eitaa logo
همراهان کیانمهر
65 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
58 فایل
#همسنگران‌جهادتبیین علمی-تربیتی-اجتماعی-سیاسی-فرهنگی
مشاهده در ایتا
دانلود
✖️پشت پرده «هجمه‌ علیه طب سنتی» از درون وزارت بهداشت 🔻روسای دانشکده های طب ایرانی در نامه‌ای به وزیر بهداشت:در روزهای اخیر و به‌طور بی‌سابقه‌ای هجمه‌هایی علیه مکتب طب ایرانی از درون وزارت متبوع شکل گرفته است! ▪️نگرش برخی از مکاتب طبی همچون طب ایرانی، طب چینی و طب هندی به عنوان ۳ مکتب طبی کهن، تفاوتهای بنیادی با نگرش طب رایج دارد. ▪️طب سنتی چین (که اخیر از سوی آنها بدون استعمال واژه سنتی، طب چینی نامیده می‌شود)، هم‌اکنون قریب به ۵۲ درصد بار بهداشت و درمان آن کشور را بر دوش می‌کشد و حتی در بحران همه‌گیری کووید ۱۹ هم از پروتکلهای درمانی مبتنی بر آن طب، به بهترین وجه استفاده شده است. 🔺اگر قرار بود متولیان بهداشت و درمان چین، از دهها سال قبل تاکنون، با وادادگی در مقابل طب غرب، اتهام شبه علم بودن بر طب کهن و ملی خود روا داشته و طرفداران آن را با این اتهام تخطئه و منکوب کنند، آیا امروز می‌توانستند طب چینی را در بازار داخلی و بین المللی به رخ کشیده و در اروپا و آمریکا رشته و دپارتمان و دانشکده طب چینی دائر کنند؟/تسنیم
❌ تحریف امام حسن(ع) توسط روحانی، برای چندمین بار! 🔺روحانی: عده‌ای اومدن به امام حسن(ع) گفتن چرا صلح کردید؟ حضرت گفتن مردم صلح رو می‌خواستن! 🔺استاد رحیم‌پور ازغدی: به امام حسن(ع) خیلی ظلم کردیم، خیانت‌های خودمون رو به امام حسن(ع) نسبت دادیم. 🔺به امام(ع) گفتن تسلیم بشیم تا نسل بعد راحت زندگی کنن، امام حسن(ع) فرمودند: می‌بینم فرزندان شما رو که آب و غذا خودشون رو از دشمن گدایی می‌کنند... 👈 می‌بینید چقدر شبیه این روزهای ماست؟ آب خوردن مردم رو هم به برجام گره زدن و تسلیم شدن، و الان دارن معیشت مردم رو از آمریکا گدایی می‌کنن... 👈 آقای روحانی، شما نخوندید که امام حسن(ع) رو فرماندهان خیانتکاری مثل عبید الله بن عباس، مجبور به پذیرش صلح کردن؟ شاید شما امروز دقیقا همون نقش عبید الله بن عباس رو داشته باشید...
🔴 برخی به دنبال درس از تاریخ نیستند به دنبال تکرار تاریخ اند! ▪️یکی از خصوصیات لیبرالیسم ایرانی این است که وقتی می‌خواهد به تاریخ اسلام مراجعه کند، رجوعش برای درس گرفتن نیست، برای درس دادن است! ▪️این جریان نمی‌خواهد از تکرار فجایعی که خون به دل ائمه اطهار(س) کرد، جلوگیری کند و خود متذکر شده و به اصحاب تذکر دهد که چه کنیم تا علی(ع) خانه‌نشین نشود و حسن(ع) بی‌یاور نماند و حسین(ع) شهید نشود. بلکه دقیقا می‌خواهد همان فاجعه گذشته را بار دیگر در حال رقم بزند و نقشی که برای خود تعریف می‌کند، نقش طلحه بن عبیدالله‌ها و ابوموسی اشعری‌ها و عبیدالله ابن عباس‌ها و اشعث ابن قیس‌ها و شبث بن ربعی‌ها و سعد ابن ابی‌وقاص‌ها و عبدالله‌ابن عمرهاست. ▪️شاید نتوانیم این جماعت را تغییر دهیم، اما حتما می‌توانیم به مردم بگوئیم مبادا گمان کنید اینها به راه سلمان و ابوذر و محمد ابن ابی‌بکر و مالک اشترند، اینان اخلاف اشعری‌ها و اشعث‌ها هستند. اینها همان جماعتی هستند که علی(ع) را خانه‌نشین کردند و معاویه را بر تخت نشاندند و حسین(ع) را در صحرای کربلا تنها گذاشتند. ✍ سیدیاسر_جبرائیلی
هدایت شده از صدای مردم
17.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پاسخ منطقی به جنگ روانی حسن روحانی در مورد صلح امام حسن (ع) 🔺یک بار برای همیشه پاسخ این شبهه رو یاد بگیریم که در جنگ روانی و رسانه‌ای امثال رئیس جمهور و همفکرانش سرگردان نشویم! 🔺چرا امام حسن(ع) با معاویه صلح کرد و مفاد این پیمان صلح چه بوده است و از طرف مقابل چرا امام حسین(ع) قیام کرد و تن به صلح نداد؟! 🔵به کمپين بپيونديد👇 http://eitaa.com/joinchat/2427125773C9e377925d3
رییس مگه تا حالا میجنگیدی که حالا دم از صلح میزنی ؟!!😁😂 :پرتاپ‌خودکار‌ :تهدید_نکردن‌‌یک‌ایرانی
⭕️ حسن روحانی سیره اهلبیت علیهم السلام رو بر رفتار خودش عرضه میکنه هرجایی تناقض وجود داشت سیره اهلبیت رو تحریف میکنه تا تناقض از بین بره!!
🔸چگونه می‌شود از حرف حق، علیه جبهۀ حق استفاده کرد؟ 🔸اگر از صلح امام‌حسن(ع) بگوییم اما از خیانت یارانش نگوییم، خیانت کرده‌ایم 🔻 آن‌قدر که با حرف صحیح می‌شود علیه حق قیام کرد، با حرف غلط نمی‌شود. آن‌قدر که انسان با اطلاعات صحیح و ظاهراً سالم، می‌تواند ظلم کند، با حرف دروغ و غلط، نمی‌تواند ظلم کند، به‌ویژه در جامعۀ دینی، از متن دین بیشتر می‌شود علیه دین سوءاستفاده کرد. 🔻 امیرالمؤمنین(ع) دربارۀ حرف صحیحی که علیه جبهۀ حق از آن استفاده می‌شود، فرمود: «کَلِمَةُ حَقٍّ يُرَادُ بِهَا الْبَاطِلُ» اما چگونه می‌شود از حرف حق، علیه جبهۀ حق استفاده کرد؟ یک ترفند این است که بعضی از حرف‌های صحیح را بیان کنند بدون ذکر حرف‌های صحیح دیگری که باید در کنارش بگویند. 🔻 مثلاً می‌گویند: «پیامبر(ص) اهل تحمل و مدارا و عفو بود.» یا «امیرالمؤمنین(ع) به حرف مردم گوش کرد و کوتاه آمد» یا «امام‌حسن(ع) صلح کرد و سخن مردم را شنید» به چنین کسی باید گفت: این حرف‌ها درست است اما ناقص است، همه‌اش را بگو! وقتی نصفش را نمی‌گویی، معلوم می‌شود یک قصد و غرضی پشت سرش هست. 🔻 بله، پیامبر(ص) در مقابل منافقین جامعه، مدارا می‌کرد، اما چاره‌ای نداشت جز اینکه در مقابل آنها کوتاه بیاید، چون مردم زمان ایشان، سطح فهم و ظرفیت لازم را نداشتند که ایشان بتواند با برخی از منافقین برخورد محکم‌تری کند. 🔻 چرا پیامبر(ص) و علی(ع) و امام‌حسن(ع) در برخی موارد کوتاه آمدند؟ به‌خاطر وجود منافقینی که موجب انحراف افکار عمومی بودند، و به‌خاطر وجود مؤمنین ضعیفی که موجب تحمیل اقدام ناصحیح به ایشان شدند. 🔻 می‌گویند «ببینید امام‌حسن(ع) صلح کرد!» خُب بقیه‌اش را هم بگویید که یارانش خیانت کردند و ایشان را تنها گذاشتند و همین خیانت‌ها بود که حضرت را وادار به صلح کرد. کسی که از صلح امام‌حسن(ع) حرف بزند اما از خیانت یاران امام‌حسن(ع) حرف نزند، خائن است؛ همه‌اش را بگو! گفتنِ یک قسمتی از حق و نگفتن بقیۀ حق، بدتر از گفتن سخن باطل است. 🔻 کسی مخالف صلح نیست، اما صلح حقیقی نه صلح تحمیلی! صلح تحمیلی هم مثل جنگ تحمیلی بد است. صلح تحمیلی ناپایدار است و به دنبالش قتل عام جبهه حق است؛ همانطور که در کربلا شاهد بودیم. 👤علیرضا پناهیان 🚩 حرم رضوی - ۹۹.۷.۲۴
💠 یاران خائن و صلح تحمیلی 🔺قصه امام حسن و قضیه صلح، این هم بود؛ برای اینکه امام حسن، دوستان خودش، یعنی آن اشخاص که دور او جمع شده بودند، او را جوری کردند که نتوانست خلافش بکند، صلح کرد؛ صلح تحمیلی بود. 🔺آن صلح تحمیلی که در عصر امام حسن واقع شد، آن تحمیلی که در زمان واقع شد و هر دویش به دست اشخاص حیله‌ گر درست شد، این ما را هدایت می‌ کند به اینکه نه زیر بار صلح تحمیلی برویم و نه زیر بار حکمیت تحمیلی‌. 📚صحیفه امام، ج‌20، صص 118 و 119
﷽، صلح امام حسن و حکمیت در جنگ صفین 🔹 دیروز دوباره آقای رئیس‌جمهور حرف از صلح امام حسن ع زده است؛ به چه منظور؟ معلوم است. فقط یه سوال مهم هست که چرا ایشان هیچ‌وقت از قضیه حکمیت در جنگ صفین، برای سازش‌کاری شاهد و مثال نمی‌آورد؟ ✅پاسخ: مردم نسبتاً با داستان جنگ صفین، حکمیت و بلایی که خوارج با این صلح تحمیلی بر سر اسلام آورند آشنا هستند، بنابراین نمیشه سرشون را از این طریق کلاه گذاشت، اما صلح امام حسن علیه‌السلام مثل خود حضرت مظلوم است و توده‌ی مردم با آن آشنا نیستند، بنابراین با تکیه به کلمه‌ی «صلح» در این قضیه، و مخفی کردن اصل واقعه و خیانت‌ها و خسارت‌های آن، راحت میشه مغالطه کرد. پس تا کلاه سر ما نگذارند. ✍ حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم
.. ♻️ پاسخ دندان‌شکن یک "روحانی" به سخنان حسن روحانی درباره صلح حسنی(ع) 🔰 هر ساله در آستانه ۲۸ صفر و ایام شهادت امام حسن مجتبی (ره) حسن روحانی در جلسه هيأت دولت یا در نشستی عمومی با اشاره به موضوع صلح امام حسن (ع) تلاش می‌کند تا سیاست‌های غلطی که در این سال‌ها پی گرفته را توجیه کند. از جمله امسال در آستانه ۲۸ صفر گفت: «وقتی برخی از اصحاب امام حسن آمدند با زبان معترضانه که چرا قبول کردید و چرا صلح کردید؟ چرا در برابر طرف مقابل پیمان را امضا کردید؟ حضرت فرمود: "انی رأیت هوی معظم‌الناس علی الصلح"، گفت؛ جامعه اسلامی که شما ۱۰ نفر نیستید شما ۲۰ نفری که اینجا پیش من آمدید دنیای اسلام نیستید. من در مسجد برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی مردم این را می‌خواهند صلح را انتخاب می‌کنم. این راه امام مجتبی است، امام مجتبی به ما می‌آموزد مرد جنگ باشیم به روز جنگ و مرد صلح باشیم به روز صلح. اگر در روز صلح جنگیدیم و اگر در جنگ صلح کردیم هر دو خطا و اشتباه است. به موقع باید بایستیم و بجنگیم به موقع باید صلح کنیم.» همه می‌دانیم که واقعیت تاریخی واقعه صلح تحمیلی به امام مجتبی (ع) اینگونه که این روزها روحانی به زبان می‌آورد، نیست. وی بدون تقبیح رفتار مردم و فرماندهانی که امام را تنها گذاشتند، طوری سخن می‌گوید انگار که امام مثل روحانی مشتاقانه به دنبال توافق با معاویه بود! حسن روحانی خود بهتر از هر کس می‌داند که واقعیت تاریخی درباره صلح امام حسن (ع) به گونه دیگری است. وی در تیرماه سال ۱۳۵۶ به دعوت گروهی از جوانان انقلابی اصفهان به آن شهر سفر کرده و به مدت ده شب در مسجد حکیم اصفهان به بررسی رفتار سیاسی اهل بیت بویژه صلح امام حسن (ع) و رفتار مردم آن زمان می پردازد. وی در سال ۹۰ این مجموعه سخنرانی را در کتابی به نام "مقدمه ای بر تاریخ امامان شیعه" به چاپ می رساند. در مقدمه این کتاب که توسط مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۰ به چاپ رسیده، وی می نویسد: «برای فهم دقیق سیره امامان شیعه ... باید فضای سیاسی، اجتماعی و اعتقادی شهرهای بزرگ نظیر مکه، مدینه، کوفه، بصره و دمشق را بازسازی کرد تا به بسیاری از راز و رمزها پی برد. باید چهره‌های تأثیرگذار آن مقاطع را شناخت و به‌درستی معرفی کرد. باید تغییرات سریع و عجیب‌ و غریب جوامع آن روزگار را مورد ارزیابی دقیق قرار داد؛ از ستایش‌انگیزترین اخلاق شهروندی تا سهمگین‌ترین خیانت‌ها و نقض پیمان‌ها و دروغ‌پردازی‌ها، از بصیرت و آگاهی خیره‌کننده تا غفلت‌ها و خطاهای باورنکردنی، از ایثار و فداکاری تحسین‌برانگیز تا سستی‌ها و وظیفه‌ناشناسی‌های حیرت‌آور. باید همه ویژگی‌ها و خصوصیات 250 ساله تاریخ معاصر ائمه هدی(ع) را به‌خوبی ترسیم نمود تا تحلیل‌گران بتوانند به واقعیت‌ها دست یابند و به بی‌راهه کشیده نشوند.» روحانی که متأسفانه این ایام به شدت خود را نیازمند سازش با معاویه های زمانه نشان می دهد، در حالی مردم دوره امام حسن را به عنوان الگو به مردم ایران اسلامی معرفی و به دنبال شباهت سازی در مطالبات آنهاست که پیش از این در سال ۵۶ بر اساس مستندات تاریخی، مردم دوره امام حسن (ع) را خائن معرفی کرده است! روحاني در صفحه ۲۰۵ کتاب "مقدمه ای بر تاریخ امامان شیعه" در تحلیل رفتار مردم آن روز آورده است: «امام حسن (ع) به مردم فرمود: به اهداف مورد نظرتان نخواهید رسید، مگر در سایه صبر و تحمل ناملایمات. در مدائن، امام مجتبی (ع) مردم را در مسجد شهر جمع کرد و وقایع را برای آنها توضیح داد. خیانت ها را گفت و افرادی را که در صحنه جنگ با دشمن، خیانت کرده بودند، معرفی کرد. رو به مردم کرد و اتمام حجت کرد. به مردم گفت: آیا برای ایثار و فداکاری و جانبازی و دادن خون که برای شما عزت دنیا و آخرت است، آماده هستید؟ فرمود اگر بایستید، خداوند شما را یاری می کند و ما پیروز می شویم و اگر آمادگی نداشته باشید، دنیای شما توام با غم و اندوه و آخرت شما با مشکلات زیادتری توام خواهد بود. مردم چه جوابی به امام حسن (ع) دادند؟ گفتند: ما می خواهیم زنده بمانیم و زندگی کنیم. ما آمادگی برای جنگ و فداکاری نداریم. این پاسخ مردم در مسجد مدائن در محضر فرزند رسول خدا و عقب نشینی از صحنه فداکاری و ایثار بود که دست روی دست گذاشتن امام مجتبی‌ (ع) را رقم زد. آنچه بعد به نام صلح لقب گرفت، چیزی بود که به دست مردم، در مدائن حاصل شد و نه به دست امام مجتبی‌ در کوفه. ایثار مردم و فداکاری مردم و جهاد مي توانست سرنوشت دیگری را رقم بزند.» ✍حجت الاسلام حمید رسائی قسمت دوم یادداشت🔻
. ♻️ پاسخ دندان‌شکن یک "روحانی" به سخنان حسن روحانی درباره صلح حسنی(ع) 🔰 اکنون اما چند سئوال است که حسن روحانی باید به آن پاسخ دهد: ۱. آیا مردم دوره امام حسن که در سال ۵۶ رفتارشان توسط روحانی تقبیح شده، تغییری کرده اند که سال ۹۹ رفتارشان را تایید و به عنوان شاخص معرفی می‌کند؟! مردمی که روزگاری بر روی منبر توسط حسن روحانی، خائن معرفی شده‌اند، چگونه در این روزها به عنوان الگو معرفی می‌شوند؟ آیا نتیجه جز این است که مردم دوره امام تغییر نکرده‌اند اما حسن روحانی تغییر کرده است. ۲. روحانی در سخنراني و کتاب خود با اشاره به مستندات تاریخی می‌گوید: "در مدائن، امام مجتبی (ع) مردم را در مسجد شهر جمع کرد و خیانتکارانی که حاضر به جنگ با معاویه نشدند را معرفی کرد سپس با مردم اتمام حجت کرد." خب خائنین امروز چه کسانی هستند؟ چه کسانی چرب و شیرین دنیا ذائقه‌شان را تغییر داده؟ خواص خائنی که ميدان نبرد با معاویه زمان را ترک کرده اند، چه کسانی هستند؟ ۳. روحانی در سخنراني و کتاب خود می‌گوید که "امام حسن مجتبی(ع) در سخنراني عمومي خود به مردم گفت: اگر بایستید، خداوند شما را یاری می‌کند و ما پیروز می‌شویم و اگر آمادگی نداشته باشید، دنیای شما توام با غم و اندوه و آخرت شما با مشکلات زیادتری توام خواهد بود." چرا این روزها دقیقا بر خلاف این سخن می‌گوید و راه حل برون رفت از مشکلات را فقط در سازش با معاویه زمان می‌بیند؟! ۴. حسن روحانی پيش از این، صلح با معاویه را نتیجه تصمیم غلط مردم آن زمان می داند نه نتیجه تصمیم حقیقی امام حسن (ع) چرا امروز در صدد است تا مردم ایران اسلامی که بارها پایداری خود بر آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را نشان داده اند، همتراز مردم اطراف امام مجتبی می‌بیند! 👈 واقعیت این است که روحانی پس از هفت سال وعده به مردم و چیدن همه تخم مرِغ‌هایش در سبد برجام، حالا که این سبد را خالی می‌بیند و چیزی برای ارائه‌ ندارد، تنها یک راه حل پیش روی خود دارد، توافق با آمریکایی‌ها تا بلکه چیزی کف دستش بگذارند. آمریکایی‌ها هم البته این را فهمیده‌اند و دائما با وعده و وعید او را به دنبال خود می‌کشند و همانطور که تا امروز چیزی به او نداده اند‌، از این پس هم نخواهند داد. اما روحانی برای پیمودن مسیر غلطی که در پیش گرفته، چاره‌ای جز ایدئولوژی‌سازی ندارد. روحانی در برابر خود سدّ بزرگی به نام سیدعلی خامنه‌ای دارد. برای عبور از این سد باید مردم را بشوراند، برای شوراندن مردم باید فهم آنان از صلح حسنی و عاشورای حسینی تغییر کند. روحانی برنامه دارد... ✍حجت الاسلام حمید رسائی
هدایت شده از روشنگری
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعتراض شدید آقای رجبی دوانی سخنان اخیر روحانی درمورد توجیه مذاکرات و برجام با صلح امام حسن (ع) 🏴 @Roshangari_ir 🅾 Instagram.com/roshangari