلاب توسط خانم خارجی
⭕️ در اوج خفقان و موج بازداشت شیعیان در آذربایجان سیده شهلا در خانهاش همراه با بچههای همسایه در باکو برای رهبرانقلاب جشن تولد گرفته است.
این عشق و اعتقاد برخواسته از اندیشه مقاومت به هیچ وجه خاموش شدنی نیست.
#کانال_اخلاق_واحکام
https://eitaa.com/joinchat/2757820437C0b24876819
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ ویدئو// در مورد قوانین پوشش در دانشگاه ها
🔹رعایت قانون پوشش در دانشگاه ها، موجب ایجاد فضای رشد و تحصیل و احترام به حقوق دیگران را به همراه می آورد
🔺 روابط عمومی دانشگاه
44.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طریقه خواندن نماز استغفار که زندگی رو از این رو به این رو میکنه
درباره خودتنظیمیِ جامعه
نیروهای نظمدهنده حیات جامعه در عصر مدرن
ابوالفضل اقبالی
✅ وقتی از خودتنظیمیِ جامعه صحبت میکنیم منظورمان تعادلی است که از برهمکنش نهادهای اجتماعی حاصل میگردد و بهمثابه الگویی برای نظم و یا تغییرات اجتماعی جوامع عمل میکند. دین، دولت و خانواده نهادهای اجتماعیِ پایه در جوامع انسانی هستند که در تعامل با یکدیگر، سامان اجتماعی در طول تاریخ را رقم زدهاند. خودتنظیمیِ جامعه امری درونزا و پویاست که میتواند در بستر حرکت تاریخی جوامع، اَشکال مختلفی از نظم اجتماعی-سیاسی را رقم بزند.
✅ در جوامع سنتی هر یک از نهادهای اجتماعی دارای کارکردهای خاص خود بودند و از رهگذر همافزایی میان آنها تعادل اجتماعی رقم میخورد. خلق ارزشها و تعیین هنجارهای اجتماعی توسط نهاد دین، جامعهپذیری افراد براساس ارزشها و هنجارهای اجتماعی و صیانت از آنها توسط نهاد خانواده، پشتیبانی از هنجارها و تضمین تحقق آنها توسط نهاد دولت پیگیری میشد. در این میان، تعامل میان نهادها به صورت همارز و همافزا صورت میگرفت و خانواده نهادی قدرتمند و مستقل بود که قلمرو کارکردی آن توسط نهادهای دیگر نقض نمیشد.
✅ در جوامع مدرن اما مناسبات میان نهادهای اجتماعی متحول شده و سازوکارهای تنظیم جامعه تغییرات بنیادینی به خود دیده است. از یک سو دولت مدرن بنا به ماهیت تمامیتخواه خود تمایلی به تحمل نهادها و ساختارهای رقیب در کنار خود نداشته و درصدد هضم و استحاله آنها در درون خود است. به همین دلیل قلمروهای خود را تا درون چارچوبهای خانه و مسجد گسترش میدهد. از سوی دیگر با ظهور ابررسانههای جدید، بهتدریج کارکرد خلق ارزشها از نهاد دین سلب شده و در اختیار قهرمانان و چهرههای رسانهای قرار میگیرد که غالبا در امتداد ارزشهای نهادهای اقتصادی مسلط هستند.
✅ نتیجه این است که عملا نهاد دین و نهاد خانواده از فرآیند تنظیمگری اجتماعی حذف و نهاد دولت با تعیینکنندگیِ سرمایهداریِ فرهنگی به عنصر اصلی تنظیمگر جامعه بدل میگردد. براین اساس، تنظیمات اجتماعی تابعی از قدرت سیاسی- اقتصادی است که در فرآیندهای جهانی منجر به حذف سازوکارهای خودتنظیمی جوامع و ایجاد امکان «دیگرتنظیمی جوامع» یا همان «مداخله» میگردد. دیگرتنظیمی فرآیندی فرهنگی-سیاسی است که به تبعیت از ارزشها و ترجیحات «سرمایه» به ایجاد تغییر و تحول در نظم اجتماعی جوامع میانجامد.
✅ بهعبارت دیگر در عصر مدرن، ایده خودتنظیمی جامعه به محاق رفته و تنظیمات اجتماعی جوامع در فرآیندهای جهانی به پروژهای از بیرون و در اختیار نهادهای سیاسی اقتصادی مسلط تبدیل شده است. صرفنظر از خوب یا بد بودن این موضوع، باید توجه کرد که دیگرتنظیمی جوامع با مختصاتی که بیان شد، پیوند وثیقی با عنصر «رقابت سیاسی» دارد. یعنی این رقابت سیاسی میان جوامع و کشورها در نظام جهانی است که رویکردها و جهتگیریهای مداخله را رقم میزند. هر چه بیشتر در صحنه رقابت با قدرتهای سیاسی- اقتصادی جهان پیشروی کنید جامعه شما بیشتر در معرض مداخله فرهنگی- اجتماعی قرار خواهد گرفت. جامعه امروز ایران با گذشته نیم قرن پیش خود و نیز با جوامعی چون عراق، مالزی و... وضعیت متفاوتی در صحنه رقابت سیاسی در جهان دارد. لذا سازوکارهای تنظیمگری اجتماعی در جامعه ایران قابل مقایسه با جوامع اسلامی دیگر نیست.
🔻قصّۀ غمانگیز شورایعالی انقلاب فرهنگی (۱):
وزانت آری، خاصیّت خیر
🖊 مهدی جمشیدی
۱. سرانجام پس از سه ماه که کشور دچار چالش گردید و اتّفاقات تلخِ فراوانی رخ دادند، شورایعالی انقلاب فرهنگی یک بیانیه صادر کرد. نخستین مسأله، «تعلل» و «تأخیر» این شورا در موضعگیری است که بههیچرو نباید به حاشیه رانده شود. حجاب و ضعف حجاب و کشف حجاب، «مسألههای فرهنگی» هستند و انتظار میرفت که بیش و پیش از همه، این شورا به میدان بیاید و «آب تبیینِ معرفتی» بر «آتش اغتشاشِ فرهنگی» بریزد و غبارها را فروبنشاند، امّا چنین نشد. این «خاموشی طولانی» به چه دلیل بوده است؟! چرا در هنگامۀ دشواری و تنگنا، شورا «سکوت» اختیار کرد و زبان در کام فرو برد؟! در انتظار نشسته بود که واقعیّت آشکار شود و مرزها نمایان شوند؟! یا خود باید «پرچم روشنگری» برمیافراشت و حقّ و باطل فرهنگی را از یکدیگر متمایز میساخت؟! اکنون که شعلههای خائنانۀ اغتشاش فرونشسته، «زمانۀ بهنگامِ» ورود این شوراست؟!
۲. و مگر این شورا تاکنون در هیچ واقعهای، «کنشِ بهنگام» داشته است؟! سالیان سال، سرگرم عزل و نصب این و آن بودند و جزئیّات را مشخص میکنند، تا اینکه نهیبی بر آنان زده شده که شما «قوّۀ عاقلۀ فرهنگیِ انقلاب» هستید و باید «مدینۀ فاضلۀ فرهنگیِ انقلاب» را رقم بزنید، نه اینکه در «روزمرّگی» غرق شوید. پس از این هم گرفتار مصائب و بلایای دیگر بودند و هیچگاه نتوانستند خویش را علاج کنند تا قابلیّت پرداختن به جامعه را بیابند. در همین دورۀ اخیر، بیش از یک سال است که از مسألۀ «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی» میگذرد، امّا آیا طرحی نگاشتهاند و منطقی را تولید کردهاند؟! تنها کاری که کردهاند این بوده است که بر اختیار خویش بیفزایند و مناسبات درونیِ خویش را صورتبندی کنند.
۳. و امّا متن بیانیه. در حیرتم از سبکی و بیمایگی و تهیدستی این متن. یعنی این متن، برآیند عقلِ جمعی شوراست؟! آنان که در این شورا نشستهاند و از نظر اجتماعی، وزانت دارند، در عالم فکر و معرفت و تحلیل، چنین وزنی دارند؟! قلۀ خّلاقیّت و اندیشهورزیاشان همین بوده است؟! اینکه بنویسند حجاب، حکم دین است و جامعۀ ما نیز متدیّن است و در برهنگی در غرب غوغا میکند و ... ؟! بیان این «کلّیّات»، چه حاصلی دارد؟! گرهی را گشودند و به پرسشی پاسخ گفتند؟! توضیح دادند که فلسفۀ گشت ارشاد چه بوده و از کجا پدید آمده و جنبۀ قانونیاش چه بوده و چه منافع و مضاری داشته است؟! استدلال کردهاند که ریشۀ این اغتشاش چه بوده است و چه ساختارهایی به طور مستقیم و غیرمستقیم، مولّد تغییر ساختار ذهنیِ بخشی از جامعه بودهاند؟! دربارۀ دهۀ هشتادیها و اینکه گسست نسلی واقعیّت دارد یا خیر، قضاوتی صورت گرفته است؟! مجموعهای از راهکارها برای گذار فرهنگی تعیین شدهاند؟! منطق و مبنای شورا دربارۀ دورۀ پسااغتشاش، در میان نهاده شده است؟! شرح دادهاند که چرا چنین شد؟ و چرا به این نقطه رسیدیم؟ و در کجا خطا کردیم؟ و چه باید کرد؟ و ... . ارزش این بیاینه از جزوههای کوچکِ تبلیغیِ حزب جمهوری اسلامی که در سالهای پنجاهوهشت و پنجاهونه منتشر میشد، کمتر است. هیچ افزودهای ندارد. متأسّفانه در این بیانیه، هیچ توضیحی ارائه نشده است و افکار عمومی در انبوهی از «اشکالها» و «ابهامها» و «پرسشها» و «دغدغهها»، رها شدهاند.
۴. این به آن معنی است در این شورا، «احساس مسئولیّتِ اسلامی و انقلابی» چه اندازه است و شورا خویش را نسبت به حوادث فرهنگیِ انقلاب، تا چه حدی مکلّف میشمارد. کاش چُرت شورا پاره نمیشد و همچنان میآسود. در شهر خبرهاست و شورا در خواب. و شاید هم خوابزده. از دگرگونیهای پنهانِ جامعه، بیخبر است، و یا ترجیح میدهد که تغافل کند. با «محافظهکاری» و «بیحسی» و «میدانگریزی» خو گرفته و آداب «وسطنشینی» را به نیکویی آموخته است. ضربههایی که بر پیکر نحیف آرمان و روحالله نشستند و جانشان را ستاندند، برخاسته از «بیعملیها» و «ندانمکاریها»ی همین شورا بوده است. محفل گزیدهاند و از میدان گریختهاند. بر خوان نشستهاند و از خون بیخبرند؛ وگرنه جرعهجرعه زهر از جام این حادثههای تلخ مینوشیدند و تاب نمیآوردند. دلبستن به این شورا، جُستن علاج عطش از سراب است. کنشگر اصلیِ میدانِ فرهنگ، همین «نیروها و گروههای خودجودش فرهنگی» هستند که بیادّعا و بیوزن، در حال جهاد تبیین هستند و تاکنون رنگ این شورا را ندیدهاند و حتّی اندکی حمایت نشدهاند.
#شورای_عالی_انقلاب_فرهنگی
#نقد_سازمان_فرهنگی
🆔@cultural_governance
#عالم
#جملات_ناب
به علامه طباطبایی عرض کردم:
آقا!
من عجول و بی صبرم، خلاصه و عصاره همه معارف را در یک جمله برایم بیان کنید!...
آن روز صحبت من به لطیفه ای بیشتر شبیه بود تا یک پرسش که باعث خنده ملیح علامه شد؛ نگاهی از سر لطف و رأفت به من کردند و سپس فرمودند:
با همه مهربان باش
با دوستان مروّت و با دشمنان مدارا کن.
خلاصه همه دین و قرآن بسم الله الرحمن الرحیم است.
هر حرکت که از تو سر میزند متذكر اسم الله، رحمن و رحیم باش، یعنی هم رحمان باش با تمام خلق خدا و هم رحیم باش با اهل ایمان و محبت.
آنگاه با تبسمی که دل می ربود و با صدای لرزان جان بخش زمزمه فرمود: در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
✨ بیایید از شهدا الگو بگیریم
🍃در زمانی که چروک بودن لباسها و نامرتب بودن موها نشانه بیاعتنایی به ظواهر دنیا بود، حمید خیلی خوشگل و تمیز بود. پوتین هایش واکس زده و موهایش مرتب و شانه کرده بود. به چشمم خوشگلترین پاسدار روی زمین میآمد.
🌾روح و جسمش تمیز بود. وقتی میخواست برود بیرون، میایستاد جلوی آینه و با موهایش ور میرفت. به شوخی میگفتم: «ول کن حمید! خودت را زحمت نده، پسندیدهام رفته.» میگفت: «فرقی نمیکند، آدم باید مرتب باشد.»
📚کتاب نیمه پنهان ماه، جلد سوم، حمید باکری به روایت همسر شهید، نویسنده: حبیبه جعفریان، ص ۱۱ و ۲۳
شهید#حمید_باکری
🌷@shahedan_aref
📚✨معرفی کتاب
کتاب «کبوتران حرم» حاوی 40 روایت از دلدادگی و ارادت شهدای دوران دفاع مقدس به امام رضا (ع) است که خاطرات و توسلات سردارانی همچون شهیدان باکری،بروجردی،باقری و طهرانی مقدم
در توسل به امام رضا (ع) در این کتاب گردآوری شده است.
آنان چون کبوتران به طواف حرم یار مشغول شدند تا اینکه نظر لطف امام شامل حالشان شد. دست آنان را گرفت و راهی آسمان ها کرد.
می گویند عشق و عاشقی بازاری دو سویه است. تا از معشوق کششی نباشد تلاش عاشق به جایی نمی رسد. و این عاشقان راستین با مدد مولای خود مسافر آسمان عشق شدند.
آنان برای ما و آیندگان چراغ راه شدند تا راه را گم نکنیم. تا بدانیم که از حرم مقدس سلطان دین، تا حریم یار فاصله ای نیست. تا بفهمیم که می توان در این کوره راه دنیا، راه را چگونه پیدا کرد.
▫️ناشر: شهید ابراهیم هادی
▫️نوع جلد: شومیز
▫️رده سنی: عمومی
▫️موضوع کتاب: دفاع مقدس
▫️تعداد صفحه: 189 صفحه
🌷@shahedan_aref
🌷شهید شیرعلی سلطانی
🔸 یکی از زمین های خود را به ساخت «مسجد المهدی عجل الله» اختصاص داد.
در اواخر سال ۶۰ وقتی برای مرخصی آمده بود در گوشهای از مسجد برای خود قبری ساخت؛ اما این قبر کوچکتر از قامت رشید او بود!
وقتی از او علت را سوال کردند، گفت: نه ، همین اندازه خوب است.
🔸شب عملیات فتح المبین در سنگر نشسته بود؛ بچه ها مشغول صحبت بودند که یک دفعه گفت: بچه ها! ساکت باشید!
ناگهان بوی عطر دل انگیزی در فضای سنگر پیچید. آن شب پس از اصرار مکرر بچه ها به شهید ملک پور گفت:
وقتی داخل سنگر بودیم عنایتی از طرف #امام_زمان عجل الله به من و دو نفر دیگر شد!
روز بعد شیرعلی سلطانی و آن دو نفر که نام برده بود به درجه رفیع شهادت رسیدند.
عجیب بود! مزار کوچک او درست اندازه اش بود! پیکر شیرعلی بدون سر بازگشته بود!
هدیه به روح این شهید بزرگوار صلوات🌷
شهید #شیرعلی_سلطانی
🌷@shahedan_aref