هدایت شده از ♡ﺤﺎﻤﺪ ﺸﺎﻜﺮﻨﮋﺎﺪ•°• ✾ •°• ﺤﺴﻨﻴﻨ ﺎﻠﺤﻠﻮ♡
سلام
بچه ها برای یه عزیزی قرآن ختم میکنیم
یه یاعلی بگین جز ها رو پخش کنیم بخونیم
تو این کار ثواب سهیم باشید لطفا
هرکس جز برداشت به این آیدی پیام بده
@hasanini403
ختم قرآن کریم برای یه عزیزی
لطفا یه یاعلی بگین
📖 جزء اول-✅️
📖 جزء دوم-✅️
📖 جزء سوم- ✅️
📖 جزء چهارم- ✅️
📖 جزء پنجم- ✅️
📖 جزء ششم- ✅️
📖 جزء هفتم- ✅️
📖 جزء هشتم- ✅️
📖 جزء نهم-✅️
📖 جزء دهم- ✅️
📖 جزء یازدهم-✅️
📖 جزء دوازدهم-✅️
📖 جزء سیزدهم - ✅️
📖 جزء چهاردهم-✅️
📖 جزء پانزدهم-✅️
📖 جزء شانزدهم-✅️
📖 جزء هفدهم- ✅️
📖 جزء هیجدهم- ✅️
📖 جزء نوزدهم-✅️
📖 جزء بیستم-✅️
📖 جزء بیست ویکم - ✅️
📖 جزء بیست و دوم-
📖 جزء بیست و سوم-
📖 جزء بیست و چهارم-✅️
📖 جزء بیست و پنجم- ✅️
📖 جزء بیست و ششم -✅️
📖 جزء بیست و هفتم-✅️
📖 جزء بیست و هشتم- ✅️
📖 جزء بیست و نهم- ✅️
📖 جزء سی - ✅️
تا ۲۰ اردیبهشت ماه وقت داریم بخونیم خوشگلا
🕊 اللهم عجل لولیک الفجر 🕊
#مرگ_بر_اسرائیل
#معصومه_های_وطن
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولد ۸۷ سالگیت مبارک باشه
مرد آسمونیِ ایران زمین💔
هدایت شده از [𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
هدایت شده از مود پزشکی|MedMood🇮🇷🇵🇸
ولادت حضرت معصومه و روز دختر بر تمام خواهر زاده های دایی مبارک 🥳
🌱 • | @MEDSTUMOOD | •
🌸به نام خدای مهربانی ها🌸
وقتی سخن از مهربانی و عطوفت به میان می آید همه از بنِ جان نام اورا به زبان می اورند،ضامن آهو،امام رضا(ع)...
او اسوه مهربانیست و خواهرش کریمه اهل بیت، محبت رااز او به ارث برده.معصومه(س)همچو برادرش، بخشندگی را از خدا آموخته.
دوست دارم امروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که روز دختر نامیده شده، آرزویی بکنم. آن هم به وسعت یک ایران!
دوست دارم دختران سرزمینم زیر سایه خدای متعال موفق و البته پای کارِ رهبرشان باشند.
🌸پس به یمن سعادت دختران سرزمینم، تولد و روز دختربر شما، بانوی مهربانی ها و تک تک فرشتگان و ریحانه های خدا که زیباترین لبخند خدا هستند، مبارک!🌸
#معصومه_های_وطن
دوستان عزیز، مردم عزیز ایران
تا میتوانید روشنگری کنید و کمک کنید اطرافیان، خانواده و مخصوصاً خانمها
هر کسی که ارتباط دارید در پویش جانفدا شرکت کند
چون بیشتر مردم تصور میکنند این پویش مخصوص مردان است
درحالیکه که همه ، اعم از زن و مرد می توانند ثبت نام کنند
تا ان شاءالله به بالای ۵۰ میلیون برسه
هر کداممون برای ده نفر بفرستیم
این شاید یه جورایی همون رفراندوم هم حساب بشه، تا دست رهبری باز بشه برای مبارزه با دشمنان و مقابله با خائنین و سلطنت طلبها برای کسانی که جوانان کشور رو تحریک کردن ، برای منافقین و مجاهدین خلق که نیروهایشان در ایران را مسلح کردن،
برای کومله و پژاک که مرزهارو نا امن میکنن،
برای نفوذی ها که ضربه به اقتصاد و تمدن ایران میزنن، برای خائنین در مرزها در بلوچستان که مردم و مرزبانان رو به گلوله میبندن، برای پان ترک و پان کردو.... که پیاده نظام اسراییل در داخل کشور هستن و قسم خوردن که کشور را تبدیل به سودان بکنن
شرکت کنید و کمک کنید و اطلاع رسانی دقیق و درست بکنید که دیگران هم ثبت نام بکنن
سستی نکنید
اکنون موقع سستی و رخوت نیست
هر کاری میتوانید برای آینده ایران بکنید
یا صاحب الزمان ادرکنی
از طریق لینک زیر
janfadaa.ir
یا
ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۱۱۵۵
لا حَـولَ وَ لا قُوَّةَ إلَّا بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ، لَامَلْجَأَ وَ لَا مَنْجٰا مِنَ اللهِ إلَّا إلَیْهِ