eitaa logo
محبان المهدی۵( فرهنگیان)
67 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
9.6هزار ویدیو
11 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
KHAMENEI.IRQuran-page-212.mp3
زمان: حجم: 2.33M
📢 هر روز بخوانیم 🔹 صفحه دویست و دوازده قرآن کریم، سوره مبارکه يونس با صدای آقای شهریار پرهیزگار بشنوید. ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً یک صفحه قرآن بخوانید 🇮🇷🕌🇮🇷
🔰فهرستی از منابع مرتبط با «اندیشه مقاومت» 📚 کتاب‌ها: ▪️ اندیشه مقاومت از منظر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) ▫️ گردآورنده: سعید صلح‌میرزایی ▫️ ناشر: انقلاب اسلامی ▪️ تبیین نظریه مقاومت مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی ▫️ نویسنده: حسین میرچراغ‌خانی ▫️ ناشر: زمزم هدایت ▪️ مقاومت پرمنفعت: چگونگی برهم‌زدن نقشه‌های آمریکا در منطقه توسط ایران ▫️ نویسنده: سید محمدحسین راجی ▫️ ناشر: اندیشکده راهبردی سعداء ▪️ طرح کلی اندیشه مقاومت ▫️ نویسنده: علی مهدیان ▫️ ناشر: سفیر صادق ▪️ مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم (بر اساس دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)) ▫️ به کوشش: محمدصادق یوسفی مقدم ▫️ ناشر: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ▪️ تبیین گفتمان مقاومت اسلامی ▫️ نویسنده: حسین میرچراغ‌خانی ▫️ ناشر: زمزم هدایت ▪️ چرا مقاومت؟ نگاهی به ضرورت مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی ▫️ نویسنده: ناصر قوامی مشفق ▫️ ناشر: دیدمان ▪️ مقاومت و محور مقاومت: نظریه و عمل ▫️ نویسنده: رضا داددرویش ▫️ ناشر: مؤسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران 📂 مقالات: ▪️ راهبرد مقاومت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در اندیشه و عمل آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) ▫️ نویسندگان: غلامحسن فرجی، مرتضی محمودی، محمدرضا حاتمی ▫️ مجله: پژوهشهای سیاسی جهان اسلام ▪️ گفتمان مقاومت در سپهر فکری و اندیشه‌ای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ▫️ نویسندگان: مسعود مطلبی، اردشیر کاظمی، حوریه امجدی ▫️ مجله: مطالعات منافع ملی ▪️ مختصات الگوی مقاومت اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ▫️ نویسندگان: اصغر افتخاری، محمد حکیمی ▫️ مجله: پژوهش‌های سیاست اسلامی ▪️ مؤلفه‌های مفهومی مقاومت در اندیشه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ▫️ نویسندگان: اصغر افتخاری، محمد حکیمی ▫️ مجله: پژوهش‌های انقلاب اسلامی ▪️ بررسی مؤلفه‌های راهبردی مقاومت در اندیشه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ▫️ نویسندگان: سید عباس حسن‌نیا مقدم، محمدرضا دهشیری، گارینه کشیشیان سیرکی، محمدرضا قائدی ▫️ مجله: پژوهش‌های سیاسی و بین‌المللی ▪️ بررسی ابعاد و پیامدهای راهبرد مقاومت در اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) ▫️ نویسنده: آسیه مهدی‌پور ▫️ مجله: جامعه‌شناسی سیاسی جهان اسلام ▪️ تبیین مدل مفهومی مقاومت در اندیشه آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) ▫️ نویسنده: آسیه مهدی‌پور ▫️ مجله: دانش سیاسی ▪️ راهبرد مقاومت فعال در سبک سیاسی آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) ▫️ نویسندگان: حاجی رحیم فرهادزاده، محمدرضا حاتمی، مرتضی محمودی ▫️ مجله: جامعه‌شناسی سیاسی ایران ▪️ گفتمان مقاومت در عرصه بین‌الملل در اندیشه آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) با تأکید بر بیانیه گام دوم ▫️ نویسنده: رضا لک‌زایی ▫️ مجله: پژوهش‌نامه علوم انسانی اسلامی ▪️ ضرورت شکل‌گیری گفتمان مقاومت در راه نیل به تمدن اسلامی از دیدگاه آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ▫️ نویسندگان: سید مجتبی حسینی، بهرام یوسفی، فریدون اکبرزاده، حامد عامری گلستانی ▫️ مجله: مطالعات قدرت نرم ▪️ مبانی فقهی نظریۀ مقاومت در روابط بین‌الملل با تأکید بر آراء و اندیشه‌های حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ▫️ نویسنده: محمدقیوم عرفانی ▫️ مجله: پژوه‌نامه فقه و علوم اسلامی ▪️ مبانی مقاومت در اندیشه متعالی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ▫️ نویسندگان: عباسعلی فرزندیی، منصور عنبرمو ▫️ مجله: حبل المتین ▪️ مبانی قرآنی و روایی مقاومت در کلام مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ▫️ نویسنده: غلامحسین اعرابی ▫️ مجله: مطالعات علوم قرآن ▪️ چیستی «راهبرد مقاومت» در اندیشه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحلیل مبانی عقلی آن از منظر فقه سیاسی ▫️ نویسنده: مهدی درگاهی ▫️ مجله: حکومت اسلامی ▪️ طرح کلی مبانی اندیشه مقاومت مقام معظم رهبری(حفظه الله) از منظر قرآن کریم ▫️ نویسندگان: فرزانه جعفری، نرجس السادات محسنی ▫️ ارائه‌شده به همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم ▪️ پشتوانه قرآنی دستگاه محاسباتی مقاومت اسلامی از دیدگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ▫️ نویسنده: سید محمدعلی مسعودی ▫️ ارائه‌شده به همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم
وزارت آموزش و پرورش، رتبه هشتاد را در پرداخت حقوق دارد 👤وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش پرورش: ▫️ ریشه مشکلات در آموزش و پرورش بی توجهی، کم توجهی و کوچک انگاری به نظام تعلیم و تربیت است. ▫️ چرا هیچ گاه شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده‌ای جهت رشد بودجه آموزش و پرورش با ۱۶ میلیون دانش آموز را نمی‌دهد؟ در حالی که سهم بودجه این وزارتخانه از دولت ۱۰ درصد است و در سال ۹۲ نیز با ۱۲ میلیون دانش آموز سهم‌مان روی همین عدد بوده است. ▫️ چرا در رتبه‌بندی دستگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش، رتبه هشتاد را در پرداخت حقوق دارد؟ با این رویکرد هیچ‌گاه آموزش و پرورش رشد نخواهد کرد. 🇮🇷🕌🇮🇷 https://eitaa.com/hamkaran12
أَلاَ بِذِکْرِاللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ؛ ۲۸ رعد https://virasty.com/DrMohammadPakseresht/1734211269650607299
KHAMENEI.IRQuran-page-213.mp3
زمان: حجم: 2.58M
📢 هر روز بخوانیم 🔹 صفحه دویست و سیزده قرآن کریم، سوره مبارکه يونس با صدای آقای شهریار پرهیزگار بشنوید. ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً یک صفحه قرآن بخوانید 🏴🕌🏴
4.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 جاے زهرا ،بعد زهرا 🖤 مثل زهرا مادرے هر چہ مادر هست قربان چنین نامادرے🖤 🖤 🖤 🖤 🖤 📿 🖤 🏴🖤🏴
🌎🌎🌎 🔴 ‏لبه تیغ برخورد با و حراست از آزادی بیان و انتقاد! 🔹مُرجفون، افراد یا گروه‌هایی هستند که با دروغ و شایعه، دل مردم را خالی کرده و آنان را از جنگ، مبارزه و مقاومت می‌ترسانند و به مردم تزریق می‌کنند که شما نمی‌توانید مبارزه کنید، باید سلاح‌تان را زمین بگذارید شاید در امان باشید!‏ 🔸اینها یا مُزدبگیر دشمن هستند و برای توسعه گفتمان تسلیم و سازش، مستقیم یا غیرمستقیم از دشمن، پول و امتیاز می‌گیرند یا هم بیماردل و مریضند و بی‌‌مُزد و مواجب، افکار عمومی را به سمت تسلیم در برابر دشمن هدایت می‌کنند و مسئولین مملکت را به این محاسبه می‌رسانند که باید تسلیم شوید!‏ 🔹خداوند متعال خطاب به پیامبر بزرگ اسلام درباره اینها در آیه ۶۰ سوره احزاب می‌فرماید: "لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لَا يُجَاوِرُونَكَ فِيهَا إِلَّا قَلِيلًا" 🔸"اگر منافقان و بیماردلان و آنها که اخبار دروغ و شایعات بی‌اساس در مدینه پخش می کنند دست از کار خود بر ندارند، تو را بر ضدّ آنان می‌شورانیم، سپس جز مدّت کوتاهی نمی‌توانند در کنار تو در این شهر بمانند!" 🔹نظام اسلامی، نمی‌تواند و نباید به این تریبون‌ها اجازه ترساندن مردم را بدهد. چه اینکه این تریبون دار، رئیس‌جمهور، معاون وی یا وزیر و مدیر و نماینده مجلس باشد چه روزنامه و خبرنگار یا فعال سیاسی و استاد دانشگاه! فرقی نمی‌کند چه جایگاهی داشته باشد. 🔸شاخصه اصلی شناخت مرجفون، همین ترساندن مسئولان و مردم در برابر دشمن و هدایت آنها به سمت انفعال و تسلیم و سازش است.‏ 🔹نه تنها در نظام اسلامی که همه حکومت‌ها و دولت‌ها در جهان به این مسئله توجه می‌کنند که افراد و گروه‌هایی با جنگ روانی، مردم‌شان را نترسانند. یک اصل عقلانی است. اما این مسئله می‌تواند تیغ دولبه‌ای باشد که برخی مجریان و ضابطین قانون را به سمت محدودسازی آزادی انتقاد و بیان ببرد.‏ 🔸برخی در این‌باره به خطا و اشتباه می‌افتند و تفاوت بین "ترساندن مردم" با "انتقاد به انفعال در برابر دشمن" را متوجه نمی‌شوند و خواسته یا ناخواسته جلوی هر انتقادی را می‌گیرند! 🔹بطور مثال فکر می‌کنند هر کسی برخی مسئولان را نقد کند که چرا در برابر دشمن منفعل عمل می‌کنید از مرجفون است. 🔸باید افرادی در جامعه باشند که حواس‌شان به سیاست‌ها و تصمیمات منفعلانه دولتمردان باشد و اجازه ندهند خطِ عقب‌نشینی‌های غیرتاکتیکی ادامه پیدا کند و با غفلت جبهه مقاومت را متلاشی و سنگرها را یک به یک به دشمن تحویل دهند! 🔹در مورد اقدامات اخیر دشمن می‌توان این مسئله را خوب فهمید.‏ فریبِ برخی مسئولان در ماجرای شهادت هنیه که جری‌شدن دشمن را بدنبال داشت و به سراغ ترور سیدحسن سوق داده شدند موجب شد که ‎ سکولار بعد از تهدید به ترور توسط صهیونیست‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد و در برابر دشمن وا بدهد. 🔸تریبون‌داران نماز جمعه، تشکل‌های دانشجویی، اصحاب رسانه و فعالان مجازی باید مراقبت و مواظبت کنند و اجازه پیشروی دشمن و مرجفون را در داخل ندهند. 🔹باید با مرجفون به جهتِ فکری، تبیینی، رسانه‌ای و قانونی مقابله کرد. هم سیستم قضایی و امنیتی وظیفه دارند هم مجاهدین رسانه‌ای و کنشگران سیاسی اجتماعی. سیاست انفعال به ضرر کشور است. ✅ : _نیازمند_آگاهیست 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸 🇮🇷🕌🇮🇷 @mahdixxv