eitaa logo
ازدواج همسفر بهشت
2.5هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3.9هزار ویدیو
48 فایل
👈دو تا بچه کافی نیست یادتون باشه رایگان👉 فرم پر کنید و به کاربری زیر ارسال کنید نسل شیعه رو تکثیر کنید👏 این یعنی یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف😍 https://eitaa.com/joinchat/4037804098C2c68b3898a لینک کانال آیدی مدیر @Rahbariommat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️با امام زمان (عج) دردل کنید 👌 #سخنرانی بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام #عالی #پیشنهاد_دانلود 🌸 آخرالزمان "فوتوریسم"👇 Fotorism_313 🍃أللَّھُمَ عـجِّــلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج🍃 ⭕️ ف- فوتوریسم 🔸 یعنی اعتقاد به دوره آخرالزمان و انتظار ظهور منجی غیبی و مصلح جهانی. بحث تئولوژیک تمام مذاهب آسمانی
سلام دوستان شب تون بخیر فرم شماره ۶۸ ازدواج کردن❤
بسم الله الرحمن الرحیم قسمتی از آیه ۳سوره مائده 👇👇👇 ...الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِيناً .....🌹 امروز، (روز هجده ذى الحجّه سال دهم هجرى كه حضرت على عليه السلام به فرمان خدا به جانشينى پيامبر اكرم صلى الله عليه وآله منصوب شد) كافران از (زوال) دين شما مأيوس شدند، پس، از آنان نترسيد و از من بترسيد🌹 امروز دينتان را براى شما كامل كردم، و نعمت خود را بر شما تمام نمودم، و اسلام را به عنوان »دين« برايتان برگزيدم. 💛💛💛💛❤❤❤❤🌹🌹🌹😍 امام باقرعليه السلام فرمودند: ولايت، آخرين فريضه الهى است سپس آيه ى «اليوم اكملت لكم دينكم» را تلاوت نمودند.👉 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 همین ست و همین ست و همین ست 👇 فقط حیدر امیرالمؤمنین است👉❤ تمام دین امیرالمؤمنین است السلام علیک یا ابالحسن یا امیرالمؤمنین بنفسی انت یا مولای❤❤
سلام دوستان شب تون بخیر ممنون از همراهی شما عزیزان به اطلاع تون میرسونم که فرم شماره ۸۷ ازدواج کردن👉👉😍 ما در تکرار فرم ها و تماس برای موارد پیشنهادی متوجه شدیم تبریک عرض می کنیم. ❤🌹
دوستان خواهشا اگه ازدواج کردید اطلاع بدین👉
دوستان سلااااام یکی دیگه از اعضاء محترم گروه مون ازدواج کردن👇👇😍 فرم شماره ۱۳۸ تبریک عرض می کنیم. 🌹🌹❤❤
إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَاداً أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ (33) همانا كيفر آنان كه با خداوند و پيامبرش به محاربه برمى خيزند و (با سلاح و تهديد و غارت) در زمين به فساد مى كوشند، آن است كه كشته شوند، يا به دار آويخته شوند، يا دست و پايشان بطور مخالف بريده شود يا آنكه از سرزمين (خودشان) تبعيد شوند. اين كيفر ذلت بار دنيوى آنان است و در آخرت برايشان عذابى عظيم است.
۳۳/مائده
در شأن نزول آيه آمده است كه جمعى از مشركانِ مكّه به مدينه آمده، مسلمان شدند. ولى چون بيمار بودند به فرمان پيامبر اكرم صلى الله عليه وآله به منطقه ى خوش آب و هوايى در بيرون مدينه رفته و اجازه يافتند از شير شترهاى زكات بهره ببرند. امّا چون سالم شدند، چوپان هاى مسلمان را گرفته، دست و پايشان را بريدند و چشمانشان را كور كرده، شتران را به غارت بردند و از اسلام هم دست كشيدند. رسول خداصلى الله عليه وآله دستور داد آنان را دستگير كنند و همان كارى را كه با چوپانان كرده بودند، بر سر خودشان آوردند. آيه ى فوق نازل شد. كيفرهايى كه در آيه آمده، «حقّ اللّه» است و از جانب حكومت يا مردم قابل عفو و تبديل نيست. (79) ودر تفسير الميزان آمده است كه انتخاب يكى از چهار كيفر، با امام مسلمين است و اگر اولياى مقتول هم عفو كنند، بايد يكى از كيفرها اجرا شود. كلمه ى «جزاء» به معناى كيفر وپاداش كافى است يعنى حدود و مجازات هاى چهارگانه براى مجرم عادلانه وكافى است. (80) براى اصلاح جامعه، هم موعظه و ارشاد لازم است، هم شمشير و برخورد قاطع و انقلابى. (آيه ى قبل، پيام وهشدار به قاتل بود، واين آيه عقوبت افراد محارب ومفسِد را بيان مى كند) عقوبت بايد همراه با عدالت باشد. چون فسادها و خصوصيّات مفسدان متفاوت است، كيفرها هم يكسان نيست. مثلا اگر فساد، فجيعانه بود، كيفرش قتل است ولى اگر سطحى بود، كيفر آن تبعيد است. اين معنا از روايات فهميده مى شود، از جمله آنكه: كيفر قتل، اعدام است، كيفر ارعاب، تبعيد است، كيفر راهزنى و سرقت، قطع دست و پا است و كيفر قتل و راهزنى وسرقت مسلحانه، قطع دست و پا و به دار آويختن است. (81) اجراى احكام و حدود الهى، در سايه ى برپايى نظام و حكومت اسلامى ميسّر است، پس دين از سياست جدا نيست. آنان كه بر امام و رهبر مسلمين يا حكومت اسلامى خروج كنند، مشمول «يحاربون اللّه» مى شوند. (82) طبق آيه 279 سوره ى بقره، رباخوار، «محارب» خدا و پيامبر است، «فأذنوا بحرب من اللّه و رسوله» چون امنيّت اقتصادى را به هم مى زند. همچنين در روايات، توهين به مسلمان، محاربه ى با خدا به حساب آمده است: «من أهان لى ولياً فقد بارزنى بالمحاربة». (83) ----- 79) تفسير اطيب البيان. 80) تفسير راهنما. 81) تفسير صافى. 82) تفسير فى ظلال القرآن. 83) بحار، ج 4ص 65.