eitaa logo
♡ﺤﺎ‍‌ﻤﺪ ﺸﺎﻜﺮﻨﮋﺎﺪ•°• ✾ •°• ﺤﺴﻨﻴﻨ ﺎﻠﺤﻠﻮ♡
349 دنبال‌کننده
5هزار عکس
3هزار ویدیو
37 فایل
طلوعمون:𝟭𝟰𝟬𝟰/𝟯/𝟭𝟱 غروبمون:ان شاءالله شهادت✨🍂 -مـآ ؟!اینجـٰاییم‌تا‌ اَزحنجࢪه‌هآیی‌ ڪہ؛ خـدآبوسـیدِھ‌، بگیم-!🫂🫀 -اللّــٰهم‌ نَوِّࢪقُلـوبَنآ؛ بِـالقـࢪآטּ✨ *کپۍ‌؛ بآذکݛِمنبع‌حـٰلالہ🫴🏼 میشنوم؛https://daigo.ir/secret/9174619148 در خدمتم: @hasanini403
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم خداقوت ان شاءالله براساس بررسی ها ؛ درصد ثبت نام خواهران نسبت به برادران در پویش جان فدا برای ایران کمتر است در حالی که در میدان ها و تجمعات حضور خواهران چشمگیر تر است شایسته است پایگاه های بسیج خواهران در مساجد و محلات و نیز اقشار برای فراخوان و دعوت عمومی از خواهران جهت ثبت نام در پویش ، فعال تر عمل کنند یک همت بلند و جهادی دیگر یازهرا 🔸بسیج مساجد و محلات کشور 🆔 @basijmasajed_ir
امروز روز معلم است و کلاس درسِ شما، حالا به وسعت تمام زمین گسترده شده. شما نه با گچ و تخته، که با تار و پود جانتان، مفهوم «ایستادن در برابر طوفان» را به ما دیکته کردید. آقای معلم! ببینید که شاگردانتان در این سال‌ها، چگونه در مکتبِ نگاهتان، درسِ «هیهات منا الذله» را دوره کردند. شما به ما آموختید که قلم اگر در راه حق نچرخد، چوبی بیش نیست. می‌خواهم بگویم که هرچند داغِ شما سنگین است، اما تازیانه‌های فراق تان، ما را نترسانده؛ بلکه بیدارترمان کرده است. ما درسِ «عزت» را از لبخندهای مقتدرانه‌ تان یاد گرفتیم و حالا با تاسی به همان نگاه، در برابر تمامِ دنیایِ ستمکاران، چون کوه ایستاده‌ایم. معلمِ شهیدِ من! قسم به خونِ سرخ شما که تا آخرین سطرِ کتابِ مقاومت، مشقِ غیرت خواهیم کرد. شما به ما یاد دادید که «مرگ» پایانِ یک معلم نیست، بلکه آغازی است برای تکثیر شدن در رگ‌های یک ملت. آقاجان روزتان مبارک، حالا تمامِ دنیا شاگردِ مکتبِ شماست!❤️ فرارسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری وآغازهفته معلم برهمه معلمان پرتلاش ودلسوز مبارک باد.
هدایت شده از ߊ߬ܝ‌ߊ‌ܩܢ ܥܼߊ‌ࡍ߭
قول میدی اگه خوندی؛ تویکی ازگروه‌ها یــا کانالها که هستی کپی کنی؟ اللهم!(: عجل!(: لولیک!(: الفرج!(: اگه پای قولت هستی کپی کن تا همه برا ظهور حضرت مهدی(ع)دعا کنن(:
_ *خدایا منو ببخش😔 بابت اینکع از کانال های مختلف به دلایل مختلف لفت دادمـ🖤 الان دلم شکستـــ💔ــه وقتی تو پیج اینستای یکی ازاعضادیدم نوشتــ🏷ـه بود خــ🤲🏻ـدایا منـو بابـتــ چـنـلــ هایی که ازشـونــ لفت دادمــ ببخـ🤕ـش تـابه حـال به این فـکر کـرده بودیـن ؟ )∶🍂 مـدیر اون کـانـال چـقدر برای جـمع کردن ممبر تـلاش کرده... چقدر مـامـانو بـابـاش بـرای بـازی با تبـلت و گوشـی دعواش کردن... هـر روز دعـوای پـدر مـادرشـو بخـاطـر شـما تـحمل میـکنه... نـتی کـه بـا سختی بـه دسـت میـاره رو بـرای شـما مصـرف میـکنه... کـلی از درساش عقـب مونـده و بـخاطر شما فـعالیت میکنه... برای شماچنل زده که براش بمونین وازش استفاده کنید... دلش میشکنه...💔 وقتی میبینه لفت میدین...💔 خیلی واسه ممبراش زحمت میکشه ولی از ممبراش فقط میخواد که بمونن و لفت ندن اما ممبراش جای موندن براش با بی رحمی تمام لفت میدن...💔 دلش میشکنه...💔 دل نشکونین فکر کنین بعد از لفت دادن شما چه حالی پیدا میکنه حتی¹نفرم ک لف میده…😞💔 پس لفت ندین♥️ بذارین کم نیاره...🖤